Ei tullut taaskaan toisia tinder-treffejä. Selitys: "Ei ollut kemiaa" :(
Onko teille muille naisille käynyt näin? Minulle käy näin jatkuvasti, vuodesta toiseen. Exäni mielestä olen kuitenkin kaunis, seksikäs ja älykäs ja hän ihmettelee, miten voi olla niin vaikeaa löytää miestä.
Onko tuo "kemian" tai "kipinän" puuttuminen vain tekosyy ja oikeasti syy jossain ulkonäköön / käytökseen / elekieleen etc. liittyvä? Vai onko korkeastikoulutetuista miehistä 37+ vain tullut ihan älyttömän nirsoja eikä kelpaa mikään, jos ei heti tunnu perhosia vatsassa?
Itse ainakin annan mahdollisuuden aina toisille treffeille, vaikken olisikaan ihastunut, kunhan mies on kunnollinen eikä ulkonäkö ole luotaantyöntävä.
Kommentit (533)
Vierailija kirjoitti:
Noo yksi oli semi nätti mutta puhui vaan ameriikalaisistavelokuvista - ei niistä hyvistä vaan kulloinkin ajankohtaisista hollywoodeista. Luki jotain seiskaa. Mielenkiinnon kohteet ei kohdanneet.
Yksi oli ihan huippukaunisbja suloinen, mutta tyhmä kuin saapas.
Niin siis jatkan vielä: miten sanot nätisti että ihminen on pinnallinen tai että hän vaikuttaa aika hömelöltä? Tai miten kerrot että tyyppi on hotti mutta seksi oli pettymys? Tai että pippeli on vähänlainen, ja kieli- ja sormitaidot ei nyt riitä tekemään seksistä miellyttävöö? Tai että karvaa kasvav! luomi kaulassa ärsyttää jörjettömästi?
Tai että muuten haluttavan näköisellä naisella on niin huonot pimppimuskelit että tuntuu kuin pulloon sohisi?
Joo, vastaus on "kemiat ei vaan kohtaa".
Mä olen kyllä eri mieltä, jos ei ekoilla treffeillä sytytä, ei siitä kyllä mitään tule koskaan. Tästä syystä mulla ei myöskään voisi olla kemiaa ihmisen kanssa, joka ajattelee noin kuin sinä.
Mutta et voi olla ainut, joka noin ajattelee, siksi sun ehkä täytyy etsiä ihmisiä, jotka perustaa esim järkiavioliittoja, eikä niinkään tunteisiin perustuvia suhteita.
OlliPolli kirjoitti:
Varmaan ihan ok näköinen olet kun kerta pääset treffeille. Taitaa vaan olla kunnon turn off kun avaat suusi ja rupeat elvistelemään koulutuksella ja puhumaan politiikasta. Ensin pitää tutustua henkilöön paremmin ennen kuin ruvetaan politiikasta väittelemään ekoilla treffeillä.
Niin, jostain syystä tämä katsotaan naisen kohdalla elvistelyksi. Mun seurassa miehet ihan kysymättä kertovat alan, koulutuksen, auton merkin, veneen, verolistalla olemiset yms mutta se ei sit vissiin ole elvistelyä? Itseasiasse ne mese ja bemumiehet änkeävät Helsingin keskustaan sillä autollaan kun yrittävät tehdä vaikutuksen. Niin noloa! Noh, nämä on näitä kauniin naisen ongelmia kun miehet luulevat, että mua kiinnostaa vain pinnalliset asiat. N40
Vierailija kirjoitti:
Tosiasia on, että vanhempi, korkeakoulutettu, oletettavasti hyvässä työssä oleva mies voi näinä päivinä valita suuren määrän naisten joukosta sen itselleen parhaiten sopivan.
Jos mies on 25 vuotta, on naisen ikähaita n. 20 +/- 2 vuotta, kun mies on 35 vuotta , on naisen ikähaitari 25-30 vuotta, kun mies on 45 vuotta, on naisen ikähaitari 30-35 vuotta jne. kun keskimääräistä parempi mies tulee uudelleen parisuhdemarkkinoille.
Eritoten kun oletettavasti etsit lähempänä keski-ikää olevaa miestä, niin valtaenemmistö on varattuja, ja ne jotka tulevat uudelleen markkinoille, on heillä valtavasti kysyntää. Naisehdokkaita on huomattavasti enemmän, juuri tuon iän takia.
Alle 56-vuotiaista on aika suuri naisenemmistö. Mistä ihmeestä nuo miehet saavat sen suuren joukon, josta valita. Lisäksi treffipalveluissa on huomattavasti enemmän miehiä kuin naisia. Muodostuneista pareista ei huomaa, että miehet olisivat päässeet valkkaamaan. Vai tarkoitatko huippumiehillä jotakin 10 miehen julkkisjoukkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noo yksi oli semi nätti mutta puhui vaan ameriikalaisistavelokuvista - ei niistä hyvistä vaan kulloinkin ajankohtaisista hollywoodeista. Luki jotain seiskaa. Mielenkiinnon kohteet ei kohdanneet.
Niin siis jatkan vielä: miten sanot nätisti että ihminen on pinnallinen tai että hän vaikuttaa aika hömelöltä? Tai miten kerrot että tyyppi on hotti mutta seksi oli pettymys? Tai että pippeli on vähänlainen, ja kieli- ja sormitaidot ei nyt riitä tekemään seksistä miellyttävöö? Tai että karvaa kasvav! luomi kaulassa ärsyttää jörjettömästi?
Tai että muuten haluttavan näköisellä naisella on niin huonot pimppimuskelit että tuntuu kuin pulloon sohisi?Joo, vastaus on "kemiat ei vaan kohtaa".
Noista esimerkeistäsi päätellen sinulla ei tule koskaan edes olemaan sellaista tilannetta, että joutuisit sanomaan jollekin, että hän on liian pinnallinen sinulle.
ap matchää liian tasokkaita.
Siis saahan sitä matchin, pääsee treffeille, mutta jos ei anna, ei tule toisia treffejä koska miehillä on nimiä listalla.
Joku vähän tavallisempi mies voisi lähteä toistekin treffeille, mutta eipä ne ap:lle kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei näyttänyt siltä, että on seksiä heti tulossa. Jotkut miehet tosin ottavat sen seksin joka tapauksessa ja sanovat vasta sitten, ettei ollut kipinää.
Niin no, kuka on se typerämpi? Se joka ottaa vai se joka tarjoaa heti kun vaan on tilaisuus? Voi teitä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäin miettimään tätä Itse ainakin annan mahdollisuuden aina toisille treffeille, vaikken olisikaan ihastunut, kunhan mies on kunnollinen eikä ulkonäkö ole luotaantyöntävä.- lausetta.....onko sulla mitään käsitystä omasta persoonallisuudestasi, tulevaisuuden haaveista ja siitä mitä miehestä /tulevasta kumppanista haet jos kaikki kelpaisi? Oletko koskaan itse tuntenut sitä "kemiaa" ja olisitko valmis 3. treffeihin ja sänkyyn ihan vaan koska mies on kunnollinen eikä luotaantyöntävä?
En ole tuo jolle vastasit, mutta toiset treffit ei ole mikään kaikki kelpaa. Se on tutustumista ja sen selvittämistä kelpaisiko. Kaikki ei ole niin hätäisiä heivaamaan heti.
Jos on selvää ettei homma toimi koska X niin mitä sitä kitumaan.
Varsinkaan jos miehet on niin tasokkaita että niillä on varaa valita.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kyllä eri mieltä, jos ei ekoilla treffeillä sytytä, ei siitä kyllä mitään tule koskaan. Tästä syystä mulla ei myöskään voisi olla kemiaa ihmisen kanssa, joka ajattelee noin kuin sinä.
Mutta et voi olla ainut, joka noin ajattelee, siksi sun ehkä täytyy etsiä ihmisiä, jotka perustaa esim järkiavioliittoja, eikä niinkään tunteisiin perustuvia suhteita.
Pönttö. Ihan tunteella voi mennä. Monen ihmisen kanssa ne tunteet kuitenkin syttyy vasta jonkun tilanteen seurauksena jossa henkilöstä tulee esiin jotain mielenkiintoista. Joku ensimmäisen kahvin juonti saa tosi harvasta ihmisestä esiin mitään mielenkiintoista. Se on pelkästään ulkonäön tsekkaus, eikä kaikki syty pelkän ulkonäön perusteella vaan tarvitaan jotain muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäin miettimään tätä Itse ainakin annan mahdollisuuden aina toisille treffeille, vaikken olisikaan ihastunut, kunhan mies on kunnollinen eikä ulkonäkö ole luotaantyöntävä.- lausetta.....onko sulla mitään käsitystä omasta persoonallisuudestasi, tulevaisuuden haaveista ja siitä mitä miehestä /tulevasta kumppanista haet jos kaikki kelpaisi? Oletko koskaan itse tuntenut sitä "kemiaa" ja olisitko valmis 3. treffeihin ja sänkyyn ihan vaan koska mies on kunnollinen eikä luotaantyöntävä?
En ole tuo jolle vastasit, mutta toiset treffit ei ole mikään kaikki kelpaa. Se on tutustumista ja sen selvittämistä kelpaisiko. Kaikki ei ole niin hätäisiä heivaamaan heti.
Jos on selvää ettei homma toimi koska X niin mitä sitä kitumaan.
Varsinkaan jos miehet on niin tasokkaita että niillä on varaa valita.
No jos se ei ole selvää? Ei kaikki ihmiset ole niin yksinkertaisia että niitä voi lukea ekoilla treffeillä kuin avointa kirjaa. Ja itselläni ainakin ulkonäkö muuttuu kiinnostavaksi lähinnä kun ihminen jostain muustakin syystä on kiinnostava.
Mun mielestä deittailu ei ole niin hauskaa, että viitsisin ihmisiä dumpata sillä perusteella, ettei heti tulisesti rakastu. Kun itsellä kuitenkin tavoitteena on aina ollut löytää pitkäaikainen seurustelusuhde.
Ja muutaman kerran treffaamalla onkin sitten monen kanssa alkanut sitä kemiaakin löytyä. Tai no monen ja monen, mutta isolla prosentilla (olen käynyt alle 10 kertaa tinder-treffeillä ja kaksi on olleet sellaisia, että ollut joku iso turnoff, 3 johtanut pitkähköön suhteeseen, nyt viimeisimmän kanssa häät tulossa talvella)
Mutta ilmeisesti joidenkin mielestä sarjatreffailu on niin kivaa, että jos planeetat eivät heti kolahda 150 %, ei kannata edes yrittää toista kertaa tavata?
+37 korkeakoulutetuilla miehillä on kysyntää, etenkin jos olet pk-seudulla. Tuon ikäisillä naisilla alkaa olla viimeiset vuodet lapsen hankkimiseen, mutta tuon ikäinen mies voi hyvin vaivatta saada seuraa alle kolmikymppisistä.
Veikkaan että kyse on ärsyttävyydestä, eikä sitä ole helppo korjata. Jos ei ole yhtään samalla aallonpituudella, niin kemia ei toimi. Ehkä korostat älykkyyttäsi liikaa, se ainakin minua ärsyttää ihmissuhteen muodosta riippumatta. En siis halua olla ärsyttävän tyypin kaveri tai ystävä, puolisosta puhumattakaan. Niitä joutuu sietämään aivan tarpeeksi jo muualla elämässä.
Vierailija kirjoitti:
ap matchää liian tasokkaita.
Siis saahan sitä matchin, pääsee treffeille, mutta jos ei anna, ei tule toisia treffejä koska miehillä on nimiä listalla.
Joku vähän tavallisempi mies voisi lähteä toistekin treffeille, mutta eipä ne ap:lle kelpaa.
Mitä anna? En itse ainakaan ole ikinä käynyt tindertreffeillä joissa olisi ekoilla treffeillä edes puhuttu seksistä. Suurin osa miehistä juoksisi karkuun kun alkaisi ensimmäiseksi jotain seksihommia selvittämään. Seksin perässä olevat on ihan eri laji ja niiden jutut on jo tinderissä niin seksi sitä ja seksi tätä, etten itse ainakaan ikinä edes niitä tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai että muuten haluttavan näköisellä naisella on niin huonot pimppimuskelit että tuntuu kuin pulloon sohisi?Joo, vastaus on "kemiat ei vaan kohtaa".
Miksei "meillä ei taida olla paljon yhteistä"?
Vierailija kirjoitti:
+37 korkeakoulutetuilla miehillä on kysyntää, etenkin jos olet pk-seudulla. Tuon ikäisillä naisilla alkaa olla viimeiset vuodet lapsen hankkimiseen, mutta tuon ikäinen mies voi hyvin vaivatta saada seuraa alle kolmikymppisistä.
Ja taas metsään. Mitä sinä luulet tietäväsi siitä miten paljon naiset saavat treffikutsuja missäkin iässä? Tuon ikäiset miehet jotka haluaa lapsia on jo hankkineet ne. Nyt ovat toisella kierroksella ja karvat nousee pystyyn kun joku sanookin sanan vauva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas metsään. Mitä sinä luulet tietäväsi siitä miten paljon naiset saavat treffikutsuja missäkin iässä? Tuon ikäiset miehet jotka haluaa lapsia on jo hankkineet ne. Nyt ovat toisella kierroksella ja karvat nousee pystyyn kun joku sanookin sanan vauva.
Ööö... koska olen itse nainen, joten tiedän kyllä, miten paljon treffikutsuja tuli missäkin iässä. Kaikilla tuon ikäisillä miehillä ei todellakaan vielä ole lapsia.
Joillakin miehillä on varaa olla supernirsoja, koska miehestä kiinnostuneita naisia on niin paljon, että treffeillä voisi käydä vaikka joka päivä.
Huomasin tämän asian kun erosin vaimostani. Koska pakettini oli kunnossa (korkeasti koulutettu, , arvostettu työ, hyvätuloinen, fyysisesti hyvässä kunnossa, laaja yleissivistys, kohteliaat käytöstavat yms), niin sain pari sataa mätsiä Tinderissä. Silloin oli todellakin varaa olla nirso jos kemia ei ollut täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoo "Ei kemiaa" = ku mää olin vaa pllun perässä eikä heti lohjennu.
Tämä on se vastaus.
Mulle on tapahtunut sama vaikka kuinka monta kertaa ja kyse on siitä, että en ole hypännyt samantien sänkyyn.
N
Ei sinussa vikaa ole. Sitä kemiaa vaan on harvojen välillä. Ilman sitä suhde on laimea.
Fikusuja miehiä, kun sanovat suoraan.