Nainen, haittaisiko sinua jos et olisi miehellesi valinta nro. Yksim?? Eli jos hän olisi mieluummin ottanut jonkun muun, ja edelleen ottaisi?
Mies pitäisi asian kuitenkin salassa
Haittaisiko se sinua jos saisit tietää?
Mies kuitenkin kohtelisi sinua hyvin.
Kommentit (303)
Mielestäni kiinnostavampi kysymys on se miksi mies haluaisi elää ns kulissielämää, eli esittää pitävänsä naisesta, jota oikeastaan vain paremman puutteessa käyttää? Eikö sellainen syö ihmistä sisältä ja ole tapa haaskata myös omaa elämää? Maailma kuitenkin on täynnä sopivia ihmisiä, miksi olla epäsopivan kanssa?
Ja jos lähes kaikki miehet joutuvat tyytymään, mitä he oikein ovat vailla? Millainen on se nainen, jonka saa vain 5,4% miehistä?
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni kiinnostavampi kysymys on se miksi mies haluaisi elää ns kulissielämää, eli esittää pitävänsä naisesta, jota oikeastaan vain paremman puutteessa käyttää? Eikö sellainen syö ihmistä sisältä ja ole tapa haaskata myös omaa elämää? Maailma kuitenkin on täynnä sopivia ihmisiä, miksi olla epäsopivan kanssa?
Ja jos lähes kaikki miehet joutuvat tyytymään, mitä he oikein ovat vailla? Millainen on se nainen, jonka saa vain 5,4% miehistä?
Kaunis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis?
Toki. Mutta kun nyt mietin, että 95% miehistä joutuu tyytymään vähän kurjaan kohtaloon, koska maailmassa ei ole tarpeeksi kauniita naisia, niin joku tuossa ei käy järkeen. Ulkoisesti viehättäviä, ulkoasustaan huolta pitäviä naisia on suhteellisesti enemmän kuin miehiä. En ole vielä valmis säälimään maailman miehiä ja olemaan pahoillani siitä että naiset ovat liian rumia.
Onko tässä nyt kyse siitä, että kaikki miehet haluaisivat viehättävän 23-vuotiaan naisen, joita kaikille ei vain riitä?
Olen pahoillani että keskustelu junnaa yleisellä miehet-naiset-tasolla, mutta itsepä aloititte puhumalla kärsivästä 95 prosentista 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hiukan omituiselta. Miksi olla sitten yhdessä, jos ei ole rakkain vaihtoehto.
Koska sitä ykköstä ei saa, eikä halua koko elämäänsä yksinkään olla
Minusta tämä on muutenkin naurettavaa: mistä sen tietää onko ykkönen aito ykkönen jos ei ole viikkoakaan yhdessä asunut/elänyt sen kanssa? Illuusiot voi murtua ja murtuukin aina jossain mielessä. Mutta olenkin keski-ikäinen ja ymmärrän, että nuoren ajatukset on erilaiset. Niin on ollut itsellänikin. Mutta älkää luulko etten silti usko että mitä tahansa voi tapahtua, ja kaikki murtua vaikkei ne mitään kulisseja olisikaan.
Mutta mielestäni on väärin kyllä sanoa että ottaisin paremman jos saisin. Itse olen kohdannut jopa tämmöisen juntin. Se arvostus häntä kohtaan
oli sitten niinku siinä.
Aloituskin oli taatusti naisen jolle on totuutena kerrottu että olisit ykkös valinta... Jos...
Jumalauta, pillun takia sulle on tuollaista suollettu.
Kato, miehet tekevät niin.
Kai siinä naisessa jotain viehättävää on, kun sentään kakkosvaihtoehdoksi kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hiukan omituiselta. Miksi olla sitten yhdessä, jos ei ole rakkain vaihtoehto.
Musta tämä on lähtöjäänkin ihan hölmö ajatus.
Jos et ole saanut etkä voi olla ja elää " sen ykkösen" kanssa, niin mistä edes oikeasti tiedät, että hän olisi se ykkönen?
Jos ei oikeasti ole elänyt toisen ihmisen kanssa arkea ja oikeasti syvästi toiseen tutustunut, niin silloin se oma suuri rakkaus on vain jotain pinnan ihailua ja omien mielikuvien perässä juoksemista.
Järkevä ihminen irtautuisi moisesta hölmöydestä.
Melko lailla samaa mieltä. "En saanut sitä yhtä, jota ihailin, eli otan sitten jonkun, jota joten kuten siedän. Jos elämäni ei ole kivaa, voin syyttää siitä kumppaniani."[/quote]
Näinhän se menee. En siis ottaisi. Joku ihan kiva alkaisi ärsyttää, jos sellaisen kanssa pitäisi asua yhdessä, muutenkin olen introvertti.
Vierailija kirjoitti:
Hupaisa luku, tai siis nuo molemmat. Melkoinen professori on ne keksinyt.
Ex kerran laukaisi, että en varsinaisesti ole hänen unelmiensa nainen, mutta kanssani voi olla sitä tosirakkautta odotellessa.
Voi luoja sitä parkumista kun jätin hänet siihen paikkaan.
Nykyiseni taas on tapailuvaiheesta saakka tehnyt hyvin selväksi että se olen minä jonka hän haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Eli lähes kaikki miehet ovat tyytymättömiä,kun eivät saaneet sitä nuorta hoikkaa kaunotata,ja siksi on elämä kurjaa,ja pitää purkaa se siihen naiseen,johonka on joutunut tyytymään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikki miehet tyytyvät enemmän tai vähemmän. Vain paras 5% miehistä kykenee saamaan naisen, johon ei tarvitse ollenkaan tyytyä vaan on toiveiden mukainen. Muun väittäminen on hollywoodin luomaa romanttista höpöhöpöä.
Voihan se olla. Mutta mistä siinä mielessäsi on tarkalleen kysymys:
-siitäkö, että suurin osa miehistä ei koskaan koe varsinaista rakastumista (tarkoitan tällä siis biologista ja kemiallista ilmiötä, joka ilmenee esim kortisolin ja dopamiinin erityksen lisääntymisenä kehossa, joka saa kiintymään kumppaniin ja katsomaan tämän vikoja läpi sormien jne), vaan parisuhteessa on heille kyse vain seksin saannin maksimoinnista?
-siitäkö, että poken katselu on saanut luomaan fantasiakuvan, että täydellisiä ihmisiä on olemassa, vaikka tosielämässä ei ole yhtäkään?
- onko toiveiden mukaisuudessa kyse ensisijaisesti naisen fyysisistä ominaisuuksista?
Tämä on mielenkiintoista, koska yleisesti ottaen olen todennut, että oikeassa elämässä miehilläkin on tunteita, välittämistä, sitoutumishalukkuutta jne. Aina joskus tulee vastaan kuitenkin ihmisiä, joiden jutuista päätellen heille pariutumisessa on kyse vain ja ainoastaan laskennallisista asioista ja ulkonäkömittareista, elämässä onnistumista arvioidaan tasoilla jne. Kiinnostaisi onko tämä heidän todellista arkielämäänsä? Mikä se toiveiden mukainen kumppani sitten olisi?
Täällä on toki jo mainittu sivusto, jolla voi saada yhteyden venäläisiin naisiin, jotka haluavat puolison ulkomailta. Onko niin, että miehissä on segmentti, joille paras mahdollinen kumppani olisi seksikäs, pavelualtis, ja sellainen, jonka kanssa ei ole edes yhteistä kieltä? Vai onko tämä kaikkien salainen toive?
Ehkä tuolla ykkösvaihtoehdolla tarkoitetaan unelmien naista, jossa miehen mielestä on kaikki mahdollinen ja vähän enemmänkin, niin että mies ei suurin piirtein pysty kuin huokailemaan vain ihanuutta. Tällöin mies itsekin tietää, ettei ole lainkaan se kaliiberin mies, että sopisi tuollaisen ykkösnaisen kanssa yhteen. Sellaisia ihaillaan vain kauempaa.
Ja fiksuimmat ymmärtävät, että unelma on unelmaa eikä se unelmien nainen oikeasti ole sellainen. Tilapäisessä tai pysyvässä hulluuskohtauksessa mies sitten rakastuu tuohon unelmien naiseen, johon melkein kaikki muutkin rakastuvat ja pahimmillaan pilaa oman elämänsä turhan takia.
On naisissakin tällaisia unelmamiehistä haaveilevia, mutta huomattavasti harvemmassa vanhemmiten.
Voi kärsimystä, 95,6 % luomakunnan kruunuista ei koskaan saa sitä mikä heille kuuluu. Haittaako, kun kuningas pitää vaan varalla?
Vierailija kirjoitti:
Voi kärsimystä, 95,6 % luomakunnan kruunuista ei koskaan saa sitä mikä heille kuuluu. Haittaako, kun kuningas pitää vaan varalla?
94,6%.
miksi edes viitsiä vilkaista korttelissa perässä rääkyvää, häiriintynyttä sutturaa?
Vierailija kirjoitti:
miksi edes viitsiä vilkaista korttelissa perässä rääkyvää, häiriintynyttä sutturaa?
Sun kommentista päätellen taidat itse olla aika häiriintynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet mulkku, joka käyttää ihmisiä hyväkseen. Tuskin olet hyvä kumppani kenellekään,edes sille ykköselle. Ja sen kyllä huomaisi suhteessa, että et olisi hyvä kumppani,olisit itsekäs ja itsekeskeinen muikku. En olisi kanssasi. Eikä kukaan muukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli lähes kaikki miehet ovat tyytymättömiä,kun eivät saaneet sitä nuorta hoikkaa kaunotata,ja siksi on elämä kurjaa,ja pitää purkaa se siihen naiseen,johonka on joutunut tyytymään?
Kyllä. Tämä on etenkin suomalaisen miehen konsepti. Kannattaa aina häipyä asap, jos on edes viitteitä, ettei ole miehen ehdoton ykköspriotiteetti. Harvempaa kiinnostaa vuosikymmenien ura kynnysmattona perseilevälle apinalle.
Mun mies on aina sanonut että olin juuri se minkä hän halusi. Jahtasi minua pitkään, joten uskon häntä. Emme ole olleet onnellisia yhdessä. Riidellessä me hän on joskus sanonutkin, että minä olin hänelle ykkösvalinta, mutta otin hänet vain koska hän jaksoi jahdata minuakin pitkään. Se on totta. En ikinä olisi oma-aloitteisesti kiinnittänyt huomiota häneen.
Se että saa minkä haluaa ei välttämättä ole avain onneen. Elämä voi olla mukavampaa sen vähän tavallisemman näköisen mutta itselle sopivamman kanssa.
Jahdata minuakin = jahdata minua niin
-219
Melko lailla samaa mieltä. "En saanut sitä yhtä, jota ihailin, eli otan sitten jonkun, jota joten kuten siedän. Jos elämäni ei ole kivaa, voin syyttää siitä kumppaniani."