Roikkujat ohituskaistalla
Arvon autoilijat, jotka roikutte moottoritiellä ohituskaistalla ettekä väistä jos taakse tulee auto.
Ostaisitteko kertoa tai jotenkin sanoin kuvailla miksi toimitte näin?
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä taakseni autoa ajaessa katsele, kun pitää keskittyä ettei törmää mihinkään edellä ajavaan. Ajan yleensä vasenta kaistaa, koska siellä on aina vähemmän edessä ketään, eikä ole törmäysvaaraa. Turha hosua, perille pääsee kiirehtimättäkin!
PS Usein voi ajaa myös toisen kanssa rinnakkain, niin ei tule ollenkaan vaarallisia ohituksia.
"Milloin kuljettajan ajosuunnassa on vähintään kaksi ajokaistaa, hänen on kuljetettava ajoneuvoa ajokaistaa tarpeettomasti vaihtamatta yleensä eniten oikealla olevalla vapaalla ajokaistalla."
Eli ajelet päin persettä
Pysy itse siellä oikealla. Ei sinulla ole mitään asiaa ohittaa minua, kun itsekin ajan ylinopeutta.
Juuri noin pienusieliusia vasemmalla roikkujat ovat. Että sinänsä rehellinen vastaus kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi väistää, jos itse ajaa vähintään sallittua nopeutta?
Koska olet toisen tiellä. Tien tukkeena.
Mitä sillä on väliä, jos tukkii tien ylinopeutta ajavalta, koska ylinopeutta ei kuulu ajaa?
Aina ajan sallittua nopeutta ja mittarivirheen mukaan hieman lujempaakin. Tästä huolimatta tulee aina joku roikkumaan perseeseen. Aina. En väistä. Ohittakoon oikealta ja vaikka ojan kautta. Hullua. En hyväksy viidakon lakeja ja haluan nauttia ajamisestani. Urpot saa ihailla vasemmalla kaistalla peräpeiliäni. Kytät loistaa poissaolollaan kun ei turvavälit kiinnosta. perseessä roikkuminenhan on liikenteen tahallinen vaarantaminen. Sakon paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä taakseni autoa ajaessa katsele, kun pitää keskittyä ettei törmää mihinkään edellä ajavaan. Ajan yleensä vasenta kaistaa, koska siellä on aina vähemmän edessä ketään, eikä ole törmäysvaaraa. Turha hosua, perille pääsee kiirehtimättäkin!
PS Usein voi ajaa myös toisen kanssa rinnakkain, niin ei tule ollenkaan vaarallisia ohituksia.
"Milloin kuljettajan ajosuunnassa on vähintään kaksi ajokaistaa, hänen on kuljetettava ajoneuvoa ajokaistaa tarpeettomasti vaihtamatta yleensä eniten oikealla olevalla vapaalla ajokaistalla."
Eli ajelet päin persettä
Pysy itse siellä oikealla. Ei sinulla ole mitään asiaa ohittaa minua, kun itsekin ajan ylinopeutta.
Juuri noin pienusieliusia vasemmalla roikkujat ovat. Että sinänsä rehellinen vastaus kyllä.
Ai sielun suuruden mitta on kuinka kovaa kaahaa? Jepjep.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tieliikennelain mukaan ajoneuvoa on ajettava pääsääntöisesti oikealla kaistalla. Vasemmalla roikkuvat näin ollen rikkovat itse lakia ja aiheuttavat turhaa haittaa liikenteen sujuvuudelle.
Vaikea ap:n vedota tuohon pykälään, kun itsekin haluaa siinnr vasemmalle kaistalle.
Kerropa minulle, jos itsekin ajan moottoritien vasemmalla kaistalla 1-3 km/h ylinopeutta,
niin miksi tekisin tilaa sellaiselle jola haluaa ajaa vielä lujempaa?Jotta sinusta päästäisi ohi, ääliö.
Se voi olla sinun halusi, mutta mitä minä siitä välitän, kun itsekin ajan jo ylinopeutta. Ei minua lotkauta halusi ajaa vielä kovempaa ylinopeutta kuin mitä minä ajan.
Sinun halusi ei kiinnosta hevonvitunkaan vertaa. Ohitettuasi teet minulle tilaa siirtymällä takaisin oikealle, minä ohitan sinut ja sinä jäät papattamaan partaasi samalla kun minä katoan horisonttiin
Miksi tekisin tilaa, koska itsekin ajan ylinopeutta?
Koska olet toisen tiellä. Aika helppoja kysymyksiä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä on väliä, jos tukkii tien ylinopeutta ajavalta, koska ylinopeutta ei kuulu ajaa?
Se ei taas ole millään tapaa sinun asiasi mitä nopeutta joku toinen ajaa. Poliisikouluun vaan jos haluat päästä liikennettä valvomaan.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttäviä autoilijat jotka ensin köröttelevät alinopeutta mutta heti ohituskaistan alkaessa painavat kaasua ettei vaan perässä tulija pääse ohi.
Ohituskaistan loppuessa taas palaa alinopeudella mateluun. Raivostuttavaa kiusantekoa!
Tän täkia yleensä ohitan muualla kuin ohituskaistalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsistille on kaikki muut liikkujat itseä vähempiarvoisi ja tukkeena. Minäminäminä ihmiset erottaa pätemisestä vasemmalla kaistalla vaikka olisi ruuhka-aika. Teiden pellejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsistille on kaikki muut liikkujat itseä vähempiarvoisi ja tukkeena. Minäminäminä ihmiset erottaa pätemisestä vasemmalla kaistalla vaikka olisi ruuhka-aika. Teiden pellejä.
Sekään ei kuulu sinulle millään tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Ylinopeutta ja liian lähellä törttäävää kusjpiätä ei tarvitse väistää.
Tieliikkennelain mukaan pitää.
Yleensä vasemmalla kaistalla peräpeilissä roikkujia yhdistää se että auto on rahoitusyhtiön omaisuutta, elämä ei ole hanskassa eletään dysfunktionaalisesti. Hermostuttaa. Ainoa joka auttaisi olisi ylinopeussakko tai kortin kuivumaan laittaminen. Muttei pollarit sitä tee kun kuuluu samaan kategoriaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei taas ole millään tapaa sinun asiasi mitä nopeutta joku toinen ajaa. Poliisikouluun vaan jos haluat päästä liikennettä valvomaan.
Totta hel vetis sä se on koska olemme samalla moottoritiellä. Se sinun on vaan pakko hyväksyä, koska mitään et sille voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laki ei myönnä lakia rikkomassa olevalle tuollaista oikeutta. Jos ajat ylinopeutta sinulla ei ole oikeutta vaatia muita antamaan sinulle tietä, jotta voit jatkaa lain rikkomista. Huvittavaa vedota lakiin, jotta voisi rikkoa lakia. Ei se noin mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta hel vetis sä se on koska olemme samalla moottoritiellä. Se sinun on vaan pakko hyväksyä, koska mitään et sille voi.
Ei todellakaan ole. Ja totta kai voin, ajan sinusta ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä koko ketju on valitusta siitä, koska se minulle kuuluu ja kykenen siihen puuttumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laki ei myönnä lakia rikkomassa olevalle tuollaista oikeutta. Jos ajat ylinopeutta sinulla ei ole oikeutta vaatia muita antamaan sinulle tietä, jotta voit jatkaa lain rikkomista. Huvittavaa vedota lakiin, jotta voisi rikkoa lakia. Ei se noin mene.
Totta kai menee. Kun olet ohittanut, teet tilaa nopeammille vaihtamalla takaisin oikealle kaistalle. Hyvin yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä koko ketju on valitusta siitä, koska se minulle kuuluu ja kykenen siihen puuttumaan.
Paitsi että ei edelleenkään kuule, etkä edelleenkään kykene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole. Ja totta kai voin, ajan sinusta ohi.
Jos se pitää paikkaansa, ei sinulla ole valittamisen aihetta, mutta täällä sinä vaan edelleen olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että ei edelleenkään kuule, etkä edelleenkään kykene.
Jos en kykenisi, et olisi täällä sivulla kuusi valittamassa ajokäyttäytymisestäni.