Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tullut taaskaan toisia tinder-treffejä. Selitys: "Ei ollut kemiaa" :(

Vierailija
07.08.2022 |

Onko teille muille naisille käynyt näin? Minulle käy näin jatkuvasti, vuodesta toiseen. Exäni mielestä olen kuitenkin kaunis, seksikäs ja älykäs ja hän ihmettelee, miten voi olla niin vaikeaa löytää miestä.

Onko tuo "kemian" tai "kipinän" puuttuminen vain tekosyy ja oikeasti syy jossain ulkonäköön / käytökseen / elekieleen etc. liittyvä? Vai onko korkeastikoulutetuista miehistä 37+ vain tullut ihan älyttömän nirsoja eikä kelpaa mikään, jos ei heti tunnu perhosia vatsassa?

Itse ainakin annan mahdollisuuden aina toisille treffeille, vaikken olisikaan ihastunut, kunhan mies on kunnollinen eikä ulkonäkö ole luotaantyöntävä.

Kommentit (533)

Vierailija
201/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin miehillä on varaa olla supernirsoja, koska miehestä kiinnostuneita naisia on niin paljon, että treffeillä voisi käydä vaikka joka päivä.

Huomasin tämän asian kun erosin vaimostani. Koska pakettini oli kunnossa (korkeasti koulutettu, , arvostettu työ, hyvätuloinen, fyysisesti hyvässä kunnossa, laaja yleissivistys, kohteliaat käytöstavat yms), niin sain pari sataa mätsiä Tinderissä. Silloin oli todellakin varaa olla nirso jos kemia ei ollut täydellinen.

Kohta tulee joku selittämään, miten tämä ei voi pitää paikkaansa. Että jokin vika sinussa pitää olla, kun oli erokin takana.

Vierailija
202/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sitä kemiaa on tai ei ole. Tosin kännissä ja puutteessa mulle on kelvannut joku huonompikin mies. Selvin päin ne ei sit enää kiinnostakaan. N40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yksi mies sanoo, ettei ole kemiaa, niin vika on miehessä.

Jos kaikki miehet sanovat, ettei ole kemiaa, vika on sinussa.

Vierailija
204/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin miehillä on varaa olla supernirsoja, koska miehestä kiinnostuneita naisia on niin paljon, että treffeillä voisi käydä vaikka joka päivä.

Huomasin tämän asian kun erosin vaimostani. Koska pakettini oli kunnossa (korkeasti koulutettu, , arvostettu työ, hyvätuloinen, fyysisesti hyvässä kunnossa, laaja yleissivistys, kohteliaat käytöstavat yms), niin sain pari sataa mätsiä Tinderissä. Silloin oli todellakin varaa olla nirso jos kemia ei ollut täydellinen.

Jaa. Ei 200 ole kovin paljon. Itse olen nelikymppinen nainen ja sain 4000 tykkäystä tinderissä. Homma vaan menee siinä vaiheessa aika mahdottomaksi karsia ja koko touhusta menee jotenkin pohja. Tuntuu että miehet tykkää kaikista, joten millä sieltä ketään seuloo. Lopetin koko touhun.

Vierailija
205/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kielellä:

Ei ollut kemiaa=ei ollut tarjolla seksiä

Naisten kielellä:

Ei ollut kemiaa=feronomien perusteella perintötekijämme eivät täydennä toisiaan optimaalisesti, emme olleet samalla aaltopituudella

Vierailija
206/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä on tullut fiksuja ja sanovat sen mikä olisi aina kannattanut sanoa: ei miehet oikeasti tunne kemiaa naisia kohtaan.

Miehet haluaa seksiä ja sitä ilmeisesti ei ole sulta saatavissa.

Vierailija
207/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehistä on tullut fiksuja ja sanovat sen mikä olisi aina kannattanut sanoa: ei miehet oikeasti tunne kemiaa naisia kohtaan.

Tämä on päivänselvä asia, naisilta halutaan seksiä ja joiltakin halutaan että ne tekee sun kanssa lapsia. Kaiken muun voi paljon helpommin saada miehiltä tai olla ilman. 

Vierailija
208/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siltä todellakin tuntuu, että kaltaisillasi miehillä on varaa olla paljon nirsompia kuin hyvännäköisillä 30+ naisilla. Tapasitko heitä ja valitsitko heistä jonkun uudeksi seurustelukumppaniksesi? 

Vierailija
209/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näyttänyt siltä, että on seksiä heti tulossa. Jotkut miehet tosin ottavat sen seksin joka tapauksessa ja sanovat vasta sitten, ettei ollut kipinää.

Miten voi harrastaa seksiä sellaisen kanssa, jonka kanssa ei ole kipinää? Eikö sitä mieluummin vetäisi vaikka käteen? Vai tarkoitetaanko kipinällä jotain paljon suurempaa kuin seksuaalista vetovoimaa? 

Vierailija
210/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kyllä eri mieltä, jos ei ekoilla treffeillä sytytä, ei siitä kyllä mitään tule koskaan. Tästä syystä mulla ei myöskään voisi olla kemiaa ihmisen kanssa, joka ajattelee noin kuin sinä.

Mutta et voi olla ainut, joka noin ajattelee, siksi sun ehkä täytyy etsiä ihmisiä, jotka perustaa esim järkiavioliittoja, eikä niinkään tunteisiin perustuvia suhteita.

Pönttö. Ihan tunteella voi mennä. Monen ihmisen kanssa ne tunteet kuitenkin syttyy vasta jonkun tilanteen seurauksena jossa henkilöstä tulee esiin jotain mielenkiintoista. Joku ensimmäisen kahvin juonti saa tosi harvasta ihmisestä esiin mitään mielenkiintoista. Se on pelkästään ulkonäön tsekkaus, eikä kaikki syty pelkän ulkonäön perusteella vaan tarvitaan jotain muutakin.

Niin tarvitaan käytös- ja keskustelutaidot, samanlainen arvomaailma ja mielellään sama sosiaaliluokka. kyllä ne vartin kahvilla saa kartoitettua. Jos ei tunnu miltään, ei jatkoon..

Vierailija
211/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoinen, kaikki tietää senmyös odotukset ajavat kauas pois! Jos toisesta huokuu nämä niin itse karautan äkkiä kohti auringonlaskua, vaikka olisi miten upea tahansa.

Vierailija
212/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo vähän siltä kuulostaa, että naamassasi on jokin yksityiskohta, jota miehet kavahtavat ja ajattelevat, etteivät voisi koskaan päästä sen yli. Tai puheäänesi on poikkeuksellisen karmea tms. Jokin sellainen selkeästi häiritsevä asia, jota ei kehdata sanoa suoraan.

Mulla on ainakin vähän aknearpia. Voisko ihan tästäkin johtua? Onko sulla ap hyvä iho?

N25

Eihän tuollaisilla asioilla ole merkitystä.

Vierailija
213/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Ei 200 ole kovin paljon. Itse olen nelikymppinen nainen ja sain 4000 tykkäystä tinderissä. Homma vaan menee siinä vaiheessa aika mahdottomaksi karsia ja koko touhusta menee jotenkin pohja. Tuntuu että miehet tykkää kaikista, joten millä sieltä ketään seuloo. Lopetin koko touhun.

Itselläni ihan sama kokemus. Olisi saanut viettää useamman tunnin per päivä ruksiessa niitä ei toivottuja (= polyt, lapselliset, salaseuran etsijät, lihavat amikset jne) tykkäyksiä. Meni hermot!

Vierailija
214/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin sinkku, noin kävi lähes joka kerta. Syytä en osaa sanoa. Todennäköisesti joku tekosyy.

Vierailija
215/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello on sen verran paljon, etten ehdi lukea ketjua läpi ennen kommenttiani, joten kysyn vain:

Etsitkö sinä, ap, siis miestä jostain deittisovelluksesta? Jos, niin osaat kai jo vetää johtopäätökset? Kliseinen totuus kun on edelleenkin, että tekemällä aina samaa, saa tulokseksi aina samaa (tai tekemällä samaa ei kannata odottaa erilaisia tuloksia, tai miten sen haluaa ilmaistakin).

Unohda rakas sisko ne sovellukset ja ala tutustua ihmisiin livenä!

Vierailija
216/533 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta tulee joku selittämään, miten tämä ei voi pitää paikkaansa. Että jokin vika sinussa pitää olla, kun oli erokin takana.

Juu. Arvelisin vian olevan mulkussa luonteessa.

Vierailija
217/533 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin sinkku, noin kävi lähes joka kerta. Syytä en osaa sanoa. Todennäköisesti joku tekosyy.

Onko yllätys, että jokainen haluaa seurustella itselleen ja omaan elämään mahdollisimman hyvin vain sopivan ihmisen kanssa? Harvemmin, kiinnostuksen kohteet, persoonallisuuden, arvot ja tulevaisuuden suunnitelmat randomien välillä kohtaa . Sitten vielä pitäisi kiinnostaa seksuaalisesti.

Vierailija
218/533 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa miehistä haluaa pelkkää seksiä, kuten osa naisistakin. Toiset taas haluaa kumppanin ja jotkut perheen. Kaikki tämä perustuu jokaisen osalta puhtaasti vapaaehtoisuuteen. Jos ei haluamaansa seuraa löydä kannattaa elää sinkkuna.

Vierailija
219/533 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kemian ja kipinän puutteeseen vetoaminen on vain laiskan tai aran ihmisen selitys, kun ei uskalleta sanoa suoraan, mistä oikeasti johtui, ettei toisia treffejä tule.

Toisaalta tarvitseeko erikseen perustella, jos ei toista halua uudestaan nähdä? Ensimmäisien treffien idea on arvioida kiinnostaako toinen toisien treffien osalta. Ellei kiinnosta, niin mitä sitä perustelemaan.

Vierailija
220/533 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin se tarkoittaa oikeasti sitä, ettei vaan joku natsannut eikä sille välttämättä ole edes sen kummempaa perustelua, ei vaan iskenyt kunnolla. Joillekin se on vaan tekosyy, kun treffiseuralaisia tulee ja menee liukuhihnalla eikä edes haluta mitään treffejä toistamiseen kenenkään kanssa (yleensä näissä tapauksissa on päädytty jo sänkyyn).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi