Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neitsyt 30-vuotiaan - ajatuksia, kokemuksia?

Vierailija
04.09.2022 |

Kuten otsikosta käynee ilmi, olen 30-vuotias nainen, enkä ole koskaan harrastanut seksiä. En ole koskaan edes suudellut, joskin minua on suudeltu vastoin tahtoani useamman kerran (kiitos humalaiset miehet).

Olen aina ajatellut, että no jaa, se tapahtuu sitten kun on tapahtuakseen, mutta nyt asia on käynyt kovasti vaivaamaan minua. Yhteiskunnan odotukset tuntuvat painavan päälle ja koko ajan tajaraivossa on se ajatus, että pitäisi olla tehnyt sitä, tätä ja tuota. On outoa olla ystäväporukassa, jossa muut juoruavat seuraelämästään ja itselläni ei ole minkäänlaista kokemusta.

En ole missään tapauksessa erityisen seksivastainen ja hommailen kyllä mielelläni yksikseni, mutten koskaan fantasioi kenestäkään tuntemastani saati liitä itseäni mukaan fantasioihin. Luen mielelläni eroottista kirjallisuutta ja ammennan sieltä sitä materiaalia. Vuosikausia kestäneen pohdintani tulos siis tässä vaiheessa on, että olen kenties demiseksuaali ja tarvitsen sen ihan kunnon yhteyden ihmiseen, ennen kuin tällainen mielenkiinto itsessäni herää. Ihastun kyllä, mutta tosi tiukassa on se tunne, että haluaisin tehdä kenenkään kanssa muuta kuin tutustua paremmin ihan keskustelutasolla.

Lähinnä minua siis kiinnostaisi, että herättääkö tämä ihmisissä minkälaisia ajatuksia? Olisiko 30v neitsyt kumppanina totaalinen turn off, eli heitänkö pyyhkeen lopullisesti kehään? Haluaisitko tilanteessa tietää toisen olevan kokematon vai olisiko parempi olla kertomatta? Onko kenelläkään kokemuksia tällaisesta? Alkaa olla orpo-olo asian kanssa.

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en saanut selvää mikä oli neitsyen lähtöpaino, se voi vakuttaa asiaan

Vierailija
22/90 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AINA mielummin neitsyt kuin nainen, joka on menettänyt neitsyytensä.

Olen itsekkin neitsyt ja odotan naiselta samaa. Mies28V

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika normijuttu suomalaisilla naisilla nykyisin ettei seksihaluja juuri ole ja ovat tylsiä, epäsosiaalisia...

Vierailija
24/90 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sentään ole yh.

Vierailija
25/90 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sua 3v nuorempi ja ikinä ei ole ollut mitään sutinaa miehen kanssa, ei edes yhden illan silmäpeliä baarissa. Tämä harmittaa lähinnä siksi, että haluaisin kohta saada lapsia, eikä taloudellinen tilanteeni tule vielä vuosikausiin sallimaan itsellistä äitiyttä. 

Neitsyenä uskon kuitenkin pysyvän hamaan tulevaisuuteen, enkä tuota lapsiasiaa lukuun ottamatta enää juuri stressaa asiasta, sillä olen ylittänyt jo ns normaalin neitsyydenmenetysiän rajan monella vuodella. Joten on oikeastaan täysin sama, harrastanko ensimmäistä kertaa seksiä 27-vuotiaana, vai 57-vuotiaana, koska ihan yhtä kiusallista ja ennakkoluuloja herättävää se tulee olemaan kummassakin iässä.

Olisi kyllä haaveena hankkia muutama lapsi itsellisesti ja sitten heidän muutettua omilleen miettiä parisuhdetta uudelleen, ehkä se keski-iän jälkeen tuntuisi jo luontevammalta

Vierailija
26/90 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että:

Jos neitsyys on oma, tietoinen valinta niin se on plussaa.

Jos se ei ole oma valinta vaan henkilö ei yksinkertaisesti ole kelvannut kenellekkään syystä tai toisesta, yrityksestä/halusta huolimatta, niin asia näyttäytyy negatiivisessa valossa.

Vierailija
27/90 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika normijuttu suomalaisilla naisilla nykyisin ettei seksihaluja juuri ole ja ovat tylsiä, epäsosiaalisia...

Jaa nyt se onkin niin päin, että suomalaiset naiset eivät harrasta tarpeeksi paljon seksiä. Tähän mennessä täällä on miesten valituksen aiheena ollut se, että sitä on harrastettu liikaa. Yrittäkää nyt päättää, vaikka toki tiedetään, että me suomalaiset naiset teemme aina väärin ja olemme vääränlaisia, teimme ja olimme mitä tahansa.

Se, ettei ole seksikokemuksia ei muuten tarkoita sitä, ettei olisi seksihaluja. Kaikki vain eivät ole löytäneet sellaista kumppania joka tuntuu oikealta ja osa meistä ei halua ryhtyä seksuaaliseen suhteeseen vain siksi, että "pitää" ja kaikki muutkin. Ja miten seksuaalinen kokemattomuus tarkoittaisi epäsosiaalisuutta? Eikö itseäsi kiinnosta tutustua ihmisiin muuten kuin seksimielessä?

Vierailija
28/90 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole halunnut harrastaaa seksiä kun omat sormet tuntuu niin hyvälle. tuntuuko muka p*nis paremmalta?? 

Vierailija
29/90 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlainen ongelma

Vierailija
30/90 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että:

Jos se ei ole oma valinta vaan henkilö ei yksinkertaisesti ole kelvannut kenellekkään syystä tai toisesta, yrityksestä/halusta huolimatta, niin asia näyttäytyy negatiivisessa valossa.

Kolmas vaihtoehto on se ettei ole ollut ketään sen arvoista.

M34 ja neitsyt

Vierailija
31/90 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että:

Kolmas vaihtoehto on se ettei ole ollut ketään sen arvoista.

M34 ja neitsyt

34 ja neitsyt 😂

Vierailija
32/90 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi ollenkaan.

Jopa pitäisin ajatuksesta että juuri minä olisin se mies jonka kanssa haluaisit seksiä sen jälkeen kun ollaan tutustuttu kunnolla.

Ainoa pulma on että jos odottaisit minun tekevän aloitteen ja "liidaavan" jatkuvasti. En ole itsekään mikään superkokenut naistenkaataja.

Vierailija
33/90 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaisi ollenkaan.

Jopa pitäisin ajatuksesta että juuri minä olisin se mies jonka kanssa haluaisit seksiä sen jälkeen kun ollaan tutustuttu kunnolla.

Ainoa pulma on että jos odottaisit minun tekevän aloitteen ja "liidaavan" jatkuvasti. En ole itsekään mikään superkokenut naistenkaataja.

Aloittajalle suosittelisin nimenomaan superkokenutta naistenkaatajaa. Itsekin menetin neitsyyteni keskimääräistä vanhempana (24), joten tämä oman kokemukseni pohjalta. Jos jotain voisin muuttaa niin mies olisi voinut olla joku toinen.

Vierailija
34/90 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaisi ollenkaan.

Aloittajalle suosittelisin nimenomaan superkokenutta naistenkaatajaa. Itsekin menetin neitsyyteni keskimääräistä vanhempana (24), joten tämä oman kokemukseni pohjalta. Jos jotain voisin muuttaa niin mies olisi voinut olla joku toinen.

Superkokenut naistenkaataja sopii superkokeneelle miestenkaatajalle, onhan tämäkin kokenut.

Superkokenut naistenkaataja sopii kokemattomalle neitsytnaiselle, onhan tämä itse kokematon niin jonkun pitää opettaa.

Vierailija
35/90 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa kokematon nainen ollenkaan! Vaan niinkuin joku sanoikin, se on vaan raikas tuulahdus verrattuna näihin nykyajan vehkeilijöihin. Minä tykkään enemmän miehenä perinteisistä naisista, jotka eivät huoraannu pitkin kyliä ja kerrytä "kokemusta" kyseenalaisilla tavoilla. Minun mielestä ihmiselle riittää yksi kumppani ja parhaimmillaan tämä toteutuu. Nykyään vaan liian monet pettää ja liitot ei kestä erinäisistä syistä, mutta näistä ei kannata ottaa mallia. Eihän rikollinenkaan ole paras neuvon antaja nuhteettomalle.

Vierailija
36/90 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaisi ollenkaan.

Superkokenut naistenkaataja sopii superkokeneelle miestenkaatajalle, onhan tämäkin kokenut.

Superkokenut naistenkaataja sopii kokemattomalle neitsytnaiselle, onhan tämä itse kokematon niin jonkun pitää opettaa.

Niin no, kyllähän se sujuu pikkasen helpommin jos edes toinen on varma otteissaan ja tietää mitä tekee. Kokenut naistenkaataja varmaan saa naisen aika helposti rentoutumaan.

Vierailija
37/90 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseeko tuollainen neitsyt alapää?

Vierailija
38/90 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antiikin roomalaiset pitivät seksuaalista pidättyvyyttä hyveenä ja paheksuivat seksuaalista hurjastelua. En tiedä miksi se olisi sen huonompi asenne kuin nykyinen yltiösuvaitsevaisuus.

Vierailija
39/90 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta säälittävää ja monta hyvää vuotta mennyt ohi tuon nautinnon osalta.

Vierailija
40/90 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään nyt vielä, että mahdollisuuksia olisi varmastikin tässä matkalla ollut. En siis varmaan oo ihan kenellekään kelpaamaton suohirviö. Onhan noita väkisin suutelijoitakin ollut ja treffeillä tullut käytyä. Mies on myös treffeillä lukinnut minut makuuhuoneeseen kanssaan (!) eli valitettavasti mukaan mahtuu myös monia huonoja kokemuksia jotka osaltaan ovat kovasti vähentäneet halua vaan heittäytyä ja toivoa parasta.

Kuitenkin käytännössä tilanne on se, etten ole koskaan kokenut seksihalua ketään potentiaalista kumppania kohtaan. Ihmiset joiden kanssa voisin kuvitella jotain tekeväni ovat yleensä sellaisia, jotka tunnen paremmin ja joihin luotan. Tapailuyritykset kaatuvat yleensä minun aloitteestani, kun toinen osapuoli on (minun makuuni) liian innokas ja kärsimätön seksin suhteen.

Haluaisin teoriassa päästä sitä seksiä joskus kokeilemaan toisen ihmisen kanssa, mutta en niin paljon, että tekisin sen jos mitään oikeita haluamisen tunteita ei olisi mukana.

Yritin äsken jo laittaa samansisältöistä kommenttia, mutta se katosi jonnekin. Pahoitteluni jos tulee tuplana.

T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi