Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HKI: Viihtyisä asuinalue lapsettomalle perheelle, palvelut lähellä ja hyvät kulkuyhteydet?

Vierailija
24.10.2006 |

Muutto edessä piakkoin, työpaikka keskustassa. Inhoan betonibunkkeri-lähiötunnelmaa ja siivottomia ostareita. Tykkään silti siitä, että lähellä on kauppoja ja kirjasto, myös ulkoilumaastoja. Suosittele aluetta, vaikka käytännössä ehkä asuntojen tarjonta ratkaisee...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe se on kahdenkin hengen perhe. Jos se muita haittaa, niin antaa haitata.



Joo, ja kiitos vinkeistä! Enpä ollut kaikkia noita alueita hoksannutkaan, enkä kaikkia asioita.



ap

Vierailija
2/18 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spora kulkee harvakseltaan ja bussillakin matka keskustaan kestää. Ylihintainen siihen nähden, millainen alue on. Puutalojen keskittymä on kiva, mutta sieltä vapautuu harvemmin asuntoja. Muuten ei mitään erityistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät ulkoilumaastot, puutaloalue ja sen lähistöllä olevat kerrostalot todella kivoja. Hyvät palvelut.

Vierailija
4/18 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne on kävelemistä monesta Käpylän kolkasta.

Vierailija
5/18 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Käpylän juna on kyllä aika lähellä puutaloalueen pohjoispäätyä ja siellä olevia kerrostaloja (joista kulkenee junalle 5 minuutissa). Eteläpäädystä nopein on bussi.

Vierailija
6/18 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttakaa Punavuoreen!! :) Täällä on hyvät kulkuyhteydet, KAIKKI palvelut lääkäristä, kouluista, päiväkodeista, elokuvateattereista, kirjastoista ja kirkosta lähtien. Kaivariin ja rantaan pääsee ulkoilemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaivattomien yhteyksien mekka.

Vierailija
8/18 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ja samaa mieltä olen siitä, että raitiovaunulla ei ole niiden sujuvien yhteyksien kanssa Käpylässä mitään tekemistä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se ei vastaa kriteerejä. Tulee vain mieleen se kerrostaloryväs ja ostari, jotka eivät yhtään houkuttele.

Vierailija
10/18 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevat ainakin mieleen.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaikkea tarpeellista kävelymatkan etäisyydellä.



Kulkuyhteydet ovat mainiot etelä-, pohjois-, itä-ja länsisuuntaan. Liikuit sitten dösällä tai omalla autolla.



Läheinen vanhan kaupungin alue ihastuttavaa ulkoilua meren äärellä, koskimaisemineen.

Vierailija
12/18 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut toiveenne mikä siinä ei toteudu on ulkoilumaastojen läheisyys. Tosin esim. Munkkiniemestä käsin voisitte lenkkeillä Seurasaaressa, joka on siinä vieressä. (Hetkinen, Munkka ei taidakaan olla kantakaupunkia. Oh, well.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilut: Ullanlinnasta Kaivopuistoon, Töölöstä/Krunikasta Töölönlahdelle ja siitä Keskuspuistoon.

Lauttasaarta suosittelisin kans, mutta ostari on ostari...

Vierailija
14/18 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen Käpyläläinen suosittelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltähän pääsee hetkessä merenrantaan ulkoilemaan. Sunnuntaisin voipi kipittää vaikka Seurasaareen saakka, jos huvittaa. Arkisin voi sitten kiertää Töölönlahtea. Helppo käydä kulttuuririennoissa ja ostoksilla.

Vierailija
16/18 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauttasaari, Meilahti, Ruskeasuo tulee ainakin mieleen. Noissa Meilahdessa aika pieniä asuntoja, joten karsii ainakin isoimmat lapsiperheet pois.

Vierailija
17/18 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonuksena viereiseen Ullanlinnan, täällä löytyy aina parkkipaikkoja. Jopa minä tumpelo-parkkeeraaja saan tila-automme aina helposti parkkiin. Aiemmin asuimme Ulliksella ja pysäköinti oli iltaisin todella vaikeaa, usein oli pakko jättää auto sakkopaikalle.

Vierailija
18/18 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako nelilötä jne.? Vaikuttaa valitettavasti paljon siihen, mihin voi muuttaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan