Neitsyt 30-vuotiaan - ajatuksia, kokemuksia?
Kuten otsikosta käynee ilmi, olen 30-vuotias nainen, enkä ole koskaan harrastanut seksiä. En ole koskaan edes suudellut, joskin minua on suudeltu vastoin tahtoani useamman kerran (kiitos humalaiset miehet).
Olen aina ajatellut, että no jaa, se tapahtuu sitten kun on tapahtuakseen, mutta nyt asia on käynyt kovasti vaivaamaan minua. Yhteiskunnan odotukset tuntuvat painavan päälle ja koko ajan tajaraivossa on se ajatus, että pitäisi olla tehnyt sitä, tätä ja tuota. On outoa olla ystäväporukassa, jossa muut juoruavat seuraelämästään ja itselläni ei ole minkäänlaista kokemusta.
En ole missään tapauksessa erityisen seksivastainen ja hommailen kyllä mielelläni yksikseni, mutten koskaan fantasioi kenestäkään tuntemastani saati liitä itseäni mukaan fantasioihin. Luen mielelläni eroottista kirjallisuutta ja ammennan sieltä sitä materiaalia. Vuosikausia kestäneen pohdintani tulos siis tässä vaiheessa on, että olen kenties demiseksuaali ja tarvitsen sen ihan kunnon yhteyden ihmiseen, ennen kuin tällainen mielenkiinto itsessäni herää. Ihastun kyllä, mutta tosi tiukassa on se tunne, että haluaisin tehdä kenenkään kanssa muuta kuin tutustua paremmin ihan keskustelutasolla.
Lähinnä minua siis kiinnostaisi, että herättääkö tämä ihmisissä minkälaisia ajatuksia? Olisiko 30v neitsyt kumppanina totaalinen turn off, eli heitänkö pyyhkeen lopullisesti kehään? Haluaisitko tilanteessa tietää toisen olevan kokematon vai olisiko parempi olla kertomatta? Onko kenelläkään kokemuksia tällaisesta? Alkaa olla orpo-olo asian kanssa.
Kommentit (90)
Itseä ainakaan rehellisesti kiinnostaisi jos muuten synkkaa ja on täyspäinen.
Naisella tämä vakavampaa, koska parasta ennen päiväys, joka siis koskee ensisynnytystäkin. Todellinen ongelma siis.
Itselle olisi turn off, uskoakseni monelle muulle ei.
Tänäpäivänä pikemmin positiivinen asia, sukupuoleen katsomatta, jos ei ole jakanut ympäri kyliä vaikka mahdollisuus olisi.
Kumpi sitten on suurempi turn off, että on neitsyt vai hoitanut asian maksullisilla.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi sitten on suurempi turn off, että on neitsyt vai hoitanut asian maksullisilla.
Neitsyt.
Molemmat tädit neitsyitä. 64 ja 70v.
Pärjäävät oikein hienosti.
Vierailija kirjoitti:
Ei kumpikaan.
Ei haittaisi itseäni ollenkaan, koska en ole ikinä lämmennyt yhden illan jutuille tai "seikkailuille", ja aina ollut pikemminkin yhden naisen mies. Tosin olen aloittajaa huomattavasti vanhempi (M46). Omassa ikäluokassani tunnen useammankin samanlaisen, ja koska yhteiskunta ja ihmiset eivät ole muuttuneet yhdessä sukupolvessa täysin toisenlaiseksi, uskoisin että aloittajakin voisi hyvinkin löytää itselleen sopivan kumppanin –– tosin harrastusten parista, eikä Tinderistä tai kuppiloista.
Pidähän silmät auki, ja tee aloite kahville/teelle, jos niikseen sattuu. Monet kaltaiseni miehet eivät yksinkertaisesti tee aloitteita, koska heidät on joskus niin tylysti ja törkeästi torjuttu ettei sellaista halua tai huvita toista kertaa kokea.
Haluatko seurustella? Et hyvän tähden väkisin hae seuraa.
Neitsyys ei ole ongelma vaan päinvastoin! ikä sen sijaan on.
M34
Todennäköisesti saisit paljon miellyttävämmät ensimmäiset kokemukset kuin ne "normaalissa" iässä aloittaneet.
Itsekin olin täysin kokematon vielä sinua vanhempana kun aloin seurustella (ja tuo on edelleen elämäni ainoa intiimi suhde). Ihmisen seksuaalisuushan kypsyy iän myötä vaikka ei olisi koskaan harrastanut seksiä, ja uskon kyllä säästyneeni monilta ikäviltä kokemuksilta kun en ollut aloittanut nuorena.
Ei ainakaan mun miestä haittaa.
T. neitsyt 30v
No seksihän on lisääntymistä varten muutenkin ,miksi harrastaisin kun en halua ottaa riskiä että pitäisi joku abortti tehdä että saisin seksitaudin? Olen vain ollut järkevä. Nyt vasta haluan alkaa harrastaa seksiä kun olen tavannut ihmisen jota rakastan.
Farmers Only siltä varalta ettet halua pysyä sinkkuna. Mentaliteetti on tyystin eri.
Ole avoin. Blokkaa törkyä puskevat
Vierailija kirjoitti:
Neitsyt voi sentään olla täyspäinen ja kykeneväinen hoitamaan omat tarpeensa itse, mutta maksullisissa käyvä ei ikinä.
Ei kelpais, liian vaativa ihminen selvästi.
En erota kenenkään seksuaalista kokemusta ulkoapäin. Itse olen suunnilleen ikäisesi Ap mutta mies. - Miehet eivät ole minua suudelleet mutta joitain kertoja olen saanut osakseni mm. homottelua. (Esimerkiksi vääränväristen ts. punaisten housujeni johdosta tai kuulemma heteromies ei voi myöskään käyttää nahkahousuja)
Omalta kohdaltani koen toisinaan surua siitä, että neitsyys tai sanoisin mieluummin, että poikuus on tallella. Vieläkin enemmän koen hämmennystä. Tosinaan olen kokenut myös syvää itse inhoa.
En syytä ketään tilanteestani; ei ole, eikä ole ollut kenelläkään velvollisuutta tai pakkoa harrastaa seksiä kanssani. Sekin jos vielä jatkan tosinaan turhauttaa on se, että kun täällä annetaan ymmärtää, että miehet haluavat naisilta lähinnä vain seksiä.
En minä ainakaan halua. Enemmän kuin seksiä kaipaan läheisyyttä ja erilaista asioiden jakamista ja kokemista yhdessä. Mutta olisihan sitä (seksiä) enemmän kuin mukava päästä joskus kokeilemaan. Mutta ei minulla ni-in kiire ole, että haluaisin tai olsin halunnut sitä ostaa.
Sekin, että itselläni on ja on ollut aina niin naisia kuin miehiä sekä kavereina että ystävinä ja muina läheisinä ei tee tilannettani yhtään helpommaksi ymmärtää, - Tämä nyt vain tarkennuskena siksi, että joakien kai ymmärtää, että jos on elänyt vaikka valvotussa ja suljetussa laitoksessa (, kuten sairaalassa tai miksei vaikka vankialssa) suuren osan elämästään, nuoresta isästään huolimatta, niin saattaa olla vähemmön kokemust aseksistä kuin sellaisena, jolla ei ole ollut ulkosia esteitä.- - Tai sellainen jolla itsellä ei ole jotain erityisi esteitä. (, kuten on vaikeasti fyysisesti vammautunut tai kärsii pahosita mielenterveyden tai vaikka muistiin vaikuttavista sairauksiets / vaurioista). - - -Ja voijan joillain olla esteenä vaikka oma vakaumus, joka asettasi seksin kuuluvan vaikka vain avioliittoon.
Tämä yleistyy vuosi vuodelta. Ei mitenkään erikoista.