Voiko yh-äiti löytää vielä parisuhteen ja perheen
Olen pienen lapsen äiti. Mies ei sitten halunnutkaan enempää lapsia tai muutenkaan elää perhe-elämää vaikka oli antanut ymmärtää muuta. Itse olen aina haaveillut useammasta lapsesta ja miehelle kyllä kerroin siitä avoimesti ja oli olevinaan hommassa mukana, ja vetikin sitten maton jalkojen alta.
Voinko vielä löytää jonkun miehen, joka haluaisi elää tavallista perhe-elämää?
Kommentit (119)
Sitten tulisi katsella vähän laajemmin laatikon ulkopuolelta kuten vähemmän supliikkeja erilaisia miehiä joilla voi olla pituus, ei-saksalainen auto, vuokra-asunto, asuu maakunnassa yms. vaikutteena ettei ole kuumaa valuuttaa parisuhdemarkkinoilla. Ihmiseen kannattaa tutustua laajemmin ihmisenä eikä vaatimuslistan check-in ruuduin pikalattekahvin ajan.
Täysin pötyä ettei Suomessa ole sinkkumiehiä naisille, on taatusti moneen lähtöön aina jossain mutta ei naapurissa ehkä. Kohtaanto-ongelma mitä ilmeisin. Siellä on miehiä minne naiset ei halua muuttaa ja syykin on selvää. Hyväpalkkaisia korkeastikoulutettuja miehiä ei riitä ikäluokastaan kaikille halukkaille naisille tietenkään.
YH-äidillä on jo perhe eli ne lapset. Mihin siinä enää sitä parisuhdetta tarvitaan.
Olin 3 lapsen yh kun tapasin nykyisen mieheni. Olemme nyt olleet yhdessä 26v ja meille syntyi aikanaan myös yhteinen lapsi.
Tapasimme työhaastattelussa, tuleva esimieheni. Nuorempi kuin minä
Voi. Mutta se vaatii paljon sopimista exäsi kanssa teidän lapsen osalta, etenkin jos haluat uuden miehen kanssa vielä lapsia lisää.
Lapsia ei voi perheessä eriarvoisttaa ja jos exä on mulkero niin voi tehdä tästä asiasta todella vaikeaa.
Meillä on nyt 2 lasta vaimon kanssa, toinen on minulle biologinen ja toinen ei.
Melkeen luovutin suhteen kanssa, kun vaimon exä oli sitä mieltä että minä en hänen lastaan saa komentaa. Ei siitä meinannut tulla mitään kun yritettiin elää kaksilla säännöillä perhe-elämää.
No vaimon exä kuoli ja nyt tää lapsi on mulle kuin oma. Välillä tulee sitä "sä et oo mun faija" juttua, mutta se varmaan kuuluu teinin temperamenttiin ja aina on saatu sovittua asiat.
Vierailija kirjoitti:
Etsi mies jolla on myös lapsia.
No ei todellakaan. Ei ole naisten homma ottaa miehen lapsia hoiviinsa.
Tottakai voit löytää, mutta ole tarkkana kenet kelpuutat lapsesi elämään.
Vierailija kirjoitti:
Voit löytää toisen naisen.
Kukaan täysjärkinen vapaa mies ei tohon leikkiin ala rahojaan kantamaan.
Ihmeen paljon niitä ei-täysjärkisiä sitten on. Vieläpä oikein kunnollisia miehiä ja hyviä isiä/isäpuolia, järjenpuutteestaan huolimatta.
Mulla on vinkki sulle, kirjota paperille millaisen miehen haluat, eli laita se tilaukseen. Ole tarkka yksityiskohdissa. Kirjoita tuo kirje niin, että kuvailet millaisen tunteen hön saa sinussa aikaan jne. Onko hänellö lapsia jne
Sitten sulje kirje kirjekuoren sisälle ja laita johonkin jemmaan. Sit jäät vaan odottamaan :(
Mulla on yksi hyvä yh-kaveri ja sille tuntuisi olevan miehiä jonoksi asti. Harmi vaan se tuntuu aina valitsevan niistä jonkun ei-kunnollisen ääliön joka kohtelee huonosti, kai se johtuu hänen hankalasta lapsuudestaan... Kunnolliset ei vaan jotenkin sytytä? Mutta joka tapauksessa näyttäisi niitä miehiä riittävän joita ei toisen lapset haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YH-äidillä on jo perhe eli ne lapset. Mihin siinä enää sitä parisuhdetta tarvitaan.
Yyhoita sillon tällön poraavia äijiä löytyy helposti pilvin pimein.
Tää on musta hassu ajatus. Jos mä ajattelen itseäni, niin valtaosaan miehistä, sanotaan 95%, mä en edes vilkaise toista kertaa. Saati että sänkyyni päästäisin.
Vielä hassumpi on tuo joidenkin pelko että se yh laittaa ne elättämään niitä lapsiaan. Kun sinne sänkyynkään en ketä tahansa ota, niin vielä vähemmän mä ketään lapsilleni esittelen, saati saman katon alle alan edes ajatella.
Mua kyllä naurattaa nuo miesten pelot :) Enkä ihan tajua mistä ne kumpuaa. Onko joku joskus pakottanut ne suhteeseen kanssaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on musta hassu ajatus. Jos mä ajattelen itseäni, niin valtaosaan miehistä, sanotaan 95%, mä en edes vilkaise toista kertaa. Saati että sänkyyni päästäisin.
Vielä hassumpi on tuo joidenkin pelko että se yh laittaa ne elättämään niitä lapsiaan. Kun sinne sänkyynkään en ketä tahansa ota, niin vielä vähemmän mä ketään lapsilleni esittelen, saati saman katon alle alan edes ajatella.
Mua kyllä naurattaa nuo miesten pelot :) Enkä ihan tajua mistä ne kumpuaa. Onko joku joskus pakottanut ne suhteeseen kanssaan?
Pelot johtuu kokemuksesta ja kokemukset ei valheiden perusteella muutu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Suuret tuntuu olevan joillain luulot :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei huolta. Tuskin nirsona tulet kohta enää kelpaamaan edes niihin sänkyhommiin. Kannattaa laskea sitä rimaa mikäli ukon vielä haluat.
Totuus on, että ei kukaan varsinkaan komea mies aisuriksi lähde jonkun toisen lasta edes vilkaisemaan saati elättämään.
Voi, se rima vaan nousee :) Huonoa en ota, ilmankin voin olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei huolta. Tuskin nirsona tulet kohta enää kelpaamaan edes niihin sänkyhommiin. Kannattaa laskea sitä rimaa mikäli ukon vielä haluat.
Totuus on, että ei kukaan varsinkaan komea mies aisuriksi lähde jonkun toisen lasta edes vilkaisemaan saati elättämään.
Voi, se rima vaan nousee :) Huonoa en ota, ilmankin voin olla.
Itsellä sama. Ja kyllähän ne lapset tulee sitten vanhempana kerran viikossa ainakin moikkaamaan yksin asuvaa kissojen kanssa asuvaa äitiä. 🙂
Jos olisin sinkku ottaisin yh-äidin koska itselläkin lapsia. Silloin oltais samalla aaltopituudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tapasin nykyisen mieheni, niin lapseni oli 1v vanha. Tapasin baarissa hänet. En ollut eikä hän ollut humalassa. Oli omien kavereiden kanssa bissellä ja minä omien. Join yhden lasin viiniä ja hän taisi juoda 2 olutta. Alettiin jutella kaikenlaista ja lähdettiin siitä baarista pois kävelylle. Kerroin heti, että minulla vasta 1v vanha lapsi ja lapsen isä häipy jo, kun oli 2kk ollut raskaana. Ei kiinnostanut sitä miestä, joten hoidin itse asiat sitten. Hän sanoi ei haittaa ja jos lähdet deiteille jne olis kiva. Niinpä lähdin. Nyt meillä yhdessä 2 lasta ja hän on yhtä paljon isä ekalle lapselle. Ollaan oltu 11v yhdessä ja mennää naimisiin 2 viikon päästä. Mies kosi ja sanoi, että pitäskö tää nyt sitten sinetöidä, kun tässä oltu jo pitkään jne ja rakastaa jne. On niitä hyviäkin miehiä.
Hyi saatana mitä degenerate touhua. Toivottavasti Suomi kuolee ja meidät korvataan jollain vähän arvokkaammalla kuten vaikkapa Afrikkalaisilla
Sä voit muuttaa jo nyt Afrikkaan niin saadaan vähän ennakkoa.
Kyllä voit löytää. Itse löysin kun lapsi oli 4 v ja ollaan oltu yhdessä 15 v. Yhteisiä lapsia emme halunneet. Täytyy sanoa et parasta miestä joutui odottamaan. Kyllä se tulee sinunkin kohdalle vielä.