kuinka leveä sänky teillä on? onko se riittävän leveä?
minä olen 164 cm ja mies 190 cm, hoikkia molemmat, mutta minusta meidän pitäs hommata leveempi sänky. En tykkää nukkua toisella laidalla vaan, tarvis olle tilaa enempi. Mieshaluu nukkua kylki kyles, eikä halua leveempää sänkyä mitä se nyt on, eli 160cm.
Kommentit (28)
Pitäis varmaan hankkia leveämpi, kun muksut (3 kappaletta) änkeää aina viekkuun.
30, tiedät kaikki maailman ihmiset? miksei voisi? olen pienikokoinen ja miehen mielestä kevyt kuin höyhen :)
34, jokaista mun kirjoittamaa sanaako täällä syynätään suurennuslasilla ja siitä tehdään päätelmiä.
tarkoitin, että meillä on 2 vaeltajaa jotka pääsevät sängyistään pois. kuopus on pinniksessä eikä pääse vaeltelemaan. raskaana olen, muttei se pippuri ole vielä syntynyt. raskaana haluisin olla tulevaisuudessakin useamman kerran.
voi hitsi jos hankkisitte oman elämän.
Stella yrittää vaan todistella surkeesti että kunka hyvin heillä menee.
Kahdestaan nukutaan siinä miehen kanssa. Lapset ei nuku meidän viekussa, mutta silti sais olla leveämpi. Me molemmat pyöritään kovasti ja nukutaan leveästi. Mä nukun vatsallani, toinen jalka koukussa.
on 160 leveä ja liian kapea se kyllä on. Meilläkin on tuo öinen muuttoliike ja aamulla on ahdasta. Leveämpi pitäisi ostaa, 200 kuulostaa ihanalta! Ja vielä antakaa stellan olla. Pitääkö aina sen vastauksia syynätä.
mutta asia kuulostaa niin oudolta.
juuri tänä aamunakin manailin sitä, kun herään joka käännöksellä etten vahingossa potki tai töni miestä!
Kerroppas nyt stella mikä oli toi juttu et vaikka lapsia lisää tuliskin? Eikös sulla oo kesällä laskettu aika?