Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihastun aina kuspäihin?

Vierailija
05.01.2016 |

Taas jälleen kerran, tapasimme yhteisten tuttujen kautta ja ajattelin että ehkä tästä tulisi jotain - yhteisiä keskustelunaiheita ja fiksun oloinen mies. Mutta ei, kusipääksi paljastui tämäKIN tapaus.

Onko tämä nyt merkki siitä että nunnaluostariin?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei edes kannata yrittää puhua tästä aiheesta. Asiallisia vastauksia et saa. Jännämies sitä jännämies tätä blaablaablaa...

Mutta sanoisin, että jos aina noi tuppaa käymään, niin olisi varmaan paras alkaa miettimään sitä omaa käytöstö ja millaista miestä hakee. Lähipiiristä olen usein huomannut että tiety naiset hakutuvat aina samanlaisten miesten luo ja aina sama itku.

Vierailija
2/19 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei kuitenkaan ;) Mieti mitkä jutut tekee miehestä kuspään ja mitkä jotain muuta. Entäpä millaisiin asioihin ihastut miehessä. Machot on komeita ja kuumia alussa, mutta machous on myös tiettyä itsekkyyttä ja itse rakkautta. Nössö ei ole kuuma samalla tavalla eikä tuo itseään esille, koska ei ole itserakas vaan toiset huomioon ottava

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ei kuitenkaan ;) Mieti mitkä jutut tekee miehestä kuspään ja mitkä jotain muuta. Entäpä millaisiin asioihin ihastut miehessä. Machot on komeita ja kuumia alussa, mutta machous on myös tiettyä itsekkyyttä ja itse rakkautta. Nössö ei ole kuuma samalla tavalla eikä tuo itseään esille, koska ei ole itserakas vaan toiset huomioon ottava

Nössökin voi olla kusipää. Ja niillä vasta äkillinen menestys työssä tai naisrintamalla kihahtaakin hattuun. Minun exäni oli ensin ihana ja mukava, mutta hänestä paljastui itsekäs ja tyly mulkku kun itsetunto kasvoi.

T. Kokemusta on

Vierailija
4/19 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei edes kannata yrittää puhua tästä aiheesta. Asiallisia vastauksia et saa. Jännämies sitä jännämies tätä blaablaablaa...

Mutta sanoisin, että jos aina noi tuppaa käymään, niin olisi varmaan paras alkaa miettimään sitä omaa käytöstö ja millaista miestä hakee. Lähipiiristä olen usein huomannut että tiety naiset hakutuvat aina samanlaisten miesten luo ja aina sama itku.

Myönnän, olen aivan äärettömän nirso ja harvalle edes puhun mitään :D nyt vaan kohtasi täysillä tämä, ja muutama edellinen sanonut että vaikutan siltä että haen vain seksiä. En tiedä miksi, en ole saanut vastausta.

Niiiiin turhauttavaa. Ja onhan tässä jo muutama asiallinen vastaus! ap

Vierailija
5/19 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On semmoinen vanha sanonta, kyllä homo homon tuntee. Olisiko tässä nyt sitten, kyllä kusipää...

Vierailija
6/19 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halutaan se komea ja koulutettu mies, mutta ei mietitä yhtään että olenko itse hänen "tasollaan".Jos mies on paljon edellä tasoasi, niin pitäisihän sinun tajuta että mies on vain "läpikulkumatkalla"..Tosiaan miehet osaa olla kusipäitä, mutta kummasti tietyille naisille näitä kusipäitä siunaantuu jatkuvasti eteen.Ei voi pelkästään olla miehissä vika..

Vierailija
7/19 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi työkaverini on täysi kusipää ja hänellä ei ole ikinä pulaa naisseurasta, joten ehkä kusipäät kiinnostaa joitakin naisia.

Vierailija
8/19 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten itse käyttäydyt näissä suhteissa?

Vierailija
9/19 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on joku trauma lapsuudesta. Isä, joka oli välillä hyvin rakastava ja välillä täysin poissaoleva, tai vastaavaa.

Sellainen "kuumaa - kylmää" kohtelu kummalta tahansa vanhemmalta voi helposti laukaista lapsessa selviytymis- ja miellyttämismekanismin, jota ihminen toistaa sitten aikuisuudessakin, hakien niitä hankalampi tyyppejä saadakseen samanlaista rakkautta kuin lapsena sai vanhemmiltaan (sieltä me kaikki sen rakkauden mallin nimittäin saamme) - eli välillä hyvää ja välillä hyvinkin huonoa.

Tuollainen itsellänikin paljastui syyksi, kun seurustelin mitä ihanimpien & kilteimpien miesten kanssa, mutta jostain syystä koin rakastuvani vain niihin miehiin, jotka kohtelivat välillä kaltoin. Nuo kiltit ihanat miehet jätin aina.

Vasta nyt lähes 45-vuotiaana olen ymmärtänyt koko jutun.

Vierailija
10/19 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko peli mitään ja siihen katsominen.

Vierailija
11/19 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän Off Topic, mutta:

Oma mieheni aika voitonriemuisena lausahti, että "it takes one, to know one", kun oli saanut terapeutiltaan lausunnon siitä, että omaa mitä todennäköisimmin tavallista enemmän narsistisia luonteenpiirteitä.

Oli siis jotenkin ylpeä sekä "diagnoosistaan" sekä siitä, että pääsi heti haukkumaan sitä terapeuttiakin narsistiksi.

Tuli tuosta homo-kommentista mieleen.

Eli kusipäätkin voivat kerääntyä yhteen, mutta tuskin silti viihtyvät keskenään kovin kauaa - he kun tarvitsevat keskuuteensa myös niitä pompoteltavia kilttejä yksilöitä, jollainen sinä Ap kenties olet.

Vierailija
12/19 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 11 hali siis takaa sitä, että et todellakaan välttämättä ole itse mikään kusipää, vaikka vetäisit sellaisia puoleesi.

En minäkään ollut (ja juu, peiliin tuli katsottua muutama sata kertaa tuon avioliiton aikana). En kuitenkaan sietänyt ihan mitä tahansakaan, ja sekös miestäni sitten riemastutti, hän kun olisi kaivannut rinnalleen sellaisen alistuvaisehkon "joo, joo" -tyypin.

Vierailija
13/19 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on joku trauma lapsuudesta. Isä, joka oli välillä hyvin rakastava ja välillä täysin poissaoleva, tai vastaavaa.

Sellainen "kuumaa - kylmää" kohtelu kummalta tahansa vanhemmalta voi helposti laukaista lapsessa selviytymis- ja miellyttämismekanismin, jota ihminen toistaa sitten aikuisuudessakin, hakien niitä hankalampi tyyppejä saadakseen samanlaista rakkautta kuin lapsena sai vanhemmiltaan (sieltä me kaikki sen rakkauden mallin nimittäin saamme) - eli välillä hyvää ja välillä hyvinkin huonoa.

Tuollainen itsellänikin paljastui syyksi, kun seurustelin mitä ihanimpien & kilteimpien miesten kanssa, mutta jostain syystä koin rakastuvani vain niihin miehiin, jotka kohtelivat välillä kaltoin. Nuo kiltit ihanat miehet jätin aina.

Vasta nyt lähes 45-vuotiaana olen ymmärtänyt koko jutun.

Olen elänyt ilman isää, isäpuoli oli elämässä kyllä mukana. En todellakaan hae sitä mitä se elämä oli, en todellakaan. En hae mitään muutakuin turvallista ihmistä, jonka läsnä pystyn olemaan omaitseni. Alkuun olen ihan _äärettömän_ ujo ja pelokas, minkä miehetkin ovat huomanneet.

En tiedä mitä teen väärin, viimeksi kun näimme olimme syömässä ja loppuilta/yö hänen luonaan. Mies on lähempänä sinun ikää kun minun ikää, meillä on suht iso ikäero ja mies eronnut vuosi sitten.

Vierailija
14/19 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän Off Topic, mutta:

Oma mieheni aika voitonriemuisena lausahti, että "it takes one, to know one", kun oli saanut terapeutiltaan lausunnon siitä, että omaa mitä todennäköisimmin tavallista enemmän narsistisia luonteenpiirteitä.

Oli siis jotenkin ylpeä sekä "diagnoosistaan" sekä siitä, että pääsi heti haukkumaan sitä terapeuttiakin narsistiksi.

Eli kusipäätkin voivat kerääntyä yhteen, mutta tuskin silti viihtyvät keskenään kovin kauaa - he kun tarvitsevat keskuuteensa myös niitä pompoteltavia kilttejä yksilöitä, jollainen sinä Ap kenties olet.

Tuntuu että olen liian kiltti, ja juurikin pompotettavissa. Minut on niin helppo puhua "puolelleen", vaikka iskuja kasvoihin on tullut monesti ja saanut monetkerrat pakit.

Ääääää turhauttava tunne, vielä viikonloppuna ajattelin että oikeasti olen löytänyt jonkun jota kiinnostaa muukin kun puolisonsa pettäminen (näitäkin ollut).

- ap

Vierailija
15/19 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän Off Topic, mutta:

Tuntuu että olen liian kiltti, ja juurikin pompotettavissa. Minut on niin helppo puhua "puolelleen", vaikka iskuja kasvoihin on tullut monesti ja saanut monetkerrat pakit.

Ääääää turhauttava tunne, vielä viikonloppuna ajattelin että oikeasti olen löytänyt jonkun jota kiinnostaa muukin kun puolisonsa pettäminen (näitäkin ollut).

- ap

Sanot olevasi "äärettömän nirso ja harvalle edes puhut mitään" ja silti muka "kiltti ja pompotettavissa". Eli alistut täysin niille lopulta saamillesi alfauroksille? Totta kai ne tekee, mitä alistuville naisille on aina tehty.

Vierailija
16/19 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa, mitä tilaa...

Vierailija
17/19 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et elä kuin Kristitty etkä halua Kristittyä miestä = syntiä ja tuskaa luvassa.

Vierailija
18/19 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois Seinäjoelta, niin helpottaa.

Vierailija
19/19 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse teet että aiheutat kusipäisyyden? Vai oletko niitä jotka pitävät itseään täydellisenä ja vika on aina muissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän