Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei ne naiset kiinnostu.

Vierailija
03.09.2022 |

Tuntuu että jatkuvasti ei naiset kiinnostu tai kiinnostuu vääränlaisista naisista jotka ei ota yhteyttä ja laita viestiä kertovat että ovat kiireellisiä ja eivät kerkee näkemään. Onko tässä mitää järkee. Kannattaisko vaa unohtaa?

Kommentit (206)

Vierailija
121/206 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai olen vaa epäkiinnostava, tai rupsahtanut, töissäkää en hirveesti juttele naisille. Pitäs olla vielä hoikempi.

Voi olla naisille juttelemiseen ei tarvitse olla hoikka.

Vierailija
122/206 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaha että miehen pitäs olla todella tä ydellinen.. kerron sen että olen ollut vuosia masentunut ei ole kavereita ei mitään- Palkka on hyvä ja vanha auto on.. velkaa on.

Palkka hyvä ja ... velkaa. Jotain pielessä taloudellisessa elämänhallinnassa?

Ei tullut mieleen, että velka ehkä ajalta ennen sitä hyvää palkkaa?

Velkaa on tullut ja pelasin.. ei voi mitää.. nyt pitää vaan maksella mutta ei ole varaa ostaa hienoa autoa, naiset ehkä ajattelee että tuo mies ei pääse ylöspäin

Ei ne vaan ajattele, ne kyllä tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/206 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei kukaa kirjota tänne mitään? Yksinkeskustelua vaan.

Mitä vikaa yksinkeskustelussa sitten välttämättä on?

Vierailija
124/206 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on vikaa, naiset ei halua keskustella ei vastata,, ei tavata, ei tässä ole järkeä.

Vierailija
125/206 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on vikaa, naiset ei halua keskustella ei vastata,, ei tavata, ei tässä ole järkeä.

Olen tullut ihan samaan tulokseen. Ei auta vaikka olen hoikkakin.

Vierailija
126/206 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se kaljamaha, kaljuuntuminen ja heikkolahjaisuus ei oikein nappaa. Yöt töissä ja kevytmielistä velkaa on myös miinusta. Auto saisi olla Mersu.

Vierailija
127/206 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä naisia vaivaa suomessa, ollaan niin vaativia, täydellinen mies vain kelpaa?

Vierailija
128/206 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisissä on aina jotain vikaa, sitten ei vaan kelpaa parisuhteesseen eikä saa läheisyyttä.

Vierailija
129/206 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten on muka miehessä vika kun ei tarpeeksi kiinnosta. Mistä nykyää sen naisen sitte löytäis, en mä jaksa joka vloppu käydä baareissa tai selata tinderiä epätoivosta ja turhauttavaa.

Missä muussa se vika muka sitten olisi?

Vierailija
130/206 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se kaljamaha, kaljuuntuminen ja heikkolahjaisuus ei oikein nappaa. Yöt töissä ja kevytmielistä velkaa on myös miinusta. Auto saisi olla Mersu.

Ei saisi edes käydä töissä.. aika naurettavaa, mikä ihmisiä vaivaa.

Vierailija
131/206 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten on muka miehessä vika kun ei tarpeeksi kiinnosta. Mistä nykyää sen naisen sitte löytäis, en mä jaksa joka vloppu käydä baareissa tai selata tinderiä epätoivosta ja turhauttavaa.

Joo mutta se tavallinen nainen kuitenkin kelpaa, vaikka olis lihavaki.

Vierailija
132/206 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä kaipaan naista ja sitä läheisyyttä, mistään ei sitä nykyään saa ja ihminen muuttuu.

Vierailija
133/206 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se nainen on lihava ja leppoisa. Allu on lihava ja epätoivoinen. Tyly mutta ynseä yötyö Allu.

Vierailija
134/206 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen kanssa ne suomalaiset naiset sitten muka pariutuu ellei suomalaisten miesten kanssa? Suomalaisista miehistä suurin osa on ylipainoisia.

Vierailija
135/206 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen kanssa ne suomalaiset naiset sitten muka pariutuu ellei suomalaisten miesten kanssa? Suomalaisista miehistä suurin osa on ylipainoisia.

No mulle on sanottu että laihduta sulla on iso kaljamaha että naiset ei tykkää.

Vierailija
136/206 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vain ja sanon tästä asiasta suoraan koska ärsyttää kun mikään ei nykyään onnistu. Korkeintaa naiset kehuu silmiä tai jotain mutta muuten ei kiinnosta tavata.

Vierailija
137/206 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä niin niin niin vaikeeta, että tekis mieli antaa olla mutta jotenki masentaa aina olla yksin.

Vierailija
138/206 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se terapia on sulle nyt se tärkein asia. Keskity siihen ja oman olosi parantamiseen ihan itseksesi. Nauti kauniista syysluonnosta ja muista sinulle iloa tuottavista asioista.

Vierailija
139/206 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän naiset kaljamahoista tykkääkään, mutteivät vaadi puolisoltaa täydellisyyttä.

Vierailija
140/206 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten sillä naisella on muuta annettavaa. Jotkut jopa tykkää lihavista. Minunkin ex (mies) oli lihava, hänessä ihastuin persoonaan. Sitä monet miehet ei tajua yhtään kehittää.