Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelevatko naiset helposti miehellä olevan muita kuin kaverillisia aikeita?

Vierailija
07.09.2022 |

Jos nainen ja mies tapaavat ja mies ystävällinen jne. mutta mies haluaa olla kaveri vain tehdä tuttavuutta, niin miten helposti nainen ajattelee, että onko miehellä kuitenkin jotain muuta mielessä?

Kommentit (925)

Vierailija
761/925 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On naispuoleisia kavereita eikä niissä ole mitään ongelmaa. Tottakai jokainen hetero alitajuisesti skannaa onko vastakkainen sukupuoli viehättävä samalla tavoin kuin liikenteessä ajaessakin näkee välillä hienoja autoja, mutta ei se tarkoita sitä, että välttämättä huvittaisi ollenkaan lähteä vaihtamaan autoa saati emäntää. Siihen omaan puolisoon on syvä tunneside - rakkaus -, jonka vaaliminen on kertaluokkaa merkityksellisempää kuin lihalliset himot. Ainoa todellinen ihminen, josta fantasioin, on puolisoni.

Vierailija
762/925 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kaikki miespuoliset kaverini ovat lopulta ihastuneet ja ystävyys on päättynyt siihen.

En ole mielestäni millään tavalla antanut ymmärtää, että olisin kiinnostunut heistä muuna kuin ystävinä. En ole pyytänyt palveluksia, antanut tarjota ravintolassa tms. En ole mielestäni flirttailut vaan ollut oma itseni. Samanlainen kuin naisten kanssa, ehkä jopa pidättyväisempi, jotta minun ei luultaisi flirttailevan.

Joten nykyisin olen hyvin epäileväinen, jos joku mies haluaa hieroa tuttavuutta ellei hän ole homo. Mielelläni haluaisin myös miespuolisia ystäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/925 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti kaikki miespuoliset kaverini ovat lopulta ihastuneet ja ystävyys on päättynyt siihen.

En ole mielestäni millään tavalla antanut ymmärtää, että olisin kiinnostunut heistä muuna kuin ystävinä. En ole pyytänyt palveluksia, antanut tarjota ravintolassa tms. En ole mielestäni flirttailut vaan ollut oma itseni. Samanlainen kuin naisten kanssa, ehkä jopa pidättyväisempi, jotta minun ei luultaisi flirttailevan.

Joten nykyisin olen hyvin epäileväinen, jos joku mies haluaa hieroa tuttavuutta ellei hän ole homo. Mielelläni haluaisin myös miespuolisia ystäviä.

Mies ihastuu aina enemmin tai myöhemmin kauniiseen naisen, jos joutuu olemaan usein tekemisissä hänen kanssaan. Sitä ei pysty välttämään mitenkään.

Vierailija
764/925 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olen sen verran ruma että en kuvittele kenenkään jutustelevan muuta kuin kaverimielessä.

Mä olen kai niin ruma ettei ne halua olla kavereitakaan, kun ei ne halua tutustua.

Vierailija
765/925 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ihastuu aina enemmin tai myöhemmin kauniiseen naisen, jos joutuu olemaan usein tekemisissä hänen kanssaan. Sitä ei pysty välttämään mitenkään.

Heh, en kyllä ole erityisen kaunis. Ihan perustallaajan näköinen.

Vierailija
766/925 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä skannaa yleensä tilanteet, ei mitenkään jatkomerkityksessä vaan yleensä, että joku vaan on vetovoimainen, joku ei. Ja ilman muuta miettii, että joku on vaan kivempi vaikka omien ystävien miehistä kuin joku toinen. Mutta ei sitä sen ihmeemmin jatka. Ihan normaalia. 

Vierailija
767/925 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelevat ja jos ei ole kuin kaverillesia aikeita, niin suuttuvat.

Vierailija
768/925 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä en ole yhtään työkaveria kiksauttanut, eikä kyllä ole käynyt edes mielessäkään vaikka paljon ollaankin tiimityössä.

Sama juttu

Mulla oli jo nuoruusvuosina ajatus että kaverien tyttöystäviä ei panna. Tuo ei sitten ollut kaikkien kaverieni (kundien) ajatuksena.

Vierailija
769/925 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, en kyllä ole erityisen kaunis. Ihan perustallaajan näköinen.

Siinä tapauksessa mies varmaan muuten ei saa ollenkaan naisia ja käyttää kaikki tilaisuudet hyväkseen saadakseen naisen. Useimmille miehille pimperon saaminen on huomattavan paljon haastavampaa kuin kavereiden saaminen, joten mies käyttää kaiken ajan ja tarmon pimperon saamiseen.

Vierailija
770/925 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ajattele, mutta järkytyksekseni olen todennut, että useamman vuoden kaverina pitämäni mies alkaakin ahdistelemaan seksuaalisesti ja ehdottelemaan ties mitä törkeitä juttuja. Hän perustelee sitä sillä, että hänellä on nyt joku ulkomaalainen virtuaalityttöystävä. En ymmärrä lainkaan. Luulin ihan aidosti, että olemme ystäviä. Nyt olen kuulemma hullu ja mitähän vielä, ihme meininki.

Vierailija
771/925 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ajattele, mutta järkytyksekseni olen todennut, että useamman vuoden kaverina pitämäni mies alkaakin ahdistelemaan seksuaalisesti ja ehdottelemaan ties mitä törkeitä juttuja. Hän perustelee sitä sillä, että hänellä on nyt joku ulkomaalainen virtuaalityttöystävä. En ymmärrä lainkaan. Luulin ihan aidosti, että olemme ystäviä. Nyt olen kuulemma hullu ja mitähän vielä, ihme meininki.

Mies on todennäköisesti pari vuotta odotellut, että sinä ihastuisit häneen ja kun näin ei tapahtunut, hän päätti ryhtyä suoraan toimintaan. Sinun pitää ymmärtää, että mitä kohteliaampi ja ystävällisempi mies on sinua kohtaan, sitä ihastuneempi mies on sinuun. Mies pelkää loukkaavansa naista, ettei "kohta alkava" seksi jää saamatta.

Vierailija
772/925 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tarkka siitä että en edes vahingossa livauta mitään kaksimielistä, en vihjaa kenellekään mitään enkä oleta kenestäkään mitään. En ole koskaan ainakaan teoissa pettänyt puolisoani.

Mutta ainahan sitä on vähän kahdella tasolla. Juttelee asiallisesti ja katsoo vain silmiin.

Mutta sitten kuitenkin sivusilmällä havaitsee koko toisen kehon ja tiedostaa myös toisen seksuaalisena olentona. Olisi kummallista jos ei niin tekisi.

Pakko myöntää että vaatteidenkin läpi saa aika hyvän käsityksen toisen kehosta. Ja kuvittelee loput.

Vaikka mieluiten seurustelee sopusuhtaisen ja kivan näköisen kanssa, niin kyllä seksuaalista mielenkiintoa voi tuntea monen ikäiseen ja kokoiseen. Joku sellainenkin joka ei ajattele itsellään olevan mitään mahdollisuuksia saattaa tulla mieleen seksimielessä. Fiksu ihminen ei kuitenkaan vie asiaa ohikiitävää kuvitelmaa pitemmälle.

Ihan nuorena ja sinkkuna saattoi pari kertaa mennä pikkujoulujatkojen jälkeen jonkun kanssa sänkyyn. Osasta jäi kaunis muisto, mutta yksi epätodennäköisempi kumppani oli juorunnut ja kuulin asian ihan yllättävältä henkilöltä. Pidin naaman peruslukemilla ja kiistin asian, toivottavasti henkilö itse joutui häpeään.

Vierailija
773/925 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuo oli ilkeää ja järkyttävää, että joku ajattelee toisesta työpaikalla olevasta naisesta näin:

"Ja myös sen, ettei tule toimeen oman sukupuolensa kanssa, mikä on varma merkki epäluotettavuudesta ja selkäänpuukottajan/juoruajan/petollisen riidankylväjän luonteesta".

Varsinkin, jos tuossa ei ole mitään perää. Eli jos ei ensinnäkään itse hakeudu miesten seuraan ja jos käyttäytyy työpaikalla ystävällisesti ja asiallisesti, eikä todellakaan ole mikään kiusaaja. Tuohon kommentoinut nainen sanoi mielestäni hyvin:

"Me omien teiden kulkijat emme kyllä tosiaankaan kiusaa koskaan ketään, vaan kyllä se on me joita on kiusattu toisten toimesta".

Itselläni on sellainen tilanne, että jotkut miehet hakeutuvat työpaikoilla seuraani. Minulla on sellainen periaate, että en ala kaveerata ja ystävystyä kahden kesken miesten kanssa. Kerta toisensa jälkeen hienovaraisesti irrottaudun seuraani pyrkivistä miehistä. En siis mitenkään mainosta tulevani paremmin toimeen miesten kanssa. Tietysti, jos joku selkeästi toitottaa tällaista, niin ymmärrän, että se voi ärsyttää muita työkavereita.

Naisporukoissa on ollut sitä, että sieltä joutuu usein jossakin vaiheessa ulos. En ole riidankylväjä ja epäluotettava juoruaja, vaan pyrin välttämään kaikkea draamaa. Minua pelottaa se aggressiivisuus, jolla naiset ottavat välillä jonkun hampaisiinsa. En ylipäätään hyväksy ihmissuhteissa selän kääntämistä. En halua lähelleni ihmisiä, jotka tilaisuuden tullen kääntävät minulle selkänsä ja piiloutuvat ryhmän suojiin.

Ilmeisesti varovaisuuteeni takia jään helposti vähän ulkopuoliseksi. Ymmärrän, että jotkut miehet työpaikoilla haluavat ottaa kontaktia naisporukasta ulkopuoliseen naiseen ja että siinä on kyse vetovoimasta. Siksi en halua ystävystyä miesten kanssa, vaikka he käyttäytyvätkin kohteliaasti ja kunnioittavasti, koska jäisin yhä enemmän sivuun muusta työporukasta. Lisäksi läheiset kahdenkeskiset ystävyyssuhteet vastakkaisen sukupuolen kanssa altistavat ihastumiselle.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen joka on aina tullut paremmin toimeen naisten kanssa kirjoitti:

Nainen joka sanoo että "Olen aina tullut paremmin toimeen miesten kanssa ja suurin osa kavereistani on miehiä" kannattaa kiertää kaukaa. Yleensä näin sanova on kohtalaisen hyvännäköinen nainen

Kertoo sen ettei nainen oikein tajua, minkä takia miehet ovat hänelle niin mukavia. (Vinkki, se syy löytyy naisen jalkojen välistä) Ja myös sen, ettei tule toimeen oman sukupuolensa kanssa, mikä on varma merkki epäluotettavuudesta ja selkäänpuukottajan/juoruajan/petollisen riidankylväjän luonteesta.

Huono luonne nyt vaan ei miesten kanssa haittaa, kun ne haluavat sen naisen housuihin niin eivät välitä pikkuvioista. Mutta toiset naiset hylkivät häntä, sen takia on ajautunut miesten seuraan

Tuo on todella yleinen lause naisten suusta ja jos miehenä kuulet sen.... juokse

Minulla se on niin päin että miehet ovat tulleet aina paremmin toimeen kanssani kuin naiset. Itse kyllä tulen kaikkien kanssa toimeen, mutta naiset vain ovat karttaneet minua jo alakoulusta. En tiedä miksi, koska kuitenkin paras ystäväni on aina ollut nainen. Tutkimustenkin mukaan olen ihan normaali ihminen.

Oikeastaan naiset jotka tulevat naisporukoissa hyvin toimeen ovat kyllä yleisemmin niitä draamanhakuisia riidankylvijöitä jotka ottavat aina välillä jonkun porukasta hampaisiinsa. Me omien teiden kulkijat emme kyllä tosiaankaan kiusaa koskaan ketään, vaan kyllä se on me joita on kiusattu toisten toimesta.

Olen samaa mieltä että naisten suosimat naiset voi olla niitä pahimpia. Voisi kai sanoa alfoiksi.

Vierailija
774/925 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aivan nuorena miehenä tietoinen siitä että yksi varmaan yli nelikymppinen nainen oli vähän ihastunut minuun. Käytiin kerran tuopilla töisen päätteeksi ja hän suuteli minua suulle. Se oli hyvin noloa mutta ei aivan yllättävää. Eikä epämiellyttävää.

Kyllä me sitten pari kertaa pantiinkin. Töissä oltiin cool. Aikuinen ihminen ei kehuskele enkä minä poja kloppi kehdannut sanoa kiksauttaneeni keski-ikäistä

Vierailija
775/925 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi kamalalta, että joku työpaikalta kutsuu lounaalle ja käy käsiksi eli suutelee äkkiarvaamatta. Olit niin nuori, ettet tainnut oikein ymmärtää miten sinua vietiin yhteiseen salaisuuteen ja miten vanhempi nainen käytti hyväkseen hämmennystäsi.

Vierailija kirjoitti:

Olin aivan nuorena miehenä tietoinen siitä että yksi varmaan yli nelikymppinen nainen oli vähän ihastunut minuun. Käytiin kerran tuopilla töisen päätteeksi ja hän suuteli minua suulle. Se oli hyvin noloa mutta ei aivan yllättävää. Eikä epämiellyttävää.

Kyllä me sitten pari kertaa pantiinkin. Töissä oltiin cool. Aikuinen ihminen ei kehuskele enkä minä poja kloppi kehdannut sanoa kiksauttaneeni keski-ikäistä

Vierailija
776/925 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kerran nuorena alkoi täysin tuntematon nainen ythäkkiä suutelemaan alkuillasta kun istuttiin kaverin kanssa ravintolassa. Nainen halusi kokeilla minkälaista on olla toisen miehen kanssa sängyssä. Nainen oli ollut naimisissa nuoresta asti ja halusi kokemuksia toiselta mieheltä. Asuin vielä silloin vanhempien luona ei ollut paikkaa minne mennä ja homma kuivui kokoon.

Vierailija
777/925 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tiedän monella olevan ihastumisen tunteita ja toki joskus itsellänikin. Ihmisiähän tässä vain ollaan. Niin kauan se ei haittaa, kun niitä ei julkisesti tue esille. Flirtti on ihan ok. Mutta eräs pari vuotta tuntema ystäväni totesi yhteisellä lounaalla, että: mä voisin vaan uppoutua noihin sun silmiisi. Niin kivalta kuin se kuulostaakin, niin rajan yli mentiin. Kysyin mitä hän tarkoittaa ja vastaus oli jotain, että olen vain niin kiva ja kaunis, että jos oltais molemmat vapaita niin jotain muuta hän haluaisi. Siinä kohtaa oli pakko ottaa jarrua. Jatkossa en enää lähtenyt mihinkään kahden kesken.

Vierailija
778/925 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu henkilöstä. Sama kuin ei-kavereiden kanssa. Jos natsaa jutut molemmin puolin niin miksi ei.

Olen huomannut että jotkin naiset ovat yliherkkiä (ei ole kokemuksia miehistä, sori). Kuvitellaan jo peruskohteliaisuudesta "nyt se yrittää iskeä mua". Ei kaikki ole kiinnostuneet teistä, pikku prinsessat. Nainen sen olla pitää.

Vierailija
779/925 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen mies, naimisissa, lapsia. Sanoisin, että kyse on molempien osapuolien, mutta varsinkin miehen tekemästä päätöksestä, jossa pysytään ja joka myös kommunikoidaan riittävän selkeästi. Sovitaan siis, että ollaan vain kavereita ja tämä mielestäni nimenomaan miehen aloitteesta. Jos nainen tekee aloitteen "vain kaveruuteen" ja mies onkin jo ihastunut tai köyrintä mielessä, mies voi "alistua" odotuskannalle, että tilanne myöhemmin muuttuisikin.

Olen siis sitä mieltä, että platoninen kaveruus/ystävyys on mahdollista vastakkaisen sukupuolen hetero-edustajien välillä ja on mahdollista, että se sellaisena pysyykin. Jännite siinä suhteessa ainakin minun kohdallani on selvästi erilainen kuin samaa sukupuolta edustavaan kaveriin/ystävään. Tätä jännitettä kai voisi kutsua riskiksi, että tuleekin muita kuin kaverillisia tunteita ja mitä siitä sitten seuraakaan; sopimusrikkomus.

Siinä mielessä ehkä olen epätyypillinen sukupuoleni edustaja, että saatan kyllä himoita useatakin naista, mutta käytännön asteelle viemiseksi minulla pitää olla tunteita kyseistä yksilöä kohtaan. Ilman tunteita oma käsi on parempi.

Vierailija
780/925 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes hakisin naisen ystävyyttä?

En ole vuosikymmeniin tavannut naista kenellä samoja mielenkiinnon kohteita kuin itselle muutamia poikkeuksia lukuunottamatta.

Mieskaverien seurassa on selkeä olla ja toimia.

Mikäli seuraan tullut nainen ei ole saanut erityishuomiota on hän silloin naama väärinpäin kun nainen ei kiinnostakaan naisena vaan on vain yksi muiden mieskavereiden joukossa.

Peliporukat, baari-illat tai vaikkapa miesporuksn saunaillat menevät poikkeuksetta pilalle jos mukaan änkeää kuinka kiva nainen tahansa.

Poikkeuksetta kaikki elämäni aikana minua lähestyneet naiset eivät ole hakeneet kaveria vaan seksikumppania mikä on eri asia kuin pelkkä kaveri tai ystävä.

Se on myös nähty useinkin että nainen joka ei saa osakseen flirttiä tai muuta seksuaalissävytteistä huomiota kääntyy heitä vastaan joka ei pidä naista sen kummemmin viehättävänä vaan pelkkänä kaverina.