Minkä ammatin nykyään valitsisit, jos saisit alottaa puhtaalta pöydältä?
Elikkä minkä ammatin valitsisit nykyelämän kokemuksellasi, jos olisit joku 17v ja opiskelut olisi vielä edessä? Perustelut olisi kiva kuulla (:
Kommentit (710)
Vierailija kirjoitti:
En ole lukiossa (enkä missään muuallakaan) kenellekään kertakaan sanonut, että haluaisin valtion virkamieheksi. Joten en ole koskaan itse valinnut ammattia vaan minut on siihen huijattu ja houkuteltu.
Miten huijattu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole lukiossa (enkä missään muuallakaan) kenellekään kertakaan sanonut, että haluaisin valtion virkamieheksi. Joten en ole koskaan itse valinnut ammattia vaan minut on siihen huijattu ja houkuteltu.
Miten huijattu?
Samalla tavalla kuin tavallisia venäläisiä huijataan lähtemään sotimaan Ukrainaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten huijattu?
Samalla tavalla kuin tavallisia venäläisiä huijataan lähtemään sotimaan Ukrainaan.
Aseella uhaten?
Digitaalinen sisällötuottaja. Omaa persetttä kuvaisin ympäri maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Noitahan on some täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noitahan on some täynnä.
Jos OF-malli tienaa vuodessa 100 000 euroa ja valtion virkamies 20 000 euroa niin onhan siinä valtava taloudellinen ero.
Kumpi ammatti sinun mielestä tuottaa enemmän valtiolle verotuloja?
Lääkäriksi, harmittaa, etten panostanut lukiossa matematiikkaan, fysiikkaan ja kemiaan, nyt olen sairaanhoitajana, pidän kyllä työstani, mutta kiinnostaisi lääkärinä tehdä diagnooseja ja pohtia mikä ketäkin vaivaa
Miksei voisi aloittaa puhtaalta pöydältä vaikka heti, iästä riippumatta?