Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä alalla on paras työilmapiiri?

Vierailija
12.08.2022 |

Kokemuksia varsinkin heiltä jotka ovat olleet töissä eri aloilla?

Itse olen toiminut liike-elämässä yrityksessä jossa ilmapiiri oli huono, yliopistolla oli myös negatiivisella tavalla kilpailullinen. Mietin että millä alalla olisi vähiten kyräilyä, kilpailua ja kiusaamista.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt monenlaisia töitä, mutta sanoisin että paras yhteishenki on löytynyt näiltä ihan "paskaduuni" paikoilta, niissä yritetään vaan yhdessä selviytyä päivä kerrallaan kaikki täysjärkisinä ja terveinä. Puhun siis esim.pikaruokalasta,siivouksesta jne.

Vierailija
2/9 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa itsenäinen etätyö. 😉 Mitä vähemmän työkavereita, sitä parempi työhyvinvointi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäisellä yrittäjällä. Ei ole kukaan neuvomassa tai valittamassa mistään.

Vierailija
4/9 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko se jossain pakkaamo alalla. Vähän kuiin jossain chapliinissa tehtaalla. Johtaja kääntää nopeussäädintä vauhdikkkaammaksi ja työtahtii kiiihtyy ja työmiees tekee töitä ahkerammiin.

Vierailija
5/9 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt monenlaisia töitä, mutta sanoisin että paras yhteishenki on löytynyt näiltä ihan "paskaduuni" paikoilta, niissä yritetään vaan yhdessä selviytyä päivä kerrallaan kaikki täysjärkisinä ja terveinä. Puhun siis esim.pikaruokalasta,siivouksesta jne.

Samaa mieltä. Pikaruokaravintolassa oli parempi ilmapiiri kuin suuressa konsulttitoimistossa (joka vielä järjesti työilmapiirikoulutuksia). Ehkä nuoret työntekijät ovat vielä avoimia ja kivoja, mutta katkeroituvat kun näkevät työelämää enemmän.

Vierailija
6/9 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesburger, kaikki tekijätasolla on samaa paskaa, mutta päälliköt saavat bonuksensa.

Vierailija
7/9 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoalalla tietty 😊

Vierailija
8/9 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastin työtä baarimestarina kansaivälisessä hotellissa. Sinne tui porukka juhlimaan ja olivat niin aittaneet sievät vaatteet ja meikanneet.miehet tuoksuivat hyvälle. Tämä on paras työ! Olen tehnyt paljon töitä eri aloilla ,lentoemona, vakuutusyhtiössä, oma firma ruoka-alalla  ym . 

Vierailija
9/9 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet, 10 henkilön firmat, joissa vaihtuvuus on vähäistä. Siellä voidaan oikeasti olla "kuin yhtä perhettä"