Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen vain ilmoitti että on "seurustellut kanssani tarpeeksi", "kyllästynyt jo, ja haluaa vaihtelua"....Näinkö sitä naiset suhtautuvat ihmissuhteisiin? Kätetty olo...

Vierailija
17.08.2022 |

Miksi tämä on tällaista?

Kommentit (120)

Vierailija
21/120 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätäkö nyt pitäisi sitten vatvoa sivutolkulla

Kyllä. Naiselle ihmissuhde on ilmeisesti joku kertakäyttötavara, jonka voi heittää roskiin kun alkaa kyllästyttää kuin vanhan vaatteen.

Pitää täysin paikkansa.

Vierailija
22/120 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä sattuu.

Kolmen vuoden suhde päättyi tekstariin, jossa nainen kertoo elämän menevän hukkaan kanssani. Hänen täytyy nyt mennä ja elää.

Mikä tarkoitti tietenkin ihania ulkomaalaisia miehiä.

Ja sitten kun elämää oli eletty kymmenisen vuotta, niin eikö tuo kehdannut tulla lapsilaumansa kanssa ehdottelemaan uutta yhteistä alkua. 

Ei tullut uutta yhteistä alkua ja nainen näytti ihan aidosti yllättyneeltä.

Minä ihmeen lapasena se minua piti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/120 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi vain pikamunaa. Ja sitten löysi jostain isompaa ja mustempaa..

Vierailija
24/120 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä sattuu.

Kolmen vuoden suhde päättyi tekstariin, jossa nainen kertoo elämän menevän hukkaan kanssani. Hänen täytyy nyt mennä ja elää.

Mikä tarkoitti tietenkin ihania ulkomaalaisia miehiä.

Ja sitten kun elämää oli eletty kymmenisen vuotta, niin eikö tuo kehdannut tulla lapsilaumansa kanssa ehdottelemaan uutta yhteistä alkua. 

Ei tullut uutta yhteistä alkua ja nainen näytti ihan aidosti yllättyneeltä.

Minä ihmeen lapasena se minua piti?

Tälläistä se on beta miehen elämä

Vierailija
25/120 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on tylsä, niin on tylsä

Niin? Ei kai nainen oikeasti kuvittele, että parisuhde on jatkuvaa jännitystä ja draamaa?:D

On sellainen ihmistyyppi joka ei tunne elävänsä kuin epävakaudessa. Lapsuuden koti oli epävakaa, kyky kiintyä olematon koska ollut paljon hylkäämiskokemuksia. Etsivät ihmisistä päihdettä itselleen. Kun alkuhuuma lakkaa niin haetaan uusi alkuhuuma jostain muusta ihmisestä.

Vierailija
26/120 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kaikkea teit?

Veitkö naista kahvilaan tai baariin? Ostitko koruja, autoitko kotitöissä?

Huh veitkö naista baariin... Miehen tehtäväkö se on viihdyttää?!?

Vierailija
27/120 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätäkö nyt pitäisi sitten vatvoa sivutolkulla

Kyllä. Naiselle ihmissuhde on ilmeisesti joku kertakäyttötavara, jonka voi heittää roskiin kun alkaa kyllästyttää kuin vanhan vaatteen.

Eli miten pitäisi toimia kun suhteessa ei halua enää olla? Jatkaa sitä hautaan asti jottei toiselle tule paha mieli?

Vierailija
28/120 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää tietysti, mutta ei kenenkään ole pakko seurustella toisen ihmisen kanssa. Saman asian olisi voinut hoitaa paljon rumemminkin.

Ei muuta kuin eteenpäin kohti uusia...

Vierailija
29/120 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yksi niistä miehistä, jotka eivät panosta parisuhteeseen millään lailla eivätkä ole aktiivisia yhteisen tekemisen keksimisen ja järjestämisen suhteen?

Täällä on pitkä ketju, josta käy ilmi että yksi yleisimmistä syistä miksi nainen on suhteessa tyytymätön ja lopulta lähtee vaikka miehen mielestä "kaikki oli hyvin", on se että mies on ns. Perässävedettävä eikä ole valmis näkemään yhtään vaivaa parisuhdeajan eteen. Siellä oli myös yksi surullinen esimerkki jossa mies luuli olevansa aktiivinen sillä että kysyi vaimolta mitä tämä haluaisi tehdä hääpäivänä, eikä millään ymmärtänyt että naiset kaipaavat sitä että myös mies ideoi, järjestää ja ottaa vetovastuun romanttisista jutuista.

Myönnän, että olen itse yksi näistä naisista joka lähti suhteesta "yllättäen" ja "ilman kunnon syytä", siksi että mies halusi vain möllätä kotona, ei koskaan osoittanut mielenkiintoa mihinkään yhteiseen. Suurin panostus oli että joskus vaivautui mukaan jos minä järjestin ja huolehdin jotain yhteistä ajanviettoa ja silloinkin yleensä marisi siitä miten kaikki oli ajanhukkaa ja rahantuhlausta (...vaikka se olin minä, joka myös maksoi). Eipä siinä auttanut kuin todeta, että tämä suhde ei ole sitä mitä haluan ja itse tuhlasin siinä vain aikaani ja rahojani.

Vierailija
30/120 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kymmeniä āmmiā puolustelemassa.

Vierailija
31/120 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko yksi niistä miehistä, jotka eivät panosta parisuhteeseen millään lailla eivätkä ole aktiivisia yhteisen tekemisen keksimisen ja järjestämisen suhteen?

Täällä on pitkä ketju, josta käy ilmi että yksi yleisimmistä syistä miksi nainen on suhteessa tyytymätön ja lopulta lähtee vaikka miehen mielestä "kaikki oli hyvin", on se että mies on ns. Perässävedettävä eikä ole valmis näkemään yhtään vaivaa parisuhdeajan eteen. Siellä oli myös yksi surullinen esimerkki jossa mies luuli olevansa aktiivinen sillä että kysyi vaimolta mitä tämä haluaisi tehdä hääpäivänä, eikä millään ymmärtänyt että naiset kaipaavat sitä että myös mies ideoi, järjestää ja ottaa vetovastuun romanttisista jutuista.

Myönnän, että olen itse yksi näistä naisista joka lähti suhteesta "yllättäen" ja "ilman kunnon syytä", siksi että mies halusi vain möllätä kotona, ei koskaan osoittanut mielenkiintoa mihinkään yhteiseen. Suurin panostus oli että joskus vaivautui mukaan jos minä järjestin ja huolehdin jotain yhteistä ajanviettoa ja silloinkin yleensä marisi siitä miten kaikki oli ajanhukkaa ja rahantuhlausta (...vaikka se olin minä, joka myös maksoi). Eipä siinä auttanut kuin todeta, että tämä suhde ei ole sitä mitä haluan ja itse tuhlasin siinä vain aikaani ja rahojani.

Suhde ei ole sellainen johon täytyy pAnOsTaA. Suhde vain on. Toisesta tykätään. Amen

Vierailija
32/120 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen seuraa ja palvoo jotain sometyrkkyä joka oli eronnut ja teki lammasmaisesti saman, kuten ne nykyään tekevät.

Vierailija
33/120 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsimaissa nainen hakee avieroa 70 prosentissa tapauksista. Fakta, josta ei paljon puhuta.

Vierailija
34/120 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset voivat tehdä noin n. 45-vuotiaaksi. Sen jälkeen naisten markkina-arvo romahtaa rupsahtamisen takia. Naisen kasvojen ihohan vanhenee keski-iässä nopeammin kollageenin vähenemisen, hormonimuutosten ja miehiä ohuemman kasvojen ihon vuoksi. Tieteellinen fakta, johon tulee pian alapeukkujen tulva ja mutku mutku -viestien sade.

Vierailija
35/120 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ruikuta, vaan uusi nainen kiikariin. Mä teen naisille aivan samalla tavalla kun kyllästyin, eikä niistä kukaan ole kuollut siihen että oon jättänyt ne.

Vierailija
36/120 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan perus ominaisuus.

Vierailija
37/120 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset voivat tehdä noin n. 45-vuotiaaksi. Sen jälkeen naisten markkina-arvo romahtaa rupsahtamisen takia. Naisen kasvojen ihohan vanhenee keski-iässä nopeammin kollageenin vähenemisen, hormonimuutosten ja miehiä ohuemman kasvojen ihon vuoksi. Tieteellinen fakta, johon tulee pian alapeukkujen tulva ja mutku mutku -viestien sade.

Kyllä se markkina-arvon romahdus tapahtuu 30-vuotiaasta eteenpäin.

Vierailija
38/120 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti kymmeniä āmmiā puolustelemassa.

Jos seurustelukumppaniin kyllästyy, niin kyllä suhde pitää lopettaa. Ilmeisesti arvot ja kiinnostuksen kohteet eivät olleet yhteneväisiä, tosin nainen ei osannut sanoittaa sitä ap:lle.

Vierailija
39/120 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sittenhän look on hyvin linjassa ikäistensä hiuksensa pudottaneiden pallovatsojen kanssa.

Vierailija
40/120 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhde ei ole sellainen johon täytyy pAnOsTaA. Suhde vain on. Toisesta tykätään. Amen

Juu, sehän riittää että toisesta vain TyKkÄä. Mielummin panostan edes vähän kun vain TyKkÄäN.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi