Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistui mieleen aika kun ärrältä haettiin Aurinkomatkojen esite ja niitä selaamalla valittiin matkakohde

Vierailija
07.08.2022 |

Sitten matkat tulivat joku tietty päivä myyntiin ja heti piti alkaa soittamaan ja toivoa että vielä oli haluamaansa kohteeseen ja hotelliin paikkoja kun pääsi läpi.

Kommentit (192)

Vierailija
1/192 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkan valinta oli helpompaa, valinnanvaraa paljon vähemmän, ja joku oli ammattilainen katsonut, että ovat asiallisia kohteita ja hotelleja.

Vierailija
2/192 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä aikoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/192 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muistaako jonnet, kun Ärrältä vuokrattiin Nintendo ja keltaisessa kotelossa olevia pelejä? Seuraavana päivänä piti palauttaa...

Vierailija
4/192 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me haettiin matkatoimistosta esitteitä. Ja jos en väärin muista, niin joku esite taisi tulla postissa kotiinkin.

Vierailija
5/192 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja oli myös Finnmatkojen esite

Vierailija
6/192 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään joutuu häpeilemään kun matkustellee ja laittaa lomakuvia someen koska ilmastonmuutos.

Vierailija
7/192 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä aikoja!

Mun vanhempani matkustivat paljon; minä ja sisareni olimme usein myös matkoilla mukana. Matkaesitteitä iltaisin porukalla selailtiin, suunniteltiin matkaa/matkakohdetta, mietittiin uuden uimapuvun hankkimista ja aurinkovoiteen vahvuutta. Matkan odottaminen oli jopa jännittävämpää kuin itse matka.

Vierailija
8/192 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut noinkin tehtyä. Matkatoimistojakin oli olemassa, niitäkin tuli käytettyä.

Nyt perisuomalainen tee se itse -meininki.

Vierailija
9/192 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Matkan odottaminen oli jopa jännittävämpää kuin itse matka."

TÄMÄ

Vierailija
10/192 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kirjastosta haettiin ennen matkaa ko. kohteen opaskirja. Ap

Vierailija
11/192 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman Berlitziä ei ollut todellisuudessa matkaa.

Vierailija
12/192 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kirjastosta haettiin ennen matkaa ko. kohteen opaskirja. Ap[/quote

Näin tehtiin ja vaikkapa Mallorcalle matkustaessa, hommattiin suomi- espanja...espanja- suomi sanakirja , joka pakattiin matkalle mukaan.

Vierailija
13/192 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voi sitä onnen päivää kun postilaatikkoon kilahti viimein kirje, missä oli matkaliput ja värikäs , kauniin kuvin varusteltu kohdeopas:)

Vierailija
14/192 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman Berlitziä ei ollut todellisuudessa matkaa.

Eikä ilman sanakirjaa 📙

Vierailija
15/192 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti kaikki asiakirjat myös muistaa tulostaa, että tietävät varmasti hotellilla keitä ollaan.

Vierailija
16/192 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lentolippu oli oikeasti olemassa ja sen tyngän pystyi laittaan muistoksi albumiin.

Vierailija
17/192 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkakohteessa , hotellissa, ruokailun yhteydessä viinipullon kylkeen vedettiin kynällä viiru+ nimi merkiksi, minkä verran pullossa on vielä viiniä jäljellä seuraavaksi päiväksi.

Vierailija
18/192 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyviä aikoja!

Mun vanhempani matkustivat paljon; minä ja sisareni olimme usein myös matkoilla mukana. Matkaesitteitä iltaisin porukalla selailtiin, suunniteltiin matkaa/matkakohdetta, mietittiin uuden uimapuvun hankkimista ja aurinkovoiteen vahvuutta. Matkan odottaminen oli jopa jännittävämpää kuin itse matka.

Itse muistan hyvin ajan, kun aurinkovoiteet olivat lähinnä vapaaehtoista kosmetiikkaa. Aurinkoa ei osannut pitää vaarallisena, eikä sinileväkään paljoa haitannut, kunhan jokseenkin kävi suihkussa.

Vierailija
19/192 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole matkoilla käynyt, mutta muistan ne ajat, kun tälläkin paikkakunnalla oli r-kioski. Jotainhan sieltä joskus piti hakea.

Vierailija
20/192 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne lentoliput oli kirjoitettu KÄSIN! Tarkkaa duunia matkatoimiston virkailijalta että meni lentojen numerot oikein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän