Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei tullut taaskaan toisia tinder-treffejä. Selitys: "Ei ollut kemiaa" :(

Vierailija
07.08.2022 |

Onko teille muille naisille käynyt näin? Minulle käy näin jatkuvasti, vuodesta toiseen. Exäni mielestä olen kuitenkin kaunis, seksikäs ja älykäs ja hän ihmettelee, miten voi olla niin vaikeaa löytää miestä.

Onko tuo "kemian" tai "kipinän" puuttuminen vain tekosyy ja oikeasti syy jossain ulkonäköön / käytökseen / elekieleen etc. liittyvä? Vai onko korkeastikoulutetuista miehistä 37+ vain tullut ihan älyttömän nirsoja eikä kelpaa mikään, jos ei heti tunnu perhosia vatsassa?

Itse ainakin annan mahdollisuuden aina toisille treffeille, vaikken olisikaan ihastunut, kunhan mies on kunnollinen eikä ulkonäkö ole luotaantyöntävä.

Kommentit (533)

Vierailija
501/533 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti.

Koska tason laskeminen on yhtä kuin miehen valitseminen joka ei herätä haluja.

Vierailija
502/533 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon matkailleena on vaikea enää löytää paikkaa joka tuntuisi joltain. Kaikki on nähty ja kaikki tuntuu samalta. Mikään ei yllätä.

Tinderissä käy lopulta samalla tavalla.

-m

Tää on muuten totta. Siis tämä ilmiö. Itselleni kävi matkailun suhteen noin myös. Tuijotin mieletöntä maisemaa, että okei, no tollanen, mennäänkö eteenpäin? Sain innostuneen fiiliksen takaisin nyt kun koronan vuoksi tuli riittävän pitkä tauko matkusteluun.

Jos mies on ollut Tinderissä pitkään ja lukuisia lyhyitä tapailuja takana, ei kukaan nainen varmasti tunnu enää miltään. Etsii kokoajan parempaa, kun kukaan ei säväytä. Sellaisen pitäisi tulla pois sieltä tinderistä. Olla muutama kuukausi ilman naisia, niin voisi taas alkaa tuntua jossain.

Tinderissä on myös liikaa valinnanvaraa. Tiedetään, että liiat vaihtoehdot valinnassa aiheuttaa epätyytyväisyyttä omaan valintaan, esim. annoskateus.

Kaiken lisäksi valinnanvara Tinderissä on teoreettista, siellä tulee toinen toistaan nätimpiä naamoja vastaan ja tulee se käsitys, että niitä voi tilata kuin postimyyntikatalogista. Eikä se oikeasti niin mene. Liian nätit ja erilaiset jää itseltä saamatta siinä missä ravintolassa Kobe-härkäkin. Siellä sitä ei vaan edes kuolaa, toteaa vain heti automaattisesti, että tää ei oo mulle.

Naisilla valinnanvaraa on, mutta ei todellakaan miehillä. Sen verran räikeä epäsuhta miesten ja naisten määrissä siellä on.

Ei parisuhdetta etsivän miehen tarvi olla huolissaan siitä miesten määrästä tinderissä. Miehillä on siellä hirveä määrä pelkkiä seksinhakuprofiileja, mitkä parisuhdetta etsivät naiset vetää vasempaan. Tavallisistakin profiileista osa osoittautuu varatuiksi (olen ihan just eroamassa vaimosta, joopajoo), osa on jotain ihan hämäriä tyyppejä. Osa on tinderissä vain huvikseen, joillakin on monta eri tiliä (sekopäitä prepaideineen). Naisissa on varmasti vähemmän tuollaista, joten se tasoittaa parisuhdetta etsivien suhdelukua.

Asiassa on kaksi puolta.

Osa naisista ei ymmärrä ettei Tinder ole mikään erillinen maailma. Jos miehiä on Tinderissä enemmän kuin naisia, ei se johda siihen että he laskisivat rimaa saadakseen jonkun aisen parisuhteeseen. Tinder on vain yksi alusta ensikontaktin tekemistä varten.

Se mihin Tindder johtaa, on se että naiset saavat huomiota komeilta miehiltä ja helposti jäävät odottelemaan josko yksi heistä sitoutuisi. Lopputuloksena kukaan ei pariudu, kun peli on sitä että komeat miehet pyörittävät naisia.

...komeat miehet jotka eivät halua pelata, ovat luonnollisesti jo parisuhteissa. Ne on hankittu livenä, ei Tinderissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/533 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon matkailleena on vaikea enää löytää paikkaa joka tuntuisi joltain. Kaikki on nähty ja kaikki tuntuu samalta. Mikään ei yllätä.

Tinderissä käy lopulta samalla tavalla.

-m

Tää on muuten totta. Siis tämä ilmiö. Itselleni kävi matkailun suhteen noin myös. Tuijotin mieletöntä maisemaa, että okei, no tollanen, mennäänkö eteenpäin? Sain innostuneen fiiliksen takaisin nyt kun koronan vuoksi tuli riittävän pitkä tauko matkusteluun.

Jos mies on ollut Tinderissä pitkään ja lukuisia lyhyitä tapailuja takana, ei kukaan nainen varmasti tunnu enää miltään. Etsii kokoajan parempaa, kun kukaan ei säväytä. Sellaisen pitäisi tulla pois sieltä tinderistä. Olla muutama kuukausi ilman naisia, niin voisi taas alkaa tuntua jossain.

Tinderissä on myös liikaa valinnanvaraa. Tiedetään, että liiat vaihtoehdot valinnassa aiheuttaa epätyytyväisyyttä omaan valintaan, esim. annoskateus.

Kaiken lisäksi valinnanvara Tinderissä on teoreettista, siellä tulee toinen toistaan nätimpiä naamoja vastaan ja tulee se käsitys, että niitä voi tilata kuin postimyyntikatalogista. Eikä se oikeasti niin mene. Liian nätit ja erilaiset jää itseltä saamatta siinä missä ravintolassa Kobe-härkäkin. Siellä sitä ei vaan edes kuolaa, toteaa vain heti automaattisesti, että tää ei oo mulle.

Naisilla valinnanvaraa on, mutta ei todellakaan miehillä. Sen verran räikeä epäsuhta miesten ja naisten määrissä siellä on.

Ei parisuhdetta etsivän miehen tarvi olla huolissaan siitä miesten määrästä tinderissä. Miehillä on siellä hirveä määrä pelkkiä seksinhakuprofiileja, mitkä parisuhdetta etsivät naiset vetää vasempaan. Tavallisistakin profiileista osa osoittautuu varatuiksi (olen ihan just eroamassa vaimosta, joopajoo), osa on jotain ihan hämäriä tyyppejä. Osa on tinderissä vain huvikseen, joillakin on monta eri tiliä (sekopäitä prepaideineen). Naisissa on varmasti vähemmän tuollaista, joten se tasoittaa parisuhdetta etsivien suhdelukua.

Asiassa on kaksi puolta.

Osa naisista ei ymmärrä ettei Tinder ole mikään erillinen maailma. Jos miehiä on Tinderissä enemmän kuin naisia, ei se johda siihen että he laskisivat rimaa saadakseen jonkun aisen parisuhteeseen. Tinder on vain yksi alusta ensikontaktin tekemistä varten.

Se mihin Tindder johtaa, on se että naiset saavat huomiota komeilta miehiltä ja helposti jäävät odottelemaan josko yksi heistä sitoutuisi. Lopputuloksena kukaan ei pariudu, kun peli on sitä että komeat miehet pyörittävät naisia.

...komeat miehet jotka eivät halua pelata, ovat luonnollisesti jo parisuhteissa. Ne on hankittu livenä, ei Tinderissä.

Vuosikausia te olette hokeneet tuota jostain (Jenkeistä?) opittua mantraa ja yhä edelleen se minua hymyilyttää, kun se on niin kaukana neuronormaalien ihmisten käytöksestä. Mutta ei se mitään, antakaa vaan ajan kulua ja vuosien vieriä. Aika monelta teiltä jää perhe perustamatta ja lapset saamatta, kun mieluummin hoette mantrojanne meille mammoille kuin tutustutte ikäisiinne naisiin, mutta ei se meille mammoille ole ongelma.

Jos itse olisin sinkkumies (tai - nainen) niin viimeinen paikka, missä tämän lämpimän elokuisen viikonlopun viettäisin, olisi netti. Olisin jo jossain kavereiden kanssa viettämässä mukavaa viikonloppua liikunnan, retkeilyn tai muun tekemisen merkeissä.

Vierailija
504/533 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kemiaa tarkoittaa että ei sytyttänyt eroottisesti. Tämän kummempaa se ei ole.

Eroottinen kemia on parhaimmillaankin hyvin harvojen kesken, joten tilanteessa ei ole mitään poikkeuksellista.

Move on.

Ja tämä on asia joka täytyy todeta henkilökohtaisesti tapaamalla. Vaikka "paperilla" (Tinderissä) kaikki näyttäisi hyvältä, nokakkain aika nopeasti huomaa onko sitä vai eikö ole.

Ehkä kannattaisi siirtyä toimintatapaan, jossa syntyy heti suora kontakti (esim baarissa tai harrastuksessa). Treffit syntyvät sellaisen kanssa, jonka kanssa on kemiaa.

Tiedä sitten kumpi on parempi asia, jos parisuhdetta etsii. Se, että aluksi on kemiaa vai se, että on "paperilla hyvä".

Tinderissä on paljon helpompi löytää niitä ehdokkaita varsinkin, jos humalaisen pokaaminen baarissa ei kiinnostele, jää vaihtoehdot aika kapealle.

Sehön riippuu ihan siitä, millaista suhdetta etsii. Jos haluaa suhteen, jossa on molemminpuolista vetovoimaa ja intohimoa, ja jossa seksi on olennainen osa, silloin vaaka kallistuu kemian puolelle. Jos haluaa myös kokemuksen sielunkumppanuudesta, vaaka kallistuu silloinkin kemian puolelle. Jos taas haluaa kumppanuutta ja sujuvaa arkea, voi se toteutua myös paperilla hyvän kanssa. Jos haluaa suhteen siksi, että kaipaa nimenomaan suhdetta, voi siihen riittää se paperilla hyvä, joka myös kaipaa suhdetta. Silloin ei ole ehkä niin olennainen asia, kuka se tyyppi on, kunhan hän on tietyin speksein itselle sopiva.

Vierailija
505/533 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itse olisin sinkkumies (tai - nainen) niin viimeinen paikka, missä tämän lämpimän elokuisen viikonlopun viettäisin, olisi netti. Olisin jo jossain kavereiden kanssa viettämässä mukavaa viikonloppua liikunnan, retkeilyn tai muun tekemisen merkeissä.

Kaikilla ei ole ystäviä kenen kanssa harrastaa tai ylipäätään viettää aikaa. Tai kiinnostusta sosiaalisuuteen vapaa-ajalla, koska työ on hyvin sosiaalista ja sen myötä kuormittavaa. Näille ihmisille deittisovellukset ovat erinomainen tapa tutustua ihmisiin juuri sillä tahdilla, kuin itse haluaa.

Vierailija
506/533 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseekö joku nainen vielä treffeille? Siis niille ensimmäisille?

N38

Vierailija
507/533 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N38

Treffejä ois niin paljon kun jaksaisi mennä.

Itse painiskelen tuon ap:n kysymyksen kanssa, mutta toisinpäin. Treffit miehen kanssa, mutta itselle ei tuu mitään kipinää. 

Vain yksi mies on sen onnistunut tehdä ja siitä seurasi suhde, joka valitettavasti päättyi olosuhteiden pakosta. (Kaukosuhde ei vaan toimi) 

Jotenkin sitä odottaa samaa kemiaa mitä on kokenut jo. Sitä sit miettiikin että pitäisikö vaan tavata enemmän syttyykö se myöhemmin vai onko se molempien ajan tuhlausta.

N.42

Vierailija
508/533 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N38

Treffejä ois niin paljon kun jaksaisi mennä.

Itse painiskelen tuon ap:n kysymyksen kanssa, mutta toisinpäin. Treffit miehen kanssa, mutta itselle ei tuu mitään kipinää. 

Vain yksi mies on sen onnistunut tehdä ja siitä seurasi suhde, joka valitettavasti päättyi olosuhteiden pakosta. (Kaukosuhde ei vaan toimi) 

Jotenkin sitä odottaa samaa kemiaa mitä on kokenut jo. Sitä sit miettiikin että pitäisikö vaan tavata enemmän syttyykö se myöhemmin vai onko se molempien ajan tuhlausta.

N.42

Ei vanhan ihmisen elämänkokemuksella ja hormonitoiminnalla voi enää kokea teini-iän kirkkaalla liekillä palavaa rakastumista.

Vierailija
509/533 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttakaa läskit

Vierailija
510/533 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te jaksatte käydä ees treffeillä. Mieluummin yksin kuin että joutuu aina toisten torjumaksi. 

Vierailija
511/533 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse aiheutettua tämä ajaa ihmiset luontaisesta kanssakäymisestä tällaiseen treffailukulttuuriin, jossa kaikki on vaikeaa ja luonnotonta. Kaikki perinteinen on tuhottu. Nyt tulevat polvet joutuu elämään sen kanssa. 

Vierailija
512/533 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet näkevät kuvia feikeistä, plastiikkakirurgin pakeilla käyneistä tekotissi-filtterinaama naisista ja haaveilevat sellaisista naisista. Kun näkevät naisen luonnossa tuleekin pakene-reaktio koska näkee hänet sellaisena kuin on. Pinnallista tämä elämä. 

513/533 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. Heistä 19 antoi minulle pakit ja minä taasen annoin pakit 6:lle. Tosin yhteensä 9 miestä tapasin uudelleen ensitreffien jälkeen vähintään kerran.

Vierailija
514/533 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä miehetkin ovat nirsoja sitten, kun treffivaiheeseen pääsevät. Koska heilläkin on siinä vaiheessa jo muitakin treffejä ja vaihtoehtoja. Ja kun treffit päättyvät sanoihin katsellaan tai soitellaan, niin todennäköisesti uutta tapaamista ei tule koskaan.

Vierailija
515/533 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kemian ja kipinän puutteeseen vetoaminen on vain laiskan tai aran ihmisen selitys, kun ei uskalleta sanoa suoraan, mistä oikeasti johtui, ettei toisia treffejä tule.

Mitä ihmettä, kyllä tämä itselleni ainakin on ihan pätevä syy, ettei tapailu jatku. Toki toinen voi olla mukava, hänen kanssaan on helppo tulla toimeen, treffit sujuvat hyvin ym. mutta jos kemia (jonka itse miellän suurilta osin fyysiseksi kiinnostukseksi) puuttuu, en näe järkeä jatkaa, sillä se on itselleni yhtä tärkeää kun ns. henkinen kemia.

Miksi pitää mennä treffeille tapailemaan henkilöitä, joihin ei tunne mitään kemiaa.

LOL :D

Vierailija
516/533 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin Ap tästä aloituksesta hieman tulee sellainen epätoivo tai huono itsetunto. Voisiko se olla jotain mitä miehet huomaavat heti sinusta. Miksi minä en kelpaa fiilis.

Vierailija
517/533 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Kaikille tutut latteudet soitellaan ja katsellaan ovat kiertoilmaisu sille, että ei kiinnosta.

Vierailija
518/533 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juo enkä käy baareissa, jollekin muulle tuo voi olla hyvä vinkki. Missä harrastuksissa tapaa miehiä? En ole kiinnostunut mistään miehisistä harrastuksista, kuten autoista, urheilusta, ampumisesta, pienoismalleista jne. 

Ap

Miten olisi kokkaus-, valokuvaus-, sukututkimus- tai vaikkapa kielikurssi?

Vierailija
519/533 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kemian ja kipinän puutteeseen vetoaminen on vain laiskan tai aran ihmisen selitys, kun ei uskalleta sanoa suoraan, mistä oikeasti johtui, ettei toisia treffejä tule.

Ei varmasti ole! Näin voi ajatella vain sellainen, joka ei koskaan ole tuntenut voimakasta kemiaa toista kohtaan. Se tunne on niin ihana ja kokonaisvaltainen, ja kun sitä on niin automaattisesti aistii että vastapuoli tuntee sen myös. Tämä vain vahvistaa asiaa. Vaikka sanaakaan ei sanottaisi, molemmat tietää. Tavallaan tuntee toistensa tunteet. Siinä on jotain taianomaista. Jos sen on kokenut ei kyllä voi vähempään tyytyä.

Vierailija
520/533 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kysynyt niiltä miehiltä? 

Olen joiltakin kysynyt, mutta vastaukseksi saan vaan jotain tyyliin, että olet ihana eikä sussa ole mitään vikaa blaa blaa blaa... 

Ap

JEp. Jos on ihanaa niin miks ei sit oteta naista itselleen?