Yli puolet maailman naisista identifioituu feministeiksi.
Siitä lähdetään. Tämä tiedoksi niille miehille, jotka ovat ihan että yök, en ikinä ottaisi feministiä.
Kommentit (258)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tervepäiset ovat luonnostaan feministejä, myös miehet.
Ne, joilla on tarve alistaa, vähätellä, syrjiä ja sortaa muita eivät ole terveitä.
Tuollainen äärimmäisen mustavalkoinen ajattelu ei ole tervettä lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää. Eli puolet on automaattisesti no match
M32
Luulen että et kelpaa niille lopuille yhtään paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolet maailman naisista ei ole edes kuullut feminismistä. Feminismi on hyväosaisten, länsimaisten ja valkoisten naisten etuoikeus.
Feminismi on henkisesti terveen ihmisen normaali ajattelutapa. Kaikilla toki ei ole aikaa ja voimia ajatella kun raataa 24/7. Sinä tuskin niin teet, joten olet varmaan päästäsi vialla kun joutilaisuudessasikaan et saa järkeäsi käyntiin.
Heikko ja pelokas mies uhoaa vihapuhetta ja hekumoi kuvittelemalla itsensä muiden yläpuolelle.
Tyhmä työt tekee, viisas pääsee vähemmällä.
-Eri
mies54v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkääkö feministit betamiehistä? ^_^
Feministin mies on Betamies.
Vain totaaliset ääliömiehet puhuvat alfoista ja betoista. Tiedoksi sinulle
Kiitos. Tämä selittääkin minulle termin cuckservative eli cuck-konservatiivisen paremmin. Terveisin " betamieheksi" itseironisesti identifioituva, jota ihmetyttää nämä betanimittelyjutut.
Teidän jutuista ei tervepäinen ihminen ota mitään selvää. Mutta jatkakaa toki näiden ääliöluokittelujenne kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Feministi Sunniva Draken mukaan mies ei voi olla feministi ja tottahan minä nyt uskon, kun Sunniva sanoo.
Toteaa tyhjäpäinen vihainen mies joka copy/pastettaa muiden viitekehyksistään irtotettuja repliikkejä kun ei osaa ajatella itse.
Ihmisillä on ja saa olla omia mielipiteitä eivätkä ne ole faktoja.
Vierailija kirjoitti:
Ne, joilla on tarve alistaa, vähätellä, syrjiä ja sortaa muita eivät ole terveitä.
Olet katkera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joten pidät terveenä sitä että muita sortavia ihmisiä ei tuomita mustavalkoisesti. Ehkä heillä on mielestäsi hyvä syy sortaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolet maailman naisista ei ole edes kuullut feminismistä. Feminismi on hyväosaisten, länsimaisten ja valkoisten naisten etuoikeus.
Feminismi on henkisesti terveen ihmisen normaali ajattelutapa. Kaikilla toki ei ole aikaa ja voimia ajatella kun raataa 24/7. Sinä tuskin niin teet, joten olet varmaan päästäsi vialla kun joutilaisuudessasikaan et saa järkeäsi käyntiin.
Heikko ja pelokas mies uhoaa vihapuhetta ja hekumoi kuvittelemalla itsensä muiden yläpuolelle.
-Eri
mies54v
Nyt tiedäme että olet joutilas (joko työtön tai mielenterveyseläkeläinen) ja eronnut hih hulis äijä. Pohjanmaalta kenties? Bönde? Akka lähti kun aloit kallistaa kuppia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joten pidät terveenä sitä että muita sortavia ihmisiä ei tuomita mustavalkoisesti. Ehkä heillä on mielestäsi hyvä syy sortaa.
Se, ettei täällä olla sinulle niin mieliksi, on sinulle automaattisesti jotain sortoa? Tuollainen uhrimentaliteetti on tosi sairasta. Venäjästä nykyisellään näkee, mihin se äärimmilleen voi viedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feministi Sunniva Draken mukaan mies ei voi olla feministi ja tottahan minä nyt uskon, kun Sunniva sanoo.
Toteaa tyhjäpäinen vihainen mies joka copy/pastettaa muiden viitekehyksistään irtotettuja repliikkejä kun ei osaa ajatella itse.
Ihmisillä on ja saa olla omia mielipiteitä eivätkä ne ole faktoja.
Kirjoitti vihainen ja katkeroitunut nainen, jonka elämässä ei muuta olekaan kuin palstakyttääminen ja muiden haukkuminen.
Hehe, taisin osua kipeästi, mullikka.
No on paljon rumia naisia maailmassa. Ei ihme että lapsia ei synny Länsimaissa.
Uhrihierarkia määrittää sen, että kuka on sortaja ja etuoikeutettu. Miehet ovat uhrihierarkian pahnanpohjimmaisia.
Taas näitä feministien itse keksimiä tilastoloruja.
Meneppäs kysymään Kiinan tai Intian kadun naisilta mitä mieltä ne on feminismistä nin todennäköisesti ne ei ole edes kuullut koko sanaa. Eikä niillä ole aikaa mihinkään ensimmäisen maailman hömpötyksiin kun perheelle on saatava rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli (valkoiset) naiset ovat islamofiileja, monikultturisteja, intersektionaaleja, antivalkoisia wokettajia ja canceloitisijoita. Tosi hyvä uutinen. Ei ihmekään että länsi on uppoamassa sontaan hyvää vauhtia.
Venäjällä ollaankin sitä mieltä, että länsi on ihan rappiolla ja turmeltunut, kiitos kaikkien wokettajien, canceloitisijoiden ja intersektionaalien. Kovaa hintaa länsi joutuu maksamaan tämän seurauksena juurikin Ukrainan sodan muodossa.
Otan kohteliaisuutena jos olen venäläisten mielestä turmeltunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää. Eli puolet on automaattisesti no match
M32
Luulen että et kelpaa niille lopuille yhtään paremmin.
Ja luulet itse olevasi jotenkin "kelvollinen"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, ettei täällä olla sinulle niin mieliksi, on sinulle automaattisesti jotain sortoa? Tuollainen uhrimentaliteetti on tosi sairasta. Venäjästä nykyisellään näkee, mihin se äärimmilleen voi viedä.
Sinulla on vaikeuksia pysyä asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Eri
mies54v
Nyt tiedäme että olet joutilas (joko työtön tai mielenterveyseläkeläinen) ja eronnut hih hulis äijä. Pohjanmaalta kenties? Bönde? Akka lähti kun aloit kallistaa kuppia?
Mitä tuohon voi sanoa. Pulloja kyllä keräilen, viime yökin meni keräillessä. Nuo on kulta, ihan omia ELÄMÄNvalintoja, tarviiko (tuleeko tarvitsemaan) sri lääkkeitä vai ei.
mies54v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HärreGuu. Onneksi itä-Euroopan naiset eivät vielä ole niin mukana tässä. Heitä asuu runsaasti pk-seudulla ja kelpo vaimo voi löytyä yhä.
Kyllä se heihin täällä tarttuu, onneksi 🙂.
Ei ne niin tyhmiä ole. Jokainen naimisissa rikkaiden miesten kanssa ja asuvat sekä täällä että ulkomailla. Se siitä te femarit! Hah!
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä feministien itse keksimiä tilastoloruja.
Meneppäs kysymään Kiinan tai Intian kadun naisilta mitä mieltä ne on feminismistä nin todennäköisesti ne ei ole edes kuullut koko sanaa. Eikä niillä ole aikaa mihinkään ensimmäisen maailman hömpötyksiin kun perheelle on saatava rahaa.
Intiassa kun kyseltiin niin taisi noin puolet olla, olikohan vähän ylikin. Miksi köyhä nainen ei ymmärtäisi oikeuksiaan parempaan elämään?
Julistaa ystävätön reppana vuokrayksiöstä.