Voiko yh-äiti löytää vielä parisuhteen ja perheen
Olen pienen lapsen äiti. Mies ei sitten halunnutkaan enempää lapsia tai muutenkaan elää perhe-elämää vaikka oli antanut ymmärtää muuta. Itse olen aina haaveillut useammasta lapsesta ja miehelle kyllä kerroin siitä avoimesti ja oli olevinaan hommassa mukana, ja vetikin sitten maton jalkojen alta.
Voinko vielä löytää jonkun miehen, joka haluaisi elää tavallista perhe-elämää?
Kommentit (119)
Viimeistään sitten kun lapsi on 18-vuotias ja lähtenyt maailmalle. Ei kannata uhrata lapsen kasvatusta huonoihin parisuhteisiin epätoivon vallassa.
Yleensä kaikilla ihmsillä on perhe, harvoin sitä pitää mistään aikuisena "löytää".
Kai sinullakin on jo nyt perhe. Miksi joku tuntematon mies olisi perhettäsi?
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kaikilla ihmsillä on perhe, harvoin sitä pitää mistään aikuisena "löytää".
Kai sinullakin on jo nyt perhe. Miksi joku tuntematon mies olisi perhettäsi?
No ei ole. Alkoholisoitunut äiti eikä muuta. Ei isovanhempia, ei sisaruksia.
AP
Ai oot orpo ja sisareton, kun ei perhettä jo ole?
Älä nyt hyvä ihminen mitään muukalaista raahaa perheeseesi, ajattele lastasi.
mihin yh perhettä tarvitsee? eihän se kyennyt edellistäkään perhettä pitämään kasassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sinullakin on jo nyt perhe. Miksi joku tuntematon mies olisi perhettäsi?No ei ole. Alkoholisoitunut äiti eikä muuta. Ei isovanhempia, ei sisaruksia.
AP
😟Ok. Olen pahoillani. Anteeksi kun kysyin.
Nyt ymmärrän paremmin.
Kaikkea hyvää teille. Varmasti löydät vielä elämänkumppanin ja perhe kasvaa.
Tietysti voi löytää. Löysin minäkin ja mies vieläpä paljon nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
mihin yh perhettä tarvitsee? eihän se kyennyt edellistäkään perhettä pitämään kasassa.
Mulla on ainakin perhe.
Mieskö muka perheen tekee, vielä sellanen joka panee sinua? 😂 😂 😂
Anna mun kaikki kestää näitä suomalaisia "perhe" käsityksiä.
Perhe on ikuinen, parisuhde on parisuhde. Yleensä jokaisella on perhe.
Sekstailetko sinäkin perheenjäseniäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sinullakin on jo nyt perhe. Miksi joku tuntematon mies olisi perhettäsi?No ei ole. Alkoholisoitunut äiti eikä muuta. Ei isovanhempia, ei sisaruksia.
AP
Nyt ymmärrän paremmin.Kaikkea hyvää teille. Varmasti löydät vielä elämänkumppanin ja perhe kasvaa.
Pahoittelen tylyä vastaustani myös. Joskus on vaan hirveän yksinäinen olo, lastani rakastan enemmän kuin mitään, mutta koko elämäni olen toivonut isoa perhettä ympärille. Kaikkea hyvää myös sinulle! AP
Hassuja ihmiset miettii ja kyselee. Koko ajan erilaiset ihmiset pariutuvat. Ehkä kannattaa etsiskellä miestä joka itsekin haluaa lapsia. Avoimesti kertoa millaisen ihmisen toivoisi löytävän kumppaniksi ja parisuhteen haluaisi. Itse ihmettelen että miksi ihmiset eivät rohkeasti puhu näistä asioista treffaillessa. Sitten roikutaan epäsopivissa tyypeissä kuukausia jopa vuosia. Joskus kuulin neuvon että ekoilla ja toisilla treffeillä ei saa puhua lapsista koska mies saattaa säikähtää. Mitä vattua?! Jos puhutaan yleisesti asioista ja joku "karkaa" sen takia niin hyvä vaan. Eihän niitä lapsia tarvitse alkaa heti tekemään mutta ihmettelen ihmisten herkkänahkaisuutta. Joku haluaa vaikka matkustella ja samanhenkisen kumppanin. Jollakin haaveissa lapsia ja perhe niin miksi sitä ei saisi sanoa.
Jotkut haluaa lapsettoman kumppanin ja toisille sopii jos on jo ennestään lapsia. Voi olla omiakin lapsia ja silti haluaa lisää. Pitää vaan löytää se sopiva ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ainakin perhe.
Mieskö muka perheen tekee, vielä sellanen joka panee sinua? 😂 😂 😂
Anna mun kaikki kestää näitä suomalaisia "perhe" käsityksiä.
Perhe on ikuinen, parisuhde on parisuhde. Yleensä jokaisella on perhe.
Sekstailetko sinäkin perheenjäseniäsi?
sanna 8v on pikkuvanha viisastelija
On kunnollisiakin miehiä, jotka hyväksyy toisen miehen lapsen. Sitten on valitettavasti niitä miehiä, jotka osaavat "näytellä" sen aikaa, kun saavan oman biologisen lapsen. Sitten se vaimon ensimmäisestä liitosta oleva lapsi on ylimääräinen ja sille ilkeillään. Varo siis ettei käy näin.
Kun tapasin nykyisen mieheni, niin lapseni oli 1v vanha. Tapasin baarissa hänet. En ollut eikä hän ollut humalassa. Oli omien kavereiden kanssa bissellä ja minä omien. Join yhden lasin viiniä ja hän taisi juoda 2 olutta. Alettiin jutella kaikenlaista ja lähdettiin siitä baarista pois kävelylle. Kerroin heti, että minulla vasta 1v vanha lapsi ja lapsen isä häipy jo, kun oli 2kk ollut raskaana. Ei kiinnostanut sitä miestä, joten hoidin itse asiat sitten. Hän sanoi ei haittaa ja jos lähdet deiteille jne olis kiva. Niinpä lähdin. Nyt meillä yhdessä 2 lasta ja hän on yhtä paljon isä ekalle lapselle. Ollaan oltu 11v yhdessä ja mennää naimisiin 2 viikon päästä. Mies kosi ja sanoi, että pitäskö tää nyt sitten sinetöidä, kun tässä oltu jo pitkään jne ja rakastaa jne. On niitä hyviäkin miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Nyt ymmärrän paremmin.Kaikkea hyvää teille. Varmasti löydät vielä elämänkumppanin ja perhe kasvaa.
Pahoittelen tylyä vastaustani myös. Joskus on vaan hirveän yksinäinen olo, lastani rakastan enemmän kuin mitään, mutta koko elämäni olen toivonut isoa perhettä ympärille. Kaikkea hyvää myös sinulle! AP
Ei sinun vastauksessa mitään anteeksipyydettävää ole. Ymmärrän kyllä, olin itsekin yh, ja olen vieläkin, mutta en virallisesti kun lapsi jo 19. Minulla on kuitenkin aina ollut perhe ja iso suku, niin en tullut ajatelleeksi (idiootti kun olen) , ettei kaikilla ole.
Olen varma että toiveesi kyllä toteutuu, vaikutat kivalta ja fiksulta ihmiseltä ja tiedän kyllä että lapsesi on aina tärkein asia kuitenkin, etkä huolisi itsellesi ketä hyvänsä.
Mutta sori kun taas tulin tähän jaarittelemaan, tämä oli viiminen kerta.
No helposti.