Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli puolet maailman naisista identifioituu feministeiksi.

Vierailija
14.08.2022 |

Siitä lähdetään. Tämä tiedoksi niille miehille, jotka ovat ihan että yök, en ikinä ottaisi feministiä.

Kommentit (258)

Vierailija
81/258 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää. Eli puolet on automaattisesti no match

M32

Luulen että et kelpaa niille lopuille yhtään paremmin.

Ja luulet itse olevasi jotenkin "kelvollinen"?

Olen tai en, se ei muuta sinun mahdollisuuksiasi.

Vierailija
82/258 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feministi Sunniva Draken mukaan mies ei voi olla feministi ja tottahan minä nyt uskon, kun Sunniva sanoo.

Toteaa tyhjäpäinen vihainen mies joka copy/pastettaa muiden viitekehyksistään irtotettuja repliikkejä kun ei osaa ajatella itse.

Ihmisillä on ja saa olla omia mielipiteitä eivätkä ne ole faktoja.

Eli mä saan olla piittaamatta sunkin mielipiteestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/258 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä feministien itse keksimiä tilastoloruja.

Meneppäs kysymään Kiinan tai Intian kadun naisilta mitä mieltä ne on feminismistä nin todennäköisesti ne ei ole edes kuullut koko sanaa. Eikä niillä ole aikaa mihinkään ensimmäisen maailman hömpötyksiin kun perheelle on saatava rahaa.

Et ilmeisesti ole lainkaan seurannut mitä Intiassa tapahtuu. Sieltä varmaan yksin saadaan tuo puolet maailman naisista kasaan väitteeseen.

Vierailija
84/258 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uhrihierarkia määrittää sen, että kuka on sortaja ja etuoikeutettu. Miehet ovat uhrihierarkian pahnanpohjimmaisia.

Siispä kukaan täysjärkinen ei sellaista hierarkiaa kannata. Mitä tasa-arvoa sellainen muka on, jossa on jokin typerä arvoasteikko, joka määräytyy typerien stereotyyppien mukaan?

Vierailija
85/258 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HärreGuu. Onneksi itä-Euroopan naiset eivät vielä ole niin mukana tässä. Heitä asuu runsaasti pk-seudulla ja kelpo vaimo voi löytyä yhä.

Kyllä se heihin täällä tarttuu, onneksi 🙂.

Ei ne niin tyhmiä ole. Jokainen naimisissa rikkaiden miesten kanssa ja asuvat sekä täällä että ulkomailla. Se siitä te femarit! Hah!

No sepä kiva heille sitten 🙂. Jossain vaiheessa järki kyllä voittaa. Hah!

Vierailija
86/258 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tasa-arvon kannattaja, mutta en usko että on olemassa enemmän kuin 2 sukupuolta, enkä voi sietää joidenkin ihmisten kilpailua siitä kuka on suurin uhri. Enkä sitä että ihmisten mielipiteiden ja sanomien asioiden arvo määritellään sillä perusteella kuinka paljon "uhripisteitä" hänellä on (esim. valkoinen heteromies vs. musta lesbonainen). Tällaista käytöstä ja asennemuutosta olen huomannut lähipiirissä ja etenkin somessa. Uhriudella haetaan sääliä ja sitä kautta valtaa, kuvitellaan että koska on itse "kärsinyt" niin on oikeus kävellä muiden yli. Tuntemissani feministipiireissä on havaittavissa tällaista ja siitä en pidä.

Kai voisin sanoa itseäni periaatteessa feministiksi, mutta kutsun mieluummin tasa-arvon kannattajaksi koska silloin kaikki tietävät mitä tarkoitan.

Vierailija
87/258 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista että niin iso osa naisista on sitä mieltä että mies on arvokkaampi ihmisenä kuin nainen, vaikka nainen tekee itsensä sisällä uusia ihmisiä, pelkästään naisen kroppa on ihmeellinen koneisto joka ansaitsisi kunnioitusta ihan eri tavalla. Jokaisen naisen pitäisi olla feministi ja vaatia sitä myös mieheltään, veljiltään ja pojiltaan.

Vierailija
88/258 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä feministien itse keksimiä tilastoloruja.

Meneppäs kysymään Kiinan tai Intian kadun naisilta mitä mieltä ne on feminismistä nin todennäköisesti ne ei ole edes kuullut koko sanaa. Eikä niillä ole aikaa mihinkään ensimmäisen maailman hömpötyksiin kun perheelle on saatava rahaa.

Sulla ei taida olla oikein käsitystä siitä millaisia valtioita Kiina ja Intia ovat ja millaiset muutoksen tuulet niissäkin puhaltavat.

Vierailija
89/258 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi löytyy vielä paljon naisia, joilla se feminismin saa kitkettyä pois rahalla. Teen harvinaisen selväksi jo aluksi, että jos jotain feminismi wokea jauhetaan, niin saa vapaasti poistua talosta. Ja että mäkin haluan tässä diilissä jotain.

Ja nyt seuraavaksi joku laittaa viestiä, että "olen sika ja vältän kaltaistasi seuraa" Mutta se ei haittaa, koska joku kavereistasi tai vähintään naapurisi taipuu kuitenkin. Vähän sama kuin jokin mies maksaa onlyfanssista vaikka jotkut paheksuvat. 

Vierailija
90/258 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tervepäiset ovat luonnostaan feministejä, myös miehet.

Ne, joilla on tarve alistaa, vähätellä, syrjiä ja sortaa muita eivät ole terveitä.

Tuollainen äärimmäisen mustavalkoinen ajattelu ei ole tervettä lainkaan.

Joten pidät terveenä sitä että muita sortavia ihmisiä ei tuomita mustavalkoisesti. Ehkä heillä on mielestäsi hyvä syy sortaa.

Syrjintä ja sorto ovat vallankäyttöä. Sellaisen pienen ja pelokkaan ihmisen vallankäyttöä, joka ei älyllisesti ja emotionaalisesti kykene kohtaamaan muita tasaveroisena vaan tuntee (TUNTEE) olevansa heikko ja huono ja kostaa sen muille. Kuten pelkuri, joka kompensoi pelkuruutensa aggressiolla.

Ja kun on heikko, huono ja hiukan sairas, ei kykene itsereflektioon eri tunnistamaan omia tunteitaan ja niiden laukaisijoita vaan uhoaa menemään ja öyhöttää, ynnä keksimällä keksii itselleen puolusteluja ja oikeuttaa roistomaisuutensa.

Ei feminismi ole mustavalkoista vaan nimenomaan terveen ja itseensä luottavan ihmisen tapa suhtautua muihin.

Vierailija
91/258 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tervepäiset ovat luonnostaan feministejä, myös miehet.

Ne, joilla on tarve alistaa, vähätellä, syrjiä ja sortaa muita eivät ole terveitä.

Tuollainen äärimmäisen mustavalkoinen ajattelu ei ole tervettä lainkaan.

Joten pidät terveenä sitä että muita sortavia ihmisiä ei tuomita mustavalkoisesti. Ehkä heillä on mielestäsi hyvä syy sortaa.

Se, ettei täällä olla sinulle niin mieliksi, on sinulle automaattisesti jotain sortoa? Tuollainen uhrimentaliteetti on tosi sairasta. Venäjästä nykyisellään näkee, mihin se äärimmilleen voi viedä. 

Sinulla on vaikeuksia pysyä asiassa.

Sinun on mahdoton pysyä asiallisena.

Vierailija
92/258 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ironia on vaikeaa..

-vierestä

mies54v

Vierailija
93/258 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli (valkoiset) naiset ovat islamofiileja, monikultturisteja, intersektionaaleja, antivalkoisia wokettajia ja canceloitisijoita. Tosi hyvä uutinen. Ei ihmekään että länsi on uppoamassa sontaan hyvää vauhtia.

Venäjällä ollaankin sitä mieltä, että länsi on ihan rappiolla ja turmeltunut, kiitos kaikkien wokettajien, canceloitisijoiden ja intersektionaalien. Kovaa hintaa länsi joutuu maksamaan tämän seurauksena juurikin Ukrainan sodan muodossa.

Otan kohteliaisuutena jos olen venäläisten mielestä turmeltunut.

Samoin. Meidän täytyy vahvistaa juuri niitä aatteita, joita venäläiset paheksuvat. Siitä tiedämme olevamme oikealla tiellä.

Vierailija
94/258 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi löytyy vielä paljon naisia, joilla se feminismin saa kitkettyä pois rahalla. Teen harvinaisen selväksi jo aluksi, että jos jotain feminismi wokea jauhetaan, niin saa vapaasti poistua talosta. Ja että mäkin haluan tässä diilissä jotain.

Ja nyt seuraavaksi joku laittaa viestiä, että "olen sika ja vältän kaltaistasi seuraa" Mutta se ei haittaa, koska joku kavereistasi tai vähintään naapurisi taipuu kuitenkin. Vähän sama kuin jokin mies maksaa onlyfanssista vaikka jotkut paheksuvat. 

Joillekin naisille on annettu pipetillä. Se on sääli. Mutta saattepa te surkimuksetkin seuraa.

Mielummin rikas surkimus:) Ja sehän sua harmittaakin, kun miehillä se raha on aikamoinen leverage

Vierailija
95/258 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ironia on vaikeaa..

-vierestä

mies54v

Olet vain heikko kirjoittaja. Ei kaikki osaa.

Vierailija
96/258 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tasa-arvon kannattaja, mutta en usko että on olemassa enemmän kuin 2 sukupuolta, enkä voi sietää joidenkin ihmisten kilpailua siitä kuka on suurin uhri. Enkä sitä että ihmisten mielipiteiden ja sanomien asioiden arvo määritellään sillä perusteella kuinka paljon "uhripisteitä" hänellä on (esim. valkoinen heteromies vs. musta lesbonainen). Tällaista käytöstä ja asennemuutosta olen huomannut lähipiirissä ja etenkin somessa. Uhriudella haetaan sääliä ja sitä kautta valtaa, kuvitellaan että koska on itse "kärsinyt" niin on oikeus kävellä muiden yli. Tuntemissani feministipiireissä on havaittavissa tällaista ja siitä en pidä.

Kai voisin sanoa itseäni periaatteessa feministiksi, mutta kutsun mieluummin tasa-arvon kannattajaksi koska silloin kaikki tietävät mitä tarkoitan.

Millaiset kannanotot tasa-arvon puolesta sitten ovat mielestäsi ok?

Vierailija
97/258 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekin naisille on annettu pipetillä. Se on sääli. Mutta saattepa te surkimuksetkin seuraa.

Mielummin rikas surkimus:) Ja sehän sua harmittaakin, kun miehillä se raha on aikamoinen leverage

Ei harmita yhtään. Me naiset ei edes tarvita rahaa ns. leverageksi. Olemassaolo riittää.

Vierailija
98/258 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

incel kirjoitti:

Arvatkaa kuinkamoni femmari on sanonut, että miestä pitää voida jossainsuhteessa katsoa ylöspäin!

Miksi te femmarit heitätte ne kynnysmatto-miehenne pois ja kipitätte sellaisen räkäsen SIAN luokse kuin minä? 

Jos sun paras piirre on helppo mulqqu, jota voi kerran, pari halvalla panna mutta ei tarvitse huolia omaksi. Mieshåråista sana kiertää.

Kamalaa kieltä. Oletko nainen? Vai mikä huuraaa....

Valita puoluetoverillesi Tompalle. Hänestä on hyvä idea filtteröidä sanoja. Hänelle maksetaan tämän alustan moderoinnista ja miten mahtaa sujua.

Ota nitro jos ahdistaa tai käy itkemässä äidillesi.

Vierailija
99/258 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä todella tyhmää olla nainen, joka ei kannata naisten oikeuksia tasa-arvoon. 

Vierailija
100/258 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskalsiko kukaan Lady vastata miksi minun piti tyttisystävän pyynnöstä jättää parta ja hiujset 3 kuukaudeksi ajamatta? Minä olen parta ja hiukset ajamattomana se pahin painajaisuni. Kirjaimellisesti nearndenthalilainen. Ja m-i-k-s-i se miehen haju on tärkeä? Kävin järvessä uintilenkillä vähän pidempään niin tyttis huokaisi, että onneksi se tuoksu tuli takaisin mitä nyt vähän suomudalle haisee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi