Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet "roikottavat"

Vierailija
17.09.2025 |

Mikä pointti on kerätä mätsi tai ottaa kontakti naiseen, jota ei kuitenkaan aio pyytää ulos tai laittaa tälle viestiä? 

Kuinka nopeasti poistatte miehen, joka ei laita viestiä, pidä yhteyttä ati osoita kiinnostusta? Vaan tulee ns. maleksimaan ja hengailemaan vaan tilaasi? Livenähän tuollainen mies on suuri ongelma, sillä saattaa vahtia ja käyttäytyä mustasukkaisesti, vaikka ei tarjoakaan naiselle mitään hyödyllistä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sinulle pitäisi tarjota?

Vierailija
2/24 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

N.24 tuntia ja sitten lähtee. Pe ja la iltojen lähtevät seuraavana aamupäivänä. Ei kiinnosta känniääliöt, jotka ei edes muista olleensa palvelussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä sinulle pitäisi tarjota?

Jos tapaamispaikka on treffisovellus niin pitäisi tarjota treffejä ja edistää tutustumista esim. osoittamalla kiinnostusta. Jos mies vaan maleksii eli on paikalla eikä tee mitään hyödyllistä tai edistävää niin hän on todennäköisesti haittaeläin josta on ongelmia.

Vierailija
4/24 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikotan mulkkua 😘

Vierailija
5/24 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis puhut deittisovelluksesta etkä oikeasta elämästä? Ei tulisi mieleenkään lähteä noille karjamarkkinoile mukaan. 

Vierailija
6/24 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis puhut deittisovelluksesta etkä oikeasta elämästä? Ei tulisi mieleenkään lähteä noille karjamarkkinoile mukaan. 

No sitten sulal ei ole varmaan mitään annettavaa keskusteluun joten heippa.

Vierailija
7/24 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄKIN TUTUSTUIN TOUKOKUUN LOPUSSA tinderissä erääseen 35-vuotiaaseen olevinaan fiksuun mieheen. Oltiin jo sovittu treffitkin, mutta hän joutui perumaan ne ihan pätevän syyn takia paria päivää ennen. Sitten hän ilmoitti, että hänellä on "nyt niin kiireinen elämäntilanne, ettei voi käydä treffeillä, mutta voidaan myöhemmin tavata". Minä ajattelin, että jaaha, antaa sitten olla. Sitten elokuun lopulla hän kyseli minulta kuulumisia whatsapissa ja sen jälkeen on muutaman kerran laittantu myös viestiä, mutta treffeille ei ole pyytänyt. En minä tiedä, mikä häntä motivoi kirjoittelemaan, mutta kuitenkaan ei pyydä treffeille? Toki voi olla, että hänellä on nyt tapailusuhde meneillään, mutta hän harkitsee sen päättämistä ja utelee, että vieläkö minä olisin kiinnostunut.

Vierailija
8/24 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MINÄKIN TUTUSTUIN TOUKOKUUN LOPUSSA tinderissä erääseen 35-vuotiaaseen olevinaan fiksuun mieheen. Oltiin jo sovittu treffitkin, mutta hän joutui perumaan ne ihan pätevän syyn takia paria päivää ennen. Sitten hän ilmoitti, että hänellä on "nyt niin kiireinen elämäntilanne, ettei voi käydä treffeillä, mutta voidaan myöhemmin tavata". Minä ajattelin, että jaaha, antaa sitten olla. Sitten elokuun lopulla hän kyseli minulta kuulumisia whatsapissa ja sen jälkeen on muutaman kerran laittantu myös viestiä, mutta treffeille ei ole pyytänyt. En minä tiedä, mikä häntä motivoi kirjoittelemaan, mutta kuitenkaan ei pyydä treffeille? Toki voi olla, että hänellä on nyt tapailusuhde meneillään, mutta hän harkitsee sen päättämistä ja utelee, että vieläkö minä olisin kiinnostunut.

Jotkut eksät ovat tehneet tällaista. Siis suhde on loppu, mutta silti yritetään pitää yhteyttä ja muistellaan jotain vanhoja seksejä tyyliin vaikka on jo uudessa suhteessa. Oksettavaa. Tällaisille olen tietysti sanonut että ei tarvitse olla enää yhteydessä ja että käy sääliksi sitä naisystävää, jota petturoivat.

Jos on niin kiireinen elämäntilanne, ettei ehdi tapailemaan, niin miksi thulata toisen aikaa ja kerjätä huomiota? Kuulostaa erittäin lapselliselta toiminnalta.

Vierailija
9/24 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse roikotat tissejäsi.

Olen kyllä aktiivinen ja osoitan kiinnostusta vastavuoroisesti aina kun mieskin on. Mutta en ole aloitteellinen, sillä en ole mies. Tuollainen hähmäinen hengailu ja norkoilu taas ei kiinnosta yhtään vaan tuntuu enemmänkin joltain rosvo-käyttäytymiseltä.

Vierailija
10/24 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten sulal ei ole varmaan mitään annettavaa keskusteluun joten heippa.

No sä et varmaan voi mua estää joten moi vaan!

Vierailija
11/24 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmasta ei miehet kesken lopu niin en jää odottelemaan sluibailijoita.

Viime tapailumiehen kanssa kävi niin että herra ei ikinä halunnut lähteä kanssani minnekään ja sitten valitti minulle ettei me ikinä tehdä mitään yhdessä. Mies jäi sitten suu pyöreänä ihmettelemään kun lopetin tapailun. Uusi mies nyt sitten itse ehdottaa juttuja, järkkää ja huomioi, ja hänen kanssa oleminen on (yllätys yllätys) minullekin tuhat kertaa kivempaa!

Yhtään häntäheikkiä tai perässävedettävää miestä en rupea katselemaan.

Vierailija
12/24 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuletko olevasi niin mainio että samaan tilaan tullessa miehen tulee heti singahtaa sinnepäin?? vaikka fyysisessä tilassa??

mites reagoit mimäli tilassa on muitakin ja tämä juttelee vaikka toisen kanssa? tuleeko ukkospilvi?

tai, tämä toimittaa vain jonkin asian siellä ja sinä satut olemaan siellä. se on kuule, ihan tasa-arvoa ottaa vaikka keskusteluksia jotain välkkyäkin, 

Vierailija
13/24 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse roikotat tissejäsi.

Olen kyllä aktiivinen ja osoitan kiinnostusta vastavuoroisesti aina kun mieskin on. Mutta en ole aloitteellinen, sillä en ole mies. Tuollainen hähmäinen hengailu ja norkoilu taas ei kiinnosta yhtään vaan tuntuu enemmänkin joltain rosvo-käyttäytymiseltä.

Et ole aloitteelinen, koska et ole mies?

Ööö...mitä?

Vierailija
14/24 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin oli tuota, että mätsejä kyllä tuli paljon (osa vetänee kaikki oikealle), mutta todella harva aloitti keskustelua. Tein aloitteita toki itsekin, mutta noin pääsääntöisesti niihin ei vastattu.

Niin en kyllä itse ainakaan kokenut tätä, että olisi niin paljon keskustelualoituksia, ettei kerkeäisi vastata. 

Poistuin sitten koko sovelluksesta, mitäpä minä siellä olisin tehnyt.

Vierailija
15/24 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää varalla.

On hämmentävää kuinka te ette opi tajuamaan miten homma toimii. Tämä on kuin kirjoittaisi kultakaloille, mikään ei pysy muistissa. Kerrataan:

1. Miehen on vaikeampaa saada seksiä ilman sitoutumista kuin naisen. Siksi verkkoon yritetään saada mahdollisimman monta potentiaalista. 

2. Miehet ovat vähemmän tarkkoja ketä panevat. Siksi mies voi panna naista jota pitää jopa rumana, kunhan on jotain mikä aiheuttaa sen, että heppi seisoo. Kuten se sukupuolielin.

3. Mitä vähemmän mies on valmis sitoutumaan, sitä vaatimattomamman näköiseen naiseen joutuu tyytymään. Naisilla päin vastoin (!). Tarjoamalla seksiä ilman sitoutumista voi saada komeamman miehen.

4. Johtuen edellisistä, miehen ei kannata sanoa suoraan, että haluaa vain seksiä tai varapanon. Koska silloin joutuisi laskemaan ulkonäköriman todella alas. Vaan kannattaa antaa ymmärtää, että parisuhde on mahdollinen, vaikka nainen olisi alle sen tason jolta haetaan "vaimoa".

5. -> jos miehet roikottavat, sinä olet heille se kutosen nainen jota pannaan kun etsitään kasin naista joka yritetään saada parisuhteeseen. Mikäli kuvio toistuu, sinun tasosi on se kutonen, etkä tule saamaan kasin roikottajamiestä parisuhteeseen.

Vierailija
16/24 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyykö tämä roikottaminen siis toimintaan nimeltään teabagging?

Vierailija
17/24 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

- haluatko kumppanin jonka huomiota pitää odottaa?

- haluatko kumppanin jolla ei ole omaa kipinää ja aktiivista kiinnostusta sinuun?

- haluatko kumppanin jonka mielenmaisemaa pitää jatkuvasti arvailla ja tulkita?

Jos vastaus noihin on ei, roikottajamiehet kannattaa jättää tumputtamaan keskenään sinne tinderiin.

Vierailija
18/24 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes hae mitään parisuhdetta. Yks mies on netin kautta ollaan 3 kk juteltu mutta meille tulee vain panosuhde. Mulla ei oo aikaa oikein miehelle saati miehille. Riittää että saan tarpeeksi komean panon. En jaksa ketään ihmisiä. Tämä ei ole deittipalvelusta.

Vierailija
19/24 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä kuinka kauan olen ollut Tinderissä ja kuinka aktiivisesti olen sitä käyttänyt. Noissa matcheissä on voinut käydä niin että itse matchailen harvojen ja valittujen kanssa aika harvakseen. Jos olen ollut siellä Tinderissä vaikka pari kk niin se mies on voinut pistää tykkäyksen sinä päivänä kun olen sinne mennyt ja hänen profiilinsa on sitten parin kk jälkeen tullut mun eteen. Tällöin on täysin mahdollista että hänellä on jo uusi deitti mutta tykkäys on sieltä parin kk takaisesta. Tällöin olen odottanut noin kuukauden.

Jos olen tänään liittynyt Tinderiin ja tulee miehen kanssa match niin tiedän hänen tänään laittaneen tykkäyksen, joten viikon olen yleensä antanut aikaa miehen ottaa yhteyttä ja sitten delete. Tai sitten olen itse ottanut yhteyttä. Ne jutut ei vaan ole yleensä johtaneet mihinkään. Kait ne miehet tykkää jahdata sitten kumminkin. 

Vierailija
20/24 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä kuinka kauan olen ollut Tinderissä ja kuinka aktiivisesti olen sitä käyttänyt. Noissa matcheissä on voinut käydä niin että itse matchailen harvojen ja valittujen kanssa aika harvakseen. Jos olen ollut siellä Tinderissä vaikka pari kk niin se mies on voinut pistää tykkäyksen sinä päivänä kun olen sinne mennyt ja hänen profiilinsa on sitten parin kk jälkeen tullut mun eteen. Tällöin on täysin mahdollista että hänellä on jo uusi deitti mutta tykkäys on sieltä parin kk takaisesta. Tällöin olen odottanut noin kuukauden.

Jos olen tänään liittynyt Tinderiin ja tulee miehen kanssa match niin tiedän hänen tänään laittaneen tykkäyksen, joten viikon olen yleensä antanut aikaa miehen ottaa yhteyttä ja sitten delete. Tai sitten olen itse ottanut yhteyttä. Ne jutut ei vaan ole yleensä johtaneet mihinkään. Kait ne miehet tykkää jahdata sitten kumminkin. 

Viikkokin on jo pitkä aika. Jos sovelluksiin vielä palaisin, niin olisi max kaksi päivää ja poistaisin osuman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä