Petin vaimoani hänen ollessaan synnärillä ja nyt en tiedä mitä tekisin, auttakaa miestä!
En ole tapahtuneesta ylpeä. Kävin baarissa illalla eilen, vaimo jopa kehoitti siihen että saisin muutamien tuoppien kanssa lukea lehteä rauhassa. Pöytään tuli kivan oloinen nainen ja meillä synkkasi heti, päädyttiin suutelemaan ja minun ja vaimon sänkyyn harrastamaan kiihkeää séksiä. Molemmille oli selvää että tämä jää one night standiksi ja salaisuudeksi. Silti mua on alkanu kalvaa syyllisyydentunne siitä että olen pettänyt. Toisaalta se nainen oli tosi kaunis ja nuori niin miten kukaan mies voi sellaista vastustaa? Onkohan parempi että jätän tunnustamatta...
Kommentit (92)
joojoo :D
"Mene vain kulta kapakkiin parille, ETTÄ SAAT KERRANKIN LUKEA LEHET KAIKESSA RAUHASSA, niin minäpä käyn pyöräyttämässä tämän ihmisen tässä välissä.."
Ihan varmaan joo..
Niin makaa kuin petaa. Nahoissasi tunnet, ennemmin tai myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Onko kuvia parittelusta?
Pari videota löytyy ja tietty kuvia. Huonoa seksiä se kyllä oli, mutta vaimo maksoi etukäteen 300€ ja jos ero menee, niinkuin pitää, saan loput 200€.
En minä nyt sentään ilmaiseksi olisi sitä pölvästiä sieltä räkälästä pokannut, mutta kun vaimo niin nätisti pyysi. Ja tämä on minun ja vaimon pieni salaisuus. 😉
Pese lakanat, tarkista makuuhuone, sängynalusta, pyykit, pyykkikone, naulakko, keittiö tarkasti. Naisen luona olisi ollut turvallisempaa.
Kai tää on trolli, mutta tiettävästi näitä tapauksia on myös oikeasti ollut. Äärimmäisen alhaista porukkaa.
Tietenkin nuori ja kaunis tulee juttelemaan. Miksi ihan tavallisen näköinen?
En ymmärrä mikä on ongelma? Jos kerrot niin sitten on ongelma.
"Toisaalta se nainen oli tosi kaunis ja nuori niin miten kukaan mies voi sellaista vastustaa?"
Öö, helposti, jos todella rakastaa puolisoaan? Minunkin vaimo on ihan päin vastainen kuin minä, joka harrastan aktiivisesti urheilua, mutta ei kävisi mielessäkään pettäminen koska on niin pirun upea vaimo, vaikka ulkonäkö on perus suomalainen silmälasipäinen persjalka. Kiihkeää seksiäkin jopa on.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa pestä baaripanon hajut pois munasta ennen kuin työnnät sen vaimosi suuhun synnärillä.
Ei jaksa.
Ap
Onhan näitä kuultu exiltä. Niistä on kaikki pettäneet vaimoaan sen ollessa synnärillä. Minun lasteni isä vasta äitiyslomallani. Mutta se nyt on vain niin että jos et halua tulla petetyksi niin hanki lapsi hedelmöityshoidoilla tai sitten hyväksyt että olet pelle jota petetään. Mitään muuta ei ole tarjolla, sorry.
Ilmiselvä trolli. Mistäkö tiedän? Varsinkaan miehet eivät tulis tänne kertomaan...
Vierailija kirjoitti:
Ilmiselvä trolli. Mistäkö tiedän? Varsinkaan miehet eivät tulis tänne kertomaan...
Mutta kun nyt onkin kyse palstamiehestä, äö alle 80.
Vierailija kirjoitti:
0/5. Mutta siltä varalta, jos tää ei oliskaan provo: jos yhdellä on "oikeus" pettää, on toisella oikeus valita jatkaako suhteessa pettäjän kanssa. Eli tunnusta ja hyväksy seuraukset.
Huono neuvo. Tällä hetkellä vain sinulla on tunnontuskia tästä. Jos kerrot, aiheutat hyvin ikävän olon myös vaimollesi, mutta tätä ei tule jos et kerro.
Älä missään tapauksessa ole hölmö ja mene kertomaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin tuon tarinan nuori ja kaunis jonka kanssa ap petti niin ihan stavarmasti oisin vähintäänkin jättänyt sinne pikkarini pyykkikorin pohjalle. Tai huulipuna vaimon löydettäväksi. Tai sitten vaan kärtsäisin viestillä ;)
Kannattaa harkita pari kertaa. Jos joutuisin kärtsäilyn kohteeksi, harkitsisin kostoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin tuon tarinan nuori ja kaunis jonka kanssa ap petti niin ihan stavarmasti oisin vähintäänkin jättänyt sinne pikkarini pyykkikorin pohjalle. Tai huulipuna vaimon löydettäväksi. Tai sitten vaan kärtsäisin viestillä ;)
Kannattaa harkita pari kertaa. Jos joutuisin kärtsäilyn kohteeksi, harkitsisin kostoa.
Miten perustelet kostamista, nainenhan voi ihan aidosti unohtaa jonkun huulipunan jonnekin, ilman että siinä on ollut mitään kärtsäysideaa.
Olin seksisuhteessa miehen kanssa, jonka vaimo oli raskaana. Minun sängystäni mies lähti sairaalaan, koska vaimon synnyttämisen aika oli tullut. Ei me sitten enää montaa kertaa pantu.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten heräsit.
Niin, eihän tuollaista tapahdu. Paitsi että tapahtuu sittenkin tosielämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vaimon vihat menisivät vain sen nuoren ja kauniin naisen niskaan. Nainen syyttää näissä pettämistapauksissa aina sitä toista naista.
Vierailija kirjoitti:
Olin seksisuhteessa miehen kanssa, jonka vaimo oli raskaana. Minun sängystäni mies lähti sairaalaan, koska vaimon synnyttämisen aika oli tullut. Ei me sitten enää montaa kertaa pantu.
H...rahan sinä olet.
Ap, asutko Munkkiniemessä?