Ei ne naiset kiinnostu.
Tuntuu että jatkuvasti ei naiset kiinnostu tai kiinnostuu vääränlaisista naisista jotka ei ota yhteyttä ja laita viestiä kertovat että ovat kiireellisiä ja eivät kerkee näkemään. Onko tässä mitää järkee. Kannattaisko vaa unohtaa?
Kommentit (206)
Oon vain nykyää masentunut sillee tosi turhautunut ja ärsyttää ku ei ne naiset vaa kiinnostu... 2 matchia jo ilmotti että toinen haluaa lapsia ja toinen kiireinen en ymmärrä miksi sit ettii miestä.. kaikki kaatu samantien jo päivässä. ei ne naiset vaan halua treffeille tai tavata.
Antaa sitten olla. en jaksa kiinnostua jokaisesta ja olla niin epätoivonen.. en mitenkään.. kerta jos minä kiinnostun eikä nainen niin eihän siinä sitten ole kyllä mitään järkeä.
Kai tää iso kaljamaha tekee sen että naiset myös juoksee karkuun. Monet ei tykkää ja on pinnallista.
Miksei kukaa kirjota tänne mitään? Yksinkeskustelua vaan.
Ei näköjään 35 v mies lihonnut kaljamahalla ole naisille kuin ilmaa. Pitäs kai laihduttaa vain ja syödä paremmin ja urheilla.. Emmä tiedä miten saada naisen.
Jotenki ei jaksa enää ees yrittää ketään ei vastaa, ketään ei halua treffeille, tuntuu ettei mua ole välillä olemassa, mutta olen olemassa ja käyn vaan töissä.
Ei täs tunnu olevan mitää järkee, tännekkää ei ketää kirjota ja haukutaan vaan. Olis pitäny nuorempana hoitaa asiat eikä velkaantua ja hommata vanhaa autoa ku ei näköjään pääse ylöspäin. Ja on vielä lihonut.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ei vaan kukaan jaksa lukea enää tätä samaa vanhaa juttua taikka vastata niihin?
Kuules nyt, nämä on sanottu sulle monta kertaa aiemminkin, mutta toistan:
1. Isompi maha ei haittaa moniakaan naisia.
2. Vanha auto on naisille ok (suurimmalle osalle naisista ei merkkaa YHTÄÄN MITÄÄN, millainen auto miehellä on tai ylipäätään onko sitä).
3. Pelivelat toki huono homma, mutta jos nyt maksusuunnitelmat hallinnassa, niin ok.
4. Ongelma on sun ruikutuksessa ja säälin kerjäämisessä. TURN OFF. Sellaista ei kukaan nainen jaksa.
5. Itsensä kehittämisellä EI tarkoiteta omaisuuden haalimista tai edes ulkonäkön parantamista (mikäli hygienia jne. on kunnossa), vaan esimerkiksi sitä, että sulla ois jotain omia mielekkäitä harrastuksia, elämää ja kiinnostuksen kohteita jo ENNEN kun etsit naista. Naista kiinnostaa usein se, kun miehellä on asioita, mitkä häntä kiinnostaa. Tai että mies on vaikka suht yleissivistynyt, niin että sen kanssa voi keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo en ymmärrä olkaa kaikki ikisinkkuja ja yksin kun vaatimukset nousee ja kukaa ei koskaa kelpaa.. mulle riitti lähen vetään.
Miksi luulet, että ikisinkkuus olisi huonompi asia kuin parisuhde ihmisen kanssa, joka ei kiinnosta pätkääkään?
Minulle kelpaisi ihan minkälainen nainen tahansa mutta silti ei löydy ketään.
Just tämä! Tämä sun epätoivo varmaan paistaa kauas Sinusta! Juoksisin itsekin heti karkuun. Se menee niin, että laita ensin oma elämäsi ja pääsi kuntoon eli löydä se onni elämästä ihan itseksesi. Vasta sen jälkeen olet valmis parisuhteeseen eli olemaan onnellinen toisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei onnistu. se on väärin.. miehilläki pitäs olla oikeus parisuhteeseen kyllä ja saada naisen kosketusta.
Parisuhde ja naisen kosketus ei ole mikään hlvetin ihmisoikeus. Et omista naista.
Helppo sellaisen sanoa jolla on vientiä. Naiset ei voi edes kokea sitä totaaliyksinäisyyttä.
Ennemmin yksin kuin huonossa seurassa. Ei kiinnosta olla jonkun panopatja. Sitähän te miehet vain olette vailla.
Enemmän minä olen vailla tukea ja turvaa masennuskausillani.
Ei kukaan halua ilmaiseksi terapeutiksi ja olkapääksi! Sun pitää laittaa oma pääsi kuntoon ammattilaisen (siis psykoterapeutin) kanssa, ennen kuin olet valmis parisuhteeseen kenenkään kanssa!
Ei kenelläkään ole mitään erityistä 'oikeutta' parisuhteeseen, ei naisilla eikä miehillä. Ja miten niin naiset eivät voi kokea totaaliyksinäisyyttä, ihan saman lajin edustajia tässä ollaan!
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellistä että sekopää nainen kelpaa tai mt ongelmainen masentunut yksinäinen nainen kelpaa.. ihme juttu.. miten tää on näin outoa???
Miten niin kelpaa? No ei kelpaa, en ainakaan minä ole kelvannut kenellekään, kun olen ollut pahasti masentunut. En kyllä ole silloin paljon yrittänytkään, koska olen ymmärtänyt, että on tärkeämpää laittaa se oma pää ensin kuntoon ja miettiä sitten vasta parisuhteita.
Ei niin VITUNNN ALLU! Ties jo heti kuka siellä ruikuttaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ei vaan kukaan jaksa lukea enää tätä samaa vanhaa juttua taikka vastata niihin?
2. Vanha auto on naisille ok (suurimmalle osalle naisista ei merkkaa YHTÄÄN MITÄÄN, millainen auto miehellä on tai ylipäätään onko sitä).
3. Pelivelat toki huono homma, mutta jos nyt maksusuunnitelmat hallinnassa, niin ok.
4. Ongelma on sun ruikutuksessa ja säälin kerjäämisessä. TURN OFF. Sellaista ei kukaan nainen jaksa.
5. Itsensä kehittämisellä EI tarkoiteta omaisuuden haalimista tai edes ulkonäkön parantamista (mikäli hygienia jne. on kunnossa), vaan esimerkiksi sitä, että sulla ois jotain omia mielekkäitä harrastuksia, elämää ja kiinnostuksen kohteita jo ENNEN kun etsit naista. Naista kiinnostaa usein se, kun miehellä on asioita, mitkä häntä kiinnostaa. Tai että mies on vaikka suht yleissivistynyt, niin että sen kanssa voi keskustella.
Kaikki on hoidossa maksusuunnitelmat ja pidän myös itsestäni huolta. Ei ole harrastusta, mut käyn välillä salilla kyl mä lenkkeilen, mutta ei ne naiset vaa halua tutustua ja nähdä, aina on este, kiireitä tai en halua nähdä tai halun lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo en ymmärrä olkaa kaikki ikisinkkuja ja yksin kun vaatimukset nousee ja kukaa ei koskaa kelpaa.. mulle riitti lähen vetään.
Miksi luulet, että ikisinkkuus olisi huonompi asia kuin parisuhde ihmisen kanssa, joka ei kiinnosta pätkääkään?
Minulle kelpaisi ihan minkälainen nainen tahansa mutta silti ei löydy ketään.
Just tämä! Tämä sun epätoivo varmaan paistaa kauas Sinusta! Juoksisin itsekin heti karkuun. Se menee niin, että laita ensin oma elämäsi ja pääsi kuntoon eli löydä se onni elämästä ihan itseksesi. Vasta sen jälkeen olet valmis parisuhteeseen eli olemaan onnellinen toisen kanssa.
No ei nyt ihan kuka tahansa mulle kelpaa. En sanoisi että olen niin epätoivonen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on hoidossa maksusuunnitelmat ja pidän myös itsestäni huolta. Ei ole harrastusta, mut käyn välillä salilla kyl mä lenkkeilen, mutta ei ne naiset vaa halua tutustua ja nähdä, aina on este, kiireitä tai en halua nähdä tai halun lapsia.
Ei mua kiinnosta nainen jolla on kiireitä eikä halua laittaa viestiä ja tavata, ollaan ihan eri maailmasta.
Mä haluaisin nähdä sen naisen ja viettää aikaa käydä treffeillä, mutta en oikee ymmärrä miksei naisia kiinnosta.
Kai olen vaa epäkiinnostava, tai rupsahtanut, töissäkää en hirveesti juttele naisille. Pitäs olla vielä hoikempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei oo sullakaan suomen kieli ihan hallussa, et ole harkinnut sen opettelemista?
Velkaa on tullut ja pelasin.. ei voi mitää.. nyt pitää vaan maksella mutta ei ole varaa ostaa hienoa autoa, naiset ehkä ajattelee että tuo mies ei pääse ylöspäin