Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauanko menee että keskivertoperseestä saa hyvän kovalla salitreenillä?

Vierailija
23.05.2024 |

Mulla on ihan hyvät geenit perseen suhteen, mut nyt oon ollut yli vuoden liikkumatta ja perse hieman roikkuu ja on vähän muodoton. Ei mitenkään lättäperse kuitenkaan ollenkaan. Miten kauan pitää salilla treenata tosissaan, että tulisi pyöreä terhakka perä? Riittääkö puoli vuotta? Olen normaalipainoinen. 

N42

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne jotka on salilla saaneet hyvän perän, kävitkö pakarat kerran, kahdesti vai kolmesti viikossa? Mä käyn nyt kolmesti viikossa koko kropan plus lenkit. Liikkeistäkin saa antaa vinkkejä. 

Ap

Vierailija
2/61 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 vuotta jos tekee fiksusti. Lenkkeily ei kannata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti noin kauan? 😮

Ap

Vierailija
4/61 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sitten treenata fiksusti eli vapailla painoilla raskaita liikkeitä, kuten kyykkyä ja maastavetoa. Ei mitään eristäviä vemputuksia laitteissa.

5/61 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kesti 6kk, treenit joka toinen päivä, kaksijakoinen ohjelma.

Vierailija
6/61 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittiko ap oikeasti keskivertopersettä vai oliko ajatuksena itse asiassa keskiarvoperse?

Vierailija
7/61 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bazooka kirjoitti:

Itsellä kesti 6kk, treenit joka toinen päivä, kaksijakoinen ohjelma. Eli treenasin takapuolta 3-4 kertaa viikossa.

Mitä liikkeitä teit? 

Vierailija
8/61 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa sitten treenata fiksusti eli vapailla painoilla raskaita liikkeitä, kuten kyykkyä ja maastavetoa. Ei mitään eristäviä vemputuksia laitteissa.

Joo noita on ohjelmassa, ja lantionnosto laitteessa mut sitä en saa oikein tuntumaan. 

Ap

Vierailija
9/61 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolessa vuodessa saa jo tuntuvaa tulosta aikaan. Vuodessa viimeistään. Kunhan treeni on säännöllistä ja riittävän tehokasta. 

Vierailija
10/61 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 43 v niin ei ikinä.

Vierailija
11/61 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No 43 v niin ei ikinä.

Mun salilla on yks vähintään 55v. muidu. Hyvin hillitty ja tyylikäs, ja aivan jumalainen peppu! Ja koko kroppa kyllä. Näyttää tekevän yhden jalan kyykkyjä Smithissä.

Vierailija
12/61 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ruvennut kyykkäämään 2 kertaa viikossa, lisäksi lantionnostoja tangolla ja loitonnuslaitteessa eteenpäin kallistaen. 2kk mennyt ja ei juuri mitään vaikutusta vielä. Teen niin raskailla painoilla kuin menee, 310-12. Hieman lannistavaa. 

Vierailija
13/61 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persenaiset näkyy monesti tekevän taakse potkuja alataljassa naru nilkassa. 

Vierailija
14/61 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ruvennut kyykkäämään 2 kertaa viikossa, lisäksi lantionnostoja tangolla ja loitonnuslaitteessa eteenpäin kallistaen. 2kk mennyt ja ei juuri mitään vaikutusta vielä. Teen niin raskailla painoilla kuin menee, 310-12. Hieman lannistavaa. 

Johtuu siitä, että teet liian raskailla painoilla etkä osaa aktivoida pakaralihaksia. On niillä ilman painoja tai kuminauhalla tehtävillä "vemputuksillakin" paikkansa. Muussa tapauksessa menee kyykytkin täysin reisille.

Vierailija
15/61 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset ei ymmärrä että mikä se meidän miesten mielestä se "hyvä perse" on.

Siihen liittyy mm jalkojen pituus ja vyötärön kapeus ja muutakin, että se peffa näyttää silti, miltä miehet haluaisivat, että se näyttää ja esimerkiksi tuo todella tärkeä tekijä, eli vyötärö on sellainen johon ehkä 60% ei auta vaikka ei olisi rasvaa vaan tulisi alimmat kylkiluut poistaa.

Vierailija
16/61 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoles vuodes saat jo hyvän jos et "läpsyttele" salilla vaan treenaat tosissasi failureen asti. 

Vierailija
17/61 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä päteekö yleissääntö kuntoiluun. Kun aloitat salitreenin niin 1kk jälkeen huomaat tuloksia, 3kk jälkeen kaverit huomaa ja vuoden jälkeen muut huomaa. 

Vierailija
18/61 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoles vuodes saat jo hyvän jos et "läpsyttele" salilla vaan treenaat tosissasi failureen asti. 

Oisko täsmällisempiä vinkkejä? 🙂

Ap

Vierailija
19/61 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirii ja hyvä mies minkä päällä jumpata.About kuukausi.

Vierailija
20/61 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No 43 v niin ei ikinä.

Mä rupesin harrastamaan juoksua 46-vuotiaana, ja sanoisin että kiva tiukka peppu mulla on. 

N48