Miehen on-off -ihastus
Eräs mies käyttäytyy sekavasti mua kohtaan. Välillä vaikuttaa todella selvästi ihastuneelta ja sitten ottaa taas etäisyyttä ja käyttäytyy välinpitämättömästi. Tätä vaihtelua on jatkunut kohta vuoden. Miksi näin?
Kommentit (42)
Muilla tällaista ja miten on päättynyt?
Vierailija wrote:
Varattu mies tekee noin.
Lämmintä, kuumaa ja viileää vuorotellen.
Mutta miksi?
Se on lukenut pelimies kirjan ja soveltaa niitä oppeja.
Vierailija wrote:
Se on lukenut pelimies kirjan ja soveltaa niitä oppeja.
Mitähän hän mahtaa kuvitella saavuttavansa?
Tiedätkö , että mies on ihastunut sinuun vai kuvitteletko vain?
Jätä se mies. Voi olla että näyttelee ihastunutta saadakseen sinulta jotain. Eihän tuo ole vastavuoroista ollenkaan mitä kuvaat ap. Saattaa olla hyväksikäyttösuhde hänen puoleltaan sinuun. Mulla oli juuri tuollainen kokemus itsellä reilu vuosi sitten. Ei se siitä mihinkään muutu.
Kylmää ja kuumaa vuorotellen. Ei hyvä. Vaikuttaa narsistisesta käytökseltä. Tuollainen käytös rikkoo sinut vielä henkisesti.
Ihan sama mitä se on, koska tuolla lailla käyttäytyvään ihmiseen ei kannata sekaantua, jos haluaa elää onnellisen elämän. Ignore.
Miksi tästä ketjusta on hävinnyt ihan valtavasti kommentteja?
Kaikki vastaukseni muiden viesteihin ja osa muistakin viesteistä on kadonnut yön/aamun aikans. Mitä hemmettiä taas? Tämä keskustelu on ihan eri kuin eilen.
Vierailija wrote:
Kaikki vastaukseni muiden viesteihin ja osa muistakin viesteistä on kadonnut yön/aamun aikans. Mitä hemmettiä taas? Tämä keskustelu on ihan eri kuin eilen.
Taattua av-laatua
Juu ihme homma että noita viestejä on poistettu. Mutta kokeillaan uudelleen kauanko ne täällä kestää.
Viitaten tuohon aloitukseen niin olen sitä mieltä että tuollainen kohtelu on tyypillistä narsisteille.
Jos on jo vuoden jatkunut tuollainen käytös niin tuskin se tulee muuttumaan. Kylmää ja kuumaa vuorotellaan. Voi olla sitoutumiskammoinen tai välttelevän kiintymystyylin omaava. Joka tapauksessa tuo on henkistä väkivaltaa jossa sinua manipuloimaan. Jätä tuollainen mies ja ala arvostamaan itseäsi. Ansaitset parempaa.
Vierailija wrote:
Muilla tällaista ja miten on päättynyt?
On kokemusta juuri tuollaisesta ja huonosti päättyi.
Mies saattaa olla sarjaseurustelija ja sarjapettäjä. Muitakin naisia pyörittää siinä samalla sulta salaa.
Luota intuitioosi. Jos jokin ei täsmää niin se ei silloin täsmää.
Joku epävakaa/narsisti/valitse päävaiva.
Ihan kuin itse olisin kirjoittanut aloituksen. Nyt alkoi itkettää ja kun näin jälkikäteen tajusin miten tyhmä olin kun en ajoissa nähnyt noita samoja hälytysmerkkejå. Älä vaan jää siihen suhteeseen. Pahemmaksi vaan menee.
Varattu mies tekee noin.
Lämmintä, kuumaa ja viileää vuorotellen.