Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät soittele kitaraa?

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
42/106 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitaraa soittavat tytöt viedään saunan taakse. Siksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset soittaa häpyhuuliharppua. 

Miehet soittaa( yksin )kikkelihumppaa.

Vierailija
44/106 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset soittaa viulua, koska se on sopivan helppo soitin. Miehet sitten taas kitaraa.

Vierailija
45/106 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisiko miehet poistua vaikka ylilaudalle? ketään ei kiinnosta teidän provot 

Vierailija
46/106 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla niin, että nainen synnyttää ja sitten vain loisii loppuajan miesten rakentamassa yhteiskunnassa. Siksi naiset siivoaa ja laittaa ruokaa vaikka.

Vierailija
47/106 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies on muusikko ja nainen istuu kiltisti ja kuuntelee. Esityksen jälkeen taputtaa pikku kämmeniään yhteen ja hurraa.

Vierailija
48/106 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voisiko miehet poistua vaikka ylilaudalle? ketään ei kiinnosta teidän provot 

Et taida tietää että siellä on entisiä palstalaisia kun ovat saaneet tarpeekseen Vauvan trolleista. 😂

Vierailija
49/106 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset soittaa viulua, koska se on sopivan helppo soitin. Miehet sitten taas kitaraa.

Viulu helppo soitin. :D 

Vierailija
50/106 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viulu helppo soitin. :D 

Joo, ei ole nauhojakaan niin ihan sama miten soittaa.

Vierailija
51/106 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan tänä syksynä äänitellä omia biisejä. Ehkä ap joutuu kuulemaan minusta vielä

Vierailija
52/106 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaminen yleensäkään ei tapahdu sukupuolielimillä ja suurin osa ihmisistähän ei osaa soittaa millään soittimella mitään musiikkia.

Ne vain soittavat jotka ovat jotain soittoa opetelleet ja osaavat.

Suurin osa ihmisistähän  ei myöskään ole esim. taidemaalareita (tai mitään  muitakaan taitelijoita) 

Vierailija
53/106 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, kun tykkään enemmän bassonsoitosta

Vierailija
54/106 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mä ja mies on soitellut teinistä asti vähän kaikkea, kitara nyt etupäässä.

Aina kun otan kitaran käteen ja alan soittamaan, niin mies tulee siihen häiritsemään ja haluaa itse soittaa ja näyttää jotain ja omii kitaran.

En tiedä onko tää isommassa mittakaavassa yleistäkin, mutta miehillä on isompi halu leikkiä ja kukkoilla.

Eikä siitä niin pitkä aika ole kun naisilla ei ollut edes äänioikeutta ja avioliitossa naisen rskaaminen oli ihan sallittua niin nousepa siitä sitten rokkitähdeksi.

Itse tunnen ja kuuntelen paljon soittelevia naisia.

Vierailija
55/106 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuosikymmeniä soittamatta, kun ex-mies ei tykännyt kitarasta, sen mielestä siitä lähti liikaa ääntä. Myös lähipiirissä on yksi kitaraa soitteleva tyttö, eikä sekään saa harjoitella kotona rauhassa, niillä se nillittäjä on perheen isä. Pieni otanta, mutta näyttää siltä, että soittamatta jättämisellä ostetaan miehiltä sopua kotiin.

Vierailija
56/106 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen linkissä puhutaan sähkökitarasta, pistäisit sen otsikkoon. Sähkökitara häpäisee oikean kitaran. Sama kuin vertaisi oikeaa pianoa Casion syntikkaan.

Vierailija
57/106 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt opetella kitaraa monta kertaa, mutta mulla on yksinkertaisesti niin pienet kädet, etten yllä soittamaan edes tiettyjä perussointuja. Tarvitsisin naisten kokoa olevan kitaran. Ukulelea soittelen kyllä.

Vierailija
58/106 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset soittaa häpyhuuliharppua. 

Hekoheko. Ja äijät ne vaan puhaltelee nahkafagottiinsa.

En ainakaan mä, mä soitan peräpasuunaa. Mulla on frendin kanssa duo, "rappioparrat" :D

Vierailija
59/106 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset saattavat mennä miesten ohi kitaransoiton teknisessä taitavuudessa tulevina vuosina. Kitaran nopea soittaminen vaatii sorminäppäryyttä jollaista naisilla on.

Se vaatii nopeaa aivotoimintaa jota naisilla ei ole!

Vierailija
60/106 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska en tiennyt että olisi olemassa pienempiäkin kitaroita, eikä sormeni koskaan ylettäneet kielille.

Soitan kyllä ukulelea, mutta sitähän tässä ei kysytty. Teen omat kappaleeni myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan