Neitsyt 30-vuotiaan - ajatuksia, kokemuksia?
Kuten otsikosta käynee ilmi, olen 30-vuotias nainen, enkä ole koskaan harrastanut seksiä. En ole koskaan edes suudellut, joskin minua on suudeltu vastoin tahtoani useamman kerran (kiitos humalaiset miehet).
Olen aina ajatellut, että no jaa, se tapahtuu sitten kun on tapahtuakseen, mutta nyt asia on käynyt kovasti vaivaamaan minua. Yhteiskunnan odotukset tuntuvat painavan päälle ja koko ajan tajaraivossa on se ajatus, että pitäisi olla tehnyt sitä, tätä ja tuota. On outoa olla ystäväporukassa, jossa muut juoruavat seuraelämästään ja itselläni ei ole minkäänlaista kokemusta.
En ole missään tapauksessa erityisen seksivastainen ja hommailen kyllä mielelläni yksikseni, mutten koskaan fantasioi kenestäkään tuntemastani saati liitä itseäni mukaan fantasioihin. Luen mielelläni eroottista kirjallisuutta ja ammennan sieltä sitä materiaalia. Vuosikausia kestäneen pohdintani tulos siis tässä vaiheessa on, että olen kenties demiseksuaali ja tarvitsen sen ihan kunnon yhteyden ihmiseen, ennen kuin tällainen mielenkiinto itsessäni herää. Ihastun kyllä, mutta tosi tiukassa on se tunne, että haluaisin tehdä kenenkään kanssa muuta kuin tutustua paremmin ihan keskustelutasolla.
Lähinnä minua siis kiinnostaisi, että herättääkö tämä ihmisissä minkälaisia ajatuksia? Olisiko 30v neitsyt kumppanina totaalinen turn off, eli heitänkö pyyhkeen lopullisesti kehään? Haluaisitko tilanteessa tietää toisen olevan kokematon vai olisiko parempi olla kertomatta? Onko kenelläkään kokemuksia tällaisesta? Alkaa olla orpo-olo asian kanssa.
Kommentit (90)
Aloitus voisi olla omani. Tosin olen vielä alle 30. En tiedä silti onko minusta koskaan harrastamaan seksiä kenenkään kanssa. Ikää tulee lisää ja samalla mietin, ettei taida tulla yhtään mitään tästä asiasta.
OoOoOoO kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OoOoOoO kirjoitti:
Antiikin roomalaiset pitivät seksuaalista pidättyvyyttä hyveenä ja paheksuivat seksuaalista hurjastelua. En tiedä miksi se olisi sen huonompi asenne kuin nykyinen yltiösuvaitsevaisuus.
Ja minä luulen myös, että liian monet nykyajan sairaudet ja tauditkin ovat seurausta vääränlaisesta seksuaalisuudesta jne. Mutta tätäkään totuutta ei moni tunnista. Säälin tämmöistä ymmärtämättömyyttä.
Käsittääkseni ainakin kohdunkaulan syöpä on sellainen.
Tupakoimattomien suun alueen syövät myös. Papilloomavirus sielläkin jyllää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OoOoOoO kirjoitti:
Monissa maissa ap:n kokemattomuutta arvostettaisiin ja pidettäisiin korkean moraalin merkkinä.
Mitä sitten? Osa niistä maista on sellaisia, ettei kenenkään itseään kunnioittavan kannata sellaiseen muuttaa. Ovatko ne mielestäsi silti parempia kuin Suomi, jossa nainen kuitenkin saa päättää kaikesta itseään koskevasta?
Kummallinen johtopäätös.
Minusta tässäkin asiassa nimenomaan naisen pitää saada päättää myös siitä, haluaako ryhtyä sekstailemaan vai ei. Ihan kuin nykyään olisi joku pakko hoitaa homma pois alta, vaikka ei edes olisi kovin rakastunut. Ihan yhtä ok, jos taas pitää seksistä kovasti ja haluaa aloittaa sen aikaisemmin, mutta siitähän ei nyt ollut kysymys.
No mainitse sellaisia maita, joissa nimenomaan miesten kokemattomuutta pidetään hyveenä? Yleensä kyse on siitä, että naisten seksielämää vahditaan, ja vain naisten kokemattomuus on hyve, eli halutaan hallita juuri naisia ja heidän tekemisiään.
En ymmärrä mitä ajat takaa. Tarkoituksenani oli alunperin muistuttaa, että ei kaikkialla ihannoida seksuaalista hurjastelua ja sekin on minusta ok. Tuntuu, että meillä on vallalla ihan yhtä kieroutunut ihanne, jos pidättäytymistä pitää ruveta perustelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta säälittävää ja monta hyvää vuotta mennyt ohi tuon nautinnon osalta.
Nautintoa saa keskenäänkin, ei siihen välttämättä toista tarvita.
jos nautinto on elämässä se kaiken tarkoitus niin miksi huumeet on laittomia?
Täh :D ? Kuka sanoi et nautinto olisi kaiken tarkoitus? Ja huumeet on kaikkea muuta kuin nautinto, ainakin kun addiktio on kehittynyt.
Jotkut huumausaineet aiheuttaa samanlaisia ja vielä voimakkaampia hyvän olon tunteita kuten orgasmi.
Ja jos lähdetään nostamaan nautintoja ihailun kohteeksi pitää muistaa myös muutkin hedonistiset elämäntyylit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OoOoOoO kirjoitti:
Monissa maissa ap:n kokemattomuutta arvostettaisiin ja pidettäisiin korkean moraalin merkkinä.
Mitä sitten? Osa niistä maista on sellaisia, ettei kenenkään itseään kunnioittavan kannata sellaiseen muuttaa. Ovatko ne mielestäsi silti parempia kuin Suomi, jossa nainen kuitenkin saa päättää kaikesta itseään koskevasta?
Kummallinen johtopäätös.
Minusta tässäkin asiassa nimenomaan naisen pitää saada päättää myös siitä, haluaako ryhtyä sekstailemaan vai ei. Ihan kuin nykyään olisi joku pakko hoitaa homma pois alta, vaikka ei edes olisi kovin rakastunut. Ihan yhtä ok, jos taas pitää seksistä kovasti ja haluaa aloittaa sen aikaisemmin, mutta siitähän ei nyt ollut kysymys.
No mainitse sellaisia maita, joissa nimenomaan miesten kokemattomuutta pidetään hyveenä? Yleensä kyse on siitä, että naisten seksielämää vahditaan, ja vain naisten kokemattomuus on hyve, eli halutaan hallita juuri naisia ja heidän tekemisiään.
Israel.
OoOoOoO kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OoOoOoO kirjoitti:
Kummallinen johtopäätös.
En ymmärrä mitä ajat takaa. Tarkoituksenani oli alunperin muistuttaa, että ei kaikkialla ihannoida seksuaalista hurjastelua ja sekin on minusta ok. Tuntuu, että meillä on vallalla ihan yhtä kieroutunut ihanne, jos pidättäytymistä pitää ruveta perustelemaan.
Pidättäytyminen on hieman vääristävä ilmaisu. Parempi olisi kurinalaisuus.
Vierailija kirjoitti:
OoOoOoO kirjoitti:
Monissa maissa ap:n kokemattomuutta arvostettaisiin ja pidettäisiin korkean moraalin merkkinä. Miksi pitäisi ryhtyä mihinkään, seksi mukaanlukien, ennen kuin tuntee olevansa siihen valmis, oli ikä sitten mikä hyvänsä?
Nk, ehkä jos viisikymppiseksi odottaa voi tuntua että on mennyt jotain ohi.
Kyllä se tuntuu jo aikaisemminkin. Meni ohi seksi, läheisyys, parisuhteet, mahdollisuus perheeseen.
Ihmiselämän peruspilarit.
Nyt pitää vain sopeutua tällaiseen elämään. Muuta vaihtoehtoa ei ole.
t. kokematon 40 v
Minulla olisi ollut monta mahdollisuutta harrastaa seksiä, mutta en halunnut. Haluaisin seksiä kumppanin kanssa, eikä minulla ole ikinä ollut kumppania. Olen sosiaalisesti kömpelö ja minulla on mt-ongelmia.
M30
Täällä yksi N38 joka on neitsyt. Menen varmaan demiseksuaalin kirjolle ja ihastun hyvin harvoin. En ole millään tavalla näkyvä hahmo, moni ei muista minua edes olevan olemassa jos en tee jotain typerää. Olen siis oppinut elämään sivustalla ns. tarkkailijana.
En ole koskaan tottunut kosketukseen, koen sen vieraiden toimesta epämiellyttävänä. Halauksia siedän elämässäni kolmelta ihmiseltä tällä hetkellä.
Omalla kohdallani uskon että juna meni jo. Lapsia en halua (en koe olevani äitimateriaalia moninaisista syistä) ja parisuhdetta en usko saavani koskaan.
Olen deittaillut ajoittain, mutta ne kokeilut olivat hyvin lyhyitä.
Miksi naiset eivät sitten ala arvostamaan miesten kokemattomuutta?
Vai niinkö sen pitää mennä että miesten pitää alkaa arvostamaan naisten kokeneisuutta?
News flash: niin ei tule tapahtumaan.
Syy miksi miehen kokeneisuutta arvostetaan, on 100% naisissa. Te haluatte mieheltä kokemusta tai osaamista joka tulee kokemuksen myötä. Ja koska te annatte etupäässä kokeneille miehille, se johtaa siihen että miehet arvostavat kokeneita miehiä jotka saavat.
Jos te haluatte tasa-arvoa, samat kriteerit molemmille sukupuolille, kerroin jo miten se tapahtuu. Alkakaa arvostamaan neitsytmiehiä jotka odottavat sitä oikeaa.