Nainen vain ilmoitti että on "seurustellut kanssani tarpeeksi", "kyllästynyt jo, ja haluaa vaihtelua"....Näinkö sitä naiset suhtautuvat ihmissuhteisiin? Kätetty olo...
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Ole onnellinen, että naisesi tajusi tämän jo nyt, eikä myöhemmin ollessanne naimisissa, kuten suurin osa naisista.
Jep alkavat sopertaa jostain parisuhteen kehittymisestä ja muuta huuhaata, josta ovat lukeneet palstalta. Ihmiset ehkä saattavat kehittyä, mutta ei parisuhde mihinkään kehity. Se joko on tai ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko yksi niistä miehistä, jotka eivät panosta parisuhteeseen millään lailla eivätkä ole aktiivisia yhteisen tekemisen keksimisen ja järjestämisen suhteen?
Täällä on pitkä ketju, josta käy ilmi että yksi yleisimmistä syistä miksi nainen on suhteessa tyytymätön ja lopulta lähtee vaikka miehen mielestä "kaikki oli hyvin", on se että mies on ns. Perässävedettävä eikä ole valmis näkemään yhtään vaivaa parisuhdeajan eteen. Siellä oli myös yksi surullinen esimerkki jossa mies luuli olevansa aktiivinen sillä että kysyi vaimolta mitä tämä haluaisi tehdä hääpäivänä, eikä millään ymmärtänyt että naiset kaipaavat sitä että myös mies ideoi, järjestää ja ottaa vetovastuun romanttisista jutuista.
Myönnän, että olen itse yksi näistä naisista joka lähti suhteesta "yllättäen" ja "ilman kunnon syytä", siksi että mies halusi vain möllätä kotona, ei koskaan osoittanut mielenkiintoa mihinkään yhteiseen. Suurin panostus oli että joskus vaivautui mukaan jos minä järjestin ja huolehdin jotain yhteistä ajanviettoa ja silloinkin yleensä marisi siitä miten kaikki oli ajanhukkaa ja rahantuhlausta (...vaikka se olin minä, joka myös maksoi). Eipä siinä auttanut kuin todeta, että tämä suhde ei ole sitä mitä haluan ja itse tuhlasin siinä vain aikaani ja rahojani.
Suhde ei ole sellainen johon täytyy pAnOsTaA. Suhde vain on. Toisesta tykätään. Amen
Ei se nyt ihan niin mene. Suhde väljähtyy nopeasti jos "vain ollaan" ja pidetään suhdetta itsestäänselvytenä kun kuitenkin tykätään toisistaan. Kyllä ihmiset tarvitsevat tekoja ja ajatusta yhteisen tekemisen takana eli siis suhteeseen panostamista.
Mulle vastaavassa tilanteessa nainen sanoi kun alkoi seurustelemaan toisen kanssa, että ollaan vaan kumpikin kavereita hänelle, eikä ole kummallekaan luvannut mitään.
Jotkut miehistä myös eivät pistää suhdetta poikki, jos seksi ja siivous toimi, muttei ole lainkaan kiinnostunut naisesta ihmisenä, eikä hänen toiveista, unelmista. Suhtautuu kun tavaraan. Rakasta palveluja, ei ihmistä. On erilaisia naisia ja miehiä, täytyy etsiä sellainen joka välittää ja kiintyy sinuun. Yleistyksiä ei ole tarpeellinen tehdä.
Miksi miehet jättää naisen päästyään pukille. Onko se aina tällaista ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko yksi niistä miehistä, jotka eivät panosta parisuhteeseen millään lailla eivätkä ole aktiivisia yhteisen tekemisen keksimisen ja järjestämisen suhteen?
Täällä on pitkä ketju, josta käy ilmi että yksi yleisimmistä syistä miksi nainen on suhteessa tyytymätön ja lopulta lähtee vaikka miehen mielestä "kaikki oli hyvin", on se että mies on ns. Perässävedettävä eikä ole valmis näkemään yhtään vaivaa parisuhdeajan eteen. Siellä oli myös yksi surullinen esimerkki jossa mies luuli olevansa aktiivinen sillä että kysyi vaimolta mitä tämä haluaisi tehdä hääpäivänä, eikä millään ymmärtänyt että naiset kaipaavat sitä että myös mies ideoi, järjestää ja ottaa vetovastuun romanttisista jutuista.
Myönnän, että olen itse yksi näistä naisista joka lähti suhteesta "yllättäen" ja "ilman kunnon syytä", siksi että mies halusi vain möllätä kotona, ei koskaan osoittanut mielenkiintoa mihinkään yhteiseen. Suurin panostus oli että joskus vaivautui mukaan jos minä järjestin ja huolehdin jotain yhteistä ajanviettoa ja silloinkin yleensä marisi siitä miten kaikki oli ajanhukkaa ja rahantuhlausta (...vaikka se olin minä, joka myös maksoi). Eipä siinä auttanut kuin todeta, että tämä suhde ei ole sitä mitä haluan ja itse tuhlasin siinä vain aikaani ja rahojani.
Suhde ei ole sellainen johon täytyy pAnOsTaA. Suhde vain on. Toisesta tykätään. Amen
Ei se nyt ihan niin mene. Suhde väljähtyy nopeasti jos "vain ollaan" ja pidetään suhdetta itsestäänselvytenä kun kuitenkin tykätään toisistaan. Kyllä ihmiset tarvitsevat tekoja ja ajatusta yhteisen tekemisen takana eli siis suhteeseen panostamista.
Höpö höpö jos kyllästyttää niin kyllästyttää. Kyse on silloin vain siitä, että odotukset ovat liian korkealla.
Yksi nainen on tietynlainen, yksi nainen sanoo jotakin= ahaa näinkö NAISET ajattelevat, tälläisiäkö he ovat..
Naiset ovat yksilöitä siinä kuin miehetkin, ei me olla mikään parviäly.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani, mutta on äärimmäisen epätodennäköistä että löydät naisen jolle kelpaa suhde ilman panostusta. En sano että mahdotonta, mutta kuten edellä todettu, miehen panostamattomuus on yksi yleisimmistä syistä yllätyserolle.
Suurin osa naisista etsii parisuhteesta jotain lisäarvoa elämäänsä. Romanttisen suhteen ylläpito edellyttää yhteyden ylläpitoa ja sitä taas ylläpidetään yhteisillä asioilla ja tekemisillä. Jos nainen kokee olevansa pelkkä taloudenhoitaja ja seksiväline, hän lähtee. Yksinkertaista.
Naiset yleensä ovat tyytyväisiä elämäänsä myös sinkkuina, joten parisuhteen pitää parantaa elämänlaatua. Raaka totuus on, että passiivinen mies huonontaa sitä radikaalisti.
KS kirjoitti:
Jotkut miehistä myös eivät pistää suhdetta poikki, jos seksi ja siivous toimi, muttei ole lainkaan kiinnostunut naisesta ihmisenä, eikä hänen toiveista, unelmista. Suhtautuu kun tavaraan. Rakasta palveluja, ei ihmistä. On erilaisia naisia ja miehiä, täytyy etsiä sellainen joka välittää ja kiintyy sinuun. Yleistyksiä ei ole tarpeellinen tehdä.
Kiitos sinulle, tämä valaisi maailmaani. Oikeasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani, mutta on äärimmäisen epätodennäköistä että löydät naisen jolle kelpaa suhde ilman panostusta. En sano että mahdotonta, mutta kuten edellä todettu, miehen panostamattomuus on yksi yleisimmistä syistä yllätyserolle.
Suurin osa naisista etsii parisuhteesta jotain lisäarvoa elämäänsä. Romanttisen suhteen ylläpito edellyttää yhteyden ylläpitoa ja sitä taas ylläpidetään yhteisillä asioilla ja tekemisillä. Jos nainen kokee olevansa pelkkä taloudenhoitaja ja seksiväline, hän lähtee. Yksinkertaista.
Naiset yleensä ovat tyytyväisiä elämäänsä myös sinkkuina, joten parisuhteen pitää parantaa elämänlaatua. Raaka totuus on, että passiivinen mies huonontaa sitä radikaalisti.
Näin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistatko ketjun nimeä?
Tämä ketju: https://www.vauva.fi/keskustelu/4754931/kuinka-aktiivisia-teidan-miehet…
Toivoisin todella, että ylimielisyyden ja aggressiivisen defenssin sijasta miehet lukisivat tuon ketjun avoimin mielin ja ymmärtäisivät miten tärkeää naiselle on puolison aktiivisuus romantiikan ylläpitämisessä. Ilman tunneyhteyttä harva nainen haluaa harrastaa seksiäkään ja jos tunneyhteyden ylläpito on vain naisen vastuulla, tulee mies ennemmin tai myöhemmin jätetyksi. Jos haluaa välttää yllätyseron, niin tuosta ketjusta saa hyviä vinkkejä millaisia asioita moni nainen joutuu järjestämään, mutta toivoisi että mies järjestäisi edes joskus.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet jättää naisen päästyään pukille. Onko se aina tällaista ?
Ei. Olet vain surkea panemaan.
Sillä on jo toinen ja nyt sait lähtee veks jaloista.
Vierailija kirjoitti:
Yksi nainen on tietynlainen, yksi nainen sanoo jotakin= ahaa näinkö NAISET ajattelevat, tälläisiäkö he ovat..
Naiset ovat yksilöitä siinä kuin miehetkin, ei me olla mikään parviäly.
Miksi sitten JOKAISESSA parisuhdeongelmia käsittelevässä ketjussa tällä palstalla ongelmien syyksi lähes yksimielisesti päätetään se, että miehet (monikossa ilman lisämääreitä, eli kaikki maailman miehet) nyt vain ovat kelvottomia?
Tämä provoaloitus on ilmiselvästi tarkoitettu herättelemään palstalaisia tämän käytännön järjenvastaisuuteen.
70-vuotiaat ihmiset ihmettelevät ja päivittelevät nykymenoa. Heidän nuoruudessaan ei erottu siksi, että toinen on tylsä. Sitä vain oltiin ja elettiin. Ennen oli asiat paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on tylsä, niin on tylsä
Niin? Ei kai nainen oikeasti kuvittele, että parisuhde on jatkuvaa jännitystä ja draamaa?:D
No onhan se jatkuvaa, kun riittävän tiheään vaihtaa paria.
Perseensuristimestakin vaihdetaan paristot, kun surina alkaa hiipua. Sama periaate.
Minä lopetin muutaman kuukauden seurustelusuhteen naiseen ihan tässä hiljattain, koska nainen oli kaavoihinsa kangistunut, puhui jatkuvasti omista asioistaan ja oli aika tylsä. Hän olisi halunnut jatkaa suhdetta ja sain hirveät ja erittäin loukkaavat haukut päälleni vaikka ihan ystävällisesti esitin asiani. Miksi nämä asiat ovat naisille niin toksisen vihan aiheuttajia, kysehän on vain seurustelusta tai tapailusta.
Vierailija kirjoitti:
70-vuotiaat ihmiset ihmettelevät ja päivittelevät nykymenoa. Heidän nuoruudessaan ei erottu siksi, että toinen on tylsä. Sitä vain oltiin ja elettiin. Ennen oli asiat paremmin.
Ennenaikaan naiset pysyivät suhteissa, joissa heitä hakattiin ja halveksittiin, kun ei uskallettu erota.
Ennen ei tosiaankaan olleet asiat paremmin.
Muistatko ketjun nimeä?