Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aina kaurapuuroa tungetaan ja suositellaan joka paikassa - minun vatsaani ei ainakaan rauhoita yhtään

Vierailija
16.08.2022 |

Vaikken tietääkseni keliaakikko ole.

Syö aamulla pari lusikallista, vaikkei ole edes nälkä ja rauhallinen vatsa. Niin vartin puolentoosta tunnin päästä semmonen ontto kaivertava olo vatsassa että ruokaa ja täytettä

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei tule vastsaongelmia kaurapuurosta, mutta jos sitä joskus jämähtää kattilaan tai lautaselle, niin aivan hirveää liimaa tuntuu olevan jonka saa suunnilleen taltalla raapia pois, niin silloin olen ihmetellyt että miksihän tuollaista ylipäätään syödään ja että mitä tuo liisteri tekee sitten vatsalle?

Kauralimaa ( laihaa kauravelliä )  on aina syötetty vatsavaivaisille - vasikoista koiriin, ihmisille myös. 

Edesauttaa suoliston limakalvoja. Jos  sietää kauraa, kuten enemmistö

Myös suolistosyöpäpotilaille syötetään kauralimaa, ihan yliopistollisessa sairaalassa lääkärin suosituksesta.

Valitettavasti

Vierailija
102/102 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan jokainen voi jotain suositella, mutta itsenäiseen ajatteluun kykenevä valitsee näistä suosituksista itselleen sopivan. Jos katsoo asialla olevan yleisempää merkitystä, niin silloinhan hän voi taas suositella omaa ratkaisuaan muillekin samankaltaisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän