Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajattelevatko naiset helposti miehellä olevan muita kuin kaverillisia aikeita?

Vierailija
07.09.2022 |

Jos nainen ja mies tapaavat ja mies ystävällinen jne. mutta mies haluaa olla kaveri vain tehdä tuttavuutta, niin miten helposti nainen ajattelee, että onko miehellä kuitenkin jotain muuta mielessä?

Kommentit (925)

Vierailija
201/925 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin jos tuntematon mies tulee jututtamaan ilman hyvää syytä, ajattelen aina heti, että tällä on nyt muitakin kuin kaverillisia aikeita. Ja yleensä olen ollut myös oikeassa.

Jos tuntematon nainen tulee minulle keskustelemaan mieleeni tulee vain vaihtoehdot jotka liittyvät kaikki hyötymiseen ja väkivaltaan. En keksi mitään positiivista syytä.

a) Nainen on houkutin jolla minua hämätään ja yritetään esim. varastaa lompakko/kännykkää yms.

b) Nainen on houkutin jonka avulla minut tullaan myöhemmin saattamaan väkivallan uhriksi esim. on miesystävä joka saatetaan mustasukkaiseksi = nainen nauttii kun saa aiheutettua riidan/tappelun jonka keskipisteenä on.

c) Nainen on kokenut jotain negatiivista muiden miesten taholta ja haluaa purkaa pahan olonsa tai kostaa miehille tavalla tai toisella eli minulle verbaalisesti ja/tai fyysisesti.

d) Naisella on jokin parantumaton sukupuolitauti jonka hän haluaa tartuttaa minuun eli samaa kuin c) vaihtoehto eli kosto mielessä

Hmm, unohdinko jotain?

Kyllä, uusimman keskustelun terapeuttisi kanssa.

Vierailija
202/925 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin jos tuntematon mies tulee jututtamaan ilman hyvää syytä, ajattelen aina heti, että tällä on nyt muitakin kuin kaverillisia aikeita. Ja yleensä olen ollut myös oikeassa.

Jos tuntematon nainen tulee minulle keskustelemaan mieleeni tulee vain vaihtoehdot jotka liittyvät kaikki hyötymiseen ja väkivaltaan. En keksi mitään positiivista syytä.

a) Nainen on houkutin jolla minua hämätään ja yritetään esim. varastaa lompakko/kännykkää yms.

b) Nainen on houkutin jonka avulla minut tullaan myöhemmin saattamaan väkivallan uhriksi esim. on miesystävä joka saatetaan mustasukkaiseksi = nainen nauttii kun saa aiheutettua riidan/tappelun jonka keskipisteenä on.

c) Nainen on kokenut jotain negatiivista muiden miesten taholta ja haluaa purkaa pahan olonsa tai kostaa miehille tavalla tai toisella eli minulle verbaalisesti ja/tai fyysisesti.

d) Naisella on jokin parantumaton sukupuolitauti jonka hän haluaa tartuttaa minuun eli samaa kuin c) vaihtoehto eli kosto mielessä

Hmm, unohdinko jotain?

Onpas surullista. Toivottavasti saisit myös positiivisia kokemuksia naisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/925 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kaikki mun läheisimmät työkaverimiehet ovat lopulta halunneet myös seksiä/suhdetta, joten nykyään olen varuillaan. Aina se ensimmäinen ehdotus tule kuitenkin yllätyksenä, viimeisin tiimikaverimies ylitti kaveruuden rajat pari viikkoa sitten.

Olet varuilla s i.

Vierailija
204/925 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Chris Rock sanoi hyvin jossain showssaan: Vain naisia, lapsia ja koiria rakastetaan pyyteettömästi.

Miesten saama rakkaus on aina ehdollista ja ansioihin perustuvaa.

Jos et miehenä ole ansioitunut edes fyysisten seikkojen suhteen, olet tämänkin palstan mukaan mies joka ei yksinkertaisesti ole ansainnut kuin kurjuutta, pilkkaa ja kadotuksen geenipoolista.

Tämän väitteen todellisuus ilmenee myös siten, että tutkimustenkin mukaan nykynaiset tavoittelee 90 prosenttisesti sitä 10 prosentin huippua miehistä, nämä kaikkein menestyneimmät miehet saavat siis käytännössä haaremin edut itselleen koska niin moni nainen kuvittelee olevansa se kympin tyttö joka on nimenomaisesti ansainnut vain miehistä parhaimmat, ollen valmiita lopulta vaikka jakamaan näitä miehiä toisten naisten kanssa päästäkseen edes hitusen nauttimaan sen huippumiehen mukana tulevasta elintasosta.

Mikähän tutkimus, saisko dataa? Joku Tinder-kysely? Se paikka ei kerro totuutta normaalista, siellä on ihan omat sairaat kuviot, älköön niitä luulko normiksi.

Noi prosentit on kait nimenomaan tinderistä ja vastaavista kerättyyn dataan perustuvia, googlella löytyy aika varmasti jos käyttää englanninkielisiä sanoja haussa.

Kyllä se käsittääkseni aika hyvin korreloi myös muiden ympäristöjen prosenttien kanssa, valtaosalle ei kelpaa epätäydellisen oloinen mies.

Vierailija
205/925 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä miehiä pidetään viettiensä kanssa painivina ressukoina, joilla ei muuta aivotoimintaa naisten suhteen ole.

Vierailija
206/925 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletan että sormessani oleva vihkisormus pitää loitolla kaikki miehet, joilla motiivi olisi mikään kaveruutta ihmeellisempi. Kavereina monta miestä eikä ole kukaan vongannut. En usko mihinkään miehet ja naiset ei voi olla kavereita- teorioihin.

Tuon suhteen on olemassa kahdenlaisia miehiä, niitä jotka välittää siitä onko nainen varattu, ja niitä jotka ei välitä.

Omalla elekielellä ja tietysti sillä sormuksella saa helposti valtaosan jälkimmäisistä kaikkoamaan, kyllähän sen äkkiä huomaa miten nainen lähestymiseen suhtautuu oli sillä sormus tai ei.

Sun ympärille on vaan vuosien varrella kerääntynyt niitä ensiksi mainittuja, jotka välittää siitä oletko varattu.

Mut se ei suinkaan tarkoita sitä, etteikö yksikään niistä olisi vaan odottamassa sivussa, tiedät sen miehiä ympärillesi keräävänä naisena varmasti itsekin... ;)

Vierailija
207/925 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus toivoisin syvällisiä suhteita miesten kanssa. Voisi niissä olla jotain fyysistäkin, mutta ennen kaikkea syvempää yhteyttä. Olen avoimessa suhteessa. Oletan, että joka ukolla on kuitenkin sitova nainen taustalla, joka olisi mustasukkainen. Kun jossain saa vakipildeä, muille naissuhteille ei ole tarvetta ilmeisesti. 

Vierailija
208/925 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä se on niin päin, että miehet luulee itsestään liikoja

Kyllä ja lisäksi kyllä tuohon aloitukseen. Miehillä on aina mielessä seksi eli nainen joutuu olemaan aina varuillaan. Moni mies käsittää naisen normaalin ystävällisyyden merkkinä että nainen on kiinnostunut miehesrå. Nainen joutuu välttämään hymyilyä.

Vierailija
209/925 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä se on niin päin, että miehet luulee itsestään liikoja

Kyllä ja lisäksi kyllä tuohon aloitukseen. Miehillä on aina mielessä seksi eli nainen joutuu olemaan aina varuillaan. Moni mies käsittää naisen normaalin ystävällisyyden merkkinä että nainen on kiinnostunut miehesrå. Nainen joutuu välttämään hymyilyä.

Mies taas joutuu välttelemään tilanteita ettei ajaudu friendzonelle. Nuorelle miehelle tulee suurena yllätyksenä se, että nainen voi haluta olla miehen kaveri. Nuorelle miehelle ei tule mieleenkään sellainen ajatus kunnes elämänkokemus sen opettaa.

Vierailija
210/925 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Chris Rock sanoi hyvin jossain showssaan: Vain naisia, lapsia ja koiria rakastetaan pyyteettömästi.

Jos et miehenä ole ansioitunut edes fyysisten seikkojen suhteen, olet tämänkin palstan mukaan mies joka ei yksinkertaisesti ole ansainnut kuin kurjuutta, pilkkaa ja kadotuksen geenipoolista.

Tämän väitteen todellisuus ilmenee myös siten, että tutkimustenkin mukaan nykynaiset tavoittelee 90 prosenttisesti sitä 10 prosentin huippua miehistä, nämä kaikkein menestyneimmät miehet saavat siis käytännössä haaremin edut itselleen koska niin moni nainen kuvittelee olevansa se kympin tyttö joka on nimenomaisesti ansainnut vain miehistä parhaimmat, ollen valmiita lopulta vaikka jakamaan näitä miehiä toisten naisten kanssa päästäkseen edes hitusen nauttimaan sen huippumiehen mukana tulevasta elintasosta.

Sun mukaan teillä miehillä kollektiivisesti on kaikki parhaat ominaisuudet ja valta. Käytä hyvä mies niitä ominaisuuksia naistenkin kanssa, ei ne naiset ymmärrettävästi huomaa, jos kaikki hauskat jutut ja muu kiva on käytössä vain mieskavereiden seurassa.

Voit ihan itsekin tutkia kaikenlaisia tilastoja ja tehdä sellaisia itsekin, naiset ei pärjää miehille lähestulkoon missään vertailuissa tai kilpailutilanteissa ellei heille anneta nimenomaisesti sukupuoleen perustuvia etuoikeuksia.

Tämä ilmenee esimerkiksi urheilussa ja peleissä, taiteiden ja tieteiden piirissä, kuin myöskin hyvinkin arkistenkin asioiden kuten ruuanlaiton tai sanitaation ympärillä (lähestulkoon kaikki sanitaatioonkin liittyvät keksinnöt on miesten tekemiä ja valmistamia).

Naisten yksi ja ainoa valttikortti on nimenomaan se, että vain naiset voi synnyttää uusia ihmisiä, tästä syystä en pidä naisten ja miesten välistä ystävyyttä samaan tasoon yltävänä ilmiönä kuin samaa sukupuolta olevien välinen ystävyys.

Toki pidän myös tietyiltä osin naistenkin seurasta ja varsinkin heidän luonnostaan suuremmasta hoivavietistä joka on myös arvostettava aspekti naisista, ja toki pystyn naisten kanssa olemaan ystävällinen ja tekemään monia asioita mitä miestenkin kanssa, mutta en siltikään ala kieltämään sitä, että jos minun pitäisi valita ystävä pelkän sukupuolen ja niiden sukupuolten yleisten ominaisuuksien mukaan vailla minkäänlaista huomiota lisääntymiseen liittyviin seikkoihin, valitsisin aina mielummin miehen ystäväksi kuin naisen, naisten kanssa joutuu sen seksuaalisen jännitteen vuoksi rajaamaan käytöksessään jo omia puheitaankin.

Nainen jonka kanssa en voi lisääntyä edes näennäisellä tasolla ajatellen, on kuin heikko ja rääpälemäinen mies, eli on ominaisuuksiltaan lähtökohtaisesti hyödyttömämpi ystävänä kuin iso ja vahva mies.

Enkä minä näitä mitenkään sano siksi että jotenkin vihaisin saati halveksisin naisia, vaan totean vain, että meissä on biologisten erojemme vuoksi eri ominaisuudet enkä näe mitään pahaa niiden myöntämisessä.

Kun olen kahden jonkun naispuolisen kaverin kanssa, niin kyllä sen jännitteen tuntee kumpikin vaikka sitä ei kumpikaan sanoisi ääneen saati toisi mitenkään elein esille, nainen odottaa multa pohjimmiltaan turvaa ja materiaalista hyötyä, ja minä odotan naiselta jälkikasvua ja sen myötä tietysti myöskin seksiä.

Se ei tarkoita, että mitään tarvisi koskaan välttämättä tapahtuakaan, mutta totuus on, että jos me siitä tilanteesta yhtäkkiä päädyttäisiin tilanteeseen missä selviytymisemme on uhattuna, meihin kumpaankin asetetut sukupuoliset odotukset tulisi aivan varmasti esille.

Tämä olisi yksinkertaisimmillaan kokeiltavissa paiskaamalla meidät vaikka autiolle saarelle, lopulta siinä päädyttäisiin kaiken muun selviytymisen lisäksi myös panemaan koska se on lopulta osa sitä selviytymistä, minultahan siinä kohtaa miehenä odotetaan itseni vaarantamista niin suojaa kuin ruokaa hankkiessakin, ja naiselta odotetaan siinä nimenomaan minun kuntoni hoitamista ja lisääntymistä kanssani.

Jos meidät laitettaisiin saarelle ja nainen olisi että joo ei me tässä mitään paneskelemassa olla sitten koskaan ja ikinä, mutta sun pitää tarjota myös mulle suojaa ja ruokaa, niin mitä luulet että nainen saisi siinä kohtaa vastaukseksi, että mun pitäisi mukamas uhrautua hänen puolestaan ja ruokkia ja suojella häntä, saamatta sen vastineeksi mitään muuta kuin "ystävyyttä" ?

Öö, mut jos se nainen tulee raskaaksi ja joutuu synnyttämään siellä saarella? Synnytys on edelleen naiselle vaarallista, vaikka länsimaissa on harvinaista, että siihen kuolee.

Häh?

Eihän se nyt liity tähän asiaan millään muotoa että mihin olosuhteisiin se lapsi syntyy, vaan pointti oli se, että sen kaiken mieheltä saatavan hyödyn ehtona on _aina_ pohjimmiltaan miehen oikeus lisääntyä naisen kanssa, karskimmin sanottuna jos ei tule toosaa ja lapsia, niin ei tule ruokaa ja suojaakaan.

Toki nykyiset yhteiskunnat soidintansseineen on aika monimutkaisiksi kehittyneet, mutta tuo yllä mainittu kuvio on aina kaiken toiminnan perustana, eikä lähelläkään ainoastaan ihmisillä vaan sama vaihtokauppa on havaittavissa lukuisissa eläimissäkin.

Vierailija
211/925 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yrityskulttuuriin kuuluu, että yli 5sek tuijottaminen on seksuaalista häirintää, niin tuskin tulee sanomaan yhtään mitään muuta kuin päivää.

Vierailija
212/925 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtökohtaisesti luule miehillä olevan muuta mielessä, mutta elämä on opettanut että joka himputin kerta jossain kohtaa tuttavuutta tai ystävyyttä miehellä onkin ollut jotain muuta mielessä. Aivan sama mikä suhde muhun miehellä on. Pomon mies. Työkaverin mies. Kaverin mies. Äidin siskon mies. Treenikaveri. Työkaveri. Vanha koulukaveri. Jos viettää paljon aikaa pitääkseen yhteyttä ja viettää aikaa mun kanssa, jossain kohtaa tulee se "sää näytät niin ihanalle tai pitäiskö meidän kokeilla tai oon miettiny sua tai tiedätkö mitä muut miehet miettii kun ne sua katsoo tai kaikkihan sua katsoo silleen". Plää plää. Prove me wrong, mutta hieman alkaa kyllästyttää tää.

Vierailija
213/925 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai että oon miettiny miltä tuntuis nukkua sun kanssa lusikassa. 

En tulkitse mitään ystävällisyyttä miksikään. Enkä ole antanu kenellekään mitään vaikutelmia tai luuloja. En tiedä mitä ihmettä musta sitten tulkitsevat, omasta mielestä olen kohtelias ja mukava. Usein jopa torjuva ja etäinen ja silti noita tulee.

Vierailija
214/925 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähtökohtaisesti luule miehillä olevan muuta mielessä, mutta elämä on opettanut että joka himputin kerta jossain kohtaa tuttavuutta tai ystävyyttä miehellä onkin ollut jotain muuta mielessä. Aivan sama mikä suhde muhun miehellä on. Pomon mies. Työkaverin mies. Kaverin mies. Äidin siskon mies. Treenikaveri. Työkaveri. Vanha koulukaveri. Jos viettää paljon aikaa pitääkseen yhteyttä ja viettää aikaa mun kanssa, jossain kohtaa tulee se "sää näytät niin ihanalle tai pitäiskö meidän kokeilla tai oon miettiny sua tai tiedätkö mitä muut miehet miettii kun ne sua katsoo tai kaikkihan sua katsoo silleen". Plää plää. Prove me wrong, mutta hieman alkaa kyllästyttää tää.

Kaapu ja hijabi päälle niin ei tuu miehet enää ehdottelee.

Vierailija
215/925 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan joka IKINEN kerta kun olen ystävystynyt miehen kanssa ja luullut että voidaan olla pelkkiä kavereita, niin jossain vaiheessa on tullut ilmi että jos mahdollisuus tulee, niin miehet kyllä siirtyisi makuuhuoneen puolelle hetkessä. Eli näin kolmevitosena jo ymmärrän että ei ole sellaista kun pelkkä mieskaveri jollei hän ole kiinnostunut samasta sukupuolesta kun minäkin. 

Vierailija
216/925 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun mukaan teillä miehillä kollektiivisesti on kaikki parhaat ominaisuudet ja valta. Käytä hyvä mies niitä ominaisuuksia naistenkin kanssa, ei ne naiset ymmärrettävästi huomaa, jos kaikki hauskat jutut ja muu kiva on käytössä vain mieskavereiden seurassa.

Voit ihan itsekin tutkia kaikenlaisia tilastoja ja tehdä sellaisia itsekin, naiset ei pärjää miehille lähestulkoon missään vertailuissa tai kilpailutilanteissa ellei heille anneta nimenomaisesti sukupuoleen perustuvia etuoikeuksia.

Tämä ilmenee esimerkiksi urheilussa ja peleissä, taiteiden ja tieteiden piirissä, kuin myöskin hyvinkin arkistenkin asioiden kuten ruuanlaiton tai sanitaation ympärillä (lähestulkoon kaikki sanitaatioonkin liittyvät keksinnöt on miesten tekemiä ja valmistamia).

Naisten yksi ja ainoa valttikortti on nimenomaan se, että vain naiset voi synnyttää uusia ihmisiä, tästä syystä en pidä naisten ja miesten välistä ystävyyttä samaan tasoon yltävänä ilmiönä kuin samaa sukupuolta olevien välinen ystävyys.

Toki pidän myös tietyiltä osin naistenkin seurasta ja varsinkin heidän luonnostaan suuremmasta hoivavietistä joka on myös arvostettava aspekti naisista, ja toki pystyn naisten kanssa olemaan ystävällinen ja tekemään monia asioita mitä miestenkin kanssa, mutta en siltikään ala kieltämään sitä, että jos minun pitäisi valita ystävä pelkän sukupuolen ja niiden sukupuolten yleisten ominaisuuksien mukaan vailla minkäänlaista huomiota lisääntymiseen liittyviin seikkoihin, valitsisin aina mielummin miehen ystäväksi kuin naisen, naisten kanssa joutuu sen seksuaalisen jännitteen vuoksi rajaamaan käytöksessään jo omia puheitaankin.

Nainen jonka kanssa en voi lisääntyä edes näennäisellä tasolla ajatellen, on kuin heikko ja rääpälemäinen mies, eli on ominaisuuksiltaan lähtökohtaisesti hyödyttömämpi ystävänä kuin iso ja vahva mies.

Enkä minä näitä mitenkään sano siksi että jotenkin vihaisin saati halveksisin naisia, vaan totean vain, että meissä on biologisten erojemme vuoksi eri ominaisuudet enkä näe mitään pahaa niiden myöntämisessä.

Kun olen kahden jonkun naispuolisen kaverin kanssa, niin kyllä sen jännitteen tuntee kumpikin vaikka sitä ei kumpikaan sanoisi ääneen saati toisi mitenkään elein esille, nainen odottaa multa pohjimmiltaan turvaa ja materiaalista hyötyä, ja minä odotan naiselta jälkikasvua ja sen myötä tietysti myöskin seksiä.

Se ei tarkoita, että mitään tarvisi koskaan välttämättä tapahtuakaan, mutta totuus on, että jos me siitä tilanteesta yhtäkkiä päädyttäisiin tilanteeseen missä selviytymisemme on uhattuna, meihin kumpaankin asetetut sukupuoliset odotukset tulisi aivan varmasti esille.

Tämä olisi yksinkertaisimmillaan kokeiltavissa paiskaamalla meidät vaikka autiolle saarelle, lopulta siinä päädyttäisiin kaiken muun selviytymisen lisäksi myös panemaan koska se on lopulta osa sitä selviytymistä, minultahan siinä kohtaa miehenä odotetaan itseni vaarantamista niin suojaa kuin ruokaa hankkiessakin, ja naiselta odotetaan siinä nimenomaan minun kuntoni hoitamista ja lisääntymistä kanssani.

Jos meidät laitettaisiin saarelle ja nainen olisi että joo ei me tässä mitään paneskelemassa olla sitten koskaan ja ikinä, mutta sun pitää tarjota myös mulle suojaa ja ruokaa, niin mitä luulet että nainen saisi siinä kohtaa vastaukseksi, että mun pitäisi mukamas uhrautua hänen puolestaan ja ruokkia ja suojella häntä, saamatta sen vastineeksi mitään muuta kuin "ystävyyttä" ?

Tää oli hauska :D Leikitään että en tunne omaa miestäni, ja joutuisin autiolle saarelle hänen kanssaan, niin se olisi kyllä minä joka siellä järjestäisin suojaa ja ruokaa, ja hänen vonkaukset kyllä kuuluisi kuuroille korville siinä vaiheessa. Kaikki miehet eivät ole niitä alkukantaisia pelastajia, metsästäjiä tai suojelijoita. :D Minun mies on kyllä osannut kestitä minua ravintoloissa ja vienyt ihanille matkoille, on komea ja ihana mies, mutta ei pärjäisi hetkeäkään autiolla saarella ilman minun käytännöllisyyttä ja "tekemisen meininki" luonnettani :D 

Vierailija
217/925 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kaikki mun läheisimmät työkaverimiehet ovat lopulta halunneet myös seksiä/suhdetta, joten nykyään olen varuillaan. Aina se ensimmäinen ehdotus tule kuitenkin yllätyksenä, viimeisin tiimikaverimies ylitti kaveruuden rajat pari viikkoa sitten.

Miten seksiehdotus voi tulla yllärinä aikuiselle naiselle?

Vierailija
218/925 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää oli hauska :D Leikitään että en tunne omaa miestäni, ja joutuisin autiolle saarelle hänen kanssaan, niin se olisi kyllä minä joka siellä järjestäisin suojaa ja ruokaa, ja hänen vonkaukset kyllä kuuluisi kuuroille korville siinä vaiheessa. Kaikki miehet eivät ole niitä alkukantaisia pelastajia, metsästäjiä tai suojelijoita. :D Minun mies on kyllä osannut kestitä minua ravintoloissa ja vienyt ihanille matkoille, on komea ja ihana mies, mutta ei pärjäisi hetkeäkään autiolla saarella ilman minun käytännöllisyyttä ja "tekemisen meininki" luonnettani :D 

Aika heikot olisi selviytymisen mahdollisuudet teillä sitten, tai ehkä se vois jotenkin silleen toimia että sinä oot sitten kaiken tekevä kuningatar ja mies on jonkinsortin kuhnuri joka kaivetaan välillä kaapista kun tarvii toosan hoonausta. :P

Vierailija
219/925 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaverit eivät voisi harrastaa myös seksiä? Outo ajatus ettei vois.

Vierailija
220/925 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaapu ja hijabi päälle niin ei tuu miehet enää ehdottelee.

Vedä itse jos et osaa olla ehdottelematta urpo.