Mikä olisi paras paikka tutustua n. 35v naiseen, joka haluaa lapsia?
Ja miten tuon lastentekohalukkuuden voi selvittää esim. viiden ensimmäisen treffien aikana?
Tulee varmaan ero nykyisestä suhteesta, koska nainen kieltäytyi tästä.
Kun lähden uutta naista etsimään, niin täytyy ilmeisesti pitää ykköskriteerinä sitä, että haluaa tehdä lapsia.
Kommentit (66)
Et näe naista pelkkänä kohtuna. Aloitetaan siitä.
35v. useimmilla naisilla jotka haluavat lapsia on jo. Jos kiva lapseton nainen löytyy treffeille asiaa voi ihan kysyä. Ei ole loukkaava tai outo kysymys.
Mene töihin ja juttele työkaverien kanssa aiheesta "perheen perustaminen".
Vierailija kirjoitti:
Ensin katsomaan Barbie-elokuvaa
Olen nähnyt jo. Minusta Barbie-leffa oli ihan pikkunäppärää kikkailua sukupuolirooleilla, josta tosin feministeille tyypillisesti unohtui täysin se, että tavallisen miehen elämä ei ole mitään alfaurosten highfive voitosta voittoon -juhlaa, vaan melkoista taistelua varsin usein. Naiset kadehtivat jotain toimitusjohtajia ja NHL-pelaajia ja muita menestysmiehiä, eivätkä tajua, että 90% miehistä elää täysin erilaisessa maailmassa kuin nuo miehet, joiden takia naiset "haluaisivat olla miehiä".
MIkset laita Tinderiin omaan profiiliisi kuvausta "Mulla on halu tulla isäksi"
Toki pelkkä halu ei riitä. Siihen hommaan sitoudutaan loppuiäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin katsomaan Barbie-elokuvaa
Olen nähnyt jo. Minusta Barbie-leffa oli ihan pikkunäppärää kikkailua sukupuolirooleilla, josta tosin feministeille tyypillisesti unohtui täysin se, että tavallisen miehen elämä ei ole mitään alfaurosten highfive voitosta voittoon -juhlaa, vaan melkoista taistelua varsin usein. Naiset kadehtivat jotain toimitusjohtajia ja NHL-pelaajia ja muita menestysmiehiä, eivätkä tajua, että 90% miehistä elää täysin erilaisessa maailmassa kuin nuo miehet, joiden takia naiset "haluaisivat olla miehiä".
Sulla taisi mennä hiukan ohi nyt.
Suviseurat voit saada nuoremman sieltä. Liity
Seuraan ja mene seuroihin!
Vierailija kirjoitti:
MENE TÖIHIN!
Olen töissä. Pidän kahvitaukoa tässä koneen edessä.
Vierailija kirjoitti:
35v. useimmilla naisilla jotka haluavat lapsia on jo. Jos kiva lapseton nainen löytyy treffeille asiaa voi ihan kysyä. Ei ole loukkaava tai outo kysymys.
En sanoisi että useimmilla on, paitsi kampaajilla ja hoitajilla yms. Esim. väitelleillä asiantuntijoilla tilanne ihan eri, kun ovat keskittyneet opiskeluun ja uraan ennen kuin havahtuivat/oli aikaa keskittyä perhehaaveisiin. Lisäksi ovat voineet olla nirsoja kumppaninvalinnassa, jos toivovat vaikka miehen olevan yhtä urheilullinen, kunnianhimoinen ja hyvätuloinen kuin he itse.
Suuntaa ap hakusi heihin. Jos vastaat heidän kriteereitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sanoisi että useimmilla on, paitsi kampaajilla ja hoitajilla yms. Esim. väitelleillä asiantuntijoilla tilanne ihan eri, kun ovat keskittyneet opiskeluun ja uraan ennen kuin havahtuivat/oli aikaa keskittyä perhehaaveisiin. Lisäksi ovat voineet olla nirsoja kumppaninvalinnassa, jos toivovat vaikka miehen olevan yhtä urheilullinen, kunnianhimoinen ja hyvätuloinen kuin he itse.
Olen AMK:n käynyt, ja keskituloinen tai hiukan keskituloista enemmän ansaitseva. Ihan sivistynyt mies väittäisin olevani, vaikka en olekaan tohtori tai johtaja. Riittääkö nämä speksit heidän kriteereihin?
N6 kirjoitti:
Lastentarha, leikkipuisto tmv, jos et itse halua lapsia.
Ei ole olemassakaan mitään "lastentarhoja"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sä mitään naista saa, kuvottava elukka.
Ai, katsoitko peiliin ja sieltä tuli totuus?
Olitpa nokkela, voi hellanlettas XD
Ihminen, joka etsii parisuhdetta ensisjisesti lisääntyäkseen ei todellakaan ole muuta kuin elukka.
Jaa-a, itse en tunnu löytävän miehiä, jotka haluaisi lapsia. Oon kohta 32.
Tyydyhän vaan tumputtamaan jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen AMK:n käynyt, ja keskituloinen tai hiukan keskituloista enemmän ansaitseva. Ihan sivistynyt mies väittäisin olevani, vaikka en olekaan tohtori tai johtaja. Riittääkö nämä speksit heidän kriteereihin?
EI.
Kylläpäs oli vihamielinen vastaanotto ihan asialliseen kysymykseen.
En tiedä, mutta jos keksit vastauksen niin kerro minullekin.
M37