Miksi naiset eivät soittele kitaraa?
Kommentit (106)
Pitäisikö naisten soittaa näin kitaraa? Chuck play the guitar:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä mä ja mies on soitellut teinistä asti vähän kaikkea, kitara nyt etupäässä.
Aina kun otan kitaran käteen ja alan soittamaan, niin mies tulee siihen häiritsemään ja haluaa itse soittaa ja näyttää jotain ja omii kitaran.
En tiedä onko tää isommassa mittakaavassa yleistäkin, mutta miehillä on isompi halu leikkiä ja kukkoilla.
Eikä siitä niin pitkä aika ole kun naisilla ei ollut edes äänioikeutta ja avioliitossa naisen rskaaminen oli ihan sallittua niin nousepa siitä sitten rokkitähdeksi.
Itse tunnen ja kuuntelen paljon soittelevia naisia.Kannattaisiko sun hommata ihan oma soitin? Mun soittimeen ei koske kukaan ilman lupaani. Enkä minä toisten. Muusikot eivät soita kysymättä toistensa vehkeitä.
Mitäköhän sä selität?
Ihan itse olen olen jokaisen soittimeni ostanut, kuten kaiken muunkin mitä omistan.
Montako kitaraa mun siis pitää itselleni ostaa? Omistan viisi eri mallista (olen ostanut ihan itse) ja jostain syystä ukot haluaa tulla leikkimään just sillä mikä mulla on sylissä.
Oon kahdelle miehelle ostanut omansa ettei tarvitse mun soittimiin koskea. Ovat sit myyneet ne 🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä naisilta puuttu se luova nuottikorva ja sitten ei jakseta ja viitsitä opetella sitä teknistä puolta siitä otelaudasta. Se musiikin lahja joko on tai sitä ei ole, koskee molempia sukupuolia. Ilman tyylitajua ei ole mitään.
Se syy miksi kukaan nainen ei voi säveltää tuollaista on siinä että naiset eivät ajattele musiikkia. He vain opettelevat jonkun kaavanpätkän ja se on siinä.
Ei tuota voi katsoa ja kuunnella vakavalla naamalla. :D
Juuri näin, steven musiikissa on huumoria mukana :)
Hyvä kun sanoit ! Vasta nyt huomasin, että minullahan taisikin olla silmäpako ...