Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko yh-äiti löytää vielä parisuhteen ja perheen

Vierailija
12.08.2022 |

Olen pienen lapsen äiti. Mies ei sitten halunnutkaan enempää lapsia tai muutenkaan elää perhe-elämää vaikka oli antanut ymmärtää muuta. Itse olen aina haaveillut useammasta lapsesta ja miehelle kyllä kerroin siitä avoimesti ja oli olevinaan hommassa mukana, ja vetikin sitten maton jalkojen alta.

Voinko vielä löytää jonkun miehen, joka haluaisi elää tavallista perhe-elämää?

Kommentit (119)

Vierailija
21/119 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi.

Vierailija
22/119 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vituttais jos tekisin lapsen ja mies haluaisi erota sen jälkeen. Siksi valitsen kumppanini huolella. En ala lapsen tekoon vuodessa enkä kahdessa vaan 5 vuotta pitää seurustella että näen haluaako mies perheen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/119 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 20 kirjoitti:

Minua vituttais jos tekisin lapsen ja mies haluaisi erota sen jälkeen. Siksi valitsen kumppanini huolella. En ala lapsen tekoon vuodessa enkä kahdessa vaan 5 vuotta pitää seurustella että näen haluaako mies perheen.

Voi sinua, ero voi tulla vaikka olisitte olleet 15v yhdessä.

Vierailija
24/119 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan suostu muiden miesten pentuja elättämään. Yhden suhteen ajan tuossa roolissa olin niin mitään en saanut sanoa ja rahapussi piti olla koko ajan auki ja maksaa tälle lapselle asioita ja minkäänlaista kiitosta siitä ei saanut, pelkästään lisä vaatimuksia ja lisä nalkutusta

Vierailija
25/119 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kunnollisiakin miehiä, jotka hyväksyy toisen miehen lapsen. Sitten on valitettavasti niitä miehiä, jotka osaavat "näytellä" sen aikaa, kun saavan oman biologisen lapsen. Sitten se vaimon ensimmäisestä liitosta oleva lapsi on ylimääräinen ja sille ilkeillään. Varo siis ettei käy näin.

Täsmälleen samaa naiset tekevät muiden miehen lapselle joka on tehty toisen naisen kanssa

Vierailija
26/119 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että ongelma ei johdu sinusta? Luulen että mies haluaa lisää lapsia mutta ei sinun kanssa kun tietää millainen olet

Vierailija
27/119 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin, naisilla nykyään täysin epärealistiset standardit seurustelun suhteen muutenkin oli niillä lapsia tai ei.

Se että sinä et ole kelvannut kenellekään naiselle ei tarkoita että naisten standardit olisivat epärealistisen korkeat.

Yksinhuoltajan toki kannattaa pitää standardinsa korkealla. Ketä tahansa hyypiötä ei pidä päästää lapsen läheisyyteen.

Vierailija
28/119 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34-vuotias nainen ja nyt toisella kierroksella. Olin eronnut, pienen lapsen yksinhuoltaja kun tapasin nykyisen mieheni, eikä se hänelle ollut mikään kynnyskysymys. Hän hyväksyi asian heti. Ei elämä pääty yksinhuoltajuuteen, kaikki ollaan ansaittu toinen mahdollisuus.

Vierailija
29/119 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Damaged goods. Sori siitä.

Vierailija
30/119 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos niitä kierroksia on takana kolme tai neljä?

Vierailija
31/119 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin kokonaisuudesta.

Itse en ottaisi mustattua naista, vaikka hän olisi ainoa nainen maailmassa.

Vierailija
32/119 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina hyvää kuvaa, varsinkin jos on monelle miehelle lapsia.

Vierailija
33/119 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sen tasoista kuin vaadit.

Vierailija
34/119 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on todettu että perhe-elämä ei onnistunut ja lapsi/lapsiakin on jo tehty, niin mikä kumman hinku on vielä samaan uudelleen?

Eikö tuo ole koettu jo?

Vierailija
35/119 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se järvi soutamalla kulu!

Vierailija
36/119 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yks yh, joka miettinyt samaa. Olin pitkässä liitossa ja lapsen jälkeen tuli ero. Itse haluaisin myös ison perheen, monta lasta mutta ikä alkaa tulla vastaan ettei se enää uuden kumppanin kanssa ole mahdollista.

Mulle bonuslapset miehen puolelta ei olisi este, jos joku luotettava löytyisi, jonka kanssa synkkaisi ja rakastuisi.

Lapsi kylläkin menee etusijalle ja siksi en ole edes kumppania etsinyt, kun täältäkin saa lukea kuinka moni pitää bonuslasta taakkana. Sitä en halua lapselleni että joutuisi kokemaan.

Vierailija
37/119 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se järvi soutamalla kulu!

Mutta vene kuluu.

Vierailija
38/119 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amoremi.ee Soomes, Tallinn.

Vierailija
39/119 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voi. Tunnen useita jotka ovat yksinhuoltajinakin löytäneet tosi rakkauden. Mm. itseni.

Vierailija
40/119 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan mieskin olla yksinhuoltaja, miksi näissä ketjuissa puhutaan aina naisista?