Voiko yh-äiti löytää vielä parisuhteen ja perheen
Olen pienen lapsen äiti. Mies ei sitten halunnutkaan enempää lapsia tai muutenkaan elää perhe-elämää vaikka oli antanut ymmärtää muuta. Itse olen aina haaveillut useammasta lapsesta ja miehelle kyllä kerroin siitä avoimesti ja oli olevinaan hommassa mukana, ja vetikin sitten maton jalkojen alta.
Voinko vielä löytää jonkun miehen, joka haluaisi elää tavallista perhe-elämää?
Kommentit (119)
Ei parisuhde takaa mitään onnellisuutta. Onnellisuus tulee sisältä.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti voi löytää. Löysin minäkin ja mies vieläpä paljon nuorempi.
Kateelliset alapeukuttaa.
Paljon on myös miehiä, joilla on edellisistä suhteista lapsia ja haluavat lisää. Perheelliset ymmärtää toisiaan.
Christiiina kirjoitti:
Tinderissä on paljon pikkulasten isiä. Etköhän sä ap löydä jonkun pikkulasten isän itsellesi kumppaniksi?
Miksei koskaan täällä av:lla ole aloituksia, joissa eronneet pikkulasten isät olisivat huolissaan siitä, löytävätkö enää parisuhdetta?
Ei he ehdi makoilemaan palstalla voivottelemassa parisuhdeasioita. He hoitavat jälkikasvuaan rakastavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tietää sut trolliksi
Minä kyllä arvostan perhe-elämää ja lapsia, mutta en mielelläni ala elättämään toisen miehen pentuja, valitan. Omat lapset on jo maailmalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YH-äidillä on jo perhe eli ne lapset. Mihin siinä enää sitä parisuhdetta tarvitaan.
Yyhoita sillon tällön poraavia äijiä löytyy helposti pilvin pimein.
Tää on musta hassu ajatus. Jos mä ajattelen itseäni, niin valtaosaan miehistä, sanotaan 95%, mä en edes vilkaise toista kertaa. Saati että sänkyyni päästäisin.
Vielä hassumpi on tuo joidenkin pelko että se yh laittaa ne elättämään niitä lapsiaan. Kun sinne sänkyynkään en ketä tahansa ota, niin vielä vähemmän mä ketään lapsilleni esittelen, saati saman katon alle alan edes ajatella.
Mua kyllä naurattaa nuo miesten pelot :) Enkä ihan tajua mistä ne kumpuaa. Onko joku joskus pakottanut ne suhteeseen kanssaan?
Ei huolta. Tuskin nirsona tulet kohta enää kelpaamaan edes niihin sänkyhommiin. Kannattaa laskea sitä rimaa mikäli ukon vielä haluat.
Totuus on, että ei kukaan varsinkaan komea mies aisuriksi lähde jonkun toisen lasta edes vilkaisemaan saati elättämään.
Voi, se rima vaan nousee :) Huonoa en ota, ilmankin voin olla.
Itsellä sama. Ja kyllähän ne lapset tulee sitten vanhempana kerran viikossa ainakin moikkaamaan yksin asuvaa kissojen kanssa asuvaa äitiä. 🙂
Näen yksin asuvaa äitiäni kolme kertaa vuodessa. Matkaa 30km
En jaksa sen negatiivista ja katkeraa räksytystä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kaikilla ihmsillä on perhe, harvoin sitä pitää mistään aikuisena "löytää".
Kai sinullakin on jo nyt perhe. Miksi joku tuntematon mies olisi perhettäsi?No ei ole. Alkoholisoitunut äiti eikä muuta. Ei isovanhempia, ei sisaruksia.
AP
No onhan sulla perhe! Mikä se lapsi sulle on, jos ei perhettä? Vai oletko yh-äiti ilman lasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen trolli kun mulla on nuorempi mies? Asia selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet trolli, mutta ei sulla nuorempaa miestä ole.
miksi yh haluaa taas miehen? yh jätti juuri itse valitsemansa miehen ja peräti niin hyvän miehen, että oli jopa lisääntynyt sen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kaikilla ihmsillä on perhe, harvoin sitä pitää mistään aikuisena "löytää".
Kai sinullakin on jo nyt perhe. Miksi joku tuntematon mies olisi perhettäsi?No ei ole. Alkoholisoitunut äiti eikä muuta. Ei isovanhempia, ei sisaruksia.
AP
No onhan sulla perhe! Mikä se lapsi sulle on, jos ei perhettä? Vai oletko yh-äiti ilman lasta?
ei se ole perhe. voi ehkä sanoa, että yh:lla on perhettä (siis osa perhettä).
kissat, koirat ja hevoset eivät ole perheenjäseniä!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Lapsi on perheenjäsen!!!!!!!! Vai sanotko sinä omalle lapsellesi, että "äiti haluaa perheen, koska sinä et ole minun perheeni".
Ei sairas ja itsekäs ihminen ansaitse yhtään enempää lapsia. Ymmärrän täysin, ettei mies halunnut enää jäädä kattelemaan sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Lapsi on perheenjäsen!!!!!!!! Vai sanotko sinä omalle lapsellesi, että "äiti haluaa perheen, koska sinä et ole minun perheeni".
Ei sairas ja itsekäs ihminen ansaitse yhtään enempää lapsia. Ymmärrän täysin, ettei mies halunnut enää jäädä kattelemaan sua.
lapsi on osa perhettä, ei koko perhe
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet trolli, mutta ei sulla nuorempaa miestä ole.
Miksei olisi? Mullakin on 5v nuorempi:)
Vierailija kirjoitti:
miksi yh haluaa taas miehen? yh jätti juuri itse valitsemansa miehen ja peräti niin hyvän miehen, että oli jopa lisääntynyt sen kanssa
Varmaan haluaa lapsettoman miehen niin meille lapsettomille naisille ei riitä. Kuinka ahne ja itsekäs voi ihminen olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
lapsi on osa perhettä, ei koko perhe
Mikä sitten on "koko perhe"? Ja missä tällainen "koko perhe" on määritelty?
yh on "periytyvää". tai oikeammin opittua. yh "perheissä" kasvaneet lapset oppivat jättämään puolison, kun vähän kyllästyttää.
jos haluaa pysyvän ja turvallisen parisuhteen, kannattaa tarkastaa, millaisissa olosuhteissa puolisoehdokas on lapsuutensa kasvanut. yh olosuhteissa kasvaneet lapset ovat aikuisina yhtä epäluotettavia kuin se malli, jonka ovat kotoaan saaneet. yh ei ole puolisoainesta. mihinkään paria vuotta pidempään sitoutumiseen yh:n kasvatti ei kykene.
Tai sitten tulee se toinen vaihtoehto että lähes elämään menetettyä nuoruutta ja muuttuu pubiruusuksi joka lähtee pyöriin baareihin hakemaan huomiota kun ei sitä muualta saa