Ajattelevatko naiset helposti miehellä olevan muita kuin kaverillisia aikeita?
Jos nainen ja mies tapaavat ja mies ystävällinen jne. mutta mies haluaa olla kaveri vain tehdä tuttavuutta, niin miten helposti nainen ajattelee, että onko miehellä kuitenkin jotain muuta mielessä?
Kommentit (925)
Itselle käy usein niin että ensin töissä naiset on varautuneita. Sitten oppivat tuntemaan ja varautuneisuus häviää. Seuraa kaverillinen vaihe ja tilanne on neutraali. Sen jälkeen alkaa naisten kiinnostuksen osoitus ja se yleensä päättyy aikanaan, kun pysyy vaan itse neutraalina ja vähän puhuu vaikka lapsista. Tai vaikka lomasuunnitelmista perheen kanssa. Jos se ei auta niin kyselee naisen omista lomasuunnitelmista ja miehen aikeista lomalla. Sen jälkeen tilanne pysyy ammattimaisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti kaikki miespuoliset kaverini ovat lopulta ihastuneet ja ystävyys on päättynyt siihen.
En ole mielestäni millään tavalla antanut ymmärtää, että olisin kiinnostunut heistä muuna kuin ystävinä. En ole pyytänyt palveluksia, antanut tarjota ravintolassa tms. En ole mielestäni flirttailut vaan ollut oma itseni. Samanlainen kuin naisten kanssa, ehkä jopa pidättyväisempi, jotta minun ei luultaisi flirttailevan.Joten nykyisin olen hyvin epäileväinen, jos joku mies haluaa hieroa tuttavuutta ellei hän ole homo. Mielelläni haluaisin myös miespuolisia ystäviä.
Mies ihastuu aina enemmin tai myöhemmin kauniiseen naisen, jos joutuu olemaan usein tekemisissä hänen kanssaan. Sitä ei pysty välttämään mitenkään.
Ei kaikki kauniit naiset ole sellaisia, että niihin ihastuu. Tajuan yleensä aika nopeasti onko nainen sellainen johon voi ihastua vai ei. Kaikki kauniit naiset ei todellakaan ole naisellisia. Sitä herttaista puolta ei välttämättä saa ikinä esille, jos suhde ei etene. Moni kaunis nainen on rakentanut itselleen kovan kuoren ja tulee vaan esille kaksistaan ollessa.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos mies haluaa olla vain kaveri ja nainen haluaisi enemmän, niin kyllästyykö nainen helposti mieheen, koska tämä ei tee naisen toivomaa aloitetta?
Muistaakseni muutama kymmen vuosi sitten koin itseni epähaluttavaksi jos mies ei edes yrittänyt.
Nyt miehet on kuohittu, mies ei uskalla ettei joudu tiilenpäitä lukemaan tai menetä virkaansa.
Ihmisellä ei muistaaksesni ole kiima-aikaa vaan jatkuva kiimaa, näin miehen on vaikea hajusta päätellä onko juuri sopiva hetki pariutua, kuten mm. karibu uros voi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biologiset erot sukupuolten välillä johtaa myös siihen, että miehet kykenee jatkamaan sukuaan käytännössä vielä vanhuksinakin.
Naisilla lisääntymiskyky päättyy keski-iässä, ja johtaa yhä useammin itkuisiin videoihin ja artikkeleihin, kun yhä useampi ikääntynyt nainen huomaa jääneensä yksin ja ilman jälkeläisiä.
Tässä tuore esimerkki: https://www.youtube.com/watch?v=1xfAc5taRhw
Paha mielihän tuosta tulee kenelle tahansa normaalille miehellekin, mutta toisaalta jokainen normaali ihminen myös ajattelee, että itsepähän tämäkin nainen valintansa teki.
Kyllä olen ymmärtänyt asian niin, että mieskään ei voi jatkaa iäkkäänä.
Miehen kivekset tuottaa siittiöitä koko eliniän kun ovat kehittyneet tarkoitukseen valmiiksi, naisilla taasen ei ole loputtomasti munasoluja, kun ne loppuu, tulee vaihdevuodet ja sen myötä hedelmättömyys.
30-ikävuoteen mennessä 90% munasoluista on mennyttä, tämän vuoksi myös lisääntyminen vaikeutuu ja tulee riskaabelimmaksi kun tuo maaginen 30 vuoden raja naisella ylittyy.
Miehen spreman laatu laskee mitä vanhempi mies on, ja mutaatioiden määrä kasvaa
Lähtökohtaisesti en, mutta toistaiseksi on paljastunut, ennemmin tai myöhemmin, että miehellä on kuin ollutkin muita kuin kaverillisia aikeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletuksesi siis on, että kaikki lisääntymisikäiset ja kykyiset pyrkivät lisääntymään. Arvaapa uusiksi.
Kaikki terveet pyrkivät. Mitä merkitystä on ihmisellä jonka koko olemassaolo on täysin turhaa ja kukaan ei edes muista että on koskaan ollut olemassa?
Voi hyvän tähden. Jokaisen meistä olemassa olo yksilötasolla on täysin merkityksetöntä universumin mittakaavassa. Ja onko sillä nyt väliä muistaako mun olemassaoloa kukaan kuinka pitkään? Mä olen silloin jo kuollut joten en todellakaan tiedä muistaako joku vai ei. Miksi asioista pitää puhua niinkuin niillä olisi kuoleman jälkeenkin vielä merkitystä? Kun on kuollut on kuollut ja silloin millään ei ole enää mitään merkitystä, kun ei ole tajuntaa jolla mitään käsitellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen yli 40 ja ollut vain nykyisen mieheni kanssa, mutta tuskin se seksi olisi erilaista muiden miesten kanssa.
Kuule on se. Eikä elimen vaan nimenomaan aivojen takia. Seksi on parasta sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa voi täysin avoimesti puhua sekä seksistä että kaikesta muustakin. Eli kun vallitsee sielujen yhteys ruumiillisen yhteyden lisäksi.
Ja huom, seksihän ei ole pelkkää mulkun tunkemista naisen reikiin.
No sitä se kyllä mulle naisena on aina ollut, ihan jokaisessa parisuhteessa missä olen ollut. En usko sielujen yhteyteen.. en usko sieluihin. Ei kaksi ihmistä voi olla yhtä, molemmat on aina omiaan, erillisiä.
Tämä sellaisen naisen näkökulmasta, jonka ympärillä on aina ollut muuri joka erottaa hänet muusta ihmiskunnasta. Ja joka näkee sen muurin jokaisen ihmisen ympärillä eikä ymmärrä miksi muut ei näe. Jokainen meistä elää omassa rikkoutumattomassa kuplassaan, ne kuplat vaan välillä törmäilee toisiinsa.
K:lla tuli tänään 10M tykkäystä täyteen tiktokissa :D Hyvin siis luistaa!
Minua kaverit eivät ole ikinä yrittäneet iskeä.. mutta paljon sitä kuulee, että on joutunut pettymään ystäviin, jotka haluavat enemmän
[/quote] Kyllä miehen katseovat naisissa ihan muita asioita kuin pakkelikerrosta ;) [/quote]
Kyllähän sen pakkelikerroksen yleensä näkee siinä ensimmäisenä ja se onkin sitten heti samantien turn-off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biologiset erot sukupuolten välillä johtaa myös siihen, että miehet kykenee jatkamaan sukuaan käytännössä vielä vanhuksinakin.
Naisilla lisääntymiskyky päättyy keski-iässä, ja johtaa yhä useammin itkuisiin videoihin ja artikkeleihin, kun yhä useampi ikääntynyt nainen huomaa jääneensä yksin ja ilman jälkeläisiä.
Tässä tuore esimerkki: https://www.youtube.com/watch?v=1xfAc5taRhw
Paha mielihän tuosta tulee kenelle tahansa normaalille miehellekin, mutta toisaalta jokainen normaali ihminen myös ajattelee, että itsepähän tämäkin nainen valintansa teki.
Kyllä olen ymmärtänyt asian niin, että mieskään ei voi jatkaa iäkkäänä.
Miehen kivekset tuottaa siittiöitä koko eliniän kun ovat kehittyneet tarkoitukseen valmiiksi, naisilla taasen ei ole loputtomasti munasoluja, kun ne loppuu, tulee vaihdevuodet ja sen myötä hedelmättömyys.
30-ikävuoteen mennessä 90% munasoluista on mennyttä, tämän vuoksi myös lisääntyminen vaikeutuu ja tulee riskaabelimmaksi kun tuo maaginen 30 vuoden raja naisella ylittyy.
Miehen spreman laatu laskee mitä vanhempi mies on, ja mutaatioiden määrä kasvaa
Sille on syynsä, että spermanluovuttajien yläikäraja on 40 vuotta.
Ihan tavis kirjoitti:
Mulla on pari miespuolista tuttavaa/ystävää, eikä koskaan ole edes käynyt mielessä mitään muuta.
Voi nainen ja mies olla kavereita ilman seksuaalista jännitettäkin.
Sun mielestä voi. Nämä miehet olisivat susta kiinnostuneita, jos ajattelisivat että heillä on mahiksia suhun. Nainen voi olla vilpittömästi miehen kanssa kaveri, mutta miehet eivät naisten, 99% tapauksista. Toki joitain poikkeuksia on, mutta äärimmäisen harvinaista. Mies voi odottaa kaverijonossa vuosikausia, ja ehkä uskotteleekin itselleen että ovat kavereita... Mutta jostain syystä mies ei koskaan ole kaveri sellaisten naisten kanssa, joihin ei tunne seksuaalista vetovoimaa. Niitä ääääärimmäisen harvoja poikkeuksia lukuunottamatta. Huom. kenelläkään yhdellä naisella ei voi olla kuin max. 1 kpl näitä vilpittömiä kaverisuhteita, eli jos luulet että sulla on useampi mieskaveri jotka ei ottais sua jos saisivat, niin huijaat itseäsi.
Tämä selviää naisille vasta 30v ohitettua, kun ulostuloja alkaa sattumaan riittävästi. Siihen asti nainen luulee että miehet ovat kuten hän itse.
Vierailija kirjoitti:
No hahhah, oman elämänkokemukseni mukaan miehillä ON lähes aina muuta mielessä kuin kaveruus.
No ei nyt aina. Vain silloin, kun tekevät tuttavuutta ilman selkeää syytä. Toisaalta, en muista että koskaan olisi ollut mitään muuta syytä tuttavallisuuteen. Paitsi feissareilla. Ja tietysti muilla rahan pyytäjillä.
Vierailija kirjoitti:
Itselle käy usein niin että ensin töissä naiset on varautuneita. Sitten oppivat tuntemaan ja varautuneisuus häviää. Seuraa kaverillinen vaihe ja tilanne on neutraali. Sen jälkeen alkaa naisten kiinnostuksen osoitus ja se yleensä päättyy aikanaan, kun pysyy vaan itse neutraalina ja vähän puhuu vaikka lapsista. Tai vaikka lomasuunnitelmista perheen kanssa. Jos se ei auta niin kyselee naisen omista lomasuunnitelmista ja miehen aikeista lomalla. Sen jälkeen tilanne pysyy ammattimaisena.
Olisin voinut kirjoittaa samoin naisnäkökulmasta!
En todellakaan ajattele.
Olen aikamoinen puusilmä, mitä toisten kiinnostukseen tulee. Suhtaudun ihmisiin sukupuoleen katsomatta about samalla tavalla ja olen lähtökohtaisesti kaikille ystävällinen, jos ei anneta aihetta muuhun.
Usean kerran onkin päässyt yllättämään ihan puskista, että mieskaveri onkin sitten ottanut sen ystävällisyyden vähän eri tavalla ja elättelee toiveita jostakin muusta. Siinä menee hyvä ystävyys väkisinkin pilalle.
Tai sitäkin on tapahtunut, että mies on ollut ystävänä, vaikka tietää minun olevan parisuhteessa ja siten ei saatavilla. Kummasti jossain vaiheessa se mies löytääkin itse parisuhteen ja ystävyys ja yhteydenpito lakkaa kuin seinään. Tulee sellainen olo, että toinen on koko tämän ajan pysynyt ystävänä vain siltä varalta, että päätyisin takaisin vapaille markkinoille.
En suostu uskomaan tuhon, "jos heillä olisi mahdollisuus, he ottaisivat sen" -teoriaan mieskavereista...
Uskoisin että omani ovat jo todenneet mut persoonaltani niin epäseksikkääksi riemuidiootiksi, että olen pysyvästi muuttunut heidän simmissään merenneidosta takaisin manaatiksi.
T: hyväjätkä-nainen
Minulle kukaan mies ei ole halunnut olla vain kaveri, vaikka on ensin esittänyt, että se on OK ja se olisi itsellenikin ollut OK, ei muu. Se ei ole mikään kiva tunne, jos esitetään kaveria, mutta oikeasti onkin oltu seksin perässä (joku halunnyt kyllä myös suhdetta). Pitäisi voida olla kanttia pyytää suoraan ihan oikeille treffeille, jos kiinnostaa.
Onneksi olen sen iän jo ylittänyt, kun miehet roikkuivat housunlahkeissa kiinni. Eipä tarvitse miettiä tuollaisia. Yksi miespuolinen ystävä on minulla ollut 25 vuoden ajan ja kaveripohjalla ollaan menty koko ajan.
Mun kokemuksen mukaan miehellä on jotakin muuta mielessä.