Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petin vaimoani hänen ollessaan synnärillä ja nyt en tiedä mitä tekisin, auttakaa miestä!

Vierailija
13.08.2022 |

En ole tapahtuneesta ylpeä. Kävin baarissa illalla eilen, vaimo jopa kehoitti siihen että saisin muutamien tuoppien kanssa lukea lehteä rauhassa. Pöytään tuli kivan oloinen nainen ja meillä synkkasi heti, päädyttiin suutelemaan ja minun ja vaimon sänkyyn harrastamaan kiihkeää séksiä. Molemmille oli selvää että tämä jää one night standiksi ja salaisuudeksi. Silti mua on alkanu kalvaa syyllisyydentunne siitä että olen pettänyt. Toisaalta se nainen oli tosi kaunis ja nuori niin miten kukaan mies voi sellaista vastustaa? Onkohan parempi että jätän tunnustamatta...

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin tuon tarinan nuori ja kaunis jonka kanssa ap petti niin ihan stavarmasti oisin vähintäänkin jättänyt sinne pikkarini pyykkikorin pohjalle. Tai huulipuna vaimon löydettäväksi. Tai sitten vaan kärtsäisin viestillä ;)

No ei. Olen itse ollut usein tilanteessa, että kiva mies on osoittautunut varatuksi ja jopa vaimo synnärillä. Olen kokenut se petokseksi ja se ei tunnu hyvältä. Miltä se tuntuu vaimosta kun se tuntuu yhdenillan suhteessakin pahalta. Itse olen ollut sinkku suurimman osan elämästäni. Paljon baareissa ja paljon kohdannut siellä varattuja vikittelijöitä. En todellakaan pidä sitä harvinaisuutena. Silti antaisin pariskunnan elää luokassaan ja jättäisin vaimon rauhaan.

Vierailija
42/92 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin tuon tarinan nuori ja kaunis jonka kanssa ap petti niin ihan stavarmasti oisin vähintäänkin jättänyt sinne pikkarini pyykkikorin pohjalle. Tai huulipuna vaimon löydettäväksi. Tai sitten vaan kärtsäisin viestillä ;)

No ei. Olen itse ollut usein tilanteessa, että kiva mies on osoittautunut varatuksi ja jopa vaimo synnärillä. Olen kokenut se petokseksi ja se ei tunnu hyvältä. Miltä se tuntuu vaimosta kun se tuntuu yhdenillan suhteessakin pahalta. Itse olen ollut sinkku suurimman osan elämästäni. Paljon baareissa ja paljon kohdannut siellä varattuja vikittelijöitä. En todellakaan pidä sitä harvinaisuutena. Silti antaisin pariskunnan elää luokassaan ja jättäisin vaimon rauhaan.

Luokassaan= kuplassaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän toimi vain evolutiivisen biologiansa mukaisesti, miehen sisäsyntyinen tarve on levittää spérmaansa mahdollisimman monelle vastaanottajalle. Et ole AP toiminut väärin. Älä kerro, ja pidä yhteyttä siihen nuorempaan likkaan niin voitte salarakastella silloin tällöin!

M52

Vierailija
44/92 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten joo hyvä kirjoitus, paitsi että yksi kohta paljasti kaiken; "Toisaalta se nainen oli tosi kaunis ja nuori niin miten kukaan mies voi sellaista vastustaa?". Ei kukaan oikeasti morkkiksen vallassa kirjoita noin eli koko kirjoitus oli vain pas*a puhetta tai ap on vain välinpitämätön "häntä heikki".

Vierailija
45/92 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä Provo. En usko pätkääkään tästä tarinastasi.

Vierailija
46/92 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska kommentoitava tämän palstan naisille.

Toisaalta naista pettävä mies on sika mutta mies on myös sika jos jättää juuri synnyttäneen naisen.

Vierailija
47/92 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska kommentoitava tämän palstan naisille.

Toisaalta naista pettävä mies on sika mutta mies on myös sika jos jättää juuri synnyttäneen naisen.

Mies on naisten mielestä sika vaikka mitä tekisi, siksi olenkin päättänyt että teen mitä haluan, naisten mielipiteistä välittämättä.

Vierailija
48/92 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa siinä muka on, että mies käy vähän paneskelemassa vierasta naista kun oma ämmä paskoo  ä pä rää maailmaan?

Ihanko tosissaan näin ajattelevia ihmisiä on olemassa? 😯

Vierailija
49/92 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän huonoin provo

Vierailija
50/92 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska äijä toivottavasti isket kirveellä jalkaasi. Voi olla keksitty tarinakin tuo.

Tosi kulunut aihe ainakin.

Ap:lle tiedoksi: Novellisepustuksesi ei tule menestymään joulumarkkinoilla.

Vierailija
51/92 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa siinä muka on, että mies käy vähän paneskelemassa vierasta naista kun oma ämmä paskoo  ä pä rää maailmaan?

Ihanko tosissaan näin ajattelevia ihmisiä on olemassa? 😯

Nykynuoret kelaa että pettäminen on ok, siitä kiinni jääminen tai sen tunnustaminen isompi paha.

Vierailija
52/92 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko sanaakaan aloituksesta.

Ihan sontaa......

Vierailija
53/92 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi on niitä elämän pieniä asioita joita muistella vanhainkodissa.

Itse petin vaimoani häissämme, kaason kanssa.

Vaimon ollessa synnyttämässä menin työkaverin kautta pikaiselle. Uusinta seuraavana päivänä kun vaimoa parsittiin kasaan.

Vaimoni meni konserttiin ystävättäriensä kanssa, yksi heistä tuli "huonovointiseksi" ja soitti minulle josko kiinnostaisi kiihkeä parituntinen. Oli varmaan kuullut toiselta (kaaso) minusta.

Nää teot palkitaan vielä. On tosiaan jotain mitä muistella vielä vanhainkodissa. Jumala on oikeudenmukainen.

Jumalahan antaa anteeksi kun katuu viimeisellä minuutilla.

Tuskin Jumala sentään mikään höynäytettävä idiootti on.

Vierailija
54/92 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen että jatkat siitä mihin jäit. Vaimosi saa haistaa kukkakepin. Kerta kielon päälle.

Vierailija
55/92 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Mutta siltä varalta, jos tää ei oliskaan provo: jos yhdellä on "oikeus" pettää, on toisella oikeus valita jatkaako suhteessa pettäjän kanssa. Eli tunnusta ja hyväksy seuraukset.

Vierailija
56/92 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin Sharia-lakia täytäntöön.

Eli sata ruoskan iskua.

Ellet siihen suostu, niin pistä vaikka lasinsiruja kenkiin ja sadan askeleen kävelylle.

Siitä se lähtee.

Ja kun vaimo kyselee, niin sanot että se liittyi yllytyspeliin baarissa.

Toistaiseksi olet kelvoton poika, ei mies. Pojan ja miehen erottaa nomittäin siitä, että mies hallitsee itsensä.

Toisaalta on epätodennäköistä että postaus on aidolla asialla.

Vierailija
57/92 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen Saaban kuningatar.

Vierailija
58/92 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö miksi vaimosi kehoitti sinut baariin? Koska minä olin tulossa kylään. Kunhan saadaan "isyytesi" vahvistettua, niin vaimo pakkaa laukut ja muuttaa lapsen kanssa meidän yhteiseen kotiin, jossa sitten perheenä elelemme. Ja sinä maksat tukevat elarit "lapsestasi".

Terveisin onnellinen BIOLOGINEN isä

Vierailija
59/92 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, älä tunnusta. Kärsit itse syyllisyytesi etkä enää tee noin. Et myöskään tartuta vaimoon mitään tuliaisia.

No ei ainakaan pariin kuukauteen tartte yrittää tartuttaa, jos alakautta lapsi tuli.

Kyllä sektionkin jälkeen se pari kk vierähtää kiihkotta.

Vierailija
60/92 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuvia parittelusta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi