Ajattelevatko naiset helposti miehellä olevan muita kuin kaverillisia aikeita?
Jos nainen ja mies tapaavat ja mies ystävällinen jne. mutta mies haluaa olla kaveri vain tehdä tuttavuutta, niin miten helposti nainen ajattelee, että onko miehellä kuitenkin jotain muuta mielessä?
Kommentit (925)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olen sen verran ruma että en kuvittele kenenkään jutustelevan muuta kuin kaverimielessä.
Onnennainen...
Pakko kyllä myöntää, että kyllä se tuntuu todella pahalta kun kukaan ei koskaan yritä tulla iskemään. Etenkin kun kavereilla on niitä iskijöitä hätisteltäväksi asti, ja itse on miehille täysin ilmaa.
- eri
Jos nyt tätäkin ketjua tai palstaa ylipäänsä lukee, niin naiset nimenomaan eivät toivo koskaan minkäänlaisia lähestymisiä miehiltä. Tuntuu, että on parempi mahdollisuus voittaa lotossa, kuin löytää juuri se nainen, joka muista naisista poiketen toivoo lähestymisiä.
Vierailija kirjoitti:
En ihan ymmärrä. Jos haluan miehestä jotain seksuaalista, on minun pidettävä häntä viehättävänä.
Johtuu siitä että miehissä ja naisissa on luonnostaan eroja, jopa lisääntymisstrategioiden suhteen.
Miehet haluaa lisääntyä niin monen kanssa kuin mahdollista, naiset taasen tekee valintansa luonnostaan sen miehen selviytymispotentiaalin mukaan, pyritään valitsemaan lisääntymiskumppaniksi sellainen joka maksimoi niin naisen kuin jälkeläisenkin selviytymismahdollisuudet.
Ei koske ainoastaan ihmisiä, vaan samantyyppiset erot on havaittavissa lähestulkoon kaikissa eläimissä, jopa hyönteisten maailmasta löytyy tätä ilmiötä, missä urokset kilpailee lisääntymisoikeudesta esimerkiksi soidintanssein, värikkäillä siivillä tai vaihtoehtoisesti taistellen toisten urosten kanssa.
Hmm. Mutta juuri joku tuolla sanoi, ettei yritä tietyn tyyppisiä naisia?
Joillain ihmisillä on kavereita. Sori jos tämä tieto järkyttää.
Myös leijonilla on aika mielenkiintoisia juttuja havaittu seksuaalisessa käytöksessään, heidän kohdallahan on käytössä ns. haaremistrategia, missä yksi uros lisääntyy usean naaraan kanssa.
On havaittu, että jos uros on ollut julma ja paska kunkku, naaraat saattaa ihan tarkoituksella antaa tämän uroksen taistella kuolemaan asti haastajan kanssa, sen sijaan jos on ollut hyvä, naaraat saattaa tulla auttamaan hallitsevaa urosta ajamaan haastajan pois.
Miesten ja naisten täysin jännitteetön ystävyys on epänormaalia, miljoonien vuosien kehityksen vastaista.
Vierailija kirjoitti:
Huomaan yleensä helposti, jos mies on vain ystävällinen vs jos mies flirttailee. Eli huomaan, jos miehellä on muita kuin kaverillisia aikeita.
Miten sen huomaa? Kerro meillekin.
No mun työpaikalla on ainakin mukavia miehiä. Vakaassa parisuhteessa, ainakin antavat näin ymmärtää. Ihan kavereita ollaan. Eikä kukaan ehdottele mitään.
Mun kanssa ei miehet halua olla kavereita. Joko pysyvät kaukana tai haluavat seurustella/intiimiin kanssakäymiseen. Mitä teen väärin? Kaunis en kyllä ole.
Vierailija kirjoitti:
No mun työpaikalla on ainakin mukavia miehiä. Vakaassa parisuhteessa, ainakin antavat näin ymmärtää. Ihan kavereita ollaan. Eikä kukaan ehdottele mitään.
No eivät varmaan ehdottelekaan, jos parisuhteessa olevat, mutta joissain toisissa olesuhteissa saattaisivat ehdottaa ja ties mitä nytkin ajattelevat.
Jos mies ensimmäisen 5-10 min sisällä pyrkii koskettamaan rintaa tai takapuolta, kuinka sen voi olettaa olevan millään muotoa kaverillinen lähestyminen. Näin käy käytännössä aina, kun olen ystäväni kanssa ulkona.
Ystävällisesti keskustelut olisivat ihan mukavia. Olen varattu, joten asiallinen seura illan aikana tuo mukavaa väriä iltaan, mutta se siitä sitten. Kiitos ja hei.
Vierailija kirjoitti:
Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettetkö sinäkin olisi heidän kasseissa kihelmöinyt enemmän tai vähemmän, samoin väittäisin, että varmasti ainakin yksi niistä työkavereista on käynyt sun mielessä jossain välissä, kenties jopa tullut märkään uneen, vaikka tokikaan en odota että sitä välttämättä kehtaisit tässä myöntääkään.
Ei me yksinkertaisesti voida sille mitään, tällaisiksi ollaan ajan saatossa kehitytty, lisääntyminen on kaikkein yleisin vietti joka yhdistää kaikkia eliöitä aina kasveista ja pieneliöistä lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Mun kanssa ei miehet halua olla kavereita. Joko pysyvät kaukana tai haluavat seurustella/intiimiin kanssakäymiseen. Mitä teen väärin? Kaunis en kyllä ole.
Mitä hyötyä on miehen ja naisen ystävyydestä, minkä perustana ei ole lisääntyminen?
Vierailija kirjoitti:
No hahhah, oman elämänkokemukseni mukaan miehillä ON lähes aina muuta mielessä kuin kaveruus.
Sama kokemus. Tosin vähenee iän myötä.
Kysymykseen vastaus, oman kokemuksen perusteella, ei kovin helposti. Kyllä mä ainakin nuorena otin kaverimiehet ihan kavereina, mut lähes aina lopulta paljastui, että halusivat muutakin. Silti en vaan tajunnut uusien tuttavuuksien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Onko se nykyajan ilmiö, että miehet esittävät naisen kaveria, jotta pääsisivät panolle vai onko tätä ollut aina.
P.S. Ei ole hyvä taktiikka.
Aina ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olen sen verran ruma että en kuvittele kenenkään jutustelevan muuta kuin kaverimielessä.
Onnennainen...
Pakko kyllä myöntää, että kyllä se tuntuu todella pahalta kun kukaan ei koskaan yritä tulla iskemään. Etenkin kun kavereilla on niitä iskijöitä hätisteltäväksi asti, ja itse on miehille täysin ilmaa.
- eriTäällä toinen. Kukaan mies ei ole koskaan ollut kiinnostunut.
T. NäkymätönNyt olen kiinnostunut sinusta. Tuli siis ihan oikeasti tämä ajatus ja tunne mieleeni.
M
Ps: nyt et voi muuten enää koskaan sanoa etteikö kukaan mies olisi ollut kiinnostunut.
-sama
Ihana mies.
-sivusta
Jos puhtaasti geneettisessä mielessä ajatellaan kuka on elämän pelin voittaja, se on lopulta aina se joka pääsee omaa sukulinjaansa jatkamaan.
Tässä mielessä se vertailtuna voi siis sanoa, että se kaikkein köyhin ja kurjinkin voittaa lopulta sen kaikkein rikkaimman ja hulppeinta elämää elävän, mutta lapsettomaksi jäävän tyypin.
Tästä syystä despoottisissa järjestelmissä hallitsijan lisääntyminen on aina niin tärkeässä osassa, historiasta löytyy lukuisia esimerkkejä siitä, mitä tapahtuu kun hallitsija syystä tai toisesta ei kykenekään tuottamaan sukulinjaansa jatketta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyötyä on miehen ja naisen ystävyydestä, minkä perustana ei ole lisääntyminen?
Mitä hyötyä ystävistä yleensäkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihan ymmärrä. Jos haluan miehestä jotain seksuaalista, on minun pidettävä häntä viehättävänä.
Johtuu siitä että miehissä ja naisissa on luonnostaan eroja, jopa lisääntymisstrategioiden suhteen.
Miehet haluaa lisääntyä niin monen kanssa kuin mahdollista, naiset taasen tekee valintansa luonnostaan sen miehen selviytymispotentiaalin mukaan, pyritään valitsemaan lisääntymiskumppaniksi sellainen joka maksimoi niin naisen kuin jälkeläisenkin selviytymismahdollisuudet.
Ei koske ainoastaan ihmisiä, vaan samantyyppiset erot on havaittavissa lähestulkoon kaikissa eläimissä, jopa hyönteisten maailmasta löytyy tätä ilmiötä, missä urokset kilpailee lisääntymisoikeudesta esimerkiksi soidintanssein, värikkäillä siivillä tai vaihtoehtoisesti taistellen toisten urosten kanssa.
Oletuksesi siis on, että kaikki lisääntymisikäiset ja kykyiset pyrkivät lisääntymään. Arvaapa uusiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni ei aikomustakaan lisääntyä kenenkään kanssa. Mutta ystävä voin olla.
Nyt olen kiinnostunut sinusta. Tuli siis ihan oikeasti tämä ajatus ja tunne mieleeni.
M
Ps: nyt et voi muuten enää koskaan sanoa etteikö kukaan mies olisi ollut kiinnostunut.
-sama