Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelevatko naiset helposti miehellä olevan muita kuin kaverillisia aikeita?

Vierailija
07.09.2022 |

Jos nainen ja mies tapaavat ja mies ystävällinen jne. mutta mies haluaa olla kaveri vain tehdä tuttavuutta, niin miten helposti nainen ajattelee, että onko miehellä kuitenkin jotain muuta mielessä?

Kommentit (925)

Vierailija
21/925 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

#metoo ja mies saa kenkää

Vierailija
22/925 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä voin sanoa, että kyllä ajatus on jokaisen kohdalla, että miltähän tuntuisi tuon kanssa.

Silloinkinko kun nainen ei ole mielestäsi kovin viehättävä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/925 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin, että melko tasa-arvoinen naisen ja miehen ystävyys perustuu seksuaaliseen kiinnostukseen.

Jos nainen pitää miestä epäseksikkäänä, ystävyys ei lähde käyntiin. 

Kaikki miehen keskusteluyritykset torpataan, vaikka ne käsittelisivät yhteistä harrastusta. 

Jos taas nainen pitää miestä seksikkäänä, nainen kokee, että hänellä on hävittävää ja hän haluaa panostaa mieheen ja tehdä hyvän vaikutuksen, joten myös kaveruus onnistuu. 

Vierailija
24/925 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asetelma on tavismies ja kaunis nainen, niin aina mies yrittää iskeä naista. Yleensä epätoivoisesti esittämällä naisen ystävää.

Vierailija
25/925 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele että kaikki miehet ovat hakemassa sitä itseään mutta kaikki miehet kaikki miehet hrrr juu ahdistaa

Vierailija
26/925 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä voin sanoa, että kyllä ajatus on jokaisen kohdalla, että miltähän tuntuisi tuon kanssa.

Silloinkinko kun nainen ei ole mielestäsi kovin viehättävä?

Kyllä.

Vierailija
27/925 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena ajattelen että miehellä on useimmiten vaan kaverillisia aikeita.

Vierailija
28/925 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy varmaan kohta kirjoittaa otsaan olen homo, niin ei kuvitella mitään. Jos on jotain taka-ajatuksia jotain naista kohtaan, niin kerron sen kyllä.

Vierailija
29/925 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset vääristyneen kasvatuksen saaneet esimerkiksi ajattelevat. Tai jotka omien ennakkoluulojensa takia luulevaqt, ettei miehen kanssa voi olla kaveri. Myös miehiä on jotka luulevat naisen lähestyessä, että tämä etsii suhdetta tai seksiä, vaikka etsisi kaveria.

Vierailija
30/925 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nykyajan ilmiö, että miehet esittävät naisen kaveria, jotta pääsisivät panolle vai onko tätä ollut aina.

P.S. Ei ole hyvä taktiikka.

Vierailija
31/925 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#metoo ja mies saa kenkää

Ja montako metoon takia kenkää saanutta miestä tunnet? Mun työpaikalla sun kriteereillä yli puolet miehistä ja kolmannes naisista olisi jo potkut saaneet. Meillä on jopa töissä siellä toisensa tavanneita aviopareja.

Vierailija
32/925 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon aina kaveruutta tai ystävyyttä, mutta lähes aina joutuu pettymään. En halua tai tarvitse munaa. 

Mistä tunnistaa, että mies haluaa vain kaveruutta?

Se heiluttaa vinhasti sateenkaarilippua peppureiästä sojottaen.

Harmi, ei ole tullut sellaista vastaan. :D

Kenties setan jäsenyys tai vihreiden äänestäminen ajavat saman asian?

Vierailija
33/925 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sanoisin, että melko tasa-arvoinen naisen ja miehen ystävyys perustuu seksuaaliseen kiinnostukseen.

Jos nainen pitää miestä epäseksikkäänä, ystävyys ei lähde käyntiin. 

Kaikki miehen keskusteluyritykset torpataan, vaikka ne käsittelisivät yhteistä harrastusta. 

Jos taas nainen pitää miestä seksikkäänä, nainen kokee, että hänellä on hävittävää ja hän haluaa panostaa mieheen ja tehdä hyvän vaikutuksen, joten myös kaveruus onnistuu. 

Täh?

Vierailija
34/925 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemminkin huomaan kerta toisensa jälkeen olevani liian sinisilmäinen, kun kuvittelen miesten voivan olla vain ystävällisiä. Jos miehen kanssa juttu esim. töissä alkaa luistaa kuin kenen tahansa naispuolisen työkaverin kanssa, niin kohta tulee puskista seksiehdotus.

Olen siis oppinut, että neutraali mies on tyly, ei puhu eikä katso päinkään, ja ystävällinen mies yrittää päästä sänkyyn.

Vierailija
35/925 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se nykyajan ilmiö, että miehet esittävät naisen kaveria, jotta pääsisivät panolle vai onko tätä ollut aina.

P.S. Ei ole hyvä taktiikka.

Sitä on aina ollut silloin kun tavismies ihastuu kauniiseen naiseen.

Vierailija
36/925 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan ymmärrä. Jos haluan miehestä jotain seksuaalista, on minun pidettävä häntä viehättävänä.

Vierailija
37/925 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan yleensä helposti, jos mies on vain ystävällinen vs jos mies flirttailee. Eli huomaan, jos miehellä on muita kuin kaverillisia aikeita. 

Vierailija
38/925 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olen sen verran ruma että en kuvittele kenenkään jutustelevan muuta kuin kaverimielessä.

Onnennainen...

Pakko kyllä myöntää, että kyllä se tuntuu todella pahalta kun kukaan ei koskaan yritä tulla iskemään. Etenkin kun kavereilla on niitä iskijöitä hätisteltäväksi asti, ja itse on miehille täysin ilmaa.

- eri

Täällä toinen. Kukaan mies ei ole koskaan ollut kiinnostunut.

T. Näkymätön

Vierailija
39/925 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olen sen verran ruma että en kuvittele kenenkään jutustelevan muuta kuin kaverimielessä.

Onnennainen...

Pakko kyllä myöntää, että kyllä se tuntuu todella pahalta kun kukaan ei koskaan yritä tulla iskemään. Etenkin kun kavereilla on niitä iskijöitä hätisteltäväksi asti, ja itse on miehille täysin ilmaa.

- eri

Se voi johtua useasta syystä. Yleensä flirttailen ja pyrin iskemään, mutta on muutamia naistyyppejä joita en yritä - jotkut syistäni olisivat imartelevia, toiset taas eivät.

M

Vierailija
40/925 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä