Ei ne naiset kiinnostu.
Tuntuu että jatkuvasti ei naiset kiinnostu tai kiinnostuu vääränlaisista naisista jotka ei ota yhteyttä ja laita viestiä kertovat että ovat kiireellisiä ja eivät kerkee näkemään. Onko tässä mitää järkee. Kannattaisko vaa unohtaa?
Kommentit (206)
No joskus ois vaa parempi luovuttaa ja olla yksin. Kerta vuodesta toiseen menee vaa huonompaa suuntaan.
Kannattaisko tosiaan unohtaa se pakonomainen detittien metsästäminen ja keskittyä kehittämään itseään? Jos mies investoi itseensä ja pyrkii kohottamaan statustaan yhteiskunnassa. Kun siinä onnistut, ne naiset ennen pitää matelee sun luokse, ei toisinpäin. Mietihän näitä.
En tiedä mitä tässä elämässä tekis kun ei sitä naista saa, kai sitä jotain muuta täytyy keksiä.
Kirjoitat useimpien sinkkujen ikuisuusongelmasta. Jossain vaiheessa kuitenkin useimmat löytävät sen, jonka kanssa on molemmin puoleista kiinnostusta. Toivottavasti niin käy sinullekin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisko tosiaan unohtaa se pakonomainen detittien metsästäminen ja keskittyä kehittämään itseään? Jos mies investoi itseensä ja pyrkii kohottamaan statustaan yhteiskunnassa. Kun siinä onnistut, ne naiset ennen pitää matelee sun luokse, ei toisinpäin. Mietihän näitä.
Ai pitäs olla status kunnos.. mersu ja rahaaki ja yritysjohtaja? ootko naurettava?
Vierailija kirjoitti:
Kun mies on älyltään luokkaa ääliö, ei sitä statusta nosteta yhtään millään.
Onko sulla harrastuksia tai mielenkiinnonkohteita? Mitä kiinnostavaa sussa on?
Anna mä arvaan. Kuvittelet että niitä top 10 parikymppisiä muodokkaita misuja kiinnostaisi neli-viisikymppinen setämies, jonka profiilin kuvat ovat epätarkkoja selfieitä kuvattuna alaviistosta, sieraimet pääosassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääliö ei tule nousemaan yhteiskunnassa mihinkään, tämä on varmasti sanomattakin selvää? Kun sulla on asiat paremmin kuin hyvin, niin usko tai älä mutta naiset sattuu bongaamaan sen sun lompakon paksuuden materiasta jota sinulta löytyy. Turha alkaa inisemään, etteikö raha ja menestys ole avain naissuhteissiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääliökin voi parantaa fyysistä kuntoaan, pitää hampaat kunnossa ja miettiä pukeutumistaan.
Jaha että miehen pitäs olla todella tä ydellinen.. kerron sen että olen ollut vuosia masentunut ei ole kavereita ei mitään- Palkka on hyvä ja vanha auto on.. velkaa on.
Vierailija kirjoitti:
Anna mä arvaan. Kuvittelet että niitä top 10 parikymppisiä muodokkaita misuja kiinnostaisi neli-viisikymppinen setämies, jonka profiilin kuvat ovat epätarkkoja selfieitä kuvattuna alaviistosta, sieraimet pääosassa?
En sano tuohon mitään mietippä vähä miten sairas sä olet.. mua ei edes kiinnosta 20 v kaunottaret missit.
Näin miehenä sanon että saattaa olla parempikin olla yksin jos naisia joutuu jahtaamaan tai "yrittämään". Ensin on kova pakko päästä suhteeseen ja sitten siellä oltuaan pari vuotta, kova kiire päästä pois. Ollaan aika apinoita kyllä.
Säälittävää porukkaa.. helpommin sitä luovuttaa ja ostaa vaikka pelikoneen. Eipä tänne kannata mitää kirjottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sano tuohon mitään mietippä vähä miten sairas sä olet.. mua ei edes kiinnosta 20 v kaunottaret missit.
Edellä kuvailtuihin deitti-ilmoituksiin törmää välillä oikeasti. Voihan ne tietty olla jotain tyhmiä vitsejäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu on siitä harvinainen úliūli ettei sitä taida aidostikaan kiinnostaa "täydelliset" instabimbot. Näytti joskus jonkun netti ihastuksensa kuvan täällä ja ihan tavallinen nainen kuvassa oli.
Mulle on jo vuosia sanottu että mussa ON VIKAA. ei se siitä muutu.. ei ole vuosiin naiset kiinnostunut.-
Sitten on muka miehessä vika kun ei tarpeeksi kiinnosta. Mistä nykyää sen naisen sitte löytäis, en mä jaksa joka vloppu käydä baareissa tai selata tinderiä epätoivosta ja turhauttavaa.