Subwayn tilausperiaate on aivan järjetön ja sitä voisi verrata ihan suoraan kauppaan, jossa
olisi pitkä tiski ja joka ikinen ruokatavara pitäisi pyytää erikseen myyjältä, joka aina kävisi läpi myös valikoimalitanian. Eli kun pyydät jogurtin, käytäisiin läpi kaikki maku, koko ja valmistajavaihtoehdot.
Kukahan tuonkin on keksinyt :o
Kommentit (320)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No noinhan siellä kaupassa tehdään, ihan vaan itsepalveluna.
Ja nyt pääsitkin heti hyvin asian ytimeen: miksei myös Subwayssä toimita itsepalveluna, kun se on ainoa konsti saada homma toimimaan asiointi kaupassakin?
AP
Patonkibuffetti jossa asiakas voi täyttää itse leipänsä tarjolla olevilla täytteillä olisi varmaan ihan hyvä, toimiva ja suosittu konsepti. Ei siinä tarvita vittuilevaa artistia mihinkään, että saa sipulit ja jalapenot aseteltua leivälle. Sivusta.
Hyi en todellakaan menisi tuollaiseen buffetiin, jossa muut asiakkaat pääsevät pärskimään täytteisiin.
Joo enpä ole minäkään tilannut Subista vielä mitään, kun tuntuu se tilauksen teko niin kiusalliselta ja hankalalta :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on hyvä systeemi, että saa valita kaikki itse.
Joillekin sellainen sopii eikä siinä mitään, sehän onnistuu ihan joka ikisessä ravintolassa maailmassa. Aina voi pyytää lisätäytteitä tai jättämään pois jotain tai semplata lisukkeita sen mukaan mitä nyt keittiöstä vaan löytyy.
Subwayn major issue onkin siinä, että siellä asiakas PAKOTETAAN siihen nirsokeallergikkojen tuunaushumppaan kun suurinta osaa normaaleista sellainen ei kiinnosta ja suurelle osalle se on vain raivostuttavaa nöyryyttämistä. Subwaysta puuttuu normaali tuotteistettu annosvalikoima kokonaan. Sieltä saa vain komponentteja joista pitää itse arpoa kokoon tuote.
Jos ja kun Subway niin suututtaa niin miksi käyt siellä? Eikö elämäsi olisi paljon helpompaa kun et kävisi ja vieläpä et käyttäisi energiaasi yrityksen toimintamallista kiukutteluun.
Miksi kuvittelet minun käyvän siellä? Joskus on ollut pakko, mutta vältän niin paljon kuin mahdollista. Kuvottava laitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekin sellainen sopii eikä siinä mitään, sehän onnistuu ihan joka ikisessä ravintolassa maailmassa. Aina voi pyytää lisätäytteitä tai jättämään pois jotain tai semplata lisukkeita sen mukaan mitä nyt keittiöstä vaan löytyy.
Subwayn major issue onkin siinä, että siellä asiakas PAKOTETAAN siihen nirsokeallergikkojen tuunaushumppaan kun suurinta osaa normaaleista sellainen ei kiinnosta ja suurelle osalle se on vain raivostuttavaa nöyryyttämistä. Subwaysta puuttuu normaali tuotteistettu annosvalikoima kokonaan. Sieltä saa vain komponentteja joista pitää itse arpoa kokoon tuote.
Kukaan ei PAKOTA käymään subwayssa. Kyllä siellä asiakkaita näyttää riittävän.
Vaihdoit puheenaihetta. Ilmeisesti tajusit typerehtineesi.
Enkä vaihtanut ja olen edelleen ihan samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt pääsitkin heti hyvin asian ytimeen: miksei myös Subwayssä toimita itsepalveluna, kun se on ainoa konsti saada homma toimimaan asiointi kaupassakin?
AP
Patonkibuffetti jossa asiakas voi täyttää itse leipänsä tarjolla olevilla täytteillä olisi varmaan ihan hyvä, toimiva ja suosittu konsepti. Ei siinä tarvita vittuilevaa artistia mihinkään, että saa sipulit ja jalapenot aseteltua leivälle. Sivusta.
Hyi en todellakaan menisi tuollaiseen buffetiin, jossa muut asiakkaat pääsevät pärskimään täytteisiin.
Buffetravintoloita on Suomessa kymmeniä tuhansia. Hyvin toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sulle on liian vaativaa sanoa "kokonainen kana-teriyaki täysjyväleivällä, kaikki vihannekset ja mausteet"?
Miksi sanoisin niin, kun en sellaista halua? Tai en tiedä haluanko, kun en tiedä esim. millainen on tämä täysjyväleipä. Enkä tiedä mitkä ovat "kaikki" mausteet, sekin pitää erikseen tiedustella ja sitten aprikoida, mikä sopii. Yleensä ottaen "kaikkea paljon" ei tuota maukasta lopputulosta vaan jotain kärkeä täytteiden valinnassa pitäisi olla. Sitä paitsi tuolla ei välty lisäkysymyksiltä. Jotain kastikkeita tivataan ainakin.
Miten sinä osaat valita niistä valmiiksi tehdyistä tuotteista? Ethän sinä niistäkään etukäteen voi tietää että tykkäätkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, olet niin tyhmä ettet edes ymmärrä mikä on puheenaihe. Tästä on turha jatkaa enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ja kun Subway niin suututtaa niin miksi käyt siellä? Eikö elämäsi olisi paljon helpompaa kun et kävisi ja vieläpä et käyttäisi energiaasi yrityksen toimintamallista kiukutteluun.
Miksi kuvittelet minun käyvän siellä? Joskus on ollut pakko, mutta vältän niin paljon kuin mahdollista. Kuvottava laitos.
Oho ihan pakosta Subwayhin. Vaikea kuvitella tilannetta, jossa länsimaalainen ihminen nääntyy nälkään ja se kuvottava Subway niminen laitos on ainoa vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, olet niin tyhmä ettet edes ymmärrä mikä on puheenaihe. Tästä on turha jatkaa enempää.
:DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Onneksi ei toimita itsepalveluna, koska niin moni lääppisi niitä vaihtoehtoja luultavasti käsin. Mutta kysyn näin päin: Moni käy mielellään buffet-ruokailuissa. Osaa ihan hyvin valita, mitä haluaa alkusalaattiin, pääruokaan, jälkiruoaksi jne. Miksi se on Subwayssa sitten niin hankalaa ja vaikeaa? Samasta asiastahan siinä on kyse: otan tuota, tuota ja tuota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sulle on liian vaativaa sanoa "kokonainen kana-teriyaki täysjyväleivällä, kaikki vihannekset ja mausteet"?
Miksi sanoisin niin, kun en sellaista halua? Tai en tiedä haluanko, kun en tiedä esim. millainen on tämä täysjyväleipä. Enkä tiedä mitkä ovat "kaikki" mausteet, sekin pitää erikseen tiedustella ja sitten aprikoida, mikä sopii. Yleensä ottaen "kaikkea paljon" ei tuota maukasta lopputulosta vaan jotain kärkeä täytteiden valinnassa pitäisi olla. Sitä paitsi tuolla ei välty lisäkysymyksiltä. Jotain kastikkeita tivataan ainakin.
Miten sinä osaat valita niistä valmiiksi tehdyistä tuotteista? Ethän sinä niistäkään etukäteen voi tietää että tykkäätkö.
Voin maistaa eri tuotteita ja päätellä sen perusteella, mistä pidän. Subwayssa vaan nyt ei ole tuotetta, johon kerran tykästyttyään voi tilata sen uudestaan. Normaali ravintolassa on listalla ehkä 20 nimikettä, Subwaysta saa tuhansia kombinaatioita. Mahdoton hallita sellaista, koko elämässään ei pääse täysjyvälle vaikka söisi pullan päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se homma jenkeissä toimi, ihan saa mitä haluaa kun vaan sanoo sen.
Jep. Kanadassakin kävin sämpylä-/voileipäkioskilla, jossa tilattiin ihan juuri sellainen leipä kuin mieli teki. Ei ollut mikään ketju vaan hiukan artesaanityyliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin maistaa eri tuotteita ja päätellä sen perusteella, mistä pidän. Subwayssa vaan nyt ei ole tuotetta, johon kerran tykästyttyään voi tilata sen uudestaan. Normaali ravintolassa on listalla ehkä 20 nimikettä, Subwaysta saa tuhansia kombinaatioita. Mahdoton hallita sellaista, koko elämässään ei pääse täysjyvälle vaikka söisi pullan päivässä.
Voithan sä tilata sen saman leivän aina uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Voin maistaa eri tuotteita ja päätellä sen perusteella, mistä pidän. Subwayssa vaan nyt ei ole tuotetta, johon kerran tykästyttyään voi tilata sen uudestaan.
Jaa? Ite oon tilannut vuosien varrella taatusti kymmeniä tismalleen samanlaisia tonnikala-subeja samalla leivällä ja samoilla sooseilla. Jopa eri maissa! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Onneksi ei toimita itsepalveluna, koska niin moni lääppisi niitä vaihtoehtoja luultavasti käsin. Mutta kysyn näin päin: Moni käy mielellään buffet-ruokailuissa. Osaa ihan hyvin valita, mitä haluaa alkusalaattiin, pääruokaan, jälkiruoaksi jne. Miksi se on Subwayssa sitten niin hankalaa ja vaikeaa? Samasta asiastahan siinä on kyse: otan tuota, tuota ja tuota.
Moni lääppii siis noissa monien suosimissa buffet-ruokailuissa käsin ruokia? Ja se on jotenkin este itsepalvelulle? Miten selität sitten että moni käy mielellään siltikin? Sivusta.
Mulla on ratkaisu kaikille subi-kammoisille.
Menette kauppaan ja valitsette siellä itse haluamanne täytteet, menette kotiin ja laitatte itse leivän väliin just ne täytteet mitä haluatte.
Olkaa hyvä. Ei tarvitse kiittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin maistaa eri tuotteita ja päätellä sen perusteella, mistä pidän. Subwayssa vaan nyt ei ole tuotetta, johon kerran tykästyttyään voi tilata sen uudestaan.
Jaa? Ite oon tilannut vuosien varrella taatusti kymmeniä tismalleen samanlaisia tonnikala-subeja samalla leivällä ja samoilla sooseilla. Jopa eri maissa! :D
Hyh, en jaksaisi aina samaa syödä. Kokeilen mieluummin uutta, tosin joskus on kiva ottaa vanha suosikki. Pulmana vaan on että tuhannen kombinaation valikoimasta on liki mahdotonta onnistua tuottamaan edes sitä ensimmäistä kertaa omaa suosikkiaan, saati toisintamaan sitä.
No, ongelmaan on sinulle äärimmäisen helppo ratkaisu: älä käy Subwayssä.
Ja jos silti haluat käydä, sieltä voi myös tilata puhelinsovelluksella sen ruuan etukäteen, eli se on valmiina kun tulet syömään eikä tarvitse ahdistua tiskillä.
Oon kerran käyny Subissa. Ainakin ekakertalaiselta tuntui vähän hankalalta, vaikken mielestäni uusavuton olekaan.
No kyllähän mä ne salaatit ja muut täytteet nään ja pystyn sanomaan, et mitä laitetaan ja mitä ei, mut hitostako mä niistä leivistä tiedän, saati niistä sooseista, kun ei sano ne nimet mitään. Joo, laita vaan sitä Howdy Ma'am-kastiketta...
Hintaa ainakin tuli (huonolaatuiselle) leivälle, minkä välissä oli tosi sniidusti juustoa. Vihannekset sentään oli tuoreita.
Se komponenttien kasaaminen on vähän niin kuin se Subwayn konsepti.