Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Subway menee meillä nyt karenssiin

Vierailija
10.08.2022 |

Tiktok-videolla suomalaiset Subwayn työntekijät pilkkaavat asiakkaita

Näin että tällainen otsikko lehdessä.

Menikö niin kun oikeesti Subwayn työntekijät?

Meitä on melko monta, jotka eivät nyt suin surminkaan enää mene ostoksille Subwaylle. Pitäkää leipänne, me teemme kotona omat subimme.

Menetitte sitten oman työnne. Tervemenoa työttömyyskortistoon.

Mites sitten kun cv:ssänne on yöpaikkana Subway?

Tuliko mieleen, että ette saa uutta työpaikkaa, kun teidät automaattisesti yhdistetään asiakkaita pilkkaaviin kollegoihinne?

Kommentit (357)

Vierailija
321/357 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat varmaan boikottiin?

Voihan sen asettaa kolmen kuukauden karenssiin ja sen jälkeen taas jatkaa asiakkuutta normaalisti.

Vierailija
322/357 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävinpähän huvikseen Subwayn sivulla. Jos sivulle mennessä kieltää evästeet Reject all -valinnalla, sen jälkeen joka ikisen sivunvaihdon jälkeen sivu kysyy aina uudestaan evästeistä, kiellät kuinka monta kertaa tahansa. Eli kun vaikka selaat ruokalistaa ja katson kunkin leivän täytteet, joka... kerta....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/357 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulta loppuu kaikki paikat sitten aika pian. En ole vielä suomessa törmännyt yrittäjään joka ei pitäisi asiakastaan tyhmänä rahasampona. Koko hommahan perustuu asiakkaan kusettamiseen. Niinkuin tämä "inflaatio" hyvin osoittaa. 

Saa pitää tyhmänä, niin se asiakaskin pitää sitä myyjää tyhmänä, mutta ei tarvi mitään pilkkavideoida tehdä. En muutenkaan ymmärrä tuota firmaa. Jokainen osaa itselleen leivät tehdä.

Joku patongin pätkä täytteillä, huh.

Vierailija
324/357 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkiin ravintoloihin pitäisi saada Hese-tyyliset tilauspäätteet. Erityisesti Subwayhin.

Mikä on Hesetyylinen tilauspääte?

Sellainen kopio mäkkityylisestä

En tiedä tuollaistakaan, sillä en ole käynyt McDonald'sissa vuosiin.

Vierailija
325/357 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen boikotoija on yksi vähemmän ärsyttävistä asiakkaista, jotka eivät osaa käyttää listaa, eivät tiedä mitä tilaavat ja käyvät työntekijöiden hermoille.

Ja jokainen boikotoiva asiakas tarkoittaa vähemmän tuloa yrityksen kassaan. Ihan tällainen markkinatalouden perusprinsiippi. Mitähän mieltä pomosi mahtaa olla tuosta asenteestasi? Yritystoiminnan idea on yleensä tuottaa voittoa.

Vierailija
326/357 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaista bulkkipaskaa. Myisivät suomalaista.

Vierailija
327/357 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti pilkalle tulee jatko-osa, jossa pilkataan nimenomaan ap:tä ja "karenssia". Onko viikko vai kaksi tämän karenssin pituus, kunnes nälkä yllättää pienen kiukuttelijan?

Luiletko ap:n kuolevan nälkään ilman tuota lafkaa?😂

En jalallani astu yritykseen, jossa on huono palvelu ja ylimielinen asenne.

Vierailija
328/357 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohjan citarin subilla on kyllä huonot arvostelut googlessa.

Vierailija
329/357 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

247 Subwayn työntekijää alapeukuttaa. XD

Vierailija
330/357 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaista bulkkipaskaa. Myisivät suomalaista.

Kaikki Suomalainen on tehty tahallaan kalliiksi, koska päättäjät ottavat Brysselin setämiehiltä suihin.

Vierailija
331/357 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Listaako joku cv:ssä yöpaikat?

Kenties joku koditon, joka haluaa kertoa nukkuvansa yönsä maanalaisessa, metrossa, subwayssa.

Vierailija
332/357 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulta loppuu kaikki paikat sitten aika pian. En ole vielä suomessa törmännyt yrittäjään joka ei pitäisi asiakastaan tyhmänä rahasampona. Koko hommahan perustuu asiakkaan kusettamiseen. Niinkuin tämä "inflaatio" hyvin osoittaa. 

Saa pitää tyhmänä, niin se asiakaskin pitää sitä myyjää tyhmänä, mutta ei tarvi mitään pilkkavideoida tehdä. En muutenkaan ymmärrä tuota firmaa. Jokainen osaa itselleen leivät tehdä.

Joku patongin pätkä täytteillä, huh.

Patongilla päähän, jos ei baguette kelpaa!

Vierailija
333/357 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimismammat siellä tunkee puolimetristä patonkia suuhunsa ja  luulevat syvänsä terveellisesti.Ihmetellään kun ei paino putoa millään ja  sähköskuutilla sitte pitseriaan illalla.'

Kyllä tuollaisita sietääki tehdä pilaa, ja kunnolla.

Vierailija
334/357 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikken syö lihaa, on minulle tullut tärkeäksi sponsata yrityksiä jotka suosivat suomalaista.

Häpeäkseni joudun myöntämään, että olen käyttänyt Subia aina välillä kun on kiireinen päivä ja lounas jostain saatava mukaan nopeasti. Nyt tän keissin myötä silmät avautui muille asioille ja vaihdan paikkaa viereiseen, siihen yksityisen pitäjän pikkuiseen kahvioon. Harmittaa oikeastaan, että kannoin rahani tähän lafkaan näinkin kauan, mutta nyt se on loppu. Jatkossa myöskin olen huomattavasti tarkempi mitä lounaspaikkaa/ravintolaa suosin.

Tämä teini siis teki ilmeisesti vahingossa palveluksen minulle, tosin työnantaja sai karhunpalveluksen.

Ihan samoilla linjoilla oon. Muutaman kerran vaan subeja syöny, mutta loppuu se vähänenki sponssaus tohon puljuun.

Vierailija
335/357 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Listaako joku cv:ssä yöpaikat?

Minä listaan ainoastaan tekemäni rikokset.

Kumpi on luettu CV:ssä ja työhaastatteluissa eduksi: tehdyt vai tekemättömät rikokset?

Vierailija
336/357 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kehopositiiviset karenssissa.

Vierailija
337/357 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat varmaan konkurssiin?

Vierailija
338/357 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin kyllä silloin tällöin käydä siellä syömässä esim. lounaalla, ja vaikka tuoksuukin houkuttelevalta ohi kulkiessa niin enää ei pysty.

Niin moni tuttu saanut sieltä ruokamyrkytyksen.

Meni jotenkin maku.

Aika huonosti muuten näyttää jotkut tajuavan, että mitä kannattaa työnantajan nimissä tehdä.

Yleensä näistä tulee aina haloo.

Vierailija
339/357 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hemmetin tekopyhää tuo boikotointi. Ihan kun ette tietäisi, että samaa ne muutkin asiakaspalvelijat ajattelee, eivät vaan tee siitä videoita.

Ja miksi koko firmaa ylipäänsä pitää boikotoida yhden työntekijän vuoksi? Luuletteko oikeasti, ettei kilpailevien ketjujen henkilökunnassa ole yhtään asiakkaille selän takana naureskelevaa työntekijää? Hitto te olette ulapalla, ei voi muuta sanoa.

Vierailija
340/357 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokonainen vuorokausi ollut Subway-ketjulla aikaa reagoida ja haastatellulla ravintolan omistajalla palata asiaan ja vakuuttaa, että tämä ei ole hyväksyttävää ja tästä toiminnasta keskustellaan vakavasti työntekijöiden kanssa. Ehkä sanoa jotain ajattelemattomuudesta ja vakuuttaa, että nämä eivät ole Subwayn näkemyksiä. Täysi hiljaisuus vallitsee, eikä IL artikkeliin ole tullut korjauksia. Luulisi, että tähän mennessä useammat olisivat sanoneet omistajalle, että mieti nyt vähän. Itse asiassa aivan varma on, että useat ovat sanoneet. Jo jaksaa olla palikka.

Videossa ei ole mitään asiatonta. Siinä subin työntekijä opastaa esimerkin kautta, miten leipä kannattaa tilata. Ainoastaan lopun "En jaksaisi laittaa kaikkea" on kyseenalainen, muuten video on täyttä asiaa.

Muutama kohta videolta:

Asiakas: Moikka, mulle tulis toi monijyvä.

Työntekijä: Nii, yhdeksän viljan vai toi fcking monijyvä?

Asiakas: Mitä kana teriayki maksaa tuplajuustolla?

Työntekijä: Luuleksä ihan oikeesti, että mä muistan noi hinnat ulkoo. Tuolla ne näkyy.

Asiakas kertoo, mitä kasviksia tulee. Sekään ei kelpaa. Ruudussa on tekstitys: "hirvee lista".

Asiakas miettii kastikelistasta, mitä ottaa ja mumisee itsekseen. Työntekijä kommentoi: Siis ymmärräksä et mä en pysty sua kuulemaan. Et voisitko puhuu vähän kovempaa.

Asiakas pyytää kaikki mausteet. Työntekijä valittaa, että mitä on kaikki, kun jotkut eivät halua noita kaikkia ja sen jälkeen päätyy lopputulokseen, että ei jaksa laittaa kaikkia.

Että sellainen näkemys asiallisuudesta.

Itse asiassa esimerkkiasiakas pyytää "monivilja" leipää, jollaista ei ole olemassakaan. Varmaan ihan päivittäinen juttu heille että kyseistä asiaa saa olla tarkentamassa. Samoin tuo melt-juttu. Eikö haluamansa tuotteen nimen voi sanoa kunnolla jotta saa varmasti oikean?