Yli puolet maailman naisista identifioituu feministeiksi.
Siitä lähdetään. Tämä tiedoksi niille miehille, jotka ovat ihan että yök, en ikinä ottaisi feministiä.
Kommentit (258)
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisille naisille annettiin maailma ja huomattava osa ei osannut yhtään mitään. Joka tienristeyksestä väärään suuntaan. Vituttais, ellei naurattais..
mies54v
Missäs asiassa meillä nyt niin huonosti menee? Taitaa osaamisen ongelmat olla enemmänkin miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ironia on vaikeaa..
-vierestä
mies54v
Olet vain heikko kirjoittaja. Ei kaikki osaa.
Eipä niin. Onneksi rahaa ja naista tulee.
mies54v
Tuskin tulee. Mutta humalasi syvenee. Taidat juoda usein ja paljon. Oletko Ile Arkkukarilta?
incel kirjoitti:
Uskalsiko kukaan Lady vastata miksi minun piti tyttisystävän pyynnöstä jättää parta ja hiujset 3 kuukaudeksi ajamatta? Minä olen parta ja hiukset ajamattomana se pahin painajaisuni. Kirjaimellisesti nearndenthalilainen. Ja m-i-k-s-i se miehen haju on tärkeä? Kävin järvessä uintilenkillä vähän pidempään niin tyttis huokaisi, että onneksi se tuoksu tuli takaisin mitä nyt vähän suomudalle haisee.
Ehkä kannattaa kysyä tyttikseltä miksi hän sitä toivoo? Mä en voi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä todella tyhmää olla nainen, joka ei kannata naisten oikeuksia tasa-arvoon.
Outoa kyllä sellaisia naisia on. Kuten vaikka aborttioikeutta vastustavat.
Hyvä uutinen miehille jotka eivät seksiä saa että niitä naisia saa käydä tuuppasemassa koska heidän mielestään heille ei kuulu oikeus päättää mitä kehollaan tehdään.
Olisiko se yksi suomalainen faceryhmä vielä olemassa mistä niitä löytää omalla naamalla?
Kyllä jokaisen ryhmän tulee valvoa ja ajaa etujaan parhaansa mukaan, mielellään demokraattisesti.
Feministinaiset heterogeenisenä ryhmänä/ryhminä ovat vapaat tekemään kuten haluavat, ainakin minun puolestani. Miehet tehköön kuten haluavat myöskin, onhan niitä miesasialiikkeitä...
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisille naisille annettiin maailma ja huomattava osa ei osannut yhtään mitään. Joka tienristeyksestä väärään suuntaan. Vituttais, ellei naurattais..
mies54v
Missäs asiassa meillä nyt niin huonosti menee? Taitaa osaamisen ongelmat olla enemmänkin miehillä.
Sulla menee hyvin (toimeentulotuki), mulla taas huonosti (=maksaja)
mies54v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi löytyy vielä paljon naisia, joilla se feminismin saa kitkettyä pois rahalla. Teen harvinaisen selväksi jo aluksi, että jos jotain feminismi wokea jauhetaan, niin saa vapaasti poistua talosta. Ja että mäkin haluan tässä diilissä jotain.
Ja nyt seuraavaksi joku laittaa viestiä, että "olen sika ja vältän kaltaistasi seuraa" Mutta se ei haittaa, koska joku kavereistasi tai vähintään naapurisi taipuu kuitenkin. Vähän sama kuin jokin mies maksaa onlyfanssista vaikka jotkut paheksuvat.
Joillekin naisille on annettu pipetillä. Se on sääli. Mutta saattepa te surkimuksetkin seuraa.
Mielummin rikas surkimus:) Ja sehän sua harmittaakin, kun miehillä se raha on aikamoinen leverage
Ei harmita yhtään. Me naiset ei edes tarvita rahaa ns. leverageksi. Olemassaolo riittää.
Eli ei siis ole varaa valittaa jostain palkkaerosta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä todella tyhmää olla nainen, joka ei kannata naisten oikeuksia tasa-arvoon.
Hyvä uutinen miehille jotka eivät seksiä saa että niitä naisia saa käydä tuuppasemassa koska heidän mielestään heille ei kuulu oikeus päättää mitä kehollaan tehdään.
Olisiko se yksi suomalainen faceryhmä vielä olemassa mistä niitä löytää omalla naamalla?
Ainakin sellainen kuin Oikeus elämään on Facebookissa. Sieltä voi kommenteista ja tykkäyksistä käydä katsomassa ketä haluaa panna. Aika monilla varmaan näkyy paikkakunta profiilissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tervepäiset ovat luonnostaan feministejä, myös miehet.
Ne, joilla on tarve alistaa, vähätellä, syrjiä ja sortaa muita eivät ole terveitä.
Tuollainen äärimmäisen mustavalkoinen ajattelu ei ole tervettä lainkaan.
Joten pidät terveenä sitä että muita sortavia ihmisiä ei tuomita mustavalkoisesti. Ehkä heillä on mielestäsi hyvä syy sortaa.
Syrjintä ja sorto ovat vallankäyttöä. Sellaisen pienen ja pelokkaan ihmisen vallankäyttöä, joka ei älyllisesti ja emotionaalisesti kykene kohtaamaan muita tasaveroisena vaan tuntee (TUNTEE) olevansa heikko ja huono ja kostaa sen muille. Kuten pelkuri, joka kompensoi pelkuruutensa aggressiolla.
Ja kun on heikko, huono ja hiukan sairas, ei kykene itsereflektioon eri tunnistamaan omia tunteitaan ja niiden laukaisijoita vaan uhoaa menemään ja öyhöttää, ynnä keksimällä keksii itselleen puolusteluja ja oikeuttaa roistomaisuutensa.
Ei feminismi ole mustavalkoista vaan nimenomaan terveen ja itseensä luottavan ihmisen tapa suhtautua muihin.
Pieni, pelokas ja sairas ihminen nimenomaan alentuu sellaiseen, että luokittelee ihmisiä stereotyyppisten ja mustavalkoisten uhriasemien mukaan. Hakee ongelmia sieltä, missä sitä ei ole ja syyttää muita sokeasti omasta saamattomuudestaan ja tyytymättömyydestä elämäänsä. Omaksunut tuon kaiken rapakon toiselta puolen, koska tässä maassa on tottunut liialle hyvälle.
Huonon argumentin tunnistaa siitä että sen voi spämmätä mihin keskusteluun tahansa. Se ei tarkoita mitään mutta sopii kaikkialle. Tuo oli juuri sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää. Eli puolet on automaattisesti no match
M32
Luulen että et kelpaa niille lopuille yhtään paremmin.
Ja luulet itse olevasi jotenkin "kelvollinen"?
Olen tai en, se ei muuta sinun mahdollisuuksiasi.
Mahdollisuuteni eivät olekaan sinusta ja kaltaisistasi kiinni.
Oikein hyvä pidän naisellisita naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tervepäiset ovat luonnostaan feministejä, myös miehet.
Ne, joilla on tarve alistaa, vähätellä, syrjiä ja sortaa muita eivät ole terveitä.
Tuollainen äärimmäisen mustavalkoinen ajattelu ei ole tervettä lainkaan.
Joten pidät terveenä sitä että muita sortavia ihmisiä ei tuomita mustavalkoisesti. Ehkä heillä on mielestäsi hyvä syy sortaa.
Syrjintä ja sorto ovat vallankäyttöä. Sellaisen pienen ja pelokkaan ihmisen vallankäyttöä, joka ei älyllisesti ja emotionaalisesti kykene kohtaamaan muita tasaveroisena vaan tuntee (TUNTEE) olevansa heikko ja huono ja kostaa sen muille. Kuten pelkuri, joka kompensoi pelkuruutensa aggressiolla.
Ja kun on heikko, huono ja hiukan sairas, ei kykene itsereflektioon eri tunnistamaan omia tunteitaan ja niiden laukaisijoita vaan uhoaa menemään ja öyhöttää, ynnä keksimällä keksii itselleen puolusteluja ja oikeuttaa roistomaisuutensa.
Ei feminismi ole mustavalkoista vaan nimenomaan terveen ja itseensä luottavan ihmisen tapa suhtautua muihin.
Pieni, pelokas ja sairas ihminen nimenomaan alentuu sellaiseen, että luokittelee ihmisiä stereotyyppisten ja mustavalkoisten uhriasemien mukaan. Hakee ongelmia sieltä, missä sitä ei ole ja syyttää muita sokeasti omasta saamattomuudestaan ja tyytymättömyydestä elämäänsä. Omaksunut tuon kaiken rapakon toiselta puolen, koska tässä maassa on tottunut liialle hyvälle.
Huonon argumentin tunnistaa siitä että sen voi spämmätä mihin keskusteluun tahansa. Se ei tarkoita mitään mutta sopii kaikkialle. Tuo oli juuri sellainen.
Kirjoitit juurikin omasta argumentoinnistasi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tasa-arvon kannattaja, mutta en usko että on olemassa enemmän kuin 2 sukupuolta, enkä voi sietää joidenkin ihmisten kilpailua siitä kuka on suurin uhri. Enkä sitä että ihmisten mielipiteiden ja sanomien asioiden arvo määritellään sillä perusteella kuinka paljon "uhripisteitä" hänellä on (esim. valkoinen heteromies vs. musta lesbonainen). Tällaista käytöstä ja asennemuutosta olen huomannut lähipiirissä ja etenkin somessa. Uhriudella haetaan sääliä ja sitä kautta valtaa, kuvitellaan että koska on itse "kärsinyt" niin on oikeus kävellä muiden yli. Tuntemissani feministipiireissä on havaittavissa tällaista ja siitä en pidä.
Kai voisin sanoa itseäni periaatteessa feministiksi, mutta kutsun mieluummin tasa-arvon kannattajaksi koska silloin kaikki tietävät mitä tarkoitan.Millaiset kannanotot tasa-arvon puolesta sitten ovat mielestäsi ok?
Noh, esimerkiksi sellaiset jotka kannustavat tasa-arvoon eikä siihen että joku nostetaan toisen yläpuolelle sellaisen asian perusteella mihin ei pahimmillaan voi edes itse vaikuttaa. Myös faktoissa olisi hyvä pysyä eikä ruveta hämärtämään totuutta, vaikka se ei aina olisikaan itselle mieleisin.
Minusta olisi myös hyvä pysyä avoimin mielin ja olla valmis keskustelemaan eri näkökulmista eikä blokata heti somessa tai alkaa syyttelemään natsiksi tms.
Tuota ovat harrastaneet useat feministit ja "aktivistit" joiden kanssa olen ollut tekemisissä, eikä mielipide-eron tarvitse olla edes suuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää. Eli puolet on automaattisesti no match
M32
Luulen että et kelpaa niille lopuille yhtään paremmin.
Ja luulet itse olevasi jotenkin "kelvollinen"?
Olen tai en, se ei muuta sinun mahdollisuuksiasi.
Mahdollisuuteni eivät olekaan sinusta ja kaltaisistasi kiinni.
Noloa laittaa ylänuoli omaan kommenttiisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko se yksi suomalainen faceryhmä vielä olemassa mistä niitä löytää omalla naamalla?Ainakin sellainen kuin Oikeus elämään on Facebookissa. Sieltä voi kommenteista ja tykkäyksistä käydä katsomassa ketä haluaa panna. Aika monilla varmaan näkyy paikkakunta profiilissa.
Tässä muuten hyvä deittailuvinkki miehille jotka haluaa pysyä kaukana feministeistä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tasa-arvon kannattaja, mutta en usko että on olemassa enemmän kuin 2 sukupuolta, enkä voi sietää joidenkin ihmisten kilpailua siitä kuka on suurin uhri. Enkä sitä että ihmisten mielipiteiden ja sanomien asioiden arvo määritellään sillä perusteella kuinka paljon "uhripisteitä" hänellä on (esim. valkoinen heteromies vs. musta lesbonainen). Tällaista käytöstä ja asennemuutosta olen huomannut lähipiirissä ja etenkin somessa. Uhriudella haetaan sääliä ja sitä kautta valtaa, kuvitellaan että koska on itse "kärsinyt" niin on oikeus kävellä muiden yli. Tuntemissani feministipiireissä on havaittavissa tällaista ja siitä en pidä.
Kai voisin sanoa itseäni periaatteessa feministiksi, mutta kutsun mieluummin tasa-arvon kannattajaksi koska silloin kaikki tietävät mitä tarkoitan.Millaiset kannanotot tasa-arvon puolesta sitten ovat mielestäsi ok?
Noh, esimerkiksi sellaiset jotka kannustavat tasa-arvoon eikä siihen että joku nostetaan toisen yläpuolelle sellaisen asian perusteella mihin ei pahimmillaan voi edes itse vaikuttaa. Myös faktoissa olisi hyvä pysyä eikä ruveta hämärtämään totuutta, vaikka se ei aina olisikaan itselle mieleisin.
Minusta olisi myös hyvä pysyä avoimin mielin ja olla valmis keskustelemaan eri näkökulmista eikä blokata heti somessa tai alkaa syyttelemään natsiksi tms.
Tuota ovat harrastaneet useat feministit ja "aktivistit" joiden kanssa olen ollut tekemisissä, eikä mielipide-eron tarvitse olla edes suuri.
Tarkoitin ihan konkreettisia esimerkkejä, miten mielestäsi tasa-arvoa pitäisi edistää ja miten siitä on ok puhua.
Miksi joku perinteisiä arvoja arvostava mies haluaisi olla riidanhaastajan, eli feministin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa naisistakin on sisäistänyt, että jotkut käyttää aborttia ehkäisykeinona.
mies54v