Ei ne naiset kiinnostu.
Tuntuu että jatkuvasti ei naiset kiinnostu tai kiinnostuu vääränlaisista naisista jotka ei ota yhteyttä ja laita viestiä kertovat että ovat kiireellisiä ja eivät kerkee näkemään. Onko tässä mitää järkee. Kannattaisko vaa unohtaa?
Kommentit (206)
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä naisia etsit?
Ihan oman ikäsiä kyllä.
Miksi et ikinä hanki itsellesi elämää?
Eli ala osallistumaan harrastuksiin ja etsi mielenkiinnon kohteita. Aloita samalla kuntokuuri ja pistä ruokavalio kuntoon.
Saisit täytettyä päiväsi kiinnostavalla tekemisellä etkä olisi keskustelupalstoilla ruikuttamassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ikinä hanki itsellesi elämää?
Eli ala osallistumaan harrastuksiin ja etsi mielenkiinnon kohteita. Aloita samalla kuntokuuri ja pistä ruokavalio kuntoon.
Saisit täytettyä päiväsi kiinnostavalla tekemisellä etkä olisi keskustelupalstoilla ruikuttamassa.
No ei mulla vissiin ole. Ei ole yhtään kavereitakaan ja en voi hyvin.
Ei kukaan halua olla munkaa tekemisissä. Tuntuu pahalta
Musta ei ihmisenä tykätä ja olen yksinäinen. Siksi masentunut ja kaipaan kumppania.
Ennen oli ihmisiä ja kavereita. En tajua miksi mun elämästä tullut tälläinen.. käyn vaa töissä.
Reipasta ja raitista naista on vain ihan mahdoton löytää nykyään. Arvomaailmojenkin pitäisi kohdata. Mutta mielummin ilman kuin huonon naisen kanssa!
En tiiä mitä sanoa. Ei varmaa ihmisiä kiinnosta. Kaikilla on elämä.
Vierailija kirjoitti:
Reipasta ja raitista naista on vain ihan mahdoton löytää nykyään. Arvomaailmojenkin pitäisi kohdata. Mutta mielummin ilman kuin huonon naisen kanssa!
Mistä sen naisen löydät kun eivät juttele mitään ja kun match tulee poistavat tinderissä!!
Ehkä se olisi parempi vain luovuttaa!!
Mä en myöskää halua lapsia. Ja tuntuu että kaikki naiset juoksee karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti. Mutta niin sinä vain jatkat tätä samaa märinää vuodesta toiseen.
Tuntuu että ne ajat on menny ku sai vielä naisia.. masentaa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä sitte? Käy töissä elää yksinäisenä. Toiset seurustelee on elämä. Mieluite vaikka hakkaa päätä seinään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä sitte? Käy töissä elää yksinäisenä. Toiset seurustelee on elämä. Mieluite vaikka hakkaa päätä seinään.
Sen kun. Mutta mitä luulet voittavasi tällä palstalla valittamalla? Ei täältä sinulle seuraa löydy.
No 30 tonnia velkaa. Vanha auto. Ei saa parempaa. Yksinäinen elämä. Ei ainuttakaa kaveria.. kukaa ei jaksa jutella. Kukaa ei laita viestiä ei soita. Hitto mua hajottaa. Unirytmit sekasin ei saa unta. Mitä mun pitäs sanoa. Olen lihava kaljamahaa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen naisen löydät kun eivät juttele mitään ja kun match tulee poistavat tinderissä!!
Sen takia sun pitää aloittaa harrastuksia.
Ilmoittaudu johonkin kurssille nyt syksyllä vaikka työväenopiston kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen kun. Mutta mitä luulet voittavasi tällä palstalla valittamalla? Ei täältä sinulle seuraa löydy.
No sen olen huomannut. Se on mun perusluonne ja persoona. Olen kyllästyny itseeni ja elämääni.
Laihduta sitten, ei se iso kaljamaha tosiaan mikään naismagneetti ole.