Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei ne naiset kiinnostu.

Vierailija
03.09.2022 |

Tuntuu että jatkuvasti ei naiset kiinnostu tai kiinnostuu vääränlaisista naisista jotka ei ota yhteyttä ja laita viestiä kertovat että ovat kiireellisiä ja eivät kerkee näkemään. Onko tässä mitää järkee. Kannattaisko vaa unohtaa?

Kommentit (206)

Vierailija
81/206 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo en ymmärrä olkaa kaikki ikisinkkuja ja yksin kun vaatimukset nousee ja kukaa ei koskaa kelpaa.. mulle riitti lähen vetään.

Miksi luulet, että ikisinkkuus olisi huonompi asia kuin parisuhde ihmisen kanssa, joka ei kiinnosta pätkääkään?

Minulle kelpaisi ihan minkälainen nainen tahansa mutta silti ei löydy ketään.

Vierailija
82/206 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki mulle riittää tää touhu en kestä enää. Parempi olla yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/206 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu etten kiinnosta ketään.. en lihavaA.. EN TAVALLISTA EN KETÄÄN OON VAA YKSIN NAISET KEHUU VAIN OLETPA PITKÄ MIES JA HIENOT SILMÄT.. SILTI OLEN YKSIN

Vierailija
84/206 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei onnistu. se on väärin.. miehilläki pitäs olla oikeus parisuhteeseen kyllä ja saada naisen kosketusta.

Parisuhde ja naisen kosketus ei ole mikään hlvetin ihmisoikeus. Et omista naista.

Helppo sellaisen sanoa jolla  on vientiä. Naiset ei voi edes kokea sitä totaaliyksinäisyyttä.

Ennemmin yksin kuin huonossa seurassa. Ei kiinnosta olla jonkun panopatja. Sitähän te miehet vain olette vailla.

Enemmän minä olen vailla tukea ja turvaa masennuskausillani.

Vierailija
85/206 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mULLE KELPAIS MONIKI NAINEN MUTTA KAS KUMMAA IHMEELLISTÄ ETTÄ TÄÄ ON AINA TÄLLÄSTÄ.

Vierailija
86/206 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei onnistu. se on väärin.. miehilläki pitäs olla oikeus parisuhteeseen kyllä ja saada naisen kosketusta.

Parisuhde ja naisen kosketus ei ole mikään hlvetin ihmisoikeus. Et omista naista.

Helppo sellaisen sanoa jolla  on vientiä. Naiset ei voi edes kokea sitä totaaliyksinäisyyttä.

Ennemmin yksin kuin huonossa seurassa. Ei kiinnosta olla jonkun panopatja. Sitähän te miehet vain olette vailla.

Aha yleistäkää naiset yleistäkää en ole pelkän seksin perässä, naisessa on muutakin.

Vierailija
87/206 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi vain hyväksyä että jää yksin ja keskittyä lietsomaan vastakkainasettelua sukupuolten välille ja sotkemaan keskusteluja.

Vierailija
88/206 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha yleistäkää naiset yleistäkää en ole pelkän seksin perässä, naisessa on muutakin.

Mitä muuta haet naissuhteeltasi?

Vierailija
89/206 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaha että miehen pitäs olla todella tä ydellinen.. kerron sen että olen ollut vuosia masentunut ei ole kavereita ei mitään- Palkka on hyvä ja vanha auto on.. velkaa on.

Palkka hyvä ja ... velkaa. Jotain pielessä taloudellisessa elämänhallinnassa?

Vierailija
90/206 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta nyt viimeinkin se pelikone! Miten sä olet noin saamaton? Siitäkin ostamisesta olet höpöttänyt täällä jo varmaan vuosia.

Vierailija
91/206 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaha että miehen pitäs olla todella tä ydellinen.. kerron sen että olen ollut vuosia masentunut ei ole kavereita ei mitään- Palkka on hyvä ja vanha auto on.. velkaa on.

Palkka hyvä ja ... velkaa. Jotain pielessä taloudellisessa elämänhallinnassa?

Ei tullut mieleen, että velka ehkä ajalta ennen sitä hyvää palkkaa?

Vierailija
92/206 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vähän ihmetyttää näissä monikkomuoto "naiseT". Miksi monien naisten pitäisi kiinnostua? Vähän ahnetta... Eikö rakkauteen riitä se yksi ihana, joka kiinnostuu?

rouva 51v

Vierailija
93/206 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän ihmetyttää näissä monikkomuoto "naiseT". Miksi monien naisten pitäisi kiinnostua? Vähän ahnetta... Eikö rakkauteen riitä se yksi ihana, joka kiinnostuu?

rouva 51v

Koska on tosiasia, että mitä suurempiosa naisista viehättyy jostain miehestä niin sitä todennäköisemmin hän saa parisuhteen. Sinkkumiehen ilman normaalia parisuhdehistoriaa on todella vaikea löytää naista, koska hänellä ei ole referenssejä joita suurin osa naisista vaatii. Naiselle on tärkeää, että mies kelpaisi myös muille, se on eräänlainen luonnon laatutae.

Nainen ei tätä voi ymmärtää, koska suurimmasta osasta naisia kiinnostutaan jos pelkästään siksi, että he ovat naisia. Suuri osa keski-ikäisistä naisista onkin pois parisuhdemarkkinoilta, koska ovat katkeroituneet oltuaan nuorempana liitoissa suosittujen miesten kanssa ja suhteiden kariuduttua. Ovat sitten nostaneet riman vielä korkeammalle tai päättäneet olla yksin.

Vierailija
94/206 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile työstää tuota katkeruutta ja kohtele naisia ihmisinä niin naisetkin alkavat kiinnostua.

Vierailija
95/206 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile työstää tuota katkeruutta ja kohtele naisia ihmisinä niin naisetkin alkavat kiinnostua.

Kaikenlaiset sovinistiset sikaretkutkin on suhteissa. Olen aina kohtelias ja huomaavainen kaikenlaisille naisille oikeassa elämässä ja minulla on naispuoleisia kavereita. Silti ei tule kiinnostusta. Lihavuutta toki on ja en ole pisimmästä päästä, enkä erityisen varakas, muttei ne naisillakaan tunnu haittaavan mitään.

Vierailija
96/206 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta nyt viimeinkin se pelikone! Miten sä olet noin saamaton? Siitäkin ostamisesta olet höpöttänyt täällä jo varmaan vuosia.

Pelikoneen ostaminen ei vie Allua eteenpäin vaan antaa hänelle vaan suuremman syyn pysytellä kotona.

Vierailija
97/206 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä alotin terapian ja saan apua kyllä. Mutta vaikeeta on. On masennusta.. uniongelmia stressiä velkaantumista yksinäisyyttä.. ei tätä jaksa.

Vierailija
98/206 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelikoneen ostaminen ei vie Allua eteenpäin vaan antaa hänelle vaan suuremman syyn pysytellä kotona.

En istu kotona, käyn baareissa ja ihmisten ilmoilla.

Vierailija
99/206 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaiset sovinistiset sikaretkutkin on suhteissa. Olen aina kohtelias ja huomaavainen kaikenlaisille naisille oikeassa elämässä ja minulla on naispuoleisia kavereita. Silti ei tule kiinnostusta. Lihavuutta toki on ja en ole pisimmästä päästä, enkä erityisen varakas, muttei ne naisillakaan tunnu haittaavan mitään.

Sitä en oikein ymmärrä.. tuttavani on sanonu osa että näytän kivan näköseltä mieheltä mut yritätkö liian kauniita tasokkaita naisia vai miksei flaksi käy tai oletko liian lihava, ihmeen pinnallisia naiset sit on.

Vierailija
100/206 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä en oikein ymmärrä.. tuttavani on sanonu osa että näytän kivan näköseltä mieheltä mut yritätkö liian kauniita tasokkaita naisia vai miksei flaksi käy tai oletko liian lihava, ihmeen pinnallisia naiset sit on.

Mulle kelpais itselleni kyllä pyöreempi/lihavempi nainen.