Olen ollut eileisestä saakka naisystävän luona. Laitoin puhtaat valkoisen sukat jalkaan ja nyt ne on pohjista ihan harmaat.
Eikö tuo siivoa ja pese lattioita.
Taidan lähteä kotiin. M 29v
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia Lenita kielsi miehiltä valkoiset tennissukat.
Lenita on turha. Valkoiset ja mustat sukat muuttuu pohjista harmaiksi ellei asu sairaalassa (siivous)
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa jos ottaa suihin.
Toivottavasti puree mulkkuun kunnon vammat.
Lattiat pitäisi luututa kahdesti päivässä, mikäli haluaisi pitää sukanpohjat valkoisena.
Nyt on lauantai, ap. Luutu käteen ja peset lattiat. Nainenkin ilostuu ja teet jotakin hyödyllistä vinkumisen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on lauantai, ap. Luutu käteen ja peset lattiat. Nainenkin ilostuu ja teet jotakin hyödyllistä vinkumisen sijaan.
Paree se on mankua palstalla. Samalla jengi miettii että kato, sillä on nainen! Kova kolli!
Pukeuduin nuoruudessani pääasiassa valkoiseen. Muutamaa vuotta nuoremman kaverini lakkiaisiin erehdyin viimeisen kerran valkoisiin vaatteisiin. Päivän päätteeksi päädyimme yökerhoon ja tilasin salmiakkikossun ja ennen kuin ehdin siitä nauttia tai sen pöytään kantaa, joku tukevassa tuiskeessa ollut törmäsi saaden minut läikyttämään huomattavan osan lasin sisällöstä omalle päälleni.
Sen jälkeen olen pukeutunut pääasiassa mustaan. 😂 Nythän tälle voin jo nauraa, silloin ei naurattanut yhtään.
Ap, jollet halua itse tarttua luutuun, mene kotiisi ja unohda naisystävä.
Vierailija kirjoitti:
Pukeuduin nuoruudessani pääasiassa valkoiseen. Muutamaa vuotta nuoremman kaverini lakkiaisiin erehdyin viimeisen kerran valkoisiin vaatteisiin. Päivän päätteeksi päädyimme yökerhoon ja tilasin salmiakkikossun ja ennen kuin ehdin siitä nauttia tai sen pöytään kantaa, joku tukevassa tuiskeessa ollut törmäsi saaden minut läikyttämään huomattavan osan lasin sisällöstä omalle päälleni.
Sen jälkeen olen pukeutunut pääasiassa mustaan. 😂 Nythän tälle voin jo nauraa, silloin ei naurattanut yhtään.
Ap, jollet halua itse tarttua luutuun, mene kotiisi ja unohda naisystävä.
Nyt on sitten hyvä tilata salmareita kun ei näy vaatteissa jos läikkyy ?
Ei ne lattiat lähde pesemälläkään niin puhtaiksi ettei valkoinen sukka likaannu. Sukkaan voi myös jäädä jotain omista kengistäsi. Lattia pitäisi puhdistaa oikein koneella ja laikalla muutamaan kertaan, niin sitten sitä voisi sanoa jo puhtaaksi.
Tämän takia Lenita kielsi miehiltä valkoiset tennissukat.