Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neitsyt 30-vuotiaan - ajatuksia, kokemuksia?

Vierailija
04.09.2022 |

Kuten otsikosta käynee ilmi, olen 30-vuotias nainen, enkä ole koskaan harrastanut seksiä. En ole koskaan edes suudellut, joskin minua on suudeltu vastoin tahtoani useamman kerran (kiitos humalaiset miehet).

Olen aina ajatellut, että no jaa, se tapahtuu sitten kun on tapahtuakseen, mutta nyt asia on käynyt kovasti vaivaamaan minua. Yhteiskunnan odotukset tuntuvat painavan päälle ja koko ajan tajaraivossa on se ajatus, että pitäisi olla tehnyt sitä, tätä ja tuota. On outoa olla ystäväporukassa, jossa muut juoruavat seuraelämästään ja itselläni ei ole minkäänlaista kokemusta.

En ole missään tapauksessa erityisen seksivastainen ja hommailen kyllä mielelläni yksikseni, mutten koskaan fantasioi kenestäkään tuntemastani saati liitä itseäni mukaan fantasioihin. Luen mielelläni eroottista kirjallisuutta ja ammennan sieltä sitä materiaalia. Vuosikausia kestäneen pohdintani tulos siis tässä vaiheessa on, että olen kenties demiseksuaali ja tarvitsen sen ihan kunnon yhteyden ihmiseen, ennen kuin tällainen mielenkiinto itsessäni herää. Ihastun kyllä, mutta tosi tiukassa on se tunne, että haluaisin tehdä kenenkään kanssa muuta kuin tutustua paremmin ihan keskustelutasolla.

Lähinnä minua siis kiinnostaisi, että herättääkö tämä ihmisissä minkälaisia ajatuksia? Olisiko 30v neitsyt kumppanina totaalinen turn off, eli heitänkö pyyhkeen lopullisesti kehään? Haluaisitko tilanteessa tietää toisen olevan kokematon vai olisiko parempi olla kertomatta? Onko kenelläkään kokemuksia tällaisesta? Alkaa olla orpo-olo asian kanssa.

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella neitsyys ei haittaa, miehellä taas ylitsepääsemätön ongelma.

Vierailija
42/90 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

OoOoOoO kirjoitti:

Antiikin roomalaiset pitivät seksuaalista pidättyvyyttä hyveenä ja paheksuivat seksuaalista hurjastelua. En tiedä miksi se olisi sen huonompi asenne kuin nykyinen yltiösuvaitsevaisuus.

Ja minä luulen myös, että liian monet nykyajan sairaudet ja tauditkin ovat seurausta vääränlaisesta seksuaalisuudesta jne. Mutta tätäkään totuutta ei moni tunnista. Säälin tämmöistä ymmärtämättömyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa maissa ap:n kokemattomuutta arvostettaisiin ja pidettäisiin korkean moraalin merkkinä. Miksi pitäisi ryhtyä mihinkään, seksi mukaanlukien, ennen kuin tuntee olevansa siihen valmis, oli ikä sitten mikä hyvänsä?

Vierailija
44/90 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OoOoOoO kirjoitti:

Antiikin roomalaiset pitivät seksuaalista pidättyvyyttä hyveenä ja paheksuivat seksuaalista hurjastelua. En tiedä miksi se olisi sen huonompi asenne kuin nykyinen yltiösuvaitsevaisuus.

Ja minä luulen myös, että liian monet nykyajan sairaudet ja tauditkin ovat seurausta vääränlaisesta seksuaalisuudesta jne. Mutta tätäkään totuutta ei moni tunnista. Säälin tämmöistä ymmärtämättömyyttä.

Käsittääkseni ainakin kohdunkaulan syöpä on sellainen.

Vierailija
45/90 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään nyt vielä, että mahdollisuuksia olisi varmastikin tässä matkalla ollut. En siis varmaan oo ihan kenellekään kelpaamaton suohirviö. Onhan noita väkisin suutelijoitakin ollut ja treffeillä tullut käytyä. Mies on myös treffeillä lukinnut minut makuuhuoneeseen kanssaan (!) eli valitettavasti mukaan mahtuu myös monia huonoja kokemuksia jotka osaltaan ovat kovasti vähentäneet halua vaan heittäytyä ja toivoa parasta.

Kuitenkin käytännössä tilanne on se, etten ole koskaan kokenut seksihalua ketään potentiaalista kumppania kohtaan. Ihmiset joiden kanssa voisin kuvitella jotain tekeväni ovat yleensä sellaisia, jotka tunnen paremmin ja joihin luotan. Tapailuyritykset kaatuvat yleensä minun aloitteestani, kun toinen osapuoli on (minun makuuni) liian innokas ja kärsimätön seksin suhteen.

Haluaisin teoriassa päästä sitä seksiä joskus kokeilemaan toisen ihmisen kanssa, mutta en niin paljon, että tekisin sen jos mitään oikeita haluamisen tunteita ei olisi mukana.

Yritin äsken jo laittaa samansisältöistä kommenttia, mutta se katosi jonnekin. Pahoitteluni jos tulee tuplana.

T. Ap

Ota alkoa niin ei mene noin analyyttiseksi koko homma?

Vierailija
46/90 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OoOoOoO kirjoitti:

Apinarokko ja HIV, ei mulla muuta.

Vierailija
47/90 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

OoOoOoO kirjoitti:

Silti oli erittäin estottomia verraten monoteisti uskontojen edustajiin. mm pitivät orgioita eläinten kanssa.

Vierailija
48/90 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia uskovaisten keskuudessa. Aika moni löytää aviosiipan vasta n. 30-vuotiaana, toki useimmat nuorempana. (ja hyvin ehtii saada vielä liudan lapsiakin halutessaan)

Minkä ihmeen takia mietit, mitä elämäsi rakkaus ajattelisi kokemattomuudestasi? Sinähän olet odottanut Häntä <3  Sitten taas ajatus, että pitäisi olla kokemusta kokemuksen vuoksi on minusta totaalisen lapsellinen. Ei muiden potentiaalisia ajatuksia kannata surra tai edes miettiä, mitä väliä!

Vierailija
49/90 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Sinulla on kiinnostusta ja halua .

Vaikutat seksuaaliselta ihmiseltä, joten kun aika tulee, asiat menevät omalla painollaan .

Vierailija
50/90 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa todellakaan. Olen itse 32-vuotias mies ja poikuus tallella. Ujous ja hitaasti lämpenevyys ovat syyt tähän tilanteeseen. Olen myös aika demiseksuaali, eli haluan seksissä olevan kyse rakkaudesta. Haaveilen siitä kun saisi kokea ensimmäisen kerran myös kokemattoman naisen kanssa.

Vierailija
51/90 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat tädit neitsyitä. 64 ja 70v.

Pärjäävät oikein hienosti.

Mistä tiedät heidän olevan neitsyitä? Ovatko itse kertoneet?

Vierailija
52/90 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro olevasi neitsyt.

Sanot sitten seksin jälkeen.

Vierailija
53/90 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika normijuttu suomalaisilla naisilla nykyisin ettei seksihaluja juuri ole ja ovat tylsiä, epäsosiaalisia...

Jaa nyt se onkin niin päin, että suomalaiset naiset eivät harrasta tarpeeksi paljon seksiä. Tähän mennessä täällä on miesten valituksen aiheena ollut se, että sitä on harrastettu liikaa. Yrittäkää nyt päättää, vaikka toki tiedetään, että me suomalaiset naiset teemme aina väärin ja olemme vääränlaisia, teimme ja olimme mitä tahansa.

Se, ettei ole seksikokemuksia ei muuten tarkoita sitä, ettei olisi seksihaluja. Kaikki vain eivät ole löytäneet sellaista kumppania joka tuntuu oikealta ja osa meistä ei halua ryhtyä seksuaaliseen suhteeseen vain siksi, että "pitää" ja kaikki muutkin. Ja miten seksuaalinen kokemattomuus tarkoittaisi epäsosiaalisuutta? Eikö itseäsi kiinnosta tutustua ihmisiin muuten kuin seksimielessä?

Sitä on harrastettu liikaa samojen naistenmiesten kanssa jotka ovat panneet lukuisia muitakin naisia, ja liian vähän luotettavan ja mukavan parisuhdekumppanin kanssa.

Palstamiehet eivät kyllä kuulu tuohon jälkimmäiseen ryhmään.

Ja jos on neitsyt niin seksiä ei ole harrastettu minkäänlaisten miesten kanssa. Nythän täällä haukuttiin siitäkin, että on neitsyt.

Vierailija
54/90 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta säälittävää ja monta hyvää vuotta mennyt ohi tuon nautinnon osalta.

Nautintoa saa keskenäänkin, ei siihen välttämättä toista tarvita.

Vierailija
55/90 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leo kirjoitti:

Ei haittaa todellakaan. Olen itse 32-vuotias mies ja poikuus tallella. Ujous ja hitaasti lämpenevyys ovat syyt tähän tilanteeseen. Olen myös aika demiseksuaali, eli haluan seksissä olevan kyse rakkaudesta. Haaveilen siitä kun saisi kokea ensimmäisen kerran myös kokemattoman naisen kanssa.

Tää demiseksuaali-termi on hassu. Minä puhuisin normaalista seksikäyttäytymisestä :) 

Minä olin mieheni eka, ja hän minun, lähempänä 30v oltiin. Tsemppiä, kyllä se oikea vielä löytyy!

Vierailija
56/90 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OoOoOoO kirjoitti:

Osa taudeista tulee siitä, kun miehet panevat kirjaimellisesti apinoita, kissoja ja sikoja. Pitäisiköhän vähitellen miesten "seksuaalisuutta" (siis yltiöpäistä tarvetta tyhjentää itsensä mihin tahansa, millä on reikä) rajoittaa? Sillä estettäisiin muutamat taudit ja niiden siirtymiset ihmisiin.

Vierailija
57/90 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat tädit neitsyitä. 64 ja 70v.

Pärjäävät oikein hienosti.

Mistä tiedät heidän olevan neitsyitä? Ovatko itse kertoneet?

Juuri näin. Ihmisillä on salansa ja yksityisyytensä, eikä päältä päin voi arvata oikein mitään.

Vierailija
58/90 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ihmetytti, että ei fantasioi kun hoitaa itsensä?

Vierailija
59/90 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OoOoOoO kirjoitti:

Silti oli erittäin estottomia verraten monoteisti uskontojen edustajiin. mm pitivät orgioita eläinten kanssa.

Eivät perinteisiä roomalaisia hyveitä kunnioittavat, vaan rappioituneet hallitsijat kuten Nero. Esmerkiksi stoalaiset paheksuivat tällaista ja yrittivät tuoda perinteiset hyveet kunniaan.

Vierailija
60/90 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta säälittävää ja monta hyvää vuotta mennyt ohi tuon nautinnon osalta.

Nautintoa saa keskenäänkin, ei siihen välttämättä toista tarvita.

jos nautinto on elämässä se kaiken tarkoitus niin miksi huumeet on laittomia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi