Petin vaimoani hänen ollessaan synnärillä ja nyt en tiedä mitä tekisin, auttakaa miestä!
En ole tapahtuneesta ylpeä. Kävin baarissa illalla eilen, vaimo jopa kehoitti siihen että saisin muutamien tuoppien kanssa lukea lehteä rauhassa. Pöytään tuli kivan oloinen nainen ja meillä synkkasi heti, päädyttiin suutelemaan ja minun ja vaimon sänkyyn harrastamaan kiihkeää séksiä. Molemmille oli selvää että tämä jää one night standiksi ja salaisuudeksi. Silti mua on alkanu kalvaa syyllisyydentunne siitä että olen pettänyt. Toisaalta se nainen oli tosi kaunis ja nuori niin miten kukaan mies voi sellaista vastustaa? Onkohan parempi että jätän tunnustamatta...
Kommentit (92)
Jos olisin tuon tarinan nuori ja kaunis jonka kanssa ap petti niin ihan stavarmasti oisin vähintäänkin jättänyt sinne pikkarini pyykkikorin pohjalle. Tai huulipuna vaimon löydettäväksi. Tai sitten vaan kärtsäisin viestillä ;)
Tämä provohan oli suorastaan hauska.
Tilanteessasi on seppuku suositeltavin vaihtoehto.
Otat hinausköyden ja jätät siihen pään mentävän aukon ja sidot siihen tukevan solmun. Sitten heität köyden yli kattoparrun ja sidot sen kiinni. Sitten kipuat keittiöjakkaralle ja pujotat köyden kaulaan ja hyppäät alas niin teko on sovitettu.
Provo. Selvästi naisen kirjoittama aloitus.
Et oo kyllä kauheasti ponnistellut, että saisit tämän kuulostamaan aidolta, ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi on niitä elämän pieniä asioita joita muistella vanhainkodissa.
Itse petin vaimoani häissämme, kaason kanssa.
Vaimon ollessa synnyttämässä menin työkaverin kautta pikaiselle. Uusinta seuraavana päivänä kun vaimoa parsittiin kasaan.
Vaimoni meni konserttiin ystävättäriensä kanssa, yksi heistä tuli "huonovointiseksi" ja soitti minulle josko kiinnostaisi kiihkeä parituntinen. Oli varmaan kuullut toiselta (kaaso) minusta.
Nää teot palkitaan vielä. On tosiaan jotain mitä muistella vielä vanhainkodissa. Jumala on oikeudenmukainen.
Ja uskovaisten tavara yhteistä
Vierailija kirjoitti:
Jep. "Minun ja vaimon sänkyyn". Miehelle on ihan sama missä se tapahtuu ja jos on aviopeti niin ei sitä erottelis. "Kuinka sellaista voi vastustaa" myös selvästi naisen kirjoittamaa katkeraa tilitystå siitä että miehillä ei mukamas ole itsekuria. Koko aloitus haiskahtaa lesbon tekeleeltä.
Vierailija kirjoitti:
Samaa olin tulossa kirjoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin mietin vai otsikon lukeneena, että taatusti kukaan mies ei puhu synnäristä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimon ollessa synnyttämässä menin työkaverin kautta pikaiselle. Uusinta seuraavana päivänä kun vaimoa parsittiin kasaan.
Vaimoni meni konserttiin ystävättäriensä kanssa, yksi heistä tuli "huonovointiseksi" ja soitti minulle josko kiinnostaisi kiihkeä parituntinen. Oli varmaan kuullut toiselta (kaaso) minusta.
Nää teot palkitaan vielä. On tosiaan jotain mitä muistella vielä vanhainkodissa. Jumala on oikeudenmukainen.
Jumalahan antaa anteeksi kun katuu viimeisellä minuutilla.
Vierailija kirjoitti:
Satua tai ei, mutta teille vaaleanpunaisissa pilvilinnoissa eläville tiedoksi, että noita miehiä on pilvin pimein. Suurimmalle osalle tulee ihan yllätyksenä, että teko kaduttaa, eikä sitä saa tekemättömäksi. Osa näistä lieroista ei välitä pätkääkään aiheuttamastaan sotkusta.
Mutta älä yhtään välitä ap. Pettämisesi tulee paljastumaan tavalla tai toisella. Vaimosi ainakin vaistoaa, että jotain on tapahtunut, ja olisi väärin antaa hänen olla siinä luulossa, että olet rehellinen ja rakastava puoliso ja isä. Tunnusta pettäneesi on minun neuvoni. Voi olla, että olet sen jälkeen ex ja etäisä, mutta tiedätpähän munanneesi, eikä vaimosi tarvitse olla viimeinen, joka tietää.
Vaimo tietää ettei lapsi ole miehen ja tuleva isyyskoe ei innostaisi
Mitä pahaa siinä muka on, että mies käy vähän paneskelemassa vierasta naista kun oma ämmä paskoo ä pä rää maailmaan?
Höpsön löpsön. Harlekiinin jatko-osa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja uskovaisten tavara yhteistä
No varmasti. Ainakin siinä seurakunnassa johon sinä kuulut. Mutta ei siitä sen enempää. ;)
Ei haittaa mitään!
Vapaa rakastelu on ihan normaalia jo vuonna 2022.
Näille fossiileille se on ilmeisesti jokin ongelma.
Eroa. Äläkä mene parisuhteeseen kenenkään kanssa. Impulssikontrollisi on noin 3-vuotiaan tasolla, työstä sitä.
Lohduttaisi sillä, että se on aika tavallista. Sitten unohdat sen tai alat fobioimaan jostain asiasta. Siirrät sen syyllisyyden peloksi, niin kuin moni tekee.
Satua tai ei, mutta teille vaaleanpunaisissa pilvilinnoissa eläville tiedoksi, että noita miehiä on pilvin pimein. Suurimmalle osalle tulee ihan yllätyksenä, että teko kaduttaa, eikä sitä saa tekemättömäksi. Osa näistä lieroista ei välitä pätkääkään aiheuttamastaan sotkusta.
Mutta älä yhtään välitä ap. Pettämisesi tulee paljastumaan tavalla tai toisella. Vaimosi ainakin vaistoaa, että jotain on tapahtunut, ja olisi väärin antaa hänen olla siinä luulossa, että olet rehellinen ja rakastava puoliso ja isä. Tunnusta pettäneesi on minun neuvoni. Voi olla, että olet sen jälkeen ex ja etäisä, mutta tiedätpähän munanneesi, eikä vaimosi tarvitse olla viimeinen, joka tietää.