Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tullut taaskaan toisia tinder-treffejä. Selitys: "Ei ollut kemiaa" :(

Vierailija
07.08.2022 |

Onko teille muille naisille käynyt näin? Minulle käy näin jatkuvasti, vuodesta toiseen. Exäni mielestä olen kuitenkin kaunis, seksikäs ja älykäs ja hän ihmettelee, miten voi olla niin vaikeaa löytää miestä.

Onko tuo "kemian" tai "kipinän" puuttuminen vain tekosyy ja oikeasti syy jossain ulkonäköön / käytökseen / elekieleen etc. liittyvä? Vai onko korkeastikoulutetuista miehistä 37+ vain tullut ihan älyttömän nirsoja eikä kelpaa mikään, jos ei heti tunnu perhosia vatsassa?

Itse ainakin annan mahdollisuuden aina toisille treffeille, vaikken olisikaan ihastunut, kunhan mies on kunnollinen eikä ulkonäkö ole luotaantyöntävä.

Kommentit (533)

Vierailija
221/533 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sussa on pakko olla jotain vikaa, jos noin käy jatkuvasti. 

No jos on jotain vikaa, niin miksei sitä voida sanoa suoraan? Jos kaikki muut näkevät minussa sen vian, jolle itse olen sokea, niin miten ihmeessä voin kehittää itseäni, jos en tiedä, mikä on vikana? Kun en edes tiedä, onko syy ulkonäössä vai pitäisikö mennä monen vuoden terapiaan? Voin yrittää hakuammunnalla kehittää itseäni vähän kaikessa, mutta se vaatii paljon aikaa ja resursseja. Mitä, jos syynä olikin vaikka jokin pieni juttu, mitä on verrattain helppo muuttaa...

Vähän vaikuttaa siitä, että kyse on heikosta itsetunnosta.

Vierailija
222/533 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko kuitenkin syynä se, että miehet vaistoavat/ näkevät itsetunnon puutteen?

Tekstistäsi ainakin saa sen kuvan. että et arvosta itseäsi kovin paljon ja mietit, kuinka osaisit miellyttää muita.

Ole oma itsesi, äläkä yritä sulloutua valmiisiin muotteihin.

Kyllähän siinä väkisinkin itsetunto vajoaa, kun kerta toisensa jälkeen tulee torjutuksi.

Minulle ainakin kelpaisi mies, jolla on itsetunnossa parantamisen varaa, kunhan hän kohtele minua kiltisti eikä alista. 

Ap

Nosta rimaa. Huono itsetunto = huonoa käytöstä ja alistamista.

Ehkä olitkin liian hyvä niille miehille ja niitä alkoi ahdistamaan jo heti alkuun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/533 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kemian ja kipinän puutteeseen vetoaminen on vain laiskan tai aran ihmisen selitys, kun ei uskalleta sanoa suoraan, mistä oikeasti johtui, ettei toisia treffejä tule.

Toisaalta tarvitseeko erikseen perustella, jos ei toista halua uudestaan nähdä? Ensimmäisien treffien idea on arvioida kiinnostaako toinen toisien treffien osalta. Ellei kiinnosta, niin mitä sitä perustelemaan.

Kenenkään ei tosiaan ole pakko suostua toiseen tapaamiseen. Ei kemiaa on kohtelias tapa irrottautua tilanteesta kun ei kiinnosta.

Vierailija
224/533 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko mielestäsi jotenkin parempi että miehelle kelpaisi kuka tahansa ja he huolisivat sinut vaikka ei sytykään minkäänlaista tunnetta? Itse ainakin olisin mieluummin yksin.

Kyllä, koska olen profiilissani sanonut, että etsin ystävää. Miksen siis kelpaa edes ystäväksi miehille, jos kuitenkin juttu luistaa? 

Ap

Aika harva mies etsii Tinderistä ystävää. Eiköhän heillä ole vähän jotain muuta mielessä.

Jännä juttu. Just eilen oli juttua, että nykyään nuoret ystävystyvät yli sukupuolirajojen. Eikö tämä vieläkään ole totta aikuisten suhteen? Miksei?

Eri

Vierailija
225/533 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kerran nainen etsii syytä ongelmiinsa muualta kuin itsestään. Peilissä se syy on, jos ongelma toistuu ja toistuu.

Vierailija
226/533 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on jotain vikaa, niin miksei sitä voida sanoa suoraan? Jos kaikki muut näkevät minussa sen vian, jolle itse olen sokea, niin miten ihmeessä voin kehittää itseäni, jos en tiedä, mikä on vikana? Kun en edes tiedä, onko syy ulkonäössä vai pitäisikö mennä monen vuoden terapiaan? Voin yrittää hakuammunnalla kehittää itseäni vähän kaikessa, mutta se vaatii paljon aikaa ja resursseja. Mitä, jos syynä olikin vaikka jokin pieni juttu, mitä on verrattain helppo muuttaa...

Ethän sinä voi koskaan miellyttää kaikkia! Käytän pelkistettyä esimerkkiä: Minun mielestäni olet liian puhelias. Koen, etteivät temperamenttimme osu yhteen, kun puhut paljon ja avoimemmin kuin minä, joka olen sulkeutunut ja avaudun vasta ajan myötä. Sanon tämän sinulle ja sinä alat himmailla. Seuraava ihminen kaipaisi nimenomaan paljon puhuvaa, avointa, ekstroverttia ihmistä, joka puhuu paitsi suullaan niin myös elehtii italialaisittain käsillään. Jos hänkin sanoo tämän sinulle, niin alatko esittää italialaista käsilläpuhujaa?

Ja koko ajan jossain on se ihminen, joka toivoisi löytävänsä juuri sopivasti avoimen ja puheliaan ihmisen, koska on sellainen itsekin.

Vierailija
227/533 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OlliPolli kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähän suljet jo lähtökohtaisesti puolet miehistä pois tolla _korkeasti koulutettu_ vaatimuksella. Tavoittelet siis miehiä, joilla on todellakin varaa valita, ja tietävät mitä hakevat. Olen itse tohtori, mutta mieheni ammattikoulun käynyt. Myöhemmin kyllä jatkanut ammattikorkeassa opintoja. Yhdessä yli 30 vuotta.

Korkeakoulutus ei ole ehdoton vaatimus. Olen jutellut myös ammattikoulutettujen tai amk-inssien kanssa. Itse älykkäänä naisena en vain saa niistä keskusteluista mitään irti, jos toinen ei seuraa maailman tapahtumia ja ole kiinnostunut asioista. 

Ap

Sori nyt mutta kuulostat minustakin rasittavalta ja minä olen nainen. En haluaisi sinua ystäväkseni vaikk olenkin FM ja seuraan asioita mutta tolla tavalla sanoo vain sellainen, joka ei todellisuudessa ole selvillä mistään isoista asioista, ja jolle merkkaavat juurikin koulutustaso ja oikeista asioista juttelu.

N39

Voi olla juu ettei paljoa toisia treffejä tule jos heti ekoilla treffeillä alkaa rouva heti puhumaan politiikkaa ja tuomaan omaa älykkyyttään esille. Höhö, ihme että miehet pakenee kovaa vauhtia.

Missä minä niin sanoin, että puhuisin heti ekoilla treffeillä politiikkaa. Voin toki puhuakin, jos keskustelu etenee luontevasti siihen suuntaan. Toisia kiinnostaa politiikka, toisia taas ei. Kuten aiemmin sanoin, olen kiinnostunut miehestä ja kyselen paljon. Yleensä miehet nauttivatkin itsestään puhumisesta (vähän liikaakin).

Ap

Todennäköisesti joku sinun piirteesi ei vastaa omaa mielikuvaasi. Näin miehenä tunnen vetovoimaa osaan naisista ja osa naisista aiheuttaa negatiivisen tunteen. Noista nagatiivisen tunteen aikaansaajista haluan päästä nopeasti eroon, vaikka seksiäkin olisi tarjolla, tai ulkonäkö olisi erittäin viehättävä.

Alleviivaat kiinnostustasi politiikkaan. Oletko yleisesti kiinnostunut, vai onko kenties ainaostaan yhden tyyppinen poliittinen suuntaus sinun mieleesi? Voisiko olla niin että olet kuplautunut, jolloin poliittinen kiinnostuksesi tulee räikeästi esiin myös muista aiheista puhuttaessa? Tämä on sellainen piirre, joka joitain naisia vaivaa, eivätkä he ymmärrä kuinka etovaa se voi olla, mikäli toinen ei täysin allekirjoita sinun näkökulmiasi.

Vierailija
228/533 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko mielestäsi jotenkin parempi että miehelle kelpaisi kuka tahansa ja he huolisivat sinut vaikka ei sytykään minkäänlaista tunnetta? Itse ainakin olisin mieluummin yksin.

Kyllä, koska olen profiilissani sanonut, että etsin ystävää. Miksen siis kelpaa edes ystäväksi miehille, jos kuitenkin juttu luistaa? 

Ap

Aika harva mies etsii Tinderistä ystävää. Eiköhän heillä ole vähän jotain muuta mielessä.

Jännä juttu. Just eilen oli juttua, että nykyään nuoret ystävystyvät yli sukupuolirajojen. Eikö tämä vieläkään ole totta aikuisten suhteen? Miksei?

Eri

Nuorilta on hävinnyt seksuaalinen halu toista sukupuolta kohtaan, toisin kuin vanhemmilla.

Vierailija
229/533 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas kerran nainen etsii syytä ongelmiinsa muualta kuin itsestään. Peilissä se syy on, jos ongelma toistuu ja toistuu.

Minä en sanoisi, että "taas kerran". Kyllä naiset nimenomaan useimmiten etsivät syytä itsestään sen sijaan että nimittelisivät miehiä nirsoiksi.

Vierailija
230/533 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko39 kirjoitti:

Olen ollut vaimoni kanssa kimpassa 21 vuotta.

Joka ikinen päivä tulee hänen kanssaan sellainen olo, että kellistän hänet sohvalle/lattialle/hellalle/nurmikolle ja teemme rakkauden täyttymyksen.

Jos tässä ero tulis ja alkaisin deittailemaan uusia naisia, niin todellakin sen uuden mimmin tulis olla sellainen että tekisi mieli tehdä hänelle samoin.

Jos ei heti alussa ole kemiaa, sitä tuskin itsestään syntyy myöhemminkään.

Etkös sinä kehuskele huorissakäymisilläsi vähän väliä?

Vierailija
231/533 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OlliPolli kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähän suljet jo lähtökohtaisesti puolet miehistä pois tolla _korkeasti koulutettu_ vaatimuksella. Tavoittelet siis miehiä, joilla on todellakin varaa valita, ja tietävät mitä hakevat. Olen itse tohtori, mutta mieheni ammattikoulun käynyt. Myöhemmin kyllä jatkanut ammattikorkeassa opintoja. Yhdessä yli 30 vuotta.

Korkeakoulutus ei ole ehdoton vaatimus. Olen jutellut myös ammattikoulutettujen tai amk-inssien kanssa. Itse älykkäänä naisena en vain saa niistä keskusteluista mitään irti, jos toinen ei seuraa maailman tapahtumia ja ole kiinnostunut asioista. 

Ap

Sori nyt mutta kuulostat minustakin rasittavalta ja minä olen nainen. En haluaisi sinua ystäväkseni vaikk olenkin FM ja seuraan asioita mutta tolla tavalla sanoo vain sellainen, joka ei todellisuudessa ole selvillä mistään isoista asioista, ja jolle merkkaavat juurikin koulutustaso ja oikeista asioista juttelu.

N39

Voi olla juu ettei paljoa toisia treffejä tule jos heti ekoilla treffeillä alkaa rouva heti puhumaan politiikkaa ja tuomaan omaa älykkyyttään esille. Höhö, ihme että miehet pakenee kovaa vauhtia.

Missä minä niin sanoin, että puhuisin heti ekoilla treffeillä politiikkaa. Voin toki puhuakin, jos keskustelu etenee luontevasti siihen suuntaan. Toisia kiinnostaa politiikka, toisia taas ei. Kuten aiemmin sanoin, olen kiinnostunut miehestä ja kyselen paljon. Yleensä miehet nauttivatkin itsestään puhumisesta (vähän liikaakin).

Ap

Todennäköisesti joku sinun piirteesi ei vastaa omaa mielikuvaasi. Näin miehenä tunnen vetovoimaa osaan naisista ja osa naisista aiheuttaa negatiivisen tunteen. Noista nagatiivisen tunteen aikaansaajista haluan päästä nopeasti eroon, vaikka seksiäkin olisi tarjolla, tai ulkonäkö olisi erittäin viehättävä.

Alleviivaat kiinnostustasi politiikkaan. Oletko yleisesti kiinnostunut, vai onko kenties ainaostaan yhden tyyppinen poliittinen suuntaus sinun mieleesi? Voisiko olla niin että olet kuplautunut, jolloin poliittinen kiinnostuksesi tulee räikeästi esiin myös muista aiheista puhuttaessa? Tämä on sellainen piirre, joka joitain naisia vaivaa, eivätkä he ymmärrä kuinka etovaa se voi olla, mikäli toinen ei täysin allekirjoita sinun näkökulmiasi.

On tainnutkin käydä niin että ap ei äärifeministinä ymmärrä että hänen arvomaailmansa ei herätä kipinää miehissä. Tuollaisia viitteitä on nähtävissä ap:n kirjoituksissa.

Vierailija
232/533 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillakin miehillä on varaa olla supernirsoja, koska miehestä kiinnostuneita naisia on niin paljon, että treffeillä voisi käydä vaikka joka päivä.

Huomasin tämän asian kun erosin vaimostani. Koska pakettini oli kunnossa (korkeasti koulutettu, , arvostettu työ, hyvätuloinen, fyysisesti hyvässä kunnossa, laaja yleissivistys, kohteliaat käytöstavat yms), niin sain pari sataa mätsiä Tinderissä. Silloin oli todellakin varaa olla nirso jos kemia ei ollut täydellinen.

Jaa. Ei 200 ole kovin paljon. Itse olen nelikymppinen nainen ja sain 4000 tykkäystä tinderissä. Homma vaan menee siinä vaiheessa aika mahdottomaksi karsia ja koko touhusta menee jotenkin pohja. Tuntuu että miehet tykkää kaikista, joten millä sieltä ketään seuloo. Lopetin koko touhun.

Eihän ne tykkäykset merkkaa mitään vaan ne joiden kanssa tulee edes matchi. Kun ruksii sen 10 itselleen mieluista niin on aivan sama mitä se muu porukka siellä tinderissä touhussa.

Vierailija
233/533 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eri

Omilla parikymppisillä nuorilla kaveripiirissä on sekä tyttöjä että poikia. Meillä vanhemmilla ei ole toista sukupuolta olevia kavereita. Toki osa esim. opiskeluaikaisista kavereista on nyt ne. perhetuttavia.

Vierailija
234/533 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on pakko olla naiselle korkeakoulutettu mies, naurattaahan se...

Vierailija
235/533 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OlliPolli kirjoitti:

Porukka aina väittää että muka haluaisivat oikeasti kuulla kylmän totuuden. Sitten kun niille antaa mitä halusivat, niin alkaa itku ja parku. Parempi siis vaan sanoa jotain diiba-daabaa. "Kemiat eivät kohdanneet".

Vai haluatko oikeasti kuulla että sun henki haisee ja käyttäydyt kuin ylimielinen pissis vaikka ikää on jo yli 50. No ei kukaan halua sitä totuutta oikeasti kuulla.

Tietenkin pahanhajuisesta hengityksestä kannattaa mainita koska sitten toinen voi käydä suuhygienistillä poistamassa hammaskivet jne.

Jos toinen on ylipainoinen niin siitäkin kannattaa mainita niin toinen voi alkaa laihdutuskuurille.

Jos aina kuulee vain että "ei ole kemiaa" niin sähän tulet saamaan pakkeja jatkossakin ehkä samoista asioista, miten julmaa tuo olisi?

Kyllä ylipainoinen tietää itsekin olevansa ylipainoinen, ei siitä tarvitsee erikseen deittikumppanin huomauttaa, Jokainen ylipainoinen varmasti on tietoinen siitä, että se voi vaikuttaa kumppanin löytymiseen. Ja kyllä he tietävät laihdutusmahdollisuudesta muutenkin. Ihan turha tuollaisesta on huomauttaa. Haisevasta hengityksestä olisi kohteliasta jonkun läheisen mainita, juuri siksi, että lähes aina se on asia, joka on hoidettavissa ja johtuu jostakin ongelmasta, joka kaipaa hoitoa (kuten juuri hammaskivi tai reikä hampaassa).

Vierailija
236/533 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OlliPolli kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

N39

Ap

On tainnutkin käydä niin että ap ei äärifeministinä ymmärrä että hänen arvomaailmansa ei herätä kipinää miehissä. Tuollaisia viitteitä on nähtävissä ap:n kirjoituksissa.

Joo joo. Mies haluaa lasisen maskotin mille kustannetaan kaikki. Pysyy parhaiten ruodussa.

Vierailija
237/533 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olen minä ainakin koittanut joskus nuoruudessa hölmönä väkisin tapailla miestä, jonka kanssa ei tosiaan tippaakaan sitä kemiaa ollut. Seksikin oli niin inohttavaa, ihan kuin olisi pannut sukulaistaan. Ja ei vaan kertakaikkiaan ollut sitä kemiaa ja oltiin niin eri aaltopituudella kuin olla ja voi. Että kyllä se ihan tosiasia voi olla. Ajattelin silloin hänestä, että hän on ihan hyvä mies ja haluaa olla tekemisissä, niin miksei sitä sitten yrittäisi. Mutta ei se ihan niin mene, sitä kuuluisaa kemiaa tarvitaan.

Tarkoituskaan ei ole alkaa tapailemaan ihmistä jonka kanssa ei ole kemiaa. Mutta se että onko sitä kemiaa, sen selvittämiseen voisi käyttää vaikka 2-3 treffit. Itse saan ihan helposti miesseuraa, mutta tindertreffeiltä tulee yleensä ghostaus. Hauskuuteni ei nyt vain tule esiin ensimmäisellä tapaamiskerralla. Toisilla tai kolmansilla mies söisi jo kädestä.

Hauskuus on naisten kriteeri miehille. Naisen vetovoimaan tuolla ei ole miehen näkökulmasta juuri mitään vaikutusta.

Niinhän sinäkin sanot, ja ehkä se hauskuus sitten tuleekin niin yllätyksenä, kun sitä ei naisilta edes odoteta että se on yllättävyydessään mielenkiintoista. Enpä tuota tiedä. Olen ihan perusnätti, mutta en mikään suuren luokan kaunotar, että jotain muuta mielenkiintoista minussa on.

Myöskin suuren luokan kaunotar/komistus on naisten kriteeri. Miehet eivät tarvitse naisesta suuren luokan kaunotarta, vaan tavallisen kaunista naista. Miehet löytävät kauniita naisia naapuritalosta siinä, missä naiset löytävät komeita miehiä Hollywoodista. Mies on tehnyt päätöksen viehättävyydestäsi kauan, ennen kuin hauskuutesi on tullut millään tavalla esille. Toki pitkässä suhteessa huumorintajusta ei ole haittaa, mutta ei se viehättävyyden kriteeri ole.

Biseksuaalina toteaisin tähän, että tuo voi lihavoitu kohta voi hyvinkin pitää paikkansa. Itsekin näen arjessani useammin hyvännäköisiä naisia kuin miehiä. Valtaosa miehistä on todella tylsän näköisiä, koska ovat lähinnä toistensa kopioita, kaikilla tylsä miestukka ja löysät miesvaatteet, todella harva mies tuo ulkonäköään positiivisesti esiin. Useat naiset sen sijaan panostavat ulkonäköönsä tuoden persoonaansa ja naisellisuuttaan esiin. Todella harva mies tuo ulkonäössään esiin omaa persoonaansa, miehekkyyttään saati mitään mikä voisi herättää toisessa seksuaalisia viboja.

Joten miehet: voisitteko olla vähemmän tylsiä! Olisi kiva nähdä hyvännäköisiä miehiä naapuritalossakin. Teillä voisi käydä parempi flaksikin, kun vähän panostaisitte.

Vierailija
238/533 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psyrkka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sussa on pakko olla jotain vikaa, jos noin käy jatkuvasti. 

Ei ole sosiaalisesti hyväksyttävää sanoa esim. että pitää toista rumana. Minä en ainakaan haluaisi kuulla sitä keneltäkään. Eli vaikka kannatankin totuuden puhumista, niin ristiriitaisesti ei kemiaa on huomattavasti parempi ja lempeämpi kiertoilmaisu kuin täräyttää olet mielestäni ruma ja liian lihava. Lisäksi juttusi ovat tylsiä. Jälkimmäinen voisi aiheuttaa kenelle vaan syvät psyykkiset arvet.

M39

Tässä tapauksessa en usko, että olen ruma, kun olen kuullut aivan toisenlaisia väitteitä. Ja näenhän peilistäkin ja valokuvista, etten ole ruma. Voi olla, etten ole vain tarpeeksi kaunis jollekin ja se olisi täysin fine. En ole laiheliini mutta en lihavakaan. Sekin olisi täysin fine minulle, jos mies sanoo, että häntä viehättää hoikemmat naiset. Parempi kuulla totuus, koska sitten ainakin tiedän, mistä kiikastaa. Ehkä olen tässä poikkeuksellinen ja moni nainen kuulee mieluummin valkoisen valheen. 

Ap

Kannattavin asia jonka voit tehdä parantaaksesi markkina-arvoasi on panostaa kroppaan.

Tiputa rasvaprosentti laiheliiniksi ja treenaa näyttävät pakara ja vatsalihakset.

Juu, varmasti tämä "parantaa markkina-arvoa". Mutta eihän tällaiset seikat yleensä ole ratkaisevia. Suurimmalla osalla parisuhteessa olevista naisista ei ole "näyttäviä pakaralihaksia" eikä treenattua vatsaa, ja suurin osa parisuhteessa olevista ei ole laihoja. Joten miksi juuri jonkun tietyn ihmisen kohdalla tämä olisi se ratkaisu, jota ilman ei kumppania vaan voi löytyä?

Eri

Vierailija
239/533 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olen minä ainakin koittanut joskus nuoruudessa hölmönä väkisin tapailla miestä, jonka kanssa ei tosiaan tippaakaan sitä kemiaa ollut. Seksikin oli niin inohttavaa, ihan kuin olisi pannut sukulaistaan. Ja ei vaan kertakaikkiaan ollut sitä kemiaa ja oltiin niin eri aaltopituudella kuin olla ja voi. Että kyllä se ihan tosiasia voi olla. Ajattelin silloin hänestä, että hän on ihan hyvä mies ja haluaa olla tekemisissä, niin miksei sitä sitten yrittäisi. Mutta ei se ihan niin mene, sitä kuuluisaa kemiaa tarvitaan.

Tarkoituskaan ei ole alkaa tapailemaan ihmistä jonka kanssa ei ole kemiaa. Mutta se että onko sitä kemiaa, sen selvittämiseen voisi käyttää vaikka 2-3 treffit. Itse saan ihan helposti miesseuraa, mutta tindertreffeiltä tulee yleensä ghostaus. Hauskuuteni ei nyt vain tule esiin ensimmäisellä tapaamiskerralla. Toisilla tai kolmansilla mies söisi jo kädestä.

Hauskuus on naisten kriteeri miehille. Naisen vetovoimaan tuolla ei ole miehen näkökulmasta juuri mitään vaikutusta.

Niinhän sinäkin sanot, ja ehkä se hauskuus sitten tuleekin niin yllätyksenä, kun sitä ei naisilta edes odoteta että se on yllättävyydessään mielenkiintoista. Enpä tuota tiedä. Olen ihan perusnätti, mutta en mikään suuren luokan kaunotar, että jotain muuta mielenkiintoista minussa on.

Myöskin suuren luokan kaunotar/komistus on naisten kriteeri. Miehet eivät tarvitse naisesta suuren luokan kaunotarta, vaan tavallisen kaunista naista. Miehet löytävät kauniita naisia naapuritalosta siinä, missä naiset löytävät komeita miehiä Hollywoodista. Mies on tehnyt päätöksen viehättävyydestäsi kauan, ennen kuin hauskuutesi on tullut millään tavalla esille. Toki pitkässä suhteessa huumorintajusta ei ole haittaa, mutta ei se viehättävyyden kriteeri ole.

Biseksuaalina toteaisin tähän, että tuo voi lihavoitu kohta voi hyvinkin pitää paikkansa. Itsekin näen arjessani useammin hyvännäköisiä naisia kuin miehiä. Valtaosa miehistä on todella tylsän näköisiä, koska ovat lähinnä toistensa kopioita, kaikilla tylsä miestukka ja löysät miesvaatteet, todella harva mies tuo ulkonäköään positiivisesti esiin. Useat naiset sen sijaan panostavat ulkonäköönsä tuoden persoonaansa ja naisellisuuttaan esiin. Todella harva mies tuo ulkonäössään esiin omaa persoonaansa, miehekkyyttään saati mitään mikä voisi herättää toisessa seksuaalisia viboja.

Joten miehet: voisitteko olla vähemmän tylsiä! Olisi kiva nähdä hyvännäköisiä miehiä naapuritalossakin. Teillä voisi käydä parempi flaksikin, kun vähän panostaisitte.

Parturit eivät osaa leikata kuin sen yhden mallin. Ei edes väliä pukeeko se asiakasta.

Kannattaa kokeilla turkkilaista parturia! Oma teinipoikani on saanut sieltä parhaat leikkaukset.

Nythän puoli Eurooppaa kuolaa Zelen perään, sillä hän käy säännöllisesti hyvällä parturilla ja hänellä on hyvin istuva t-paita, joka sattumalta on hänelle täydellisen värinen.

Suomalaiset perusmiehet ja -naiset pukeutuvat yleensä mustaan paitaan, vaikka se ei valjuille suomalaisille sovi. Käyttämällä itselleen sopivan väristä paitaa tuo hehkua kasvoille.

Vierailija
240/533 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eri

Tinder ei ole profiloitunut kavereiden haku -sovelluksena.

Mitähän tapahtuisi jos vaimoni näkisi että "etsin ystäviä" tinderissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi