Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petin vaimoani hänen ollessaan synnärillä ja nyt en tiedä mitä tekisin, auttakaa miestä!

Vierailija
13.08.2022 |

En ole tapahtuneesta ylpeä. Kävin baarissa illalla eilen, vaimo jopa kehoitti siihen että saisin muutamien tuoppien kanssa lukea lehteä rauhassa. Pöytään tuli kivan oloinen nainen ja meillä synkkasi heti, päädyttiin suutelemaan ja minun ja vaimon sänkyyn harrastamaan kiihkeää séksiä. Molemmille oli selvää että tämä jää one night standiksi ja salaisuudeksi. Silti mua on alkanu kalvaa syyllisyydentunne siitä että olen pettänyt. Toisaalta se nainen oli tosi kaunis ja nuori niin miten kukaan mies voi sellaista vastustaa? Onkohan parempi että jätän tunnustamatta...

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertomisesta ei seuraa kyllä mitään hyvää. Vaikea koittaa sitten sen jälkeen selittää asiaa että ei se merkinnyt mitään. Piloille menee avioliitto, hyvä parisuhde

Vierailija
82/92 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin seksisuhteessa miehen kanssa, jonka vaimo oli raskaana. Minun sängystäni mies lähti sairaalaan, koska vaimon synnyttämisen aika oli tullut. Ei me sitten enää montaa kertaa pantu.

H...rahan sinä olet.

Ei, ihan ilmaista lihaa olimme kumpikin. Ihan mukavaa oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulin viis vuotta sitten potilashotellista (kaks yötä olin synnytyksen jälkeen), kampauspöydällä komeili violetinvärinen huulipuna (ei mun). Pisti miettimään. Mies ei koskaan tunnustanut mitään. Tarina on ihan totta. Nyt vihdoin erottu kesällä.

Vierailija
84/92 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tulin viis vuotta sitten potilashotellista (kaks yötä olin synnytyksen jälkeen), kampauspöydällä komeili violetinvärinen huulipuna (ei mun). Pisti miettimään. Mies ei koskaan tunnustanut mitään. Tarina on ihan totta. Nyt vihdoin erottu kesällä.

Ihan satavarmasti miehellä oli vähintäänkin joku silloin sinkku eksä paikalla siellä. Huulipunan jättäminen tarkoittaa tietyissä piireissä "imin täällä kyr pää"

Vierailija
85/92 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Kukaan mies ei käytä sanaa synnäri. Muutenkin huono.

Vierailija
86/92 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin nuori parikymppinen ja olimme ravintolailtaa viettämässä mukavan oloinen nuori mies tanssitti ja kovasti oli innokas iltaa kahdestaan jatkamaan (80 luvulla) onneksi myös sen ystävä haki tanssimaan ja mainitsi heidän olevan juhlimassa ko kaverin varpajaisia, ilman tätä tietoa olisin mennyt ehkä vipuun. Kun otin asian puheeksi että olet tuore isä niin eipä tätä kaveria olisi asia häirinnyt, ihmetteli kun minua vaivasi. Enkä lähtenyt jatkoille, mutta todella lähellä oli että olisin lähtenyt. Oli kuulemma ollut jo pitkään kuiva kausi.

Vierailija
87/92 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ilmiselvä trolli. Ihan viihdyttävää luettavaa. Jatka tarinaa toki. Kuinka sulle lopulta kävi?

Vierailija
88/92 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti näitä pettämisiä tapahtuu, oli tämä trolli tai ei.

Vierailija
89/92 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AHAH! Mutta  ei se mitään haittaa kun se nainen oli nuori ja kaunis, vaimo kun on nyt semmonen ryhävalas ja kaikkee.

Kyllä mä sain pettää!

Haista paska ja laita se kusiluikkus snyt solmuun viideks vuodeks

🤣🤣🤣

Vierailija
90/92 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea! Hyvä että pääsit eroon.

Vierailija
91/92 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä kerro vaimolle, aiheuttaa vain tuskaa, ja pidä se toinen muija salarakkaana!

M25

Vierailija
92/92 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

úp

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan