Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei ne naiset kiinnostu.

Vierailija
03.09.2022 |

Tuntuu että jatkuvasti ei naiset kiinnostu tai kiinnostuu vääränlaisista naisista jotka ei ota yhteyttä ja laita viestiä kertovat että ovat kiireellisiä ja eivät kerkee näkemään. Onko tässä mitää järkee. Kannattaisko vaa unohtaa?

Kommentit (206)

Vierailija
161/206 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se olisi parempi vain luovuttaa!!

Ehdottomasti. Mutta niin sinä vain jatkat tätä samaa märinää vuodesta toiseen.

No mitä sitte? Käy töissä elää yksinäisenä. Toiset seurustelee on elämä. Mieluite vaikka hakkaa päätä seinään.

Sen kun. Mutta mitä luulet voittavasi tällä palstalla valittamalla? Ei täältä sinulle seuraa löydy.

No sen olen huomannut. Se on mun perusluonne ja persoona. Olen kyllästyny itseeni ja elämääni.

Siinäpä sinulle vastaus kysymykseesi, miksi naisia ei kiinnosta.

Vierailija
162/206 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin kovasti seurustella. Mutta mussa on vaan jotain vikaa. Tuntuu pahalta kun toiset seurustelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/206 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei kukaa kirjota tänne mitään? Yksinkeskustelua vaan.

Varmaan ei vaan kukaan jaksa lukea enää tätä samaa vanhaa juttua taikka vastata niihin?

Kuules nyt, nämä on sanottu sulle monta kertaa aiemminkin, mutta toistan:

1. Isompi maha ei haittaa moniakaan naisia.

2. Vanha auto on naisille ok (suurimmalle osalle naisista ei merkkaa YHTÄÄN MITÄÄN, millainen auto miehellä on tai ylipäätään onko sitä).

3. Pelivelat toki huono homma, mutta jos nyt maksusuunnitelmat hallinnassa, niin ok.

4. Ongelma on sun ruikutuksessa ja säälin kerjäämisessä. TURN OFF. Sellaista ei kukaan nainen jaksa. 

5. Itsensä kehittämisellä EI tarkoiteta omaisuuden haalimista tai edes ulkonäkön parantamista  (mikäli hygienia jne. on kunnossa), vaan esimerkiksi sitä, että sulla ois jotain omia mielekkäitä harrastuksia, elämää ja kiinnostuksen kohteita jo ENNEN kun etsit naista. Naista kiinnostaa usein se, kun miehellä on asioita, mitkä häntä kiinnostaa. Tai että mies on vaikka suht yleissivistynyt, niin että sen kanssa voi keskustella.

Kaikki on hoidossa maksusuunnitelmat ja pidän myös itsestäni huolta. Ei ole harrastusta, mut käyn välillä salilla kyl mä lenkkeilen, mutta ei ne naiset vaa halua tutustua ja nähdä, aina on este, kiireitä tai en halua nähdä tai halun lapsia.

Sulle on sanottu jo sata kertaa, että lenkkeily ja salilla käynti ON harrastuksia.

Vierailija
164/206 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä sitte? Käy töissä elää yksinäisenä. Toiset seurustelee on elämä. Mieluite vaikka hakkaa päätä seinään.

Sen kun. Mutta mitä luulet voittavasi tällä palstalla valittamalla? Ei täältä sinulle seuraa löydy.

No sen olen huomannut. Se on mun perusluonne ja persoona. Olen kyllästyny itseeni ja elämääni.

Kyllä ennen kiinnosti kun olin nuorempi ja laihempi!!

Vierailija
165/206 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mennyttä aikaa ei takaisin saa. 

Vierailija
166/206 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs haluta lapsen lapsia. Ei saisi olla masentunut. Kaverittomuus on turn off. Emmä ymmärrä.

Vierailija
167/206 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo samaa oravanpyörää.korkeintaa naiset vähän kehuu, mutta ei silti kiinnosta. Ja mua kiinnostaa nainen. Jatkuva huono tuuri tai sitte en ymmärrä.

Vierailija
168/206 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää epäonnistumista mun elämä. Pahasti velkaantunut myös.

Vierailija
169/206 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo samaa oravanpyörää.korkeintaa naiset vähän kehuu, mutta ei silti kiinnosta. Ja mua kiinnostaa nainen. Jatkuva huono tuuri tai sitte en ymmärrä.

Kun avaat suusi, ja sieltä tulee tämän ketjun kaltaista juttua, niin kyllähän siinä mielenkiinto lopahtaa hyvin äkkiä. Näin se vaan on.

Vierailija
170/206 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä enää mitä tehdä. Joudun tekee vuosia töitä että velka lyhenee ja miten jaksan. Pään kanssa ongelmia. Masennusta olen yksinäinen.

Vierailija
171/206 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miks oon ees olemas. Monilla mun ikäsillä on hienot autot maksaa sitä velkaa. On kavereita. Mulla velkaa ja vanha romu auto.

Vierailija
172/206 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se auta ku elää. Ei naiset ikinä kiinnosta. Minä vaan kiinnostun. Enkä saa parempaa autoa ku on jo velkaa. Ei velat ees lyhene vaikka käyn töissä.

Vierailija
173/206 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa musta että mä en ole kunnossa. Paha mieli. Masennus ei lähde. Kyllä mä lääkkeitä syön. Olen yrittänyt saada kavereita. Silti ei löydä ketään.

Vierailija
174/206 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se auta ku elää. Ei naiset ikinä kiinnosta. Minä vaan kiinnostun. Enkä saa parempaa autoa ku on jo velkaa. Ei velat ees lyhene vaikka käyn töissä.

Miksi jankutat tuosta autosta koko ajan? Ei naisia kiinnosta auto muussa mielessä kuin että sillä pääsee eteenpäin ja joskus vähän taaksekin. Itsellänikin on joku 20 vuotta vanha kosla, hyvin toimii.

Vierailija
175/206 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vain miten monella täälä missä asun on varaa pitää kallista bemaria. Jotain 30 tuhatta. En ihan ymmärrä. Mulla 2000 € kosla. Tottakai heillä naiset kyydissä kun miehellä on status kunnossa.

Vierailija
176/206 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen vain miten monella täälä missä asun on varaa pitää kallista bemaria. Jotain 30 tuhatta. En ihan ymmärrä. Mulla 2000 € kosla. Tottakai heillä naiset kyydissä kun miehellä on status kunnossa.

Mun miehen kosla oli varmaan 500 euron arvoinen kun tavattiin. Turhaan kuvittelet, että auto korvaa luonteenpiirteet.

Vierailija
177/206 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se vain pakko hyväksyä tää elämä. Ei naisia kiinnosta. Olen lihava kaljamaha. Sitten maksella lyhentää velkoja ja käydä töissä.

Vierailija
178/206 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miehen kosla oli varmaan 500 euron arvoinen kun tavattiin. Turhaan kuvittelet, että auto korvaa luonteenpiirteet.

Okei. No sitten on vikaa mun luonteessa ja pahasti. Olen niin yksin.

Vierailija
179/206 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pilannut paljo asioita elämässä. Velkaantunut. Kerran vartjhat heitti ulos baarista. Poliisit vei kotiin..olen kyllästynyt elämääni.

Vierailija
180/206 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. No sitten on vikaa mun luonteessa ja pahasti. Olen niin yksin.

Se vika on siinä, ettet edelleenkään tajua olevasi heikkolahjainen. Kun sen myönnät ja alat etsiä kavereita ja naisseuraa niistä piireistä, niin voisi onnistaakin. Sinulle on joskus ihan linkkejä kaivettu esiin, että voisit ottaa yhteyttä ja mennä mukaan heidän toimintaansa. Ei kelvannut.